Cavalls del Vent OPEN - 84K - 5600m D+ 29.06.2019 06:00 24h

Cavalls del Vent OPEN - 84K - 5600m D+ 29.06.2019 06:00 24h

17 Jun 2019 15:20 #1 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs.. per si de cas obre aquest fil.

Al fil de la UP la No Surrender em va recomanar aquesta "cursa", i aquest matí m'he inscrit...
I sembla que sóc l'últim (nº 400), doncs just després de inscriure'm han tancat inscripcions.

No he pogut veure cap reglament, més que presentar-se allà a les 05:00-06:00 del matí i fer la ruta en menys de 24 hores.

Cavalls del Vent OPEN

Si a més de la Helena i jo hi ha més Correcats que s'han inscrit, ja ens ho direu :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 15:23 - 17 Jun 2019 15:25 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
No he vist cap apartat amb materials obligatoris, però potser al no ser "cursa" (tot i que donen 4 punts ITRA) és cosa nostra com excursionistes...

Jo de totes maneres portaré lo mateix que a la UP... primer la seguretat, i a més... la roba tècnica no pesa ni ocupa gens.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2019 22:54 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2019 23:09 #4 per No Surrender (Associat/da)
Denniiiiiiiiis !!! Has estat zero-coma en inscriure't! :laughing:
No sé si hi haurà més correcats o no...però jo se d'algun que no ha piulat que fa la UP i que més d'un any me l'he trobat a LLuis Estassen a la Open recollint el fortfait...potser no som els únics.
M'ha agradat que penjassis el nombre d'inscrits i els sexes, realment sempre som poquestes dones en aquest saraos, i això sempre és una motivació per tirar endavant quan venen moments complicats.

Et deixó el link a la minicrònica que vaig fer fa dos anys, i així te poses en situació en quan al material "obligatori": www.corredors.cat/forum/3-muntanya/95480...inscripcions-obertes

Si ja t'has inscrit ja hauries d'haver rebut el primer butlletí, allà ja t'expliquen que no te poden obligar a dur res, ja que no és una cursa, però lo mínim recomanable és: impermeable, hidratació, manta tèrmica, menjar i telèfon. Per suposat que a banda d'això jo quasi porto un trailer...així em va la vida, entre lenta que som i el pes que porto, vaig arreglada sempre. Tu pot ser no necessites tantes coses, jo com se que faré tota la nit (si tot va bé), he de portar roba d'abric, els canvis de temperatura poden anar de dia asolleiat a punt de la deshidratació a la nit freda amb pocs graus, això si tenim sort i no hi ha tempesta. El meu marit l'any passat la va fer amb 16h i pico i no necessitava tantes coses com jo...crec que tu també podras anar més lleugeret.

Fa dos anys no hi havia seguiment, però l'any passat si, i la veritat que és d'agraïr per la familia. Això si, per la mena de xip o trastet que et donaven havies de posar un dipòsit de 30 euracos, que te tornaven quan el retornaves. Suposo que 30 euros fan prou mal i així s'asseguren que el tornen. però això era l'any passat, a veure que ens expliquen al proper butlletí, que no crec que faltin gaires dies.

Els avituallaments els recordo bastant bé, menys al Niu que no tenien nom, i a gressolet, que arribarem tan tard que només tenien quatre gominoles.

Jo vendré amb una amiga meva, que també la va fer fa dos anys. Recolliré el forfait el divendres horabaixa i aniré a dormir a Bagà, i ja ens veurem dissabte al matí, a punt de sortida. Dormir al refugi és una bona opció si vens de lluny, però no se si ja és estirar massa la corda o no :unsure: , valora-ho.

Estem en contacte! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2019 00:35 #5 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hé... moltes gràcies helena!!

Que es manifesti l'intrús :666:

Doncs sí, només 25 dones... ets una privilegiada. A mi em donaria molts ànims!

