TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

TCS New York City Marathon 2014 - (2/11/2014)

13 Nov 2014 15:25 #661 per amic (Associat/da)
Jacuco: Molt bona crònica i me n'alegro que pillaras una bona companyia i que no passessis fred abans de la sortida. Llàstima que la lesió no t'hagi deixat preparar la marató en condicions òptimes però queda't amb l'experiència que has viscut ...... "gallina de piel"
Moltes felicitats!  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2014 17:59 #662 per Jorfer (Associat/da)
Llegint cròniques com la de kilometer o jacuco està clar que les maratons prèvies ales sortides de les maratons no són molt recomenables com tampoc els passejar tota la tarda prèvia fent turisme doncs es cremen energies que durant la cursa es necessiten

Ànms i quedeu-vos amb el luxe que suposa córrer pels carrers, parcs i avingudes de NYC :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2014 21:38 - 13 Nov 2014 22:31 #663 per kaste (Visitant)
Hola Companys!

Doncs jo sóc un altre dels que van punxar, i això que el meu objectiu no era tan ambiciós com el de la majoria de vosaltres.

La idea era fer menys de 4 hores (la meva millor marca es 3h46m a BCN 2013), per això amb el meu cosí (el Teru) vam decidir d'anar a un ritme de 5:30 min/km. Per tenir marge i assegurar el sub 4h. No vam patir pel fred gracies als consells de "l'amic" vam sortir més tard de Manhattan per agafar el metro i després el Ferry. Però potser ens vam passar ja que no vam a arribar a la nostra Wave. Tot semblava rodat Metro i Ferry van anar de conya però els Busos de després, quin horror! Crec que vam trigar una hora amb el bus aquell.

Al final estàvem al nostre Corral sobre les 9:15 i molta gent s'estava ficant saltant unes valles. Però ja ens vam esperar fins a la Wave 2.

I la cursa no ser com explicar-ho. Al pont un vent de collons i fent fotos  :yipi: :yipi: Després ja corríem a ritme, però no ser si per la gent o ven bé perquè la mitja estava més a prop de 5:40 que de 5:30...

A la milla 8 a Lafayette estava la family i va ser un bon subidón  :yipi: :yipi:...

Després unes tres milles mirant de buscar un lavabo d'aquells per poder fer un pipi (quin rotllo)...

La veritat es que recordo que després del supervent del principi en aquell punt potser em sobrava roba i tot. No em vaig arribar a trobar mai còmode a la Cursa.

A la mitja ja notava que les cames no tenien el seu dia, a sobre la vam passar a 2h02 i ja li vaig comentar al Teru que no ho podria repetir a la segona part. En canvi ell estava fort, i ho vaig acabar de comprovar al pont de Queensboro. Ell va començar a fer un ziga-zaga avançant gent i jo l'anava seguint però amb molt d'esforç... :'( :'(

Una vegada arribem a Manhattan l'ambient una passada però les cames bufff...

A la milla 17,5 tornava a estar la family i vaig deixar una mica de roba i el puto pulsòmetre que m'estava molestant feia estona  :grrrrrr: :grrrrrr:

En aquest punt ja no tirava i el Teru m'anava esperant. Buf que llarga es va fer la First Avenue. Al 30 o així vam agafar un gel. Potser això em va animar una mica, però vaig ser burro de no agafar-ne un parell.  :frown: :frown:

Al final abans d'entrar al Bronx ens va passar la llebre de les 4 hores, i vaig intentar seguir-la una estona. I ho vaig aconseguir fins al pont de la milla 21. Aquí ja començava a tenir problemes al vast intern. I ja vaig veure que el Teru marxava amb la llebre de 4 hores...

Aquí va començar el meu Titanic particular. A la 5th Avenue un ritme lent i la milla 22 no arribava mai, va trigar tant a arribar que no la vaig veure mai perquè vaig arribar a la 23 i "hasta aquí puedo leer.."  :ouch: :ouch: Vaig començar a caminar. La primera vegada que camino en una Marató, i aquesta era la meva vuitena. Llavors vaig notar com tenia el vast intern (els dos) eren com dos pilotes dures. I quan intentava còrrer notava que pujaven i sabia que m'enramparia... :ouch: :ouch:

O sigui que les últimes milles van ser així. Ara camino ara corro ui ui uiii, paro paro... Anava tant malament que quasi no vaig veure a la family per tercer cop a l'entrada de Central Park.

Ara només volia arribar. Volia la medalla. I vaig continuar caminant/corrent fins que per fi vaig veure les grades de l'arribada i vaig aixecar els braços i  :yipi: :yipi: :yipi:... 4h17m (buf)

Després de la arribada va seguir el patiment. Quin fred. Si que triguen a donar el pontxo.. Això si un home molt amable com tots el de l'organització em va ajudar a posar-me'l "GOD JOB!" "YOU GOT IT!".... La veritat es que vaig punxar però l'experiència va ser una passada.

Ara a replantejar-me la temporada. Aquestes molèsties musculars no son normals i es repeteixen en les últimes maratons. En fi no serà la última Marató això segur. I de New York crec que tampoc.

Salutacions a tots!!!...

PD. Per cert, almenys el Teru si que ho va aconseguir. Va fer 3h59m48s  :yipi: :yipi: :yipi: Un crack! jajaja...


