Salomón ultra Pirineu (28-29-30/9/2018)

Salomón ultra Pirineu (28-29-30/9/2018)

30 Set 2018 22:19 #81 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona a tothom, gairabé m'entran ganes de fer algo semblant (NO)

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 00:03 #82 per pinelli (Associat/da)
Marató Pirineu 2018


Bé , després de molt de temps fent distàncies de mitja marató de muntanya , vaig decidir-me a fer un pas mes i fer una marató .. L’escollida es la marató del Pirineu , pel seu entorn i duresa .. després de 4 mesos mes o menys ben entrenats em posaré davant de la meva primera marató de muntanya ..
Els Días previs han sigut moguts per un tema familiar que no s’ha resolt fins a ultima hora de divendres , ja amb això solucionat estaba 100x100 per la cursa ..
primera cagada va ser l’hotel que vaig agafar , estaba a 800 m de la sortida però l’accés al poble era únicament per carretera .. a les 6:00 , a les fosques era perillós .. per sort l’hotel era ple de corredors i se’n van oferir uns cuants .. vaig anar amb un corredor de Terrassa , ( gràcies Carles ) .. i em va deixar a la meta .. per anar a deixar la bossa ... però , sorpresa , no te en guardaroba , un munt fe corredors , cabrejats corrent per buscarse la vida , per sort , el Toni Beltrán la va deixar a la seva habitació d’hotel .. a l’hotel tinc la sort de saludar al pablo Villalobos .. un tío conegut a corredors i molt sencill .. comenten la jugada amb el rutxi ,Edu Toni i dion , el dabit no Ho veig ( va sortir del darrere a ultima hora ) .. dintre del corral em dono comte que no tinc ni les ulleres de sol ni la gorra .. en ment , primer avituallament en 1:50 h .. ho puc fer fàcil però depenent dels taps ... musiketa guapa i sortida ..

Bellver - cortals 10.5 kms 707+ i 154-

Sortida .. 100 m i tap de collons .. cagundeu .. els primers kms fàcils i a ritme .. ja caminarem .. vaig avançant gent però no tinc les cames lleugeres .. primera pujada forta i nou tap .. parats completament .. calma .. avancem a bon ritme però les cames no van com sempre .. a vegades em pasa i després torna’m al seu lloc .. acabem la primera pujada i a la baixada estic molt còmode inclús puc donar una mica de canya sense flipar me .. d’aquesta manera arribem al primer avituallament en 1:35 h , però el xip està a la sortida i marca 1:41h , súper bé .. això em dona forces ..

Cortals - pas de gosolans 11.3 km 1164+ i 303 -

.. .. una part d’aquest tram la vaig fer amb el rutxi a l’agost , però en cursa canvia molt , continuo amb bastons i agafo el meu ritme fins arribar a roca de la moixa .. unes espectaculars vistes per parar 5’ i descansar una mica , continuem pujant per una vertical molt tècnica i ara que les cames anaven millor , comença una pubtxada al bessó esquerre .. no para de punxar , prenc sals .. i em poso musiketa per intentar no pensar massa .. funciona , a la mitja hora ja ni recordava lo del bessó .. m’animo bastant fins i tot puc incrementar el ritme i vaig avançant a gent ,, per primera vegada a la cursa estic còmode .. deixo al dion i Edu uns metres al darrere però la idea era anar amb ells que son els experts .. arribo a pas de gosolans i soc conscient de que tinc mes de mitja cursa feta .. vaig molt bé ..

Pas de gosolans -Aguiló 2.1 kms 0+ i 416-

comença una baixada de 2 kms fins a avituallament 2 (aguiló ) ..súper tècnica i perillosa .. ens juntem un altre vegada i aquí la cago al menjar meló i RedBull .. no se perquè collons vaig menjar això però el meló estaba boníssim i el red bull vaig pensar que pot ser donaria ales ?... arribi en 4:22h

Aguiló -martinet 9.8 kms 148+ i 1206-

el cas es que comencem una baixada de 10 km i 1200- , o sigui que tenia que donar-li canya a les cames perquè les tenia bé .. aquestes baixades combinen baixades suaus amb baixades molt picades que tens que anar frenant i això mata els quàdriceps .. vaig tirant i cada vegada els quàdriceps pitjor .. així que al arribar a montella decideixo no forçar mes i acabar la baixada mes lent però a bon ritme . Arribo en 5:45h

Martinet - nas 6.3 kms 297+ i 41-

, arribem a martinet i tot i que ara se el que queda per meta ja que l’havia entrenat (12 kms ) també sabia perfectament que es la trampa de la marató .. tothom es creu que es bufar i fer ampolles i res de res .. lo havia vist i estaba advertit .. a l avituallament ens espera l’ oriol i el xavher que han vingut a donar ànims .. ( os estimo kbrons ) i li deixo els bastons pensant que la pujada forta la faré bé sense ells , cagada , tinc els cuadriceps molt carregats i torno a menjar meló ( no se que collons però estaba boníssim ) aquesta vegada paso de red bull , crec que no hi havia .. el dion i Edu surten i jo espero una mica mes per canviar de samarreta .. havia començat amb la Correcat i havia d’acabar amb la xipirun .. vaig beure molt i sabia que aquest tram era el pitjor de tots , la calor , el terreny trencat y la puta pujada a nas m’esperaven .. només sortir ja em dono compte que ja no vaig tan bé , als dos kms el ritme cau en picat .. ara les baixadetes al trot i pujadetes caminant , no n’hi ha res pla .. va pujant i pujant .. jo cada vegada mes lent fins que ja no tinc energia .. tan sols penso en la pujada a nas .. creuem el riu i cap a dalt .. sense bastons .. el bessó esquerre torna a donar pel sac , però ja em dona igual , ja acabo .. vinga que quant estiguis a dalt es pla i baixada .. i una merda .. després de la pujada interminable tenim l avituallament de Nas , l’últim .. allà veig al dion i al Edu que estan millor que jo .. li dic que no m esperin ..

Nas - Bellver 5.7 km 59+ i 238-

Tram final .. ara se que acabo dintre del temps sobrat i inclús puc salvar el Sub 8h .. intento correr els plans i les baixades però tinc que parar moltes vegades .. el pit el sento pressionat i no em deixa correr .. el pols el tinc perfecte així que estic tranquil .. aquesta es la part de la marató que l’he pasat pitjor i millor a la vegada .. pitjor perquè anava fet caldo i millor perquè he pogut conèixer gent que em anat avançant nos tota la cursa i hem acabat quasi junts .. parlant amb uns i altres vaig fent i cada vegada mes a prop de meta ja comencem a veure gent per les afores del poble animant i això fa que vulguis o no agafis forces .. pujadeta cabrona just abans de meta i a la zona de meta tota la claca xipirun i família donant suport .. moment màgic quant la meva filla fa la entrada a meta amb el seu pare .. collonut .. 7:47h molt bon tems ja que anava a buscar les 7:30h però no he pogut .. moltes emocions i agraïments a tots ..
A l’avituallament final no li falta res , Bueno cervesa , que la tenim que comprar fora .. lo demés perfecte .. buti , pasta fruita .. el que pasa es que no entra res .. despres dutxa i cerveseta per celebrar-ho amb el Toni Beltran , dion i famílies .. amb la resta de cracks farem un altre quedada també .. un cap de setmana per recordar i una marató que em sembla que tornaré per acabarla millor .. no se si l’any que bé però tornaré , encara que tenen que millorar aspectes com recollir Dorsal a baga , guardarroba i les dutxes donaven fàstic .. sort que jo vaig utilitzar la de l’hotel del Toni ..??
gràcies a tothom que heu fet possible tot això i a tots els que d’alguna manera s’han vist implicats en aquesta aventura no posaré noms que segur em deixo molts .. a corredors.cat , a xipiruns.cat , mossenaires , amics de strava i amics en general , família i en especial a uns amics que ens hem juntat per fer aquesta marató i compartir alguns entrenos .. gràcies a tots i fins la propera ..
perdoneu el totxo ??‍♂️
Ah , tornaré a fer-la .. ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 08:22 #83 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona companys. Vau fer ple 10 de 10 :clap: :clap: :clap:
Pell de gallina llegint la teva crónica Pinelli, me'n alegro molt, estaves ben entrenat i portaves una llebre de luxe Dion
Barceruel em trec el Barret, ja ens explicaràs els detalls :thumbup:
No Surrender moltes felicitats per la part que et toca. Ja vaig sentir comentaris de que la UP desapareixeria i agafaria un altre format, ja veurem...

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 11:22 - 01 Oct 2018 11:26 #84 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Cap de setmana perfecte en el sentit de passar-ho d'allò més bé i quasi de 10 en el competitiu. Super content de veure a tots els companys gaudint de la muntanya el dissabte (i la majoria complint amb els objectius), de poder petar la xerrada amb la No Surrender (encara amb l'agraïment infinit de la medalla de l'any passat), la Mari Mar, GermàTub... Saludar a l'Abuelo, el Xhaver, l'Oriol, Tottu... i tants i tants companys abans, durant i després de la cursa.

Sobre la meva cursa, més enllà de cagar-la una mica (com és marca de la casa) fent tirada de 'Mitja Marató' a 3 dies (em faltava reconèixer el tram de Nas), de no poder descansar per anar fins a dalt de feina (em vaig anar a dormir a la 1 de la matinada) i de liar-la a 10 minuts amb el dorsal (que em va fer sortir quasi al final i haver d'anar avançant gent i menjar-me taps fins a Cortals, però que en contrapartida em va regalar poder trobar-me i xerrar una mica amb l'Edu,Toni, Dion, Pinelli, Zuñiga i molts amics que la feien -al Rutxi, per desgràcia, el vaig atrapar perquè anava súper enrampat, perquè de pota anava sobrat-), no puc estar més satisfet: la idea ja era oblidar-me de fer el burro i anar 'només' a salvar el sub6h, ja què pensava que l'esgotament em passaria factura... I al final només va ser així ja baixant cap a Martinet. Cursa molt gaudida, sense intenció de mirar el crono i, crec, que ben gestionada. I amb molta confiança per anar a arriscar en alguna altra d'aquí poc :)

I després, junt amb la Judith, fent d'assistència tota la nit del barceruel, que feia l'Ultra i va arribar a meta com si fos una d'asfalt (quina bèstia). Doncs això, gaudint amb i sense dorsal.

Però si m'he de quedar amb un moment de tots aquests mesos de preparació (potser la que millor m'ho he passat de tots els objectius seriosos d'aquests anys corrent), no és el de la cursa sinò la sortida que va fer plegats de Martinet a Pas de Gosolans amb Pinelli, Toni, Rutxi, Dion, Edu... Dia molt, molt guay, de contar batalletes, explicar-nos les pors, fer acudits i fent un gran esmorzar.

Moltes gràcies pel seguiment!!!!

PD: També m'ha arribat aquest rumors insistents, encara que el primer que havia escoltat era que es carregaven Bagà i passava tot a Bellver. Per sort, el que es diu ara és just el que comenta l'Helena: Ultra (o igual o en format Cavalls de Vent) i marató (a lo Moixerò, que m'agrada més que la d'UP) a Bagà; Una de 60 (això em tira moltíssim a mi, a veure el preu -que després l'has de sumar el túnel del Cadí) i la Mitja a Bellver.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 15:23 #85 per Dennis Teuling (Associat/da)
Pinelli, gran crònica :raised: :raised: :raised:

Meló + Red Bull :? :sick: :?

Dabit, enhorabona novament per aquesta marca brutal (potser fins i tot t'ha ajudat la sortida amb retard... que he llegit altres cròniques teves amb sortida ràpida i amb un resultat molt diferent) .
Brutal també la posterior assistència amb la Judith :clap: :clap: :clap:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2018 22:45 #86 per Jorfer (Associat/da)
Pinelli per a treure's el barret nen, l'has fet genial, amb una preparació específica de mesos genial. La millor notícia és que has arribat bé i amb ganes de tornar, senyal del gaudi de l'experiència.

Dabit, impressionant el treball que fas amb els reconeixements previs a les curses tant d'asfalt com de muntanya. Molts de nosaltres t'estem agraïts per aquesta feina prèvia tant aclaridora i enriquidora. I a sobre vas, i fas un "carreró" que ni un isard. Bravo crack!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2018 15:56 - 02 Oct 2018 16:01 #87 per Barceruel (Associat/da)
Inoblidable cap de setmana a la Ultra Pirineu. Tot va anar mooolt millor del que esperava. :) :)

De companys no vaig poder veure més que a en Dabit, que com ha explicat em va fer el seguiment amb la Judith des de Bellver, quan ell va acabar la seva cursa. Per mitjà seu vaig saber que tots els de la marató havien aconseguit finalitzar-la, cosa que em va donar un bon "chute" d'energia per que em quedava per endavant.

Amb les meves recances sobre la preparació que havia fet vaig sortir conservador, pero tot i així vaig fer la primera pujada fins a Niu (14km i +2000 D+) en 3h20 (25' més ràpid que a l'entrenament que vaig fer amb en Fandes a l'agost). Després el perfil millora, i a Bellver m'hi vaig posar en 7h58, 1h30 de marge sobre el tall. Genial, perque des de llavors ja no vaig patir massa per quedar fora per aquest motiu.
De Bellver a Gòsol 8 hores més, em va dir en Dabit. I efectivament, 16h15 va ser el temps en arribar-hi, comptant la mitja horeta que vaig estar dinant a Bellver. En aquest tram, 2 moments superemotius per mi. El Pas de Gosolans, pujat amb unes condicions molt complicades, amb un record per la Tresa, en Pau i els amics vallesans. I baixant la serra pedregosa en mig de la boira, trobada amb la Kasu i familia, animant allà del primer al darrer. La seva abraçada em va donar més força que el Red Bull que vaig pendre a Prat d'Aguiló.
Des de Gòsol, ja negra nit, vam fer un grupet amb gent que no coneixia pero que vam decidir compartir el camí. Practicament tot caminant fins a Sant Jordi, km100. Es va fet moooolt dur, pero la companyia va ajudar a no defallir. Passat l'ultim refugi, ja camí de Bagà, vam tirar cadascú el que va poder. En el meu cas, increiblement vaig tornar a còrrer, sense aturar-me els darrers 7km i amb parcials a 5' pelats. No m'ho podia creure. Sensació de poder continuar corrent 20 o 30 kms més (falsa sensació, que 10 minuts després de creuar la meta ja no podia donar un pas...).
M'ha agradat molt. He corregut fins a Gòsol gairebé tot el terreny que ho permetía. Pensava arribar trinxat allà i estava millor que uns kms més enrere. A l'ultrafons, les sensacions van i venen. No pots defallir perque, al contrari de les proves d'asfalt, és probable que et recuperis. Objectiu aconseguit. A pensar en el següent!

Gràcies a tots els companys que m'han ajudat en el camí: Dabit, Judith, Hyuste, Grampy, Fandes, els companys de la sortida de Cavalls organitzada per la Poledancer, els ànims de la No Surrender... MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!! :heart:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2018 22:44 #88 per Jorfer (Associat/da)
Víctor sensacional gesta la que has fet i més recordar-te de l'estimada 3a, tot un detall.
Una curiositat l'has fet amb calçat minimalista? :stucktongue ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 08:36 #89 per Jordi (Associat/da)
Mil gràcies per les cròniques i emocions :kissheart:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 17:50 #90 per Tiny (Associat/da)
Moltes felicitats a tots el que vau participar...i acabar :party: :party:

Quin plaer llegir cròniques amb tantes emocions! Moltes gràcies :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 18:43 #91 per DION (Associat/da)
Participo poc al fòrum, em sap greu però em costa posar-me si no es per aportar informació rellevant. Aquesta vegada em sento interpel·lat veient els vostres comentaris, però sobre la meva cursa no tinc res d’especial per afegir. Molt controlada amb estones de gaudir, també de patir :coldsweat: i al final molt satisfet per finalitzar una marató de muntanya d’aquest nivell.:muscle:

Deixo sigueu els “cracks de la comunicació” els que feu aquestes cròniques tan complertes i ben parides. Destacar novament la camaraderia del grup Correcat, amb el seguiment dels que no participàveu i d’aquells que us vau acostar a animar i ajudar. Moltes gràcies a tots companys/es¡¡:clap::clap:

Pel que fa als que participàvem va ser un plaer compartir amb alguns de vosaltres l’entrenament de Martinet, la prèvia ST divendres per la tarda a Bagà i especialment haver fet tota la marató en equip amb l’Edu Rovira i Pinelli mirant de complir plegats l’objectiu.:checkflag::party: A tots, felicitar-vos per haver assolit el repte, cadascú al seu nivell...menció apart en Barceruel lo teu ja es de traca i mocador nano, chapeaui¡¡:raised: :raised:

Barce, jo també personalment em quedo amb els moments especials: Pas de Gosolans i l’arribada com sempre tenint un record per l’amic Zenon...es això l’esperit Corredors.cat¡¡:heart::heart:

Salut i a còrrer amics¡¡
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 21:50 #92 per No Surrender (Associat/da)
Mil gràcies per dedicar un temps a escoriare cròniques!!!! N'hi ha que gaudim molt llegint-les!!!!! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2018 22:57 #93 per Jorfer (Associat/da)
Gran Dion, un veterà ajudant els companys, m’encanta.
Bina feina.???
I sempre en el record els que ja no estan amb nosaltres.??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.