Utmb chamonix 2020 (24-30 agost )

Utmb chamonix 2020 (24-30 agost )

07 Set 2021 19:38 #21 per Danigoal (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Gran, gran crònica d'en Dabit.

CCC UTMB 2021

Ja he decidit el meu vot per la millor crònica Corredors.cat :oops: :oops:


Sensacional crónica y molt bona cursa, sobretot per aconseguir fer el canvi de mentalitat i saber adaptar-te :top: :clap: :clap: :clap: :clap: He disfrutat molt llegint-la sencera, crec que més de 1h...

Y a hora permíteme ser un poco :666:

"… Y que me voy a la cama y, me cago en la hostia, está sonando un house infeccioso que en mis buenos tiempos sería para bajar y apuntarme a la fiesta y ahora estoy en plan señor mayor maldiciendo y lamentando que “Ay, que no podré pegar ojo”). No hay otra explicación que la de ser un manojo de nervios que me tienen totalmente destrozado desde el momento en que aterricé en Chamonix y que me ha sido imposible revertir.

Vane alucina un poco conmigo cuando me dirijo a la ventana para ver de dónde procede la música porque realmente ese tecno machacón y facilón solo reside en mi cabeza y es justo cuando abro se confirma que afuera reina el silencio"

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Este momento y el de la luz/estrella...:666:

Brutal Dabit

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2021 22:02 #22 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí Danigoal

Jo vaig trigar 75' (vaig mirar el rellotge perquè ja ho veia venir.. a més de ser uns frikis del rellotge) i no es va fer pesat per res.

Per a mi aquesta també era la part més memorable :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 00:35 #23 per Jordi (Associat/da)
:top: :top: :top: :top: :clap: :clap: :clap: :clap: :raised: :raised: :raised: :raised: :party: :party: :party: :party:

Esperant més :hearteyes:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 01:23 #24 per andreugg (Associat/da)
El David sap trobar paraules, exemples i formes d'expressió que per persones com jo que ens expliquem com el cul quedem al·lucinats. Queda tant ben explicat que fins i tot els moments difícils entren bé.

Sigui com sigui pot ser en 4 vides pot ser arribi a viure el que ell i pugui dir-ho en primera persona, per ara seguirem llegint!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Set 2021 23:24 - 08 Set 2021 23:27 #25 per pinelli (Associat/da)
grande davit ? .
be , farem cinc cèntims del periple per Chamonix ..
primer de tot dir que l'objectiu de anar a Chamonix va començar a la marató del Pirineu de 2018 , allà , Toni Beltran , Dion i un servidor, després d'un dur entrenament ,vam sumar punts que ni sabíem que donaven , poc després al veure que amb 3 punts més podíem entrar al sorteig de utmb per fer la OCC i vam fer la marató de l'Ardenya , aquesta pensant que seria més fàcil no ho va ser .. ja teníem els punts però el sorteig va ser negatiu , aixi que al 2019 teníem que fer un altre marató que donessin el punts , així que vàrem fer bastions , per mi , la cursa més bonica que fins ara havia fet , realment espectacular i molt dura també .. al sorteig del 2020 bingooo , tot estaven començant a entrenar i la pandèmia ens va fer la guitza , així que ens plantem al 2021 amb un any fent diverses maratons per collserola , , la marató Moixeró desidratat amb el jordi69, la transcastells 109 kms travessant tots els castells del Maresme amb el Toni i el Pere i la ajuda de moltíssima gent ?, maratons pel Cadí , fent la marató Trail torres de guaita ( totes les torres guaita de collserola ) amb el Pere , fent també la open cavalls del vent ,entrenos pel Berguedà amb el Danistal i Jordi i compartint molts i molts entrenos amb moltíssima gent que els estimen , no posaré noms perquè són molts i m'oblidaria segur d'alguns , moltes gràcies per compartir aquests moments molts millors que els de les curses sens dubte ..
i així és com em arribat a Chamonix , amb la open cavalls del vent acabada , una parada de dues setmanes i tornar a entrenar mes o menys be , a falta de dues setmanes tinc la possibilitat de posar-me la vacuna per facilitar una mica el "papeleo " de entrada a un país com frança i Suïssa que demanen certificat covit , la vacuna em deixa molt tocat amb febre i tal un parell de dies , però després , al correr , si que noto més cansanci del normal , passant els dies i vull provar una mica i faig la olla de Nuria amb bones sensacions , així que estic molt confiat en fer els 56 km 3500+ de la OCC ..
viatje en cotxe , amb la dona i la filla , 9h i a l'apartament espectacular a 20 kms de Chamonix , un poble petit que es deia Sain gervais , molt guapo , el Toni esta al la mateixa casa i diferent apartament i el Dion a. Chamonix , al dia següent anem cap a Chamonix i lo primer que veig és que tenen parking gratuït , beeee , a l'entrada al poble tot és molt i molt bonic , tot net , els parcs de nens sense una borilla , merda de gos , o vidres , o sigui la meva filla jugava sense sabates a la terra d'un parc , jardins , moltes fonts , es tot una passada , tendes de ropa de muntanya cada tres comerços , un ordre que jo mai havia vist , imagineu la gent que hi havia i no donava sensació de aglomeració ni res , al mateix temps pots veure un grup de Trail anar a correr , un altre grup preparant cordes per fer escalada , un altre grup preparant ruta de bici de carretera , pel riu fent rafting , i miras a dalt i tot ple de parapents , això ho vaig veure el primer dia i em va petar el cap , ..
al dia següent anem pel dorsal i tot molt correcte i tranquil , després a dinar una pizza amb totes les famílies que va estar molt bé , després a descansar i preparar la motxilla ,,,
dia de la cursa .. un autocar ens agafa per anar a ORSIERES , Suïssa , el trajecte es fa una mica pesat (1:30h ) , arribem a la sortida i ens trobem amb el Dion , Olga i la seva amiga ( no recordo el nom ) , Olga surt a la primera onada i nosaltres a la tercera , molt tard , penso en la calda que farà ,,, caguntot , bé , la sortida amb música guai , i bon rotllo entre els corredors , emociona una mica les paraules de l' espiker , i aquí comença la cursa OCC per nosaltres ..

