Bastions 1/6/2019

Bastions 1/6/2019

28 Mai 2019 09:53 - 28 Mai 2019 09:59 #21 per joregar (Visitant)
Molta sort a tothom!! ja ho teniu aquí :muscle:

Patir no Dennis, perquè?... :whistle: :whistle: :666: jo l'any passat vaig arribar 200 de 206 jijiji



Per cert, aquesta setmana es veu una bona nevadeta en la línia de cims. Però és neu recent i suposo que marxarà aquesta setmana amb el bon temps. L'any passat des d'ací baix no es veia tanta i baixant Puigmal hi havia un munt de neu de l'hivern, va estar divertit.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 15:17 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
joregar, ara sí estic preocupat!

Deus de ser llavors el José Vicente Reche García :whistle:

18h22... i sabent que ets molt més ràpid i resistent que jo... uff, pensava arribar de dia, però ja veig que he de portar el frontal amb piles extres!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 15:24 #23 per aurelian (Associat/da)
molta sort companys!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 22:53 #24 per jaume86 (Associat/da)
La meva cosina s'ha lesionat i no podrà anar així que tingueu molta sort els que hi participeu!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 09:43 #25 per joregar (Visitant)

joregar, ara sí estic preocupat!


era el que volia... :666: :666: :666: és broma.

Ni de conya soc més ràpid que tu!! ja m'agradaria tindre la teva marca de 10km. Però això és un altre rotllo. La vaig fer amb 2 amics (el 201 i 202), objectivament més lents que nosaltres, p.ex. Pablo estarà en 50' en un 10k però ell entrena molt per muntanya i al final aquí camines més que corres. Així arribarem els 3 més o menys igual de cardats jeje, i no sé si sortint al meu ritme hagués millorat molt o hagués pegat un bon pet.

Depèn del que hagis entrenat en muntanya i sembla que tu ho has fet molt bé :muscle: :muscle: ànims!! i a gaudir. És molt maca. Maca però també lo més dur que he fet mai. Que es faci de nit també te quelcom especial...

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 11:50 #26 per bebop (Associat/da)
Bon dia, ja estic fent els preparatius. He tingut sort i finalment no plegaré las 11 de la nit el divendres, tinc una formació al matí, o sigui que podré estar allà entre las 8 o las 9 de la tarda-nit. Dormiré al sac, no sé si habilitan el pavelló per poder fer-ho, si no ho faré al cotxe.
Estic una mica acollonit tot i que ja he fet unes quantes d´aquestes, però ara ja feia temps que no m´embarcava en una cursa d´aquest tipus. He fet molts quilòmetres (Vallés Drac, Marató BCN, 5 Cims, Romànica de Navàs) peró no tant desnivell (Navàs te just la meitat). Semba que tindrem sort amb el clima i això es important.

Molt sort i ànims companys, ens veiem el dissabte a la sortida.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 19:11 #27 per tonivet (Associat/da)
Dennis Teuling, pinelli, tonibeltran, bebop moooolta sort i molta pota per a aquesta cursa. Te que ser molt xula perque conec molta gent que hi va.
Em sembla que us espera una bona calorada, aixi que hidrateu-vos molt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 20:28 #28 per Dennis Teuling (Associat/da)

joregar va escriure:

joregar, ara sí estic preocupat!


era el que volia... :666: :666: :666: és broma.

Ni de conya soc més ràpid que tu!! ja m'agradaria tindre la teva marca de 10km. Però això és un altre rotllo. La vaig fer amb 2 amics (el 201 i 202), objectivament més lents que nosaltres, p.ex. Pablo estarà en 50' en un 10k però ell entrena molt per muntanya i al final aquí camines més que corres. Així arribarem els 3 més o menys igual de cardats jeje, i no sé si sortint al meu ritme hagués millorat molt o hagués pegat un bon pet.

Depèn del que hagis entrenat en muntanya i sembla que tu ho has fet molt bé :muscle: :muscle: ànims!! i a gaudir. És molt maca. Maca però també lo més dur que he fet mai. Que es faci de nit també te quelcom especial...


Doncs sí, mi marca de 1500m de fa 30 anys no m'ajudarà molt aquest dissabte :laughing: :laughing:
Evidentment, jo parlava de les teves marques de mitges i maratons.

Però bé, si dius que vas fer la cursa amb 2 amics més lents.. ja estic una mica més tranquil!!

Moltes gràcies Aurelian, Jaume86, Tonivet!!

bebop, tenim la sort de no tenir la obligació de portar el material B (que potser igualment m'emportaré), però quina putada haver de portar els grampons :grrr: :grrr:
Per sort, i pura casualitat, tinc uns grampons, però ara he vist que la bossa dels grampons és més gran que la motxilla S-LAB de Salomon.... una merda haver de carregar 76 kms amb ells...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mai 2019 21:15 #29 per Josep58 (Associat/da)
Molta sort i molta força en les vostres participacions i feu bona lectura de la climatologia que s'esperen altes temperatures

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 16:00 #30 per bebop (Associat/da)
Espero que el tema dels grampons sigui només per si de cas, però això hem farà canviar tota la logística. Per sort jo també tinc uns grampons, encara que son antics. Suposo que avui hi han de més lleugers. Així que portarem uns quants quilos de més.

