Cursa del roc gros 2020

Cursa del roc gros 2020

09 Set 2021 17:06 #21 per Sarcel (Associat/da)
A la cursa del Roc Gros l'equip només és per puntuar, no cal anar tots junts, cadascú al seu ritme!
Després de Chamonix Pinelli ben segur que anirás molt i molt bé!
Yo l'any 2019 havia arribat dels últims. Aquest any si aconsegueixo fer el mateix temps puc estar ben contenta, però la xaqueta está clar que está fora del meu abast. A no ser que falti molta gents dels 240 inscrits...
Es igual, total l'important és gaudir.
A mi em fa gràcia fer equip, tot i que difícilment tindrem premi.
Amb en Xus si que tenim equip per la llarga, llavors demanaré el canvi a l'organització per constar com a Xipiruns. Si algú més de CoRReDoRS.CaT també está inscrit (Tonivet?) i no té equip, també podría fer el mateix. Com més gent siguim millor!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2021 20:22 #22 per pinelli (Associat/da)
perfecte sarcel , equipasuuu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2021 11:59 #23 per Sarcel (Associat/da)
M'han confirmat el canvi: tenim equip Xipiruns per la cursa llarga!
Ens veiem el diumenge :) :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2021 19:52 #24 per pinelli (Associat/da)
molt be sarcel , ens veiem .. recorda que tenim una pujadeta de +300 en 900metres :laughing: , en l'estat en el que estic :grrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2021 15:41 #25 per Sarcel (Associat/da)
La famosa pujada a les antenes! :heart:
Pero espérate, hi ha més...
No acabo t'entendre com pot ser que vaig trigar gairebé dues hores més que a la primera edició.
4 km i 500 D+ adicionals, 8 anys després, tot això pot explicar una hora, cert, pero dues?
Probablement és un recorregut molt més tècnic.
O sigui que no pateixis pel teu estat de forma Pinelli, probablement haurás de caminar si o si :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2021 08:51 #26 per Sarcel (Associat/da)
Encara no entenc com pot ser que l’any 2019 no vaig arribar a la conclusió que aquesta cursa, amb aquest recorregut, no és apta per mi !
No m’extranya que havia fet un temps tan dolent (tot i que no tan dolent, aquest any he trigat gairebé 22 minuts més, temps final 4.49.54).
És un recorregut exigent amb algún tram exposat, ganxos, cordes per ajudar a baixar… Les baixades, totes molt dretes i tècniques, per mi impossible córrer en aquestes condicions. De fet, els trams realment corribles no arriban a la tercera part del recorregut, i els 4 km finals, realment, anava massa càrregada de cames com per poder apretar…
Això si, és un recorregut guapíssim, molt ben marcat, molts avituallaments, l’organització perfecte, la bolsa de corredor amb fuet i virutes de jamón, boníssim, la camiseta de qualitat.
Fins i tot m’he pogut endur la famosa xaqueta, de color verd, m’encanta. Sort que CMP fan talles petites, perquè és un 52 Home, i em va bé, només les manigues son massa llargues, pero això, no és problema.
Molt contenta també d’haber-me pogut trobar amb els companys de Xipiruns, tan abans com després de la cursa. Vaig arribar tan tard que pensaba que ya no habría ningú, però encara hi eran ! :heart: :heart: :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2021 19:58 #27 per Dennis Teuling (Associat/da)
sarcel, si has gaudit durant tot el recorregut, doncs... has gaudit fins i tot 22 minuts més que l'edició anterior :party:

I d'això es tracta!

De fet, aquesta mini-crònica a mi m'ha donat ganes de provar-ho!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2021 16:24 #28 per Sarcel (Associat/da)
Molt bé Dennis ! Els batukatellers t'esperan amb els seus tambors a dalt de la muntanya :heart:

Ara bé, no estic tan segura que a la majoria de la gent li agrada un recorregut tan tècnic. Si mirem les edicions anteriors, resulta que la del diumenge era només la tercera amb aquest format de dues curses: 25 o 12 km. Entre les dues son unes 500 inscripcions, repartides així:

2018, 203 arribats, 3 abandonaments, 18 no presentats
2019, 117 arribats (o sigui, una davallada important)
2020 -
2021, 168 arribats. Hi havia en teoria 240 inscrits.
Yo diria que la super xaqueta CMC que regalaban als 200 primers inscrits va ser un factor important en la decisió de participar.

Per la de 12 km l'evolució va ser a la inversa:
2018, 260 arribats
2019, 343
2021, 242

L'any vinent, atentos, estarán d'aniversari: 10 anys de la primera edició de la cursa!
Segur que serà una gran fiesta :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2021 23:01 #29 per Dennis Teuling (Associat/da)
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2021 14:19 #30 per pinelli (Associat/da)
epp , aqui un que a sobreviscut a la llarga ,, per mi , aquesta cursa era especial , ja que va ser la primera mitja de muntanya que vaig fer , pero el canvi que van fer fa uns anys a 25kms i 1400+ , la veritat es que no m'agradat , massa dura i perillosa , no vull ni pensar fer-la de nit .. uns acanttilats i singles brutals , el paisatge guapisim pero massa tralla per fer un trail , tenia un tram de cordes i ferros que s'ha fet llarguissim , el desnivell esta concentrat en 16/17kms , no hi tornare a fer la llarga , aixo si , la organitzacio de 10 , senyalitzacio acollonant , i la butifarra molt bona , a mes , hem agafat xaqueta guapa :party: :party: , lo dit , cursa guapa pero pel meu gust massa dura , he trigat 4h22m en ferla , tindre que entrenar mes :laughing:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.