No he rebut cap butlletí (encara), però ja veig que hem de ser conscients que no és cap cursa!
Portaré poc pes, però tot lo imprescindible (segons el temps, és clar).
Intentaré fer-ho en 18 hores... i sabent que hi ha 16 hores de nit... només 2 hores de nit és un gran alleujament.
De fet, és el que més m'anima... poder fer la ruta al solstici d'estiu :sunglasses: :sunglasses:

Si tornen els 30 euracos, cap problema... sabent-ho. Així la family pot estar més tranquil (o no).

Jo he reservat hotel a Cal Batista a Bagà... bé, un hostal.
Prefereixo aixecar-me una mica abans que no dormir amb altre gent... que als refugis no sóc capaç d'agafar el son.

Espero arribar a temps el divendres a recollir el forfait, que no tinc ganes de passejar les infusions durant tot el día :laughing:
Tampoc sé quin horari tenen, però suposo que ja rebré el butlletí d'aquí poc.

Ens veiem!!!
No surrender!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2019 15:39 #6 per Dennis Teuling (Associat/da)

No Surrender va escriure: Si ja t'has inscrit ja hauries d'haver rebut el primer butlletí, allà ja t'expliquen que no te poden obligar a dur res, ja que no és una cursa, però lo mínim recomanable és: impermeable, hidratació, manta tèrmica, menjar i telèfon.

Fa dos anys no hi havia seguiment, però l'any passat si, i la veritat que és d'agraïr per la familia. Això si, per la mena de xip o trastet que et donaven havies de posar un dipòsit de 30 euracos, que te tornaven quan el retornaves. Suposo que 30 euros fan prou mal i així s'asseguren que el tornen. però això era l'any passat, a veure que ens expliquen al proper butlletí, que no crec que faltin gaires dies.


Helena.... res de res :cry:

Em podries adjuntar els butlletins?
L'organització no em fa massa cas :?

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2019 18:08 #7 per No Surrender (Associat/da)

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: 1er.Butlle...2019.pdf
Mida del fitxer:213 KB


Ho estic fent des del mòbil...no se com queda...si no es veu bé avui a la nit t’ho envío!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2019 19:10 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Perfecte!! Moltes gràcies No Surrender!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2019 14:31 #9 per No Surrender (Associat/da)
Dennis, han enviat un 2n butlletí, si no el rebs m’avises

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2019 22:24 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs no, res de res.

Gràcies per avisar Helena!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2019 22:37 #11 per No Surrender (Associat/da)
Aquí tens!!! Jo surto a les 5h del matí. Avui ho he parlat amb la companya. Fa patir l’onada de calor. Aniré a Estassen a recollir tot divendres horabaixa.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: 2on.Butlle...2019.pdf
Mida del fitxer:161 KB
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 00:01 #12 per jaume86 (Associat/da)
Iep parella, molta sort!! Gaudiu molt i compte amb la calor tot i que diuen que pel cap de setmana al pirineu ja comença a afluixar, tandebo!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 00:13 #13 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Helena & Jaume86!!

Helena, Jo dormiré una hora més, així que ja ens veurem pel camí :whistle: :whistle:

Jaume, Si allargues una mica una caminata teva de les últimes setmanes... ja pots fer CdV :evil: :evil:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 22:46 - 27 Jun 2019 22:47 #14 per No Surrender (Associat/da)
Rebut ara fa una estona....ostia puta...entenc la decisió, la respecto i crec que fan bé, ja que no tothom és assenyat...vaig a mirar el track de la half, que no tenc ni idea de com va...:laughing:

AVÍS IMPORTANT!

A causa de l'Onada de calor, a les restriccions vigents durant tot el cap de setmana d'evitar la pràctica d'activitats esportives en el medi natural i les recomanacions explícites del Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya, Protecció Civil, Emergències de la Generalitat de Catalunya i el Parc Natural del Cadí Moixeró ens veiem amb el deure de retallar l'itinerari de l'Open de Cavalls del Vent 2019 per preservar en la mesura del possible la seguretat i integritat dels participants de la marxa.

