Ultra Pirineu 04÷06.10.2019 - 94 km i 6200m D+

Ultra Pirineu 04÷06.10.2019 - 94 km i 6200m D+

17 Jun 2019 07:26 #41 per No Surrender (Associat/da)
Dennis, t’he llegit. Dimecres quan torni te contest als dos posts. Ara amb el mòbil és una merda.
El recorregut és molt semblant quasi igual, tot i que el recorregut a la inversa.
Pots deixar el cotxe a Lluís Estassen (abaix), i camines 10’ per pujar i escalfar cames.
Quan torni te contest mes.
Pensa-ho. Cavalls de per si cal molt la pena, (la Open), per mi millor que la UP, però perquè jo som una romàntica. Dimecres xerram.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 10:42 #42 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies campiona :kissheart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 11:57 #43 per Dennis Teuling (Associat/da)
Inscrit :woohoo: :woohoo:

Entre tu i la sogra em feu córrer massa :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2019 22:42 - 19 Jun 2019 22:47 #44 per No Surrender (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: M'ha sorprès que CdV són només 10 kms menys que la UP, i més després de veure que:
* d'Aguiló a Gósol són 12,9 km + Gósol - Estasen són 8,6 km. Es a dir 9 kms més que de Aguiló directament a Estasen.
* de Sant Jordi a Bagà són 10k + Bagà Rebost són 8 km. Es a dir 5 kms més que de St. Jordi a Rebost (13 km) directament.
Total: +14 km --> 84 + 14 = 98 km i no 94 km.
No vull ser molt tiquis-miquis amb aquests 4 kms, però només saber si la ruta entre els refugis de la UP és idèntica a la ruta entre els refugis de CdV?
Una altre pregunta... pots arribar bé en cotxe a Lluís Estasen? Hi ha per aparcar tothom?
Moltes gràcies, un cop més!!


Hello!!! A Lluís Estasen pots aparcar abaix, a 10' caminant, depen del dia la cosa està apretadeta, perquè tampoc hi ha parkings supergrans, per tant, te tocarà caminar una mica més si hi ha gent.

En quant a la ruta de la UP els refugis són els mateixos menys Vents del Cadí que hi pares per la UP i a l'Open hi passes per davant però hi ha cap avituallament. I a Gòsol que a la UP hi ha avituallament i a l'Open no et desvies.
Realment, si ho comptes no quadre gaire, però és que jo ja no compto que siguin 94km, és més jo per la muntanya prefereixo guiar-me pel desnivell i hores...tanmateix lo dels km allà ja saps que és molt relatiu, un km sol pots trigar més que fer-ne tres ...només són orientatius, però ja tens raó, ja.

El que crec que ha de ser terrible són els últims km...primer perquè vas fotut i després perquè no s'aguanta per cap banda baixar de Sant Jordi, i a l'encreuement de Gréixer agafar la carretera de Coll de Pal (crec que està situat entre el km 4 o 5), per tornar agafar pista cap al camping i tornar a la carretera de Gisglareny per pujar la costa cap al Palau i baixar les escales per arribar a meta...jo aquests 4 km més o menys, no els acabo de veure clars :skull: ...de fet, quasi em marejo només d'escriure-ho :joy: . Però bé, si s'arriba a sant Jordi auna hora prudent, s'arriba a Bagà encara que sigui rodolant.

Al final aquests dos dies he canviat els plans i dilluns vaig fer ruta per França i ahir si que vaig fer Bagà-Rebost-Niu-Coll de Pal-Bagà, a ritme lentet i parant a entaular-me al refugi, ja que vàrem sortir a hora de senyors. I com sempre, a mi el Niu se m'atravessa, en fi...l'hauré de tornar a fer algun cop més a l'estiu, i la zona de Gressolet també, són d'aquells rollos mentals que jo necessit.

Apa, anem xerrant....vaig a l'altre fil, veig que ets un home-fàcil, lo de posar a la sogra d'excusa, no cola! :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2019 00:48 #45 per Dennis Teuling (Associat/da)
OK, perfecte!

Llavors vindré sobre les 05:30 i si he de caminar una mica més... cap problema!

