Transvulcania 9/5/2020

Transvulcania 9/5/2020

04 Ago 2019 00:17 - 04 Ago 2019 00:18 #1 per No Surrender (Associat/da)
Hello!
No se quan han obert inscripcions, només se que vaig rebre un mail de confirmació d'inscripció que va fer el meu marit sense avisar-me...que ja me va bé, però és que ni tan sols vaig poder mirar els temps de pas ni res...bé, ara ja està fet. Lo Màxim que pot passar és que me facin fora :whistle:
Si algú s'anima: www.Transvulcania.es ...hi ha tres distancies, noltros estam inscrits a la Ultra...allò que fas una escapada romàntica i tal...
Ara tenc una altre sarao en mente i no me vull dispersar, però ja diix el fil obert per si algú te pensat anar-hi o si algú l'ha feta i vol compartir informació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2019 11:28 #2 per gorka (Associat/da)
Ostres NoSurrender, quin marit que tens! :whip:

Jo la veritat és que la tinc a la meva llista de pendents, però en la distància Marató, sortint del Refugio del Pilar. Desgraciadament el 2020 no podrà ser, abans he de recuperar les cames :)
He fet part del recorregut trescant i és espectacular. Segur que el gaudiràs moltíssim i, estigues tranquil·la, qui et faria fora d'una festa? ;)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2019 15:26 #3 per quicu111 (Visitant)
ostras yo me lo estoy mirando pero de momento es un proyecto

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2019 17:52 #4 per jordi40 (Visitant)
aquesta es una de les que m agradaria fer i molt
però potser en la distància de la marató i/o el km vertical?
potser pel 2020?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 19:23 #5 per Araguerra (Visitant)
Jo l'estic mirant fer-la, però no se si la Ultra o la Marató. Estic mirant horaris, trasllats, hotels,... a veure si em decideixo ya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2019 23:10 #6 per No Surrender (Associat/da)
gorka, esperam que la teva recuperació segueixi "vent en popa" i aviat tornis a estar a tope!!

A la resta, esper que algu s'animi a alguna distancia :woohoo: ...ja diereu!
Noltros mentrestant ens hem anat treient el permís per pujar el Teide :party: , així aprofitem d'estirar les cames post-cursa i tenim unes bones vistes! :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2019 18:40 - 28 Oct 2019 18:53 #7 per jordi40 (Visitant)
jo aquest any estic bastant motivat per aquesta cursa
i estic mirant el tema hotel i apartaments per la web
i l opció que m agrada mes es la de puerto naos, el hotel de 4 nits,
doncs está aprop de tazacorte i los llanos i he llegit que a la sortida de les curses et porten
en autobús.
a mi m agraderia fer la ultra peró la meva dona diu que res de res
que es massa dura i llarga i un ja t una edad (53 anyets ja tindrem perl maig del 2020).
tenin en compte aixó crec que m apuntare a la marató que tambe es foça dura
pero més asequible que l ultra. A la web diu que s ha de justificar una cursa de muntanya de al menys 20 km per poder inscriure t, suposo que valdrà
la matagalls-montserrat del setembre d enguany.
per cert no surrender volsaltres on estareu, anireu molts dies?, crec que estas apuntada a la llarga oi?...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2019 22:47 #8 per No Surrender (Associat/da)
Hola jordi40! :)
Me n'alegro molt que hi hagi un altre motivat!!!, a veure si t'ho acabes de repensar tot plegat. :thumbup:
Noltros ja fa temps que vàrem reservar: partim divendres ben prest al matí i tornam dimarts horabaixa (crec) o nit. Ens allotjarem al Parador de La Palma, inicialment havíem mirat algun dels hotels més a prop, o algun amb el servei d'autobús, que estaven prou bé; però com és l'excusa per celebrar una mica els 20 anys de bodorrio :heart: que farem al juliol hem decidit millorar una miqueta l'escapada i canviar a aquest altre hotel. Pels desplaçaments hem llogat un cotxe, ja que seran uns 30km...ens rifarem la conducció de tornada o farem torns i ja està, total és un trajecte curt.
En quant al tema de l'edat :666: , més que l'edat és com un estigui d'entrenat i de condició física. En Toni farà la llarga i com tu dius, també te una edat (54 primaveres, al maig estarà ja olorant els 55) i tira bastant, o sigui que si vols que xerri amb la teva dona o li presenti a en Toni perquè vegi que els que teniu una edat podeu fer coses :whistle: , només m'ho has de dir :sunglasses: .

Noltros quan ens vàrem inscriure a la llarga, ens demanaven acreditar una distancia de més llarga (normal), però no record si amb una marató en tenien prou o no...se que em varen enviar que estava provisionalment inscrita fins que fessin les comprovacions pertinents. Potser si que amb La Matagalls-Montserrat en tens prou :thumbup: , però si no amb qualsevol mitja de muntanya que hagis fet, ja ho tens assegurat.

