CURSA DE LA CAMPANA. 9 de Juny. Organitza CoRReDoRS.CaT

CURSA DE LA CAMPANA. 9 de Juny. Organitza CoRReDoRS.CaT

04 Jun 2019 16:23 #41 per korfbaler (Associat/da)
Vinga !!!! Que demà tanquem el TPV !!!! Ja hem posat les birres a refredar ..... :party:

135 voluntaris us donaran "servei" perquè gaudiu del nostre entorn.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 12:19 #42 per Hansi (Associat/da)
Una lesió a l'isquio dret em té aturat fa setmanes i així seguiré encara un temps... em perdo La Campana :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:
Gaudiu molt d'aquesta gran cursa tan ben organitzada i dels preciosos paratges per on passa! :hearteyes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 15:51 #43 per Aloi (Associat/da)
Hola!
jo, per una d'aquelles coses (inexplicables) de la vida, resulta que dissabte he de treballar i no surto fins les 8 del matí de diumenge, tot i que intentaré sortir un xic abans.
M'havia apuntat a la mitja, però hauré de fer la curta que surt una hora més tard, si no, no arribo :triumph:

Salut!!

"penso mentre corro"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 15:55 #44 per korfbaler (Associat/da)

Aloi va escriure: Hola!
jo, per una d'aquelles coses (inexplicables) de la vida, resulta que dissabte he de treballar i no surto fins les 8 del matí de diumenge, tot i que intentaré sortir un xic abans.
M'havia apuntat a la mitja, però hauré de fer la curta que surt una hora més tard, si no, no arribo :triumph:

Salut!!


Ja et canvio directament l'inscripció de Cursa, així no has de fer canvis diumenge. Quan publiquem dorsals, busca a la llista de la Campana :stucktongue

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2019 17:07 #45 per Aloi (Associat/da)
Gràcies Korfbaler

Salut!!

"penso mentre corro"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2019 11:07 #46 per Jordi (Associat/da)
Jo arribaré tocat de Dissabte a la tarda, però gaudiré el debut a la mitja a ritme tranquil amb els consells d'en Dabit
blogmaldito.com/2019/06/06/consejos-expr...rsa-de-la-campana-2/


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2019 11:56 #47 per bebop (Associat/da)
Ens veiem demà.
Després del 40 kms.de Bastions el dissabte passat i d´una setmana molt estressant a la feina, demà intentaré gaudir al màxim per relaxar ment i cos, que em fa falta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2019 12:00 #48 per Jorfer (Associat/da)
Sembla que està garantit un gran dia.
Molta sort organitzadors, voluntariat i participants.

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2019 08:13 #49 per ericmm (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2019 08:51 #50 per ericmm (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2019 12:21 #51 per ericmm (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2019 07:10 - 10 Jun 2019 07:11 #52 per Mona (Associat/da)
Estupenda Cursa de la Campana 2019! Un any més els Correcats hem pogut gaudir de la nostra millor cursa de muntanya! Una cursa amb una magnífica organització, un ambient fantàstic i un final de cursa privilegiat amb esmorzar copiós i piscina amb vistes a Montserrat! I molts Correcats per poder compartir l'esmorzar!
Aquest any he tornat a la distancia de Mitja Marató, i m'ha encantat perquè si no, m'hagués perdut alguns dels voluntaris de luxe que indicaven el camí socanna, tensi i Pau, ha estat una bona dosi d'energia veureus en el camí!
Silenci absolut abans de començar la cursa per poder sentir la Campana que dona el tret de sortida; sonen els quarts i... quan sona la primera campana de les 8h comencem! La veritat és que arribava poc preparada per a aquesta cursa després de 2 setmanes de cansament amb molta feina, poc entrenament i de molt de temps sense córrer per muntanya, i ho he notat durant la cursa, tot i que ha anat molt bé la sensació era de cames pesades. Aquest any hi ha hagut menys inscrits, i s'ha notat perquè he estat corrent sola en alguns trams, però el camí estava ben indicat i no m'ha suposat cap problema, les vistes són espectaculars! Feia temps que no feia pujadetes i tela, sort que al capdemunt del km10 tenim en Julio esperant-nos per fer-nos riure una mica!
Moltes gràcies a en Korfbaler i tot l'equip per fer-nos gaudir d'aquesta matinal tan xula! I a més, m'he endut premi de mans del nostre presi, en Barceruel, us passo la foto perquè em sembla un record espectacular, un trofeu en forma del campanar que dona el tret de sortida a la cursa, és molt original, m'encanta!

