Trail Catllaràs Marathon 50k 3500mD+ - Trail 27k 1700mD+

Trail Catllaràs Marathon 50k 3500mD+ - Trail 27k 1700mD+

20 Jul 2018 12:09 #21 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort i no us feu mal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2018 21:06 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs... hem acabat el Rafa_B i jo la Marathon :party: :party:

Es dura, dura, dura...
Sub 8h30 el Rafa i ja 8h51.

Són moltes hores, però si el Pablo Villalobos ha arribat segon amb 6h08... ens podem donar per més que satisfets.

Hem tingut sort amb el temps.. una pluja molt suau i res de calor. Molta humitat, això sí.

Pot ser per això el Sobrepuny, no m'ha semblat tan mític. Reconec que m'han passat 9 corredors/res (tots amb pals :unsure:), però per a mi ha sigut una pujada sostinguda de més de 800 mtrs, i terrible a aquest moment de la cursa, però res a veure amb la Gallina Pelada...

El que sí és cert, que després del Sobrepuny no era ni capaç de trotar en el més mínim fals pla cap a munt :whistle: .

Ja ens explicaran els del Trail i la Belenka l'Express com ha anat!!

La crònica trigarà una mica, que estic fet pols

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2018 22:11 #23 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats a tothom per l'èxit en la participació d'aquesta dura cursa.
Sou d'una pasta especial.

Bravo Dennis, quin ritme una marató per mes no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2018 22:29 #24 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Jorfer,

Sí, però... a Agost res de res :woohoo:

Ara he vist que el presi Victor sí ha arribat :clap: :clap: :clap:
Abans la web posava DNF, però potser perquè havia trigat una mica més de 10 hores, el màxim.

I segur que va arribar completament xop, perquè ha plogut suau tot el dia, però a partir de justament les 10 hores, va caure la hòstia d'aigua. I no vull ni pensar haver fet el tram just després del Xalet del Catllaràs (aprox. 30' de la arribada) amb pluja forta, doncs vaig tenir por de debò i estava sec... i molt més després d'escoltar l'helicòpter i veure com van pujar una noia amb el cable... terrible.
Espero que no sigui res, tot i que Rafa va dir que havia sigut una hòstia bona.

Ja ens ho explicarà el presi, oi?

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2018 00:09 - 24 Jul 2018 00:11 #25 per danistal (Associat/da)
Una edició diferent, acostumats a passar calor i de la bona... aquest any temperatura ideal per córrer, tot i que les baixades estaven força perilloses en alguns trams i no es podia arriscar gaire. Vam gaudir d'una cursa diferent en uns paratges impressionants amb boira inclosa, córrer amb el temps ennuvolat té un encant especial. Personalment feia la trail i em volia comparar amb fa dos anys, però no va ser possible en adonar-me cap al final que el recorregut és diferent, amb menys desnivell i un parell de quilòmetres més curt (hi havia paratges que no em sonaven gens de la vegada anterior... al final tot va quadrar :lol: ). Una cursa obligada pels amants de la muntanya, amb organització impecable dels de Klassmark (només una taca: les dutxes tercermundistes :grrr: )

Tota la meva admiració als que van fer la llarga, la tinc apuntada pel futur... Dennis, Rafa, Victor, Oriol i demés, ja explicareu que tal l'experiència, i coi, veig alguns temps que fan por!!

Propera parada trail moixeró, algú s'anima?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2018 00:24 #26 per Barceruel (Associat/da)
Bones!

Doncs si, tot i que fora del temps de tall oficial, vaig acavar la llarga de Catllaràs. Finalment van allargar el temps de tancament i sortim a la classificació. Vaig acabar senzer, que no és poc. :coldsweat:

Em vaig pendre la cursa com un entrenament per a la UltraPirineu, amb la idea d’estar al voltant de les 10 hores que donaven per acabar. Després d’un mes entrenant molt poc, tampoc estava per gaire més. Tot va anar sobre el pronòstic fins al km30. El #putosobrepuny se’m va ennuegar una mica, pero tampoc m’obsesionava gens el temps final sino el fet de sumar quilometres. El problema és que el temps va canviar i ens va caure el diluvi a la part final. I, pels que coneixeu la cursa, la baixada final que ja és perillosa en sec, es va convertir en un risc greu amb 4 dits de fang en alguns trams amb fort desnivell. I més si corres amb minimalistes sense gairebé “tacos”. Vaig baixar asegurant cada pas amb els pals, agafat per les branques, i tot i aixi vaig caure 8 o 10 vegades (una d’elles lliscant més de 4 metres corriol abaix). Pel que ens van explicar, 3 corredors/es van acabar sent traslladats amb helicopter. Crec que haurien hagut de neutralitzar la cursa pels que anavem al grup de darrera. En fi...