Així doncs, l'itinerari de l'Open serà el mateix de la HALF.

L'hora de sortida de l'Open i HALF serà a partir de les 5am del refugi Lluís Estasen.
L'hora de sortida de la TAST serà a partir de les 7am

El dinar al refugi Lluis Estasen serà a partir de les 12:30h

Esperem la vostra comprensió en aquesta difícil decisió.

Si tens algún dubte pots contactar amb l'organització a través what's up al 678 66 22 30

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 23:25 - 27 Jun 2019 23:36 #15 per No Surrender (Associat/da)
Dennis, esper que ho vegis a temps per poder reorganitzar-te.
Jo tenia a la familia a punt per tot el cap de setmana i al final s'han girat del tot els plans...en fi, per molta il·lusió que ens faci un esdeveniment d'aquest tipus, jo veig bé que l'organització hagi pres aquesta decisió, per mi tenen tot el meu recolzament i suport.

Ja he mirat el recorregut: LLuís Estassen-Prat d'Aguiló-Sant Jordi-Gresolet-Lluís Estassen.

Acabo d'enviar watsapp a l'organització per saber el tema geolocalitzador com acaba, m'han dit que de moment no saben res, que demà ja ens diran. Jo basicament és que amb el canvi de plans no tinc ni idea de sobre quina hora arribaré las llocs...crec que al final els diré a la família que es banyin a empedrats i m'esperin per allà...tanmateix, amb la retallada tampoc necesitaré que m'ajudin gaire a portar coses ni mentar ni res...

Hem de ser positius, demà enlloc de patir gaudirem de la festa i ja està, anar a ritme tranquil a gaudir del paisatge i a intentar atxitxarrar-nos el menys possible!.

DES D'AQUÍ, M'AGRADARIA DONAR TOT EL MEU SUPORT A L'ORGANITZACIÓ DE L'OPEN CAVALLS DEL VENT I ALS REFUGIS IMPLICATS. UNA ONADA DE CALOR COM AQUESTA NO ÉS CAP BROMA I HAN PRES UNA DECISIÓ MOLT ENCERTADA PER MOLTA RÀBIA QUE ENS FACI...NO ENS ENFADEM AMB ELLS, ENFADEM-NOS AMB NOLTROS PER NO FER RES DAVANT EL CANVI CLIMÀTIC, I DE PAS, REFLEXIONEM I MIREM QUINES PETITES ACCIONS PODEM ANAR FENT. :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 23:25 - 27 Jun 2019 23:29 #16 per Dennis Teuling (Associat/da)
MERDA!!!

Suposo que, ja que no m'han fet ni cas a mi (només tu), que jo no cal que faci cas al avís, oi?

Jo no hi estic d'acord, evidentment!
És com quan van anul·lar la marató d'Empúries pel fort vent... i van deixar la mitja marató, fent exactament el mateix recorregut.
Doncs no.. o es pot fer, o no es pot fer.

Si és massa perillós pels foc, doncs que tornin els diners o que ho facin un altre dia i ja està.

Suposo que des del Coll de Pendís, en comptes de baixar cap al nord (Cortals), baixes directamente cap a Sant Jordi.
Perdent així el meravellós Pla de Moixeró i la brutal pujada al Niu.

De fet, hauria sigut millor deixar al OPEN fins al Pla de Moixeró i després retallar cap a St. Jordi.