Bé, esper que te vagin bé els entrenaments :muscle: , ja ens anirem llegint per aquí. Jo de moment no he començat a preparar aquesta prova, perquè fa poques setmanes he acabat amb altre sarao d'aquests i encara no estic entrenant gaire :whip: , a més no se si vull fer la Marató de BNA o no :woohoo: ...qüestió, que d'aquí a un mes m'hi pos en serio :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2019 12:51 #9 per jordi40 (Visitant)
perfecte no surrender moltes gracies per l informacio
ja aniré posant per aqui les novetats
jo encara estic entrenant per la
marato de san sebastian al 24 de novembre
una marato amb un recurregut pla i molt favorable
encara que en una carrera tan llarga, no es pot dir mai,
despres descansarem una mica (potser 3 setmanes) i ja veurem
que fem...
la motivacio continua intacte per aquesta cursa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2019 18:27 #10 per gorka (Associat/da)

No Surrender va escriure: gorka, esperam que la teva recuperació segueixi "vent en popa" i aviat tornis a estar a tope!!


Això esperem noia, de moment tot va molt a poc a poc... :pensive:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2019 08:38 #11 per Mona (Associat/da)
NoSurrender, m'encanten les teves escapades romàntiques! Té molt bona pinta, ja m'agradaria poder venir a fer d'espelma :666: tot i que em temo que no podrà ser...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2020 13:12 #12 per No Surrender (Associat/da)
TRANSVULCANIA POSPOSADA A L'OCTUBRE

Com era d'esperar, han canviat la data de la cursa i donen opció a canviar el dorsal per l'any vinent.
Noltros optarem per canviar per al maig del 2021, ja que la data proposada crec que coincideix amb la Ultrapirineu, i en Toni enguany la fa. A veure si no tenim gaires problemes per poder canviar els bitllets d'avió i els allotjaments...de toda manera ara ja total ha tingut pèrdues econòmiques, tampoc em queixaria si no ho pogues recuperar tot.

En fi, pot ser algú que estava indecís s'anima de cara al 2021.
Cuideu-vos molt :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Abr 2020 23:26 - 02 Abr 2020 23:28 #13 per danistal (Associat/da)
No Surrender jo aquest any m'ho vaig repensar massa i al final van tancar, la tinc com a fixe al 2021.... de fet tinc liat uns amics també, i a la dona per fer alguna de les curtes (a veure si m'ajudes a liar-la a que faci ni que sigui la marató, ho deixo a les teves mans que a mi no em fa ni cas :666: )

Intueixo que amb el canvi de data els dorsals per l'any que vé estaran més buscats, ja que la majoria us ho passareu al 2021... hauré d'estar a l'aguait.

A veure la resta de gent que volta pel fil i anava aquest any com ho replanifica, si canvieu tots al 2021 farem un bon grup!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2020 11:48 #14 per gorka (Associat/da)

No Surrender va escriure: Com era d'esperar, han canviat la data de la cursa i donen opció a canviar el dorsal per l'any vinent.
Noltros optarem per canviar per al maig del 2021, ja que la data proposada crec que coincideix amb la Ultrapirineu, i en Toni enguany la fa. A veure si no tenim gaires problemes per poder canviar els bitllets d'avió i els allotjaments...de toda manera ara ja total ha tingut pèrdues econòmiques, tampoc em queixaria si no ho pogues recuperar tot.

Doncs a seguir entrenant pel 2021. La Palma seguirà allí!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2020 19:41 #15 per No Surrender (Associat/da)
Holaaaa!!!! :party:
Al final en Toni i jo hem demanat que ens tornassin els doblers del dorsal. A l'octubre no hi podem anar ja que coincideix amb la UP (de tota manera, :wonder: no se jo si a l'octubre encara es permetran aquest tipus de competicions), i d'aquí a l'any que ve ...jo que se...ara mateix els plans més llunyans que vull fer és pensar de que sopam avui :laughing: .
El tema d'allotjament ja ens han tornat els doblers, ara falten els vols, però donat que han allargat la situació no crec que tenguem problema i si n'hi ha idò mira, tot sigui això a la vida (encara que era pasta perquè a més hi havia un vol entre illes).

Quedarà pendent pel futur :stucktongue , això segur!! i qui sap, potser l'any que ve decidim tornar-hi o no, és igual, el més important és que tenguem molta salut :) i que molt aviat poguem sortir a córrer :tada: i que sigui quan sigui ens poguem tornar a reunir a una cursa al lloc que sigui i de la distancia que sigui! :party:
:kissheart:
Molta Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.