1a. Marató del Priorat. 04-10-14

1a. Marató del Priorat. 04-10-14

20