orsieres - champex lac , 8 kms 739+

sortida i donem una volta al poble , els nens de l'escola els deixen sortir a animar als corredor i la veritat és que fan molt soroll , molta gent animant i enfilem una pujada d'asfalt que ja et deixa ben calent , anem pujant i pujant amb alguna baixada , després d'un altre poble comença la pujada forta , anem caminant tranquilament , i trotant els plans i baixadetes , una dura última pujada ens deixa a l'avituallament de champex lac , parem 15/20 min i a sortir de nou ..
champex lac - la giète
12'5 kms i 800+

sortim de champex lac i combinem asfalt amb terra pujant i baixant , tram fàcil i ràpid , després la pujada a la giète ..aquesta teòricament era la pujada més fàcil segons tota la gent que em trobava però però per mi va ser la pitjor , comença amb una pujada de desnivel i tècnica , després s'enfila més , ja veig gent parada i cansada , després una baixadeta per recuperar i pujada tècnica i lenta fins quasi el final , per mi , la més dura .. jo pensava , com seran les demés ? ..

giète - trient
5 kms i 700-

coronem i baixada agradable per un corriol molt guapo , anem a ritme tranquil i anem avançant gent , llarga baixada de 5 kms però les vistes i el bosc és guapíssim , anem bé ,
trient - tseppes
4 kms i 700+
duríssima pujada de les que es fan poc a poc sense obsesionarse amb els ritmes ni res , només mirar el paisatge i beure i menjar sempre. , aquí ja noto les cames i començo a deixar-me anar al meu ritme , Toni i Dion van una mica més endavant controlant tot , la veritat és que quan vas cansat però veus gent pitjor que tu , et dóna un chute de moral molt gran , i així anem avançant gent ,
tseppes - vallorcine
7 kms 700-
llarga baixada que rebenta les cames si et passes , anem a bon ritme , controlant les baixades ( que són les grans oblidades a les curses de muntanya ) i gaudint del espectacle visual , passem por un pont, cascades etc .. i arribar a vallorcine i veure en davit es top ,, em pregunta que com vaig i li dic que molt bé ,, jajaja , tant ell com jo sabíem que era mentida ,,, ja anava una mica fos .. ens avituallem molt bé , sense presa , el Dion i Toni van millor que jo ,..
vallorcine - argentiere
10 km i 350+
tram que comença amb lleugera pujada però va fent petits canvis sense massa història , anem trotant les baixades i caminant pujades que al principi eren corrents , anem fent i ja començo a veure que la tinc al sac , que quan arribi a argentiere tan sols quedarà avituallar se bé i la última pujada , però ara ja tinc el cap en ordre i sé que és meva , es una sensació continguda però saps que és teva , que la última pujada no et pot rebentar ,..
després d'una última pujades tocacollons arribem a argentiere , a l'avituallament es palpa la gloria , tothom sap que estem a un pas de acabar la cursa , menjem , em poso un compett al peu que el tenia a carn viva , sals i sortim ..
argentiere - la fleguere
5km i 700+
última pujada .. aquesta també deien que era de les pitjors , i realment es dura , però és l'última , anem pujant amb pujada molt més fàcil , clarament es la més fàcil de totes , i mira que vaig cardat , el Dion i Toni els tinc davant i van marcant el ritme , jo a la meva bola .. anem passant corredors però també ens passan , gent parada , alguns amb mal aspecte , preguntem , tot bé , continuem ,, aixi fins que agafem la pista per coronar a l'avituallament de la fleguere , el sol tocaba per últim moment les muntanyes deixa'm una postal del Montblanc alucinant , ja la tenim al sac ..
la fleguere - Chamonix
7 kms i 800-