Felicitats, Rafa i Dennis. Tiempassus! També hi era l’Oriol, amb un gran temps igualment. Com va anar, Roger? I als que feieu la Trail i la Express? Realment, fins que va començar la pluja, va fer un dia fantàstic per córrer i gaudir un recorregut preciòs.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2018 00:42 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Danistal :thumbup: :thumbup:

Vas guanyar la teva particular competició domèstic? :laughing: :laughing:

Barceruel, doncs sí, va ser 10 hores...i TORMENTA. No vull ni saber-ho... i menys amb les minimalistes.
Sort que tu sí portaves pals!! (ja no et dic trampós mai més, ehh)

Com sempre se m'ha anat la pinça i les 4 línies s'han transformat en 5 :whistle:

Crònica Marathon 50K Trail Catllaràs

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2018 12:09 #28 per jcarpa (Visitant)
Moltes Felicitats Rafa, Dennis, Danistal i Barceruel!!! Una batalla més que explicar, i pel que dieu, de les epiques!!!
Ara bé, vist 3 amb helicopter qeu dieu, potser s'hauria de controlar una mica, ja fos per la part del darera o per on fos. Anem a correr per gaudir, sempre pot haver incidents, però s'han d'evitar al màxim possible!!! Segur que la organització ha pres nota. Aquesta del Catllaràs la tinc a la llista per fer algun dia, des de que vaig estar un cop al refugi de la pobla de l'illet, que em va agradar molt la zona. Algun any tocarà fer-la!!!

I pel que he vist, vau xalar!!!!

Salut i Alegria,
Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2018 17:51 #29 per Jorfer (Associat/da)
Felicitar-vos per aquests èxits a les diferents distàncies. :thumbup: :thumbup:
Esteu fets d'una pasta especial i us agrada el risc o l'èpica, o les dues coses. La muntanya i la mar sempre cal respectar-la.

Jo crec que la muntanya a tota pastilla no es gaudeix gaire, però si heu xalat, doncs genial, potser els tres que van evacuar en helicòpter no tant.

Bons resums de les vostres aventures. :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2018 13:12 #30 per RafaB (Associat/da)
Hola,

quan el despertador sona a les 4:30h significa que toca gaudir i disfrutar al mateix temps durant tota una jornada. És la tercera vegada que em disposo a fer la UltraCatllaràs, on la calor en els dos anys anteriors van ser protagonistes.

Posar-se en línia de sortida en aquetes curses és molt especial, gairebé no escalfes, no intentes posar-te al davant, tothom va super equipat. Saludo a Dennis i a Barceruel i ens fem una foto allà mateix.

Els primers km són de pujada (com la meitat de la cursa), es tracta de trotar una mica, comprovar les sensacions del cos i intentar arribar al primer avituallament sense gairebé suar. A Sant Julià de Cerdanyola m'espera la dona i la filla, estic una mica amb elles. Paso en 2h, cosa que vol dir 15 min més lent que l'any passat que vaig acabar en 8h 55min la cursa, però ara per ara el temps no és important, en una cursa de muntanya el més important és aribar a meta, sempre. Paso per davant de casa i pico a la persiana del meu fill que dorm, el crido, però el gamberro per la tarda em comenta que no va sentir res (com dorm la canalla).

Comencem la segona pujada, el Mal Pas cap a Malenyeu, és una zona que em conec i les sensacions són bones. La baixada és lenta i delicada, d'aquí el nom de Mal Pas. En el segünet avituallament a Malanyeu vec, menjo platans i sento que algú diu que les olives són bonísimmes pel seu contingut en sal. Menjo una quantes i em senten molt bé.

Continuem cap a La nou del Berguedà, aquí la pujada és més exigent, però es posa a ploure tot i que al principi ens mullem poc. Ningú es posa el xubasquero. En aquella pujada, sota els arbres, sentint la pluja i respirant aire pur penso que val molt la pena aquesta tipus de curses. Necessito un tipus de curses com aqeusta cada estiu per a dir-me que he fet vacances. La baixada és per còrrer, em poso darrera d'un corredor que apreta i fem una baixada espectacular per corriols i camins i al arribar a la Nou ens felicitem mutuament pels últims quilòmetres.

