Cursa i Mitja de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 21 Novembre

Cursa i Mitja de la Campana. CoRReDoRS.CaT. 21 Novembre

19 Nov 2021 10:02 #21 per Sarcel (Associat/da)
Korfbaler, el missatge enviat als corredors especifica que no estarán disponibles les dutxes, però no diu res del servei de guardaroba.
Assumeixo llavors que hi haurá guardaroba a la Fàbrica?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2021 10:42 #22 per Niko (Associat/da)
Es un poco lio. En el mensaje de Toni Jurado como tu dices indica que no hay servicio de duchas pero nada sobre el guardarropa, en cambio en la web (actualizada pues sale la fecha del domingo) indica que hay servicio tanto de ducha como de guardarropa (Punto 16 ) ....a ver si lo pueden aclarar finalmente.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2021 11:01 #23 per Sarcel (Associat/da)
El reglament a la web es l'oficial...
Però després s'ha de respectar el protocol Covid marcat pel Procicat que pot canviar en funció de l'evolució de la situació, per això no tenim dutxes :(
Tema servei de guardaroba no sé quina es la regla: en les dues curses que he fet fins ara una l'haviat tret i l'altre l'havia mantingut.
Sembla que es a criteri de l'organització, per això m'agradaria tenir confirmació de que han optat per mantenir-ho, per saber-ho si he d'aparcar una mica lluny.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2021 21:10 #24 per Richy (Associat/da)

Sarcel va escriure: Quina llàstima Richy que no puguis venir. Precisament l'altre dia amb en Dani comentaven els bons records de la travessa de Carros de Foc, en aquell moment ya tenias els genolls amb molèsties però ho vas fer! :great:
No deixis mai de caminar, encara que sigui per asfalt! :cry:

Tens rao Sarcel, tenía els genolls mig cascats i ara els tinc ja cascats del tot, la muntanya i el sobrepes m'han rematat :grrr: . De moment camino rapid i quan estic calent puc trotar una mica. Pero estic content per que va haver un moment que no podía fer res. Continuem :great: . Que gaudiu de la cursa :cheer: :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2021 21:56 #25 per korfbaler (Associat/da)
Bona nit,

El tema és aquest. A la web es va anunciar el que nosaltres voliem oferir, però finalment respectant les mesures COVID que ens ha fet arribar l'Ajuntament, les dutxes no es poden fer servir, PERÒ SÍ hi haurà guardabosses o guardarropia.

També hi haurà entrepà, begudes "a repetir", coca ... i gelat qui en vulgui. Ambient de festa, i tota la muntanya per a vosaltres !!!

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2021 21:58 #26 per korfbaler (Associat/da)
Un fixe a la Cursa de la Campana que es trobarà a faltar.
A continuar fent sempre el que el cos demani.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2021 07:10 #27 per Niko (Associat/da)
1000 gracias por la aclaración¡¡¡.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2021 19:18 #28 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort a tothom i molta empenta a l'organització.
Segur que sortirà una gran cursa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2021 20:46 #29 per fandes (Associat/da)
Moltíssimes gràcies per la feinada korfbaler! Amb mil ganes de conèixer la Campana... I espero que demà tingueu la gestió més fàcil possible i pugueu xalar ni que sigui una mica.

Els que correm segur que ho farem, ens veiem demà per Vacarisses companyes pastanagues!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 07:54 #30 per Mona (Associat/da)
Bona cursa!!!!
Jo aquest any, per primer cop, me la salto. Espero que la gaudiu com sempre! ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 16:13 #31 per Sarcel (Associat/da)
Quina alegria poder saludar o reveure (encara que de lluny) uns cuants companys correcats que han participat en la Campana, bé corrent una distància u altre, bé fent de voluntaris.
Espero que hi hagi una foto d'en Grampy i na Crissbd fen d'escobes!
Fandes, us he buscat després però us he vist només al final baixant amb el cotxe, vosaltres no m'heu vist passar. Espero que li hagi agradat a la Ther.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 17:24 #32 per Niko (Associat/da)
Un verdadero placer como cada edición el poder disfrutar de una carrera hecha con tanto cariño hacia el corredor.
Personalmente muy contento de bajar el tiempo de la mitja en ¡¡¡45´¡¡¡¡¡ haciendo 2:19....
Pero el tiempo final es lo de menos, me llevo la experiencia de ver a amigos y compañeros disfrutando de algo que no hemos podido hacer por culpa de la pandemía. Por 1000 campanas mas.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 20:53 #33 per crissbd (Associat/da)
Quina alegria poder tornar a escombrar a la Campana!!??
Ja teniem moltes ganes de tornar a la antiga normalitat...i encara que sigui amb petits canvis, l hem pogut gaudir de valent!!
Sarcel, no ens hem vist, avui
A tu, Niko si que t he vist?☺️

Pd: tinc un parell de fotos de l equip d escombres, i dels correcats que hi erem a la curta, pero he d aconseguir saber com es pujen?

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2021 20:54 #34 per crissbd (Associat/da)


Crec que ja està...

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2021 08:09 #35 per korfbaler (Associat/da)
Ara ja hem reposat una mica ......jejeje.
Gran Cap de Setmana de curses, d'ambient, d'amics i coneguts i de .... bon temps.

Gràcies als 133 voluntàries i voluntaris que han fet possible la Cursa. Cada un aporta el seu gra de sorra per poder obtenir un resultat com el que ha estat.

A l'Ajuntament de Vacarisses, a Corredors.cat, a VacarissesCorre. Sense ells tampoc es podria tirar endavant un projecte com aquest.

I si, esperem poder estar a la 14a edició, encara sense la data a definir.

Ah .... Teniu totes les fotos disponibles
cursacampana.wordpress.com/multimedia/

Salut, muntanya i kilómetres !!!!

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2021 12:59 #36 per fandes (Associat/da)
Mil gràcies VacarissesCorre i Corredors.cat per aquesta cursa tan bonica!

En cursa em vaig fotre una bona nata :laughing: quan procurava consolidar la 6a posició en la Clàssica (14,7km) però per sort no va ser res important. Així em va permetre disfrutar des de dins la cursa de dues maneres: a gas fins el 10 i d'animador d'allà a meta.

Moltíssimes coses positives! Exceptuant el tram del 11 al 13 cursa supercorrible i per tant adequada per tot tipus de corredors/es. Els que no siguin tan destres només cal prendre's amb calma aquest tram i xalar de les vistes.

Organització impecable. Marcatge genial per en Piri, moltíssims voluntaris/es que no et permetien dubtar en cap intersecció i tenir ganes de parar als avituallaments i fer-la petar amb ells. GRÀCIES GRÀCIES I MÉS GRÀCIES.

Molt guai trobar tants correcats. Sarcel a mi també em sap greu perquè et vam buscar després de veure't passar la línia de meta. Molt tops els/les llebres de tancament de cursa, orgull!

Tornarem a la propera edició, amb ganes de conèixer la data!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.