Bé... no sé qué fer. Ja que no és cap cursa, potser faré excursió pirata, passant per tots els refugis, sense fer la OPEN... no sé.
Estic massa decebut ara per pensar :grrr: :smirk: :whip:


** escrit abans del teu últim missatge a la mateixa hora ** :pray: :pray:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 23:35 - 27 Jun 2019 23:39 #17 per No Surrender (Associat/da)
Dennis, se que estas decebut...però lo d'aquest cap de setmana no és cap broma, de veres. Som del gremi sanitari i entenc que ho hagin fet, i a més ho veig lògic. En serio, per molta ràbia que ens faci hi pot anar la vida d'algú. Fa tres anys va fer molta calor, però res comparat a lo d'aquesta setmana i molta gent va haver de plegar bastant perjudicada.
Em sap molt greu per tu, i em sento responsable ja que potser jo et vaig engrescar, però no és fàcil fer canvis de recorregut a última hora.
Lo de tornar els diners no t'ho discuteixo, ja que en aquest cas no han de demanar permisos ni res, potser ens podrien donar l'oportunitat de l'any que ve fer l'Open a preu de la Half, o algo així.

Però de veres, no t'enfadis, la vida és això i en una historia d'aquestes en semiautosuficiència perilla la vida d'algú. No val la pena, de veres.
No t'enfadis, fes el que hagis de fer, però fes-ho content. Jo faré la half, i disfrutaré el que pugui...em fot bastant perdre'ns el que per mi és el millor tram, però és el que hi ha. primer la seguretat.

Entenc que no ho vegis igual, però jo com per la meva professió ho vien d'una altre manera, m'és més fàcil entendre-ho i acceptar-ho.

Va, no crec que per horaris coincidim, però si ens veiessim a Lluís Estassen te convido a una Voll ben fresqueta, allà tirats a l'herba davant el refugi...vinga, va, no t'enfadis! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 00:00 #18 per Dennis Teuling (Associat/da)
jaja Helena,

Perdona... que estava doblement empipat, doncs primer la anul·lació i després el fet que passen de mi...
No sé perquè no m'ho enviïn a mi també.

Però no has de sentir-te responsable tu... doncs l'únic que m'has donat ha sigut la il·lusió enorme per fer aquesta "excursió".
Només et puc agrair per tots els ànims i la informació que m'has facilitat.

De totes maneres, jo d'ells hauria fet lo mateix... que jo no vull tener la responsabilitat dels possibles perills d'altres persones.
(per l'altre cantó, jo tampoc mai critico una organització que deixa fer una cursa en situacions compromeses, com Bisaura l'any passat, o Bastions fa 2 edicions).

Però, tens raó... si faig Ultres de muntanya no és perquè guanyi res, i de fet tinc molt poc talent per aquest medi.
Ho faig perquè m'encanten les vistes i les sensacions allà dalt... Per passar-m'ho bé.

Tu hauràs vist molt més casos d'extrema deshidratació i que no es cap broma.

Sortiràs igualment a les 05:00, ara que no tindràs cap problema per arribar sobre les 18h a Estasen?

Bé, gràcies per tot :kissheart: :kissheart: :kissheart: :kissheart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 21:07 #19 per Dennis Teuling (Associat/da)

No Surrender va escriure: Denniiiiiiiiis !!! Has estat zero-coma en inscriure't! :laughing:
No sé si hi haurà més correcats o no...però jo se d'algun que no ha piulat que fa la UP i que més d'un any me l'he trobat a LLuis Estassen a la Open recollint el fortfait...potser no som els únics.


No sé si parlaves de l'Albert Plaza??? Ja Ja. Era l'infiltrat?

Ara ja sé perquè no vaig rebre cap butlletí... no estava a la llista....

Tot i així, l'Albert no va posar cap problema. Quin tros de bon home l'Albert!!!

A més, tornarà els 20€...

Ens veiem demà!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 22:05 #20 per No Surrender (Associat/da)
Això vol dir que tenim a l'stone_apo per Lluis Estasen? :666: , però no...jo em referia aun altre que per casualitat també es diu Albert...
Al final sortim a les 6h. Abans d'arribar a Bagà hem recollit el fortfait.
Ens veim demà!!! Veig que se t'ha passat l'enfado, així m'agrada. El pobre Albert de Cavalls, avui estava bastant fet pols, en fi...anem a gaudir de la festa de demà un altre any h tornarem!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.