Espero que hi ha hagi la possibilitat de deixar-los a Núria.
Sigui com sigui, allà hi serem.

Gràcies pels ànims.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 16:04 #31 per bebop (Associat/da)
Encara que mirant el perfil segur que els tindrem que portar a sobre tota la cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 20:04 #32 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sembla que sí, tot i que després de fer la olla, tornarem gairebé a Núria (crec que l'Alberg està a menys d'un km).
(no sabem per ara si els grampons són només pel Puigmal o també per Noucreus, etc..)

I sabent que la Marathon no porta grampons, vol dir que després d'arribar a l'Alberg segur que no hi calen.

L'organització podria fer-nos el favor de recollir les bosses amb els grampons a l'Alberg, després d'haver fet la olla, per estalviar-nos com a mínim 36 kms amb ells carregant-los.

Igualment, hem de canviar el SLAB petit per una motxilla molt més gran (jo agafaré el Trail Vest Light de Camp) per poder portar-los els primers 26/40 kms.

Bé... ho veurem demà que no he vist gaires preguntes per Twitter...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 20:05 #33 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies josep58 :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 22:54 #34 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ara llegint la pàgina de Facebook de Bastions, he vist que les nostres velles grampons d'escalada no són aptes!!
I que sí cal portar-les fins a l'arribada.

Però demà i passat l'empresa Grimpada tindrà dos models que venen (tenen totes les talles de 36-49).

* Ice Summit de 42€, amb descompte --> 30 € (uns 490 gr)
* Ultra Trail de 59 €, amb descompte --> 40 € (uns 265 gr)

Crec que aprofitaré aquesta "oferta" (potser és un timo, però no tinc temps per buscar-los per Amazon), i de fet ja m'anirà bé per fer més pics en un futur.

No és lo mateix 1,5 kg i format bota, que aquestes de 265 gr i un format molt més petit.

Poc a poc aprenem :whistle: :whistle:

Lo més important.. no fer-nos mal.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 08:46 - 02 Jun 2019 08:52 #35 per pinelli (Associat/da)
Be , finisher amb 10:14h .. es una cursa brutal .. un día perfecte , uns mica de calor al final però tot molt bé .. acompanyat en tot moment del tonibeltran i dion , content de tenir energia fins el final .. ja contaré algo mes ..
felicitats al dennis perquè si la marató era dura 52 + 2800 , la trail era una bestiesa .. Finisher també amb 17h ??
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 10:06 #36 per Jorfer (Associat/da)
Enhorabona a tots. Sou uns cracks!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 13:06 - 02 Jun 2019 13:29 #37 per bebop (Associat/da)
Felicitats a tots els que heu acabat aquesta cursa tan dura. Jo, desgraciadament no puc dir el mateix. Vaig plegar al km 40, després de haver fet uns 3500 m de desnivell positiu. La segona part de l´Olla va ser massa fer a mi (i per molta gent que va plegar). Entre la calor i el fet de no haver cap avituallament vaig arribar deshidratat i una mica "grogui". Tots els que van arribar amb mi van plegar i tenir Núria tant a prop era una temptació massa forta. No vaig tenir temps de recuperar-me de la "pájara" ja que anava al límit del temps del control. La expectativa de tirar pràcticament sol, ja que darrera era segur que no sortiria ningú mes, juntament amb que si continuava i no recuperava sensacions no podia plegar fins a Pardines, era difícil de gestionar per a mi.

Així que vaig decidir plegar, Ha sigut la primera vegada que ho he fet des-de que sóc corredor i després de completar 86 curses i marxes de muntanya. En fi, alguna vegada havia de ser. En aquesta ocasió la cursa ha pogut amb mi.

Se, que en las condicions en les que estava, vaig prendre la millor decisió però tot i així, las meves sensacions avui son de frustració. Quan vaig arribar a Ribes a recollir la bossa de vida i dutxar-me em trobava molt bé, sense cap molèstia. També, reconec que la segona part de l´Olla m´ha agafat una mica per sorpresa, no sé per qué, no contava fer.la sencera. I molta altre gent tampoc.

Pensava que aquesta seria la meva última cursa d´aquest tipus (ho havia decidit abans de la cursa) però ara mateix m´agradaria tornar a fer-la, ara ja sé el que hi ha i la podria afrontar millor. Potser he pecat d´un excés de confiança en mi mateix. Realment jo no participo en aquestes proves pel repte esportiu, que també, sinó per tot el que em fa aprendre de mi mateix. Em quedo amb la experiència viscuda i la bellesa dels paratges. També m´agradat molt l´ambient de la cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 13:55 #38 per pinelli (Associat/da)
Ostres bebop , no et trobava a les classificacions .. la decisió de plegar es dura però es lo mes responsable que pots fer , si el cos o cap no tira no pots fer un altre cosa .. la cuantitat de abandonaments de la trail es de quasi un 50 % això ho diu tot .. aquesta cursa es primordial fer algun tramet o entreno per la zona , visualitzar una mica el recorregut va molt bé ..
ara a pensar en l’any que ve , a mi no m’agrada repetir maratons però aquesta s’ho val ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 14:34 - 02 Jun 2019 14:36 #39 per Dennis Teuling (Associat/da)
Enhorabona Pinelli !!!