comencem la baixada per una pista i amb molt desnivell , començo a pensar que tindre que agafar el frontal , ( cosa que no m'agrada gens en baixada ) , anem fent algun km i ens fiquen per un bosc algo tècnic que no et deixava correr , eramolt incòmode , accelero una mica i em poso el frontal , la baixada es farà llarga , pero sabem que ja estem a tocar , pasem pel mirador i ara sí que tenim el poble a la vista , comença a animar la gent , al girar cap el asfalt ja ens esperen uns multitud de gent fent la ola quan passem i donant-nos ànims finals , courage deien alguns , bravo amigo uns altres ,,, estem flipant , ens queda un km i la gent animant per tot arreu , semblem pros i tot ,jaja , després de voltejar Chamonix , la meva filla es fica i comença a tirar fort i jo ja no podia ..estaba fos , aixi que en 11:52 h s'acaba la que ha sigut la cursa més guapa ( junt bastions ) que he fet mai , abraçada del trio calavera , avui , sense ells crec que hagués acabat una horeta més tard segur, han tirat de mi quan pitjor estaba , el Toni és un Romano i el Dion es un psicòleg collonut , us estimu nanus , arribada de gent que has compartit alguna estona , i te'n alegras també , veus gent que has vist animant tot el recorregut i et diu alguna cosa .. bufff , quins moments , el wat sap de la família que t'han seguit ,els colegues etc ..
necesito beure i m'ofereixen cervessa , doncs vinga , cap a dintre , gorra , medalla , i un bon avituallament final que estirem a tope per omplir els dipòsits , caminant anem cap a la bossa de ropa i cap a casa per celebrar-lo com cal al dia següent , vigilant el que feien el davit i Jaume em vaig quedar sobat al sofà de l'apartament ,...
al dia següent passejada amb la família a un lloc molt guapo amb una bassa , parc per nens , tirolines etc.. i a la tarda a veure la sortida de la utmb , molt guapa també ,,, recollir i al dia següent viatje de 9h cap a Bcn que tenim que currar ,, una experiencia inolvidable i recomanable encara que plena de nervis , de fer unes vacances pensant massa en la cursa i deixar una família sense platja , jaja .. espero tornar a repetir la OCC , i qui sap si probar la CCC en 4 anys ..
moltes gràcies a tots els que ens heu animat i als que ens han ajudat alguna vegada fent companyia a alguns entrenos , de veritat que moltes gràcies a tots ?.. vinga , fins la següent ..
ah , he fet aquesta petita crònica per petició d'una persona molt estimada d'aquesta casa , que està lesionada , ànims Helena ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 12:00 - 09 Set 2021 12:01 #26 per Jordi (Associat/da)
Com us feu pregar :whip: :whip:

pinelli felicitats, bona cursa tot i la vacuna :sick: celebro lo gaudida que sembla :party: :party:

Reivindiques "massa" la companyia i no n'ets conscient del que aportes amb la teva :kissheart:

4 anys per CCC (2025) i per UTMB? un ha d'anar planificant les temporades :whistle: :whistle:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 22:29 - 09 Set 2021 22:30 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
Grande Pinelli :raised: :raised:

Té raó el JRDi69, que sempre agraeixes molt als altres però ets tu una persona imprescindible per molts de nosaltres!!

Molt gran, i segur que algun cop faràs la CCC que de fet mai m'havia cridat, però després de les 2 cròniques ara estic desitjant fer-la!!

Pinelli, ja només cal posar una foto :trophy: :trophy:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 10:39 #28 per hyuste (Associat/da)
Impressionant Pinelli i Dion i en Toni
2023 ens espera la CCC :whistle:

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.