Javi kaste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2014 13:53 #664 per WhatSaac (Visitant)
Com ja s’ha dit molta cosa en quant a les emocions al voltant d’aquesta cursa, jo faré la meva crónica anant directament a temes molt técnics, per tal de que sigui útil als propers que volgueu fer-la.  :great:
Em centraré a tractar els 2 punts mes importants que tot bon corredor ha de saber per tal de afrontar la marató mes cabrona y, la vegada, mes maca.

Punt numero 1: (importantissim)
Degut a característiques sociológiques i culturals als EEUU, la proporció de corredores entre 20 i 40 i el seu corresponent nivell, fa que el “globus” de 3:35 sigui el escollit per la majoria de ”fitness superwomans” que no son corredores de tota la vida pero que están fortes a tope.  :whip:
O sigui, el corral F, wave 1, Green start, on estaba el susodicho cartell de 3:35, estaba ple de ties “cañón”!! Es més, la mateixa que portava el cartell semblava sortida d’un campeonat de volley platja.  :love:
(no em discutiu aixo perque soc molt observador, i ademes la teoría socilogica está avalada per un estudi de la Universitat de Wisconsin)

Punt número 2:
Un bon grapat d’aquestes i la “pace leader” que guiava el grup, em van deixar tirat com un gos en mig operación sortida vacances, abans d’arribar al Bronx.
Us pudeu figurar la meva indignació!  :no:

Amb aixo, crec, tothom pot muntarse la táctica per l’any vinent i, de pas, jo he resumit perfectament com va anar la meva NYC Marathon 2014.

Una abraçada a t@ts

Isaac.

PS: es a dir, al campament de sortida espabila per pasar-ho be i disfruta de l’ambient. Fins i tot pots practicar angles, francés, polac, o szwajili. I un cop comenci la cursa, que sápigues que a mida que tu estas mes cansat, aquesta carrera tan cabrona també es posa mes difícil  :666: , o sigui, ves molt sobrat en entreno i en ritme.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2014 14:22 #665 per (Visitant)
Merda, primer me quedo sense sentir a Sinatra i ara m'assabento de la Wave 1 Corral F. Os odio!  :666:  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2014 09:20 #666 per kilometer (Associat/da)
Quin anàlisi WhatSaac, molt interessant. Crec que el Deibid ha pres bona nota al respecte  :mdr:

Bé tu ja ho saps peró crec que cal dir-ho, uns números per la história dons hem participat en marató amb més finishers de la história. No només de Nyc, sino de tot el mon. Es per sentir-se orgullós nois  :yes:

Vam començar la cursa 50.869 i la vam acabar
50.564 ' el que suposa 298 finishers més que al 2013

Quedeu-vos amb aquestes dades, per que durant un any almenys, som part de la história  :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2014 10:08 #667 per ivanlazaro (Visitant)
Ja tinc objectiu per l'any que ve, corral F, wave 1, Green start de la Marató de NY.  :666:

bones cròniques  :great:

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2014 10:28 #668 per RugbyMan (Associat/da)

Ja tinc objectiu per l'any que ve, corral F, wave 1, Green start de la Marató de NY.  :666:

bones cròniques  :great:


Un altre que es grava a foc aquest data imprescindible per fer la marató:  corral F, wave 1, Green start de la Marató de NY  :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2014 14:30 #669 per kilometer (Associat/da)
Sou uns catxondos  :whistle: :whistle: :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2014 16:02 #670 per amic (Associat/da)

Ja tinc objectiu per l'any que ve, corral F, wave 1, Green start de la Marató de NY.  :666:

bones cròniques  :great:

Collons jo també m'ho vaig perdre ......... Jo com li dic a la dona que he de tornar el 2015?  :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2014 14:32 #671 per Coet (Visitant)
Hola Runners,

Felicitats a tots per ser un dels finishers d´aquesta històrica Marató!
Jo també hi vaig ser i no tinc paraules!! ;) Setena marató a la butxaca (primera fora d´Europa)!
Una consulta; sabeu si en aquesta marató també es pot descarregar diploma final igual que amb totes les maratons?
Ho he buscat a la pàgina web  i no ho he sabut trobar. :whistle:

Gràcies a tots cracks!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2014 11:48 #672 per RafaZ (Visitant)
Bon dia! Algú sap que costava el dorsal garantitzat per marca de la marató de NYC 2014? No ho veig per la web..

Gràcies!

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2014 10:36 #673 per grimi (Associat/da)
hola carles
si que el pots descsrregar desde la pagina de les fotos
es facil i gratuit
salut i cames
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2014 14:49 #674 per kilometer (Associat/da)

Bon dia! Algú sap que costava el dorsal garantitzat per marca de la marató de NYC 2014? No ho veig per la web..

Gràcies!


El mateix per tothom. Només canvia el preu, la procedència del runner. Si ets de fora, com és el teu cas, eren 347 $, l'any passat. Aixó és cobra automàticament en el moment en que quedés admés, després del sorteig si l'has de fer o si per alguna raó la tens garatida ja.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2014 18:55 #675 per RafaZ (Visitant)
Perfecte!1 Gràcies Kilometer, això es el que volia saber. Barata barata no es que sigui eh..  :whistle:
El procediment doncs, deu ser semblant a Berlin, que una vegada et toca el sorteig t´ho cobren automaticament, tot i que els yankis crec que van més de pressa en pasar el càrrec segons vaig llegir-te un dia. :great:

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.