Veig pels temps que has corregut, i molt, del Balandrau a Pardines! 1h16?!? (jo vaig passar com a mínim 10 corredors, i vaig trigar 1h27).

Però sense dubte has perdut tota la "salsa" de la cursa... aquí unes fotos



L'any vinent la Trail, home :666: :666:

Una pregunta... Com puc fer més petites les fotos?? Molesta una mica així :(

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 14:57 #40 per Dennis Teuling (Associat/da)

bebop va escriure: Felicitats a tots els que heu acabat aquesta cursa tan dura. Jo, desgraciadament no puc dir el mateix. Vaig plegar al km 40, després de haver fet uns 3500 m de desnivell positiu. La segona part de l´Olla va ser massa fer a mi (i per molta gent que va plegar). Entre la calor i el fet de no haver cap avituallament vaig arribar deshidratat i una mica "grogui". Tots els que van arribar amb mi van plegar i tenir Núria tant a prop era una temptació massa forta. No vaig tenir temps de recuperar-me de la "pájara" ja que anava al límit del temps del control. La expectativa de tirar pràcticament sol, ja que darrera era segur que no sortiria ningú mes, juntament amb que si continuava i no recuperava sensacions no podia plegar fins a Pardines, era difícil de gestionar per a mi.

Així que vaig decidir plegar, Ha sigut la primera vegada que ho he fet des-de que sóc corredor i després de completar 86 curses i marxes de muntanya. En fi, alguna vegada havia de ser. En aquesta ocasió la cursa ha pogut amb mi.

Se, que en las condicions en les que estava, vaig prendre la millor decisió però tot i així, las meves sensacions avui son de frustració. Quan vaig arribar a Ribes a recollir la bossa de vida i dutxar-me em trobava molt bé, sense cap molèstia. També, reconec que la segona part de l´Olla m´ha agafat una mica per sorpresa, no sé per qué, no contava fer.la sencera. I molta altre gent tampoc.

Pensava que aquesta seria la meva última cursa d´aquest tipus (ho havia decidit abans de la cursa) però ara mateix m´agradaria tornar a fer-la, ara ja sé el que hi ha i la podria afrontar millor. Potser he pecat d´un excés de confiança en mi mateix. Realment jo no participo en aquestes proves pel repte esportiu, que també, sinó per tot el que em fa aprendre de mi mateix. Em quedo amb la experiència viscuda i la bellesa dels paratges. També m´agradat molt l´ambient de la cursa.


Vaja Bebop.. em sap molt greu!!
De totes maneres... jo vaig gaudir molt, moltíssim, de les vistes de la primera meitat (llarga) fins a l'Alberg.
Era impressionant... a la vegada que duríssima.

I tens raó... jo vaig tenir molts dubtes, perquè portava els temps de l'any passat i volia fer entre 14÷15 hores.
Arribava a Fontalba en 2h32 i Puigmal 3h55, és a dir, perfecte per fer ~14h30 (l'any passat).
Però el tram de Puigmal al Puigmal Petit de Segre, i després el Puigmal de Segre era molt més llarga que l'any passat.. Unes vistes brutals, però arribant a Nuria en 5h15. No passa res, però eren 2h45 sense avituallament.

Després la volta de la Olla fins a 9h15, 4 hores sense avituallaments!! s'ens feia llarguísim a tots. No s'acabava mai les baixades i pujades. Plorava per la bellesa (però també per la duresa) però són moltes hores per estar amb només 2 ampolles de mig litro de líquid.

Potser tú encara més temps..

Entenc perfectamente que no és fàcil posar un avituallament a Noufonts (p.e.), però crec que l'organització hauria de posar uns temps estimats de pas per poder haver-nos fet una idea dels temps entre avituallaments. Era una cursa gairebé de semi-autosuficiència.

Ja has vist que de les 275 que van sortir, 258 van arribar a Núria, 236 a Noucreus, i només 203 van seguir després de l'Alberg.
(183 van arribar a Pardines, i 160 a meta).

Jo mai penso en plegar, però sent (potser) l'últim (no sé el teu nom real, i no puc comprovar-ho a la classificació), sense forces... t'entenc perfectament.

Has pogut gaudir de lo millor de la cursa, doncs a mi la segona part em va decebre una mica (potser perquè no podia més) i haver fet el Taga sense veure ni la creu... tot fosc... tampoc no valia la pena.

Per això has pres la millor decisió!! L'any que ve tornes, per acabar!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.