Montserrat Skyrace (02/02/2020)

Montserrat Skyrace (02/02/2020)

05 Nov 2019 19:05 - 05 Nov 2019 19:11 #1 per estanis13 (Associat/da)
Aquest matí de manera totalment casual he vist aquesta cursa i he vist que casualment obrien inscripcions avui. He anat a la web i obrien a les 5 de la tarda i a les 17:01 ja estava inscrit :laughing:

45 minuts després ja estaven exhaurides per la versió de 25 :woohoo: , algú més hi va? Algú hi ha anat i vol
explicar què tal?

Encara en queden per la de 15kms

www.montserratskyrace.com/

Pd serà tirada llarga per la marató de BCN :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2019 23:03 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
estanis13, veig que els 2 anys sabàtics t'han estimulat...

però no cal que ho compensis en mig any, ehh... estàs que et surts :scream: :scream: :scream:

Per sort no hagis publicat aquest post a les 17:02 :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2019 19:55 #3 per estanis13 (Associat/da)
Exagerat dennis :laughing: en tot el novembre cap cursa. 7 de desembre ardenya 30k, 31 de desembre nassos. 2 de febrer aquesta i març marató de bcn . Això es pot dir que ni és competir pel que s'estila per aquí :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2019 21:57 #4 per Dennis Teuling (Associat/da)
:laughing: :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2020 17:40 #5 per estanis13 (Associat/da)
Bones! La cursa ja és la setmana que ve i ara estic més posat a l'asfalt del que m'imaginava quan m'hi vaig inscriure... Però la disfrutaré igual! ??

Algú més hi va al final?

Algú l'ha fet alguna vegada? O algú em pot dir si el recorregut és "corrible" en gran part o si és de caminar tota la pujada? Em sembla que han canviat el recorregut però alguna referència m'aniria bé, vaig a cegues totalment. 1500+ són molts en 24 kms però "per gràfic" no semblen molt i molt durs tret d'un parell de kms entre el 5/8 O així.

Qualsevol ajuda serà benvinguda! Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2020 20:08 #6 per fandes (Associat/da)
No la he fet mai, però cada any que passa penso que al següent he de ser-hi, disfruta-la estanis13!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2020 10:01 #7 per Sarcel (Associat/da)
Yo he fet dos cops la Montserrat Nord que era la cursa que és feia a Monistrol al mes de novembre. Molt més barata per cert, és nota que no són els mateixos organitzadors...
La pujada per la canal caminavas si o si, però precisament crec que és aquest tram del recorregut que ya no és fa. De totes maneres tu escoltes el teu cos i a gaudir, sigui corrent sigui caminant, la cuestió és anar a gust. Personalment, no trobo Montserrat gens corrible, no és un terreny fàcil. Ara si domines la tècnica la cosa canvia.
Ya ens explicarás l'experiència estanis13!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2020 18:47 #8 per estanis13 (Associat/da)
Doncs feta!

La cursa a nivell organitzatiu perfecte. Klassmark són tot un referent en el tema, alguns es queixen que són cares. Jo crec que si un producte ( al final una cursa per l'organitzador és això) que en 30 minuts acaba inscripcions és barata, simple oferta/demanda. Si la gent s'hi inscriu i hi torna és que val la pena ( aquesta i les altres en general). En aquest sentit el tema aparcament/dorsals/guardarroba/sortida/arribada simplement perfecte, tot en 50 metres, podies esperar amb els lavabos i calentó dins del pavelló fins un minut abans de la sortida que era a 10 metres de l'entrada literalment.

A nivell de recorregut doncs no cal dir massa, Montserrat és espectacular i et deixa unes vistes precioses en diferents punts del recorregut. És exigent però tampoc m'ha semblat massa dura ( per mi era més dura i tècnica la de l'Ardenya sense anar més lluny). Avituallaments no sé perquè no he parat ni pres res de cap.

Personalment doncs molt bé, només que no he llegit bé el recorregut, tenia la sensació que fins al 5/6 era més favorable que després, i ha sigut just al revés. He apretat a tope fins al 5/6 i ha sigut massa, després no he pogut córrer tot el que s'hauria d'haver fet i m'han avançat uns quants corredors ( cosa que no m'importa però que em fa veure si vaig be/malament). Per contra anava guardant per els moments més durs que no han sigut tan i per les agulles he recuperat posicions. La baixada dura i pesada però dins del normal. Com a cirereta final ens han fet passar per aigua que veig que és una costum ??

A la prèvia i per tenir algun objectiu m'havia proposat fer sub3 sense massa referència, al final 2:54:40 curiosament clavant al segon la meva MMP de marató. M'han sortit 25,2kms i 1382+ ( 25 i 1500 teòrics)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2020 19:47 #9 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bona cursa estanis13!!

Ja saps, a Montserrat, els ritmes mitjanes no solen ser molt altes.
Veig que vius de l'aire, doncs mai agafes res als avituallaments..
Potser trigant tan poc... no cal res més :dry: :dry:

Si no t'ha semblat massa dura, (i acostumat a Olot, que no es massa escarpat, crec), potser hauries de buscar una cursa d'Andorra per patir de veritat :wonder: :wonder:

Bona cursa!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2020 20:04 #10 per estanis13 (Associat/da)
Gràcies Dennis. He pres 2 gels d'aquests moderns que van amb aigua inclosa ( moderns perquè crec que fa 3 anys no n'hi havia :laughing: ) I uns 350 ml d'aigua d'un softflask de 500 que duia que no he acabat. La veritat és que no bec gaire si no fa calor, de fet entrenant pràcticament mai i la mitja de Sitges de fa poc tampoc vaig beure res. El mal és que quan fa calor ho he de fer.

No vull que s'entengui que m'ha semblat fàcil, he acabat esgotat, simplement me l'esperava pitjor ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2020 06:22 #11 per fandes (Associat/da)
Bravo Estanis, superbona cursa i genial crònica!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.