A la Nou toca menjar una mica més. A la bossa de vida tinc de tot i em canvio de mitjons i pantalons (la sensació de mitjons secs és genial). Just abans de sortir veig al Dennis i tior enrerra per saludar-lo, fa bona cara. I ara toca el Sobrepuny, ja mel conec i m'ho prenc amb calma. Només m'adelanta un corredor que al final va fer 10 min meny que jo a meta. No se'm fa molt pesat, penso que la temperatura és ideal avui. Amb calor aquesta pujada és mortal. Arribo a dalt però no hi ha paissatge, està tot núvol, una llàstima. Començo a baioxa i les cames responen, en aquell moment se que arribaré a meta si no rellico o caig.

ültim avituallament, km38, recordo que l'any passat allà anava destrossat i deshidratat. Ara en canvi estic bé, sempre arribo amb líquid a sobre als avituallaments, he menjat un sobre energètic just abans de cada cim i l'esómac ho està assimilant tot molt bé. Continuo portant uns 15min de desaventatge respecte l'any passat, però no estic segur i no ho entenc gaire, ja que aquest any l'es sensacions eren millor, pèro després de 6h de cursa el cervell no sap ni sumar, així que igual m'estic equivocant.

Afronto l'últim cim, camino pujant i al cim, estem a més de 1700m i vull reservar per baixar. Començo a baixar, em trobo bé, em deixo caure molt ràpid, m'encanten les baixades, per això corro per muntanya. Sento un helicòpter, mala senyal. Al cap de poc passo per un corriol pel de pedres on una noia està al terra amb una camilla rodejada amb molta gent de creu roja, bombers i organització. Ahir vaig saber que la noia està bé i que un altre corredor va patir un bon trau al caure. La baixada era super perillosa, per allà havia passat la curta, la trail i ara nosaltres. Un peu mal posat i anaves a terra. Són conscient del perill, però estic adelantant algun corredor més precavit que jo.

Ja veig el poble, els últims km esmbla que estigui en una cursa d'asfalt. Entro a meta super content, 8h 29min. Mitja hora meny que l'any passat i en la posició 90 (17 de la meva categoria). L'any passat la posició va ser la 91, és a dir, si fa no fa igual. Crec que tothom ha anat més ràpid aqeust any, la climatologia és important.

En trobo al poliesportiu al Dennis, també content. Comentem la cursa. No sabem res de Barceruel, però al dia seguent veig que ha arribat a meta, això és el més important, felicitats.

Són curses molt dures, però et deixen un record inborrable. L'any vinent repetim.

Salutacions.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2018 18:00 #31 per Jorfer (Associat/da)
Rafa B. ara comprenc la facilitat amb la que ens vas portar pel Paral·lel a la passada marató de Bcn al Rugbyman i a mi, amb aquest entrenaments de muntanya que desconeixia.

Moltes gràcies per compartir-lo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2018 08:02 #32 per pinelli (Associat/da)
Molt bones cròniques .. una putada lo del temps , la tindré en comte per l’any que ve .. però la distància mitja ..
dennis , agafat uns pals , jo també pensava que era una mica de trampeta , però al Montseny ja vaig veure que per aquestes distàncies i desnivell es quasi imprescindible ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2018 10:53 #33 per RugbyMan (Associat/da)
Quines cróniques...donen ganes de fer-la peró no se jo si em veig amb forces de fer la de 50kms ja que no he Passat encara de 33kms a la muntanya.

Igual debutem el proper any a la intermitja per veure si es tant el #putusobrepuny com dieu jajajajajaja

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2018 11:59 #34 per Barceruel (Associat/da)
El Sobrepuny només es fa a la llarga. No siguis dropo, Rugbyman!! :whistle: :whistle:

Parlant del Sobrepuny, té la part mítica de fer gairebé 1km vertical en només 3'5km, pero s'ha de dir que és la part més lletja de
la cursa amb diferencia. Només ho salva la vista espectacular que hi ha quan arribes a dalt (fins a La Baells i practicament el Bages). I a sobre, aquest any hi havia boira i no la vam poder gaudir. Sense cap dubte, tot el camí des de Sant Julià de Cerdanyola a La Nou de Berguedà o la pujada des de Sant Romà al Xalet de Catllaràs son infinitament més macos. :great:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.