No he entès res del que dius del tram de St. Jordi - Gresolet.
Haurà de ser una putada baixar pels empedrats, però després no és simplement pujar des del veïnat de L'Hostalet fins al Coll de Bena i Coll de la Bauma i després a Gresolet?
Així vaig anar jo l'any 2006 (quan dormia jo totalment sol al refugi de Cortals, amb un cuiner de luxe... el Kilian Jornet, encara jove), però a l'inrevés.
Ja passem per Gréixer el tram de Rebost a St. Jordi, oi?

Els homes som molt fàcils de convèncer, jaja.
Però vaig necessitar la Sogra per convèncer no només a mi... també a la dona (estem junts en aquest sentit :whistle: )

Apa, demà llegiré la teva crònica de l'altre fill... bona nit!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2019 10:33 #46 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ahh, ara ho veig :oops: :oops:

M'he liat amb les respostes creuats...
Tu parlaves de la UP i no la CdV amb la baixada de St. Jordi.

Aclarat ;)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2019 22:22 #47 per Jaume Baraut (Visitant)
bones amics,

Un altre correcat que també estara present a la 94k ultima ultra del 2019, desprès d'aquest any Menorca 185K ( no vaig ser finisher) i Trail du Canigó 63k espero aconseguir una altre ultra a les cames, les ganes i son , el terreny ja l'he explorat i es una cursa molt dura, però amb seny, cap i cames intentarem gaudir-la i sumar 5 punts , per objectiu 2020 TDS o OCC de Montblanc.

Salut

Jaume Baraut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2019 22:32 #48 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bones Jaume Baraut!!

Segur que sí, i més amb els objectius de les curses de la UTMB!

Potser demà faci una mica (més) de reconeixement per la zona.. abans de tornar a la feina :cry:

No Surrender, tot al seu lloc?? El cos ja et deixa caminar llargues distàncies? :pray:

Vinga va... ja només falten 6 setmanes!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2019 14:46 #49 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs, la setmana passada vaig fer la primera part de la ruta:

Bagà - Rebost - Niu - Esposes - Cortals - (pendís) - St. Jordi - Bagà.
Més o menys la meitat de la ruta, uns 48 kms i 3000m D+.

No vaig trobar el trencall de pista cap al càmping per tornar a la carretera de Gisglareny.
És abans de Riugréixer??

Aquest cop, sense la tremenda calda de finals de Juny, era molt més còmode fer la ruta. De fet, segur que les primeres ~3 hores fins al Niu de l'Àliga ens farà fred i tot. No ho he trobat tan dura la pujada al Niu, perquè tampoc és una pujada tan continuada. Potser lo pitjor el primer tram pel bosc al Cap del Joncar.

De totes maneres, el que sí vaig trobar dur era la última pujada (quan penses que ja ho tens) de St. Jordi al Coll d'Escriu...
Son 200 metres amb molt mala llet.

Però amb molt menys calor, segur que ho podrem fer molt bé!!

Potser encara faré el tram de Gósol - Estasen - Gresolet - St. Jordi - (pendís) - Prats d'Aguiló - Gósol, que serà ja l'últim entrenament.

Bé, només 5 setmanes per la gran cita!!!

Espero que estigueu tots preparats!! :muscle: :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2019 22:35 #50 per Jaume Baraut (Visitant)
Dennis,

Bon entrenament jo vaig dfer el tram des de Bagà fins a Prats de Aguiló i vaig aprofitar per dormir el refugi i l'endemà vai enfirlar fins a Gosol ,em vaig desviar quan faltaven 6 kms aprox per enllaçar direcció Estasen i coindeixo amb tu la pujada de Sant Jordi, la patirem ara si aconseguim arribar aqui nomès ens faltaràn 10 km per l'arribada tot i que encara ens trobarem amb la darrera pujada i les cames veurem com estarem.

Vinga , seguim preparant-nos.

Jaume

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2019 17:12 - 05 Set 2019 17:15 #51 per No Surrender (Associat/da)
Hola companys!!!! :party:
Idò jo vaig fent, entrenant al meu nivell, que evidentment no és el vostre. La veritat és que estic bastant més animada que fa dos anys, a més he perdut algún quilet (tot i que després de vacances nhe tornat a gunayar algún) i també mes sent més forta.
Encara queden 5 setmanes i podem anar perfilant una mica...tot i que a mi m'han assignat una última setmana forteta, ja he avisat que no crec que la cumpleixi :666: .
Estic donant bastantes voltes al tema material, roba etc, però encara esperaré a decidir-me a atropar-nos una mica més i poder saber quina meteorologia ens espera. També estic provant tema menjar, sals i líquids. Fa dos anys vaig haver de plegar per problemes intestinals i en la mesura que pugui vull fer-ho ben fet i així minimitzar aquest risc. A més som vegetariana estricta i m'he d'assegurar de portar tot el que necessito, ja que no puc confiar dels avituallaments.
Dit tot això, diumenge faig un entreno, amb la Marta que serà la meva companya des de la sortida i esper que fins a l'arribada, i aprofitaré per provar també la motxilla nova que m'he comprat i acabar de decidir si porto aquesta o una de les dues que tenim a casa.