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2019 12:55 - 10 Jun 2019 14:58 #53 per Jordi (Associat/da)
Moltes felicitats Mona :muscle: :kissheart: i la resta de cracks entre ells en Juanjokyokushin :hearteyes:

Jo per la meva part debut en la mitja més que satisfactori. Venia de competir Dissabte tarda en el 5K de Sant Joan Despí a les 20:30 i amb poques hores de son, però amb la moral de la MMP pels núvols i tenia clar que ahir només gaudiria de córrer per la muntanya :party: :party:

Retrobada amb molts companys :hearteyes: :party: :party: xarrameca i comentaris dels punts claus per poder gaudir 100% de la cursa. Una de les claus de la cursa me la dona en danistal "enrecordat de tres 'pujadots pisteros' seguits, no et cremis camina" i l'altre clau de la cursa m'he la dona en pinelli "pujada en el kilòmetre 13 que no esperava i em va deixar tocat fins meta".
En la sortida em col·loco molt enredera pel que en mi es habitual, avui la gassosa no és una opció i vull provar sensacions escalfant els primers kilòmetres i sobre la marxa anar avançant amb força :muscle: :muscle:

Estic al costat de Liz i de No Surrender i donen la campanada de sortida (molt bonic :hearteyes: )
Liz s'escapa uns metres i anem colze a colze força estona amb No Surrender, una mica més endavant hi havia en bebop i en alva2009 que ràpidament desapareixerien :muscle: :muscle:

Les sensacions no són bones, costa engegar i tinc molèsties al maluc; clarament les bogeries de doblar amb l'edat les hauré d'anar deixant passar :whip: :whip: ; confio que passarà un cop escalfi i passin 1,2,... kilòmetres, però...

Efectivament amb dos kilòmetres ja tinc prou i em distancio de No Surrender i ràpidament atrapo i avanço a Liz en una pujada :party: :party:

No vull forçar, però com sempre passa ja penso en la següent esquena coneguda que vaig :hocho: :hocho: :666:
Sense obsessionar-me ni mirar ritmes ni perfil simplement a sensacions vaig fent i gaudint :party: :party:

Finalment atrapem en bebop i compartim uns kilòmetres de xarrera e impressions :great:

En bebop queda enredera i jo segueixo a sensacions cada vegada gaudint més i meravellat amb l'entorn i el circuit (més que suficient muntanya per mi) :hearteyes:

De sobte arriben els 'pujadots' o les tres maries com diu en danistal i prenc el gel tot caminant en tot aquest tram, ni en les baixades troto, aprofito per recarregar i no cremar les naus que encara queda molt :great:
En tots els avituallaments vaig agafant aigua i reomplint el bidó de mà que porto si s'ha quedat buit, així com tastant la taronja, plàtan, llaminadures,... :great:

Continuo pletòric a sensacions corrent i gaudint :party: :party:

El gel i resta d'avituallaments estan anant bé i ja em arribat al kilòmetre 13, la pujada que m'anunciava en pinelli i efectivament fa mal i baixo una marxa B)
Encara queda molt, però tinc la sensació que aquestes dos reserves d'energia han estat claus per continuar amb força fins al final :muscle: :muscle:

No vull forçar, però cada vegada queda menys i en la llunyania veig un altre esquena coneguda :hocho: :hocho: :666:
Sense obsessionar-me vaig fent amb un punt més :party: :party:

No és fins a pràcticament els dos kilòmetres finals que no contacto amb en alva2009 e intercanviem quatre paraules així com el fet de ja tenir la cursa feta :muscle: :muscle:
Ell tenia intenció, o això deia abans de la sortida :whistle: :whistle:, d'acabar i prou; així que jo l'hi dic la meva intenció :hocho: :hocho: :666: : Acabar, però davant d'ell :stucktongue. Just després de saber que no es muntanyenc com jo, sembla que he anat a topar amb un com jo :hocho: :hocho: :666: :666: i en una baixada tira amb tot o així m'ho sembla; tracto de seguir-lo augmentant un punt el ritme, però darrera el quàdriceps comencen les alarmes de rampes i de fatiga; així que ho he deixar estar :grrr: :grrr: he avisat massa d'hora de les meves intencions :joy:

Només resta un kilòmetre i els metres extres finals que ja sabia que serien en una curta, però intensa pujada asfaltera amb la meta com a fons :party: :party:

Amb un puntent de menys i la passa una mica canviada per intentar no enrampar ni patir masses d'anys arribem a meta exultant i amb la sensació d'haver gaudit en tot moment :woohoo:
Aturem el crono en 2:20:08 i tot i que avui no tocava al ser el debut i voler gaudir sense saber ritmes acomplim un últim objectiu (sub2h30 marcat pel temps indicat per en pinelli en la xarrameca previa a la sortida).
Després del debut gloriós, l'any que ve ja tenim l'objectiu fixat en el sub2h20 i en exprimir-me una mica més, qui sap si lluitar colze a colze amb la Mona tot i saber que a les baixades l'hauria de deixar marxar per atacar pujant :hocho: :hocho: :666: :666:

Gràcies organització, voluntaris i família per un matí rodó :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2019 14:51 #54 per pinelli (Associat/da)
Enhorabona pels podis mona , Astana ,juanjokiokusin , Rosa Lizandra i algú mes que no recordo nom .. .. esteu fets uns cracks ..
un plaer saludar a tanta gent ? ..
pel que fa a la cursa , doncs com sempre , una organització amb molt de carinyu i les coses ben fetes .. es una cursa que m’agrada molt per veure com estic .. la idea era fer-la a ritme tranquil després de la marató de la setmana passada , però porto una setmana amb una recuperació fantàstica i volia provar de donar-li canya i si petaba doncs a meta caminant .. porto 6 mesos entrenant a la muntanya a ritmes suaus i controlant las ppm i volia canya .. el resultat no pot ser millor .. he sortit controlant les primeres pujades fins a la primera baixada que ja he posat tot .. ppm molt altes però amb sensació de poder tirar encara mes .. tota la cursa avançant a gent i els dos últims kms si que se m’han fet una mica llargs .. al final el crono 1:29 :02 , 3’ menys que el meu temps a aquesta cursa .. molt content .. l’any que ve faré la mitja per vigilar al jordi69 d’aprop ? ..
després festin gastronòmic i xerrada amb mooolt bona gent , que es el que mes valoro d’aquestes curses .. vinga ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2019 19:59 #55 per bebop (Associat/da)
Un plaer haver tornat a còrrer aquesta bonica cursa i el poder coincidir amb tants correcats. Llàstima que la participació no ha estat a l´alçada del que es mereix aquesta prova, especialment pel bon tracte que té amb els corredors.

He arrivat molt cansat després d´un mig any carregat de curses: Valles Drac Trail, mitjes pre.marató de BCN, marató, 5 Cims, Romànica de Navàs i per últim els 40 kms que vaig completar a Els Bastions el dissabte passat.

Tot i així volia còrrer a Vacarissses perquè m´agrada molt aquesta cursa i és molt a prop de casa. Abans de la sortida xerro amb molts coneguts, tant correcats com no. Em va fer molta alegria tornar a veure a l´Albert (alva2009) després de molt de temps. Fan el tret de sortida i l´Albert surt més ràpid. Ja no el tornaria a veure fins l´arribada (noi, per no fer res, encara estàs ben fort). Jo tiro al meu ritme. Em noto les cames bastant cansades però intento mantenir un ritme més fort que el simple anar fent. No sé en quin km. m´engantxa el JRDi69 i anem una estona junts. Ell intenta mantenir una conversa i a mi em costa bastant. Finalment, ell va una mica més ràpid que jo, i mica i mica es va allunyant. Sé que tens com a objectiu la Marató de Berlín, molta sort.

L´any passat vaig fer en aquesta cursa 2:30 i fa dos anys 2:15. El meu objectiu era fer un temps intermig entre aquestes marques. Al final he patit, les meves cames m´estaven demanen a crits un descans i jo volia concedir-les aquest desig, peró després d´acabar la cursa, es clar. Acabo en 2:24:02. Sé que puc anar més ràpid, però estic content.

Un bon entrepà, una bona dutxa i a descansar. I ara pararé un parell de setmanes per recuperar forçes que ja em toca.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2019 21:14 - 10 Jun 2019 21:19 #56 per Jordi (Associat/da)
Bona cursa pinelli, t'espero l'any vinent al meu costat i fent com en alva2009 :hocho: :hocho: :666: :666: :party: :party:

Gràcies bebop i a recuperar bé :muscle: :muscle: Per cert :oops: si tu o qualsevol altre veieu que m'heu de fer callar no patiu en dir-ho, i engegueu-me allà on creieu; jo no tinc cap problema, ho entenc perfectament i també ho faria si calgués :stucktongue


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2019 11:18 - 11 Jun 2019 11:19 #57 per bebop (Associat/da)
JRDi69. Va ser un plaer coincidir amb tu aquella estona i parlar una mica.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2019 15:45 #58 per Jordi (Associat/da)
:great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2019 22:05 - 11 Jun 2019 22:11 #59 per korfbaler (Associat/da)
Aquest any un bon grupet de Correcats a la Campana :hearteyes:

Intentem cada any mantenir l'essència de com va començar la Campana, i de com ens agradaria que continués. La tasca dels voluntaris, com cada any, és fonamental. Aquest any han estat 135 els que hem tingut col·laborant i "treballant" perquè tot sortís bé.

Crec que per primer any .... hem tret la planta que sempre havíem donat. Però com a tothom es moria, l'hem modificat per un got recordatori reutilitzable. Una de les coses en què si ens volen ficar de cara a l'edició de l'any vinent, és en el no-consum de plàstics a la cursa. Potser ens sortirà més car, però volem agafar aquest camí .... :stucktongue

Gràcies pels vostres comentaris, però al final, el que volem, és que tothom, o que quasi tothom, marxi content i satisfet, i amb ganes de tornar l'any vinent, que hi haurà més, i potser millor :laughing:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2019 17:36 #60 per dafont (Visitant)
Hola companys,

Per part meva, ha estat la 4a vegada que faig la campana i he fet la meva marca personal, en la que no havia entrenat expressament per assolir-ho (coses que passen :wonder: ).

Referent a la cursa, els corriols molt ben parits i per part meva, si ni haguessin més, millor :party: :party: :party:, que la pista és molt avorrida. M'agrada que la cursa acabi en pujada, així et veus obligat a guardar-te un cartutxo pel final :whistle: :whistle: :whistle: .

Les vistes de Montserrat des d'aquesta banda, val la pena contemplar-les i tenir-les com a referent :great: :great:

korfbaler gràcies per tot i la bona acollida que dones a tots els participants, sense tu no seria el mateix :great: :great:

ericmm gràcies per la foto final de grup de correcats.

I enhorabona a tots els que veu participar i gaudir un any més de l'entorn de Vacarisses.

Ens veiem a la propera, en algun lloc de muntanya :party: :party: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.