39a Edicio MATAGALLS - MONTSERRAT 15-09-2018

39a Edicio MATAGALLS - MONTSERRAT 15-09-2018

25 Abr 2018 23:35 #1 per Antirco (Associat/da)
Una clàssica de muntanya que organitza el Club Excursionista de Gracia.

Pagina web entreu aqui

Les preinscripcions ja son obertes :party: :party: :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2018 14:25 #2 per almata (Visitant)
Gràcies per l'avís, preinscrit :)

Ja que hi som, tot i que avisen que aquest any hi haurà modificacions al recorregut, si algú disposa d'un track 100% fiable i acurat de les darreres edicions i el pot compartir, a un amic i a mi ens aniria de fàbula...

10kms: 42'54" (Nassos Barcelona 2015)
21kms: 1h35'56" (Barcelona 2016)
42kms: 3h55'05" (Barcelona 2016)
6hores: 43,78kms (Martorell 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2018 09:39 #3 per Antirco (Associat/da)
Inscrit :party: :party: :party:

En principi com a cap de grup
SI algú està interessat per anar junts la meva intenció seria fer un sub 17 hores

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2018 17:53 #4 per mario.cat (Associat/da)

Albert va escriure: Gràcies per l'avís, preinscrit :)

Ja que hi som, tot i que avisen que aquest any hi haurà modificacions al recorregut, si algú disposa d'un track 100% fiable i acurat de les darreres edicions i el pot compartir, a un amic i a mi ens aniria de fàbula...


Aquest es el track meu de la Matagalls Montserrat de l'any passat.
Totalment fiable. Només hi ha una petita variació respecte al traçat correcte, poc abans d'arribar a l'avituallament dels Donuts de Matadepera, envoltant el sortint de la muntanya evitant una forta pujada a canvi de fer uns tres-cents metres de més.

es.wikiloc.com/rutas-senderismo/matagall...serrat-2017-21431472

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2018 10:36 #5 per almata (Visitant)
Moltes gràcies, mario, me'l miro! :)

10kms: 42'54" (Nassos Barcelona 2015)
21kms: 1h35'56" (Barcelona 2016)
42kms: 3h55'05" (Barcelona 2016)
6hores: 43,78kms (Martorell 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2018 14:19 - 13 Set 2018 14:32 #6 per Antirco (Associat/da)
Be nois, ja estem a portes :party: :party: :party:

Aquest any ens han propinat 5 km de mes :scream: així doncs ens anem a 87 km. però esta compensat ja que han suprimit corriols complicats. :P
Tinc dorsal 3111 hora sortida 16:26 quasi del últims, però millor així per anar avançant posicions i acoplarme a ritme d'altres marxadors quan estigui cansat.
Temps estimat 18 hores
Esperem que no plogui massa :umbrella: que ja bastant dur es pujà i baixar muntanyes tota la nit.
Hora aproximada d'arribada 10:00 - 10:30 del mati
Al Brull (Sortida) hi serè sobre les 14:30, esper trobar algun CoRReCaT per que la espera es faci mes curta
Anims i molta força :muscle:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2018 17:50 #7 per hyuste (Associat/da)
Com t'ha anat Antirco?

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 00:52 - 17 Set 2018 09:45 #8 per Antirco (Associat/da)

hyuste va escriure: Com t'ha anat Antirco?


Arribo el Brull d’hora, massa d’hora i és que malgrat agafar al darrer autocar encara en queden 2 hores i mitja per la meva sortida. Sort que trobo algun marxador conegut i l'estona es fa mes curta, de juny en saluden en David Uri i Juanito, tres correcats de la casa, David te la sortida a les 15:40 però espera a les 16:07 per sortir els tres plegats, en proposen sortir amb ells però jo m'espero a la meva sortida 16:26 no vui ser descalcificat.

La temperatura és bona i per fi toca el meu torn pràcticament dels darrers que quedem. Aprofito les baixadetes per trotar una mica i passat el control 2, cap al km 17 atrapo els tres Companys, com la meva idea era anar tranquil deixidexo anar amb ells, cosa en fa molta gracia anar en grup ja que sempre l'he feta en solitari.

Els kms pesen com l'aigua i cau la nit, mantenim el grup compacte i ens ho passem pipa, Ells tenen suport a els avituallaments, Xavier i la dona de Juanito estan a tots els avituallaments esperant-nos amb aigua fresca aquarios pasta i roba de recanvi, bueno portaven de tot, moltes gracies quina currada i donen ànims, uns cracks.

Adjunto foto del km 41 al Bar de Sant Llorens, prenem una cerveseta merescuda i una amanida de pasta amb ou dur fenomenal facilitada pels soporters, agafem forces pels 46 km que ens quedaven.

Juanito es comença a queixar dels isquios i d'una sabatilla que se li esta trencant, (Es passa tota la marxa demanant una sabateria, que caxondo el tio)
Arribant al proper avituallament Cami Moliner (Els donuts) David es queixa del genoll, estem al km 57 i queden 30, al final decideix abandonar, ha fet lo correcte.

Continuem els tres, a partir de aquí hi ha una desintegració però al final ens re ajuntem anem fen la goma, aquest tram es fa molt llarg i a estones ens plou, però per sort quatre gotes.
Finalment arribo jo primer a Vaquerisses km 75,5, allà en trobo amb la correcat Crisbd tota contenta, ens queda ja només la part final i això ens anima. Penso que el Uri i Juanito els tinc bastant enrere, feia molt que no els veia, però no, encara estava a l'avituallament i els veig arribar, Uri va molt tocat de peus, a mes a perdut la cartera amb els diners i el DNI, esta enfonsat i comenta que no creu que pugui arribar, Juanito de moment va aguantant a la seva ment esta arribar com sigui.

Es crea una mica de dubte de si continuar o no, llavors en diuen que tiri tot sol.
En trobo molt be de cames, momes una mica el beso contracturat però la crema voltaren de Uri fa miracles, continuo caminat i trotant a estones intentant esgarrapa alguns segons, la pujada a Monserrat la ataco de tiron, se en fa llarguíssima però arribo fort.

Al final crec que han estat 18:30 uns minuts mes dels previstos, poder per les estones una mica llargues que en fet els avituallaments, però que no ho canviaria, m´ho he passat molt be i eternament agraït companys

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 09:56 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a totes i tots Finisher

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 11:33 #10 per obadia (Visitant)
Hola Antirco!

Quina alegria saber que vares acabar bé. Et vam estar buscant a Montserrat però no et vàrem torbar suposo que devies baixar de pressa.

Molt bona crònica!, com dius en ella a Vaquerisses vaig tenir un moment delicat, els peus en mataven, però gràcies als ànims dels companys i el fet que el últim tram l'havia fet fa poc vaig tirar endavant, amb el Jonnybegut, vam fer l'últim avituallament a Monistrol :) i farem fer tota la pujada de cop.

Al final 19 h 40 min podríem haver millorat el temps si no hagueren parat tant als avituallaments però aquest no era el nostre objectiu en nostra primera MM

Moltes gràcies per la teva companyia durant gran part de la travessa, ajuda molt anar amb dos cracks Darkfenix (David) amb tantes MM a l'esquena.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 16:28 #11 per Antirco (Associat/da)
Ostres ¡¡¡

M'he alegrat moltíssim que hagueu pogut arribar a ser Finisher. :v:

Efectivament vaig arribar i rapidament vaig agafar el cremallera,.... llastima ¡¡¡.... va faltar la foto. :(

Segurament heu pensat de no tornar a fer-la o poder encara ho penseu ara però deixeu temps al temps. :666:

Sobre el comentari que es va fer de provar la Trailwalker, penso que podríem formar un equipas per la la propera edició 2019. Aqui lo dejo. :whistle:

De nou enhorabona a tots dos :great:

Darkferris
(David) recuperat i fins la propera

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 19:16 #12 per hyuste (Associat/da)
Enhorabona companys!!!

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2018 19:34 #13 per mario.cat (Associat/da)
Enhorabona a tots tres.

Antirco, crònica molt detallada com sempre i me’n alegro molt de que tots tres fóssiu finishers.
Gràcies Ori per compartir també la teva història amb tots nosaltres.
Jony, esperem la teva !!!!

En quan a lo de deixar passar els mesos .......... en el meu cas, potser tindré que deixar passar els anys fins que no m'enrecordi del patiment. :coldsweat: :coldsweat: :coldsweat:

Campions Jony, Ori i Josep !!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2018 08:54 #14 per Mona (Associat/da)
Felicitaaaats!!! :clap: :clap: :clap: :tada:

Sou uns cracks!!! Antirco, una crònica molt bona! És una cursa llarga i segur que hi ha moments en què es deu patir, però imagino que la recompensa final ha de ser espectacular, i amb molt bones vistes! Enhorabona campions!

mario.cat, a veure què dius d'aquí a uns mesos... ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 10:24 #15 per Jordi (Associat/da)
Felicitats :party: :party:

Alguns ja els teniem més que controlats, com en Antirco i ja sabem que són d'un altre pasta i no tindrien molts problemes en repetir la fita, però els debutants i tapats increïble :great:

Potser l'edició 40 seria un bon moment pel meu debut (ja fa dos anys que vaig rumiant), però al final no tenim l'empenta per decidir-me. Algú ja s'anima? :whistle: :whistle:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2018 11:31 #16 per Jonibegut (Associat/da)
Bon dia companys i perdoneu que no hagi respost avans però no entenc gaire bé aquesta web i m’ha costat una mica.
Vam sortir del Brull carregats d’ il- lusió 16,07 ( ni idea del que ens esperava) al David un expert de la MM l’Oriol i jo, i allá ens vem trobar al Antirco un altre expert a la MM ( espero dir- ho bé) fins aiguafreda tot flors i violes molt maco 10km jaja jiji. Arribant a Coll de Poses km 27,5 començen els mals, isquio tocat (que pensabes? son 30km) tirem amb companyia Artico, David, Oriol i la resta d’animas que circundaben per alli.
Arribem a San Llorens “ quina alegria la Mònica i el Javi(?) ens esperan quin gust veure’ls, ens porten sopar i fem unes birres recuperats i endavant.
Aribem a Cami Moliner i en David ens deixa, anava ja tocadíssim del genoll (punt d’inflexio km 57 tocadíssim del isquio) peró carregats d’il-lusió i ganes, tirem endevant “a per totes”, cap a Vacarises.
Llargissim!!! sense aigua no arribaven mai, tram molt dur físic i psicològic, al fi veiem a la Mònica arrivant a Vacarises, (òstia, salvats) ens recuperem i l’ Artico que anava millor que nosaltres, li diem que tiri el seu ritme, nosaltres a lo nostre,cap a Monistrol km 82,3. ( PETAOS) fem una birra (Mònica,Javi,David i nosaltres) i amunt (el David s’apunta a acompanyar-nos fins adalt (ajuda de 10) tirem com podem cada un i fins adalt del tiron.
“GRANS” quina feinada molt contents pero molt cansats, una experiència molt recomanable.
Moltíssimes grácies a la Mònica, en Javi (?) en David i Antirco (espero dir-ho bè) el isquio (no coment) sense ells el nostre repte hagués estat molt més complicat.
PD “Hay alguna zapateria por aqui?”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.