Ja ho veis, quan algún com jo està tan al límit del temps de tall, ha de tenir controladíssim qualsevol altre factor...que si no em fan fora ràpid! :laughing:

Me n'alegro que esteu fent bons entrenaments...la pujada de Sant jordi que tant us procupa, a mi és la que menys (ara)...ja que si la faig, voldrà dir que seguiré en cursa (a la nit) i a més aquell tram, jo diria que me'l se de memoria, ja que hi vaig molt sovint com a entrenament o amb els nins passejant...
Esper que tengueu previst ja l'allotjament, relament està molt complicat.

Quan pens que tot just falta un mes, m'entra una suor freda....:whistle:

Apa, macos...estem en contacte! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2019 11:26 #52 per Dennis Teuling (Associat/da)
Això són bones notícies Helena!!

Cap menció als genolls :cheer: :cheer:
Jo per sort menjo de tot i amb gust.. no sol tenir problemes, i amb uns pantalons curtes i tot el material obligatori a sobra ja tinc prou.

Fa mig any que vaig reservar la nit del divendres al hotel de Berga (no vindrà de 20')... tot i que estic més preocupat per la tornada (sempre perillosa), que evidentment, no puc reservar una nit arribant a les 06:00...

Menys d'un mes... tick tack, tick tack!

Ens veiem companys

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2019 08:46 #53 per DanishTrailrunner (Visitant)
Hi all,

I hope you don't mind me writing in english, but seems there is no english forum on the race. I will be running Ultra Pirineu in 3,5 weeks (bit scared of this spanish race with very steep hills/mountains), and have one very practical question: I will be coming by car in the morning as I will not be staying in Baga and wonder if it is possible/easy to park near the Sport Hall, where one can also leave a bag and shower afterwards. Or are there better places to park close by?

Cheers,

Jeroen

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2019 15:31 #54 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hej Jeroen :cheer:

I will be in the same situation, since I will sleep in Berga, 20 minutes away from Bagà. I suppose we can park, but perhaps about 600÷800 metres away from the start. Anyway, I will check it out on the website.

I don't think it's too steep. Perhaps the first 3 hours until Niu de l'Àliga, but afterwards it's quite easy hiking/running.

When I know something more I will inform you.

Salut!
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2019 12:27 #55 per DanishTrailrunner (Visitant)
Thank you!

Pretty sure though it will not feel like an 'easy run/hike after the first 3 hours' :-), and those last hills look rather 'interesting', but looking forward to give it a try :-)

Salut,

Jeroen

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2019 15:49 #56 per Dennis Teuling (Associat/da)
No Surrender,

encara estem a temps d'oblidar-nos de la UP i apuntar-nos al cap de setmana a Santa Margarida i els Monjos :party: :party:

Gaudirem igual, i el dilluns estarem molt més frescos :whistle: :whistle: :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2019 23:55 #57 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bé companys, com ho teniu?

Ja quedan només 10 dies i algunes hores!!

Jo el dissabte passat volia per l'última passejada des de Gósol, però Tomàs Molina (i la FEEC) ho van desaconsellar amb molta insistència... i jo tampoc volia fer de "parallamps" al Pas de Gosolans :dry:
Per això vaig fer una tirada de 54 kms per Collserola, que incloïa la marató de Collserola.
Ho vaig fer amb tot el material obligatori (sense frontal ni piles, és clar), però malgrat la pluja feia tanta calda que no em vaig veure amb ànims de posar-me les malles impermeables.

Amb això crec que ja he fet els deures, i ja no faré cap metre més de desnivell fins al dia 5 d'Octubre!

Només espero que faci un bon dia (o com a mínim que no escurcin la cursa) i que puguem gaudir de una fantàstica cursa.

Serà la meva primera participació, i la tinc moltes ganes :party: :party:

Vinga ànims a tots

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2019 00:05 #58 per No Surrender (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: No Surrender,

encara estem a temps d'oblidar-nos de la UP i apuntar-nos al cap de setmana a Santa Margarida i els Monjos :party: :party:

Gaudirem igual, i el dilluns estarem molt més frescos :whistle: :whistle: :whistle:


Jo dilluns m'he demanat feina, perquè no vull estar fresca...si estic fresca és que l'assumpte no ha anat bé! :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2019 00:23 #59 per No Surrender (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Bé companys, com ho teniu?

Ja quedan només 10 dies i algunes hores!!

Jo el dissabte passat volia per l'última passejada des de Gósol, però Tomàs Molina (i la FEEC) ho van desaconsellar amb molta insistència... i jo tampoc volia fer de "parallamps" al Pas de Gosolans :dry:
Per això vaig fer una tirada de 54 kms per Collserola, que incloïa la marató de Collserola.
Ho vaig fer amb tot el material obligatori (sense frontal ni piles, és clar), però malgrat la pluja feia tanta calda que no em vaig veure amb ànims de posar-me les malles impermeables.

Amb això crec que ja he fet els deures, i ja no faré cap metre més de desnivell fins al dia 5 d'Octubre!

Només espero que faci un bon dia (o com a mínim que no escurcin la cursa) i que puguem gaudir de una fantàstica cursa.

Serà la meva primera participació, i la tinc moltes ganes :party: :party:

Vinga ànims a tots


Que bé que hagis après a fer cas des consells meteorológics!!!!:whistle: :evil:
Jo el cap de setmana tampoc vaig fer lo previst, per l'aigua que queia....varen caure la meitat dels teus km i amb poc desnivell. Aquest cap de setmana encar faré dues sortides (una dissabte i una diumenge), per aquí aprop per logística familiar.

La veritat és que ja fa uns dies que ja estic nirviosa, i per mi això és bona senyal, però tampoc m'hi vull posar en excés el dia de la cursa, a veure com ho gestiono tot plegat.

Jo també espero que el temps ens respecti i que el dia abans no hagi plogut gaire :drops: , quan jo passo després de tothom :rocket: allò és un festival. Igual que tu, estic molt il·lusionada, igual que espantada, ja se on vaig i el que m'espera :sick: , però tenc la confiança en que justa però puc arribar :v: . També he estat repassant tot el material i els punts de tall (ja saps que a mi això és el que més em preocupa), i les sortides les he anat fent amb motxilla pesada, ja que estaré moltes hores en marxa i tot ha de sortir bé :woohoo: .
Volia anar dijous horabaixa a recollir dorsal i fer el control de material, però tenc guardi i ja he canviat el cap de setmana, no puc abusar. Divendres m'he demanat festa, per poder descansar una mica (aquella nit es preveu dormir molt poc) :shit: , i quan els nins surtin de l'institut anirem directes a Bagà per ser ben puntuals a les 16h-16'30h.
La llàstima de fer la ultra és que et perds tot el festival :tada: , però no es pot tenir tot...entre la familia i la colla crec que hi ha representació a totes les curses, i l'ambient de Bagà és fantàstic...si em pogues partir pel mig, aquell cap de setmana seria un dels que m'encantaria estar a dins i a fora.:hearteyes:
No m'enrollo més, aneu afinant els cossos, feu bondat i espero que encara parlem d'aquí allà, si no, ens veiem a la plaça de la porxada ben nets, guapos i elegants per a la gran ocasió! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2019 22:42 #60 per Dennis Teuling (Associat/da)

No Surrender va escriure:

Dennis Teuling va escriure: No Surrender,

encara estem a temps d'oblidar-nos de la UP i apuntar-nos al cap de setmana a Santa Margarida i els Monjos :party: :party:

Gaudirem igual, i el dilluns estarem molt més frescos :whistle: :whistle: :whistle:


Jo dilluns m'he demanat feina, perquè no vull estar fresca...si estic fresca és que l'assumpte no ha anat bé! :666:


Doncs sí, tens raó!

Però jo em referia deixar-ho córrer això de la UP, i anar a la festa de tot el cap de setmana a Santa Margarida.
(Stony Pony, el club de Bruce aquí a Catalunya/Espanya celebrarà els 30 anys allà) :woohoo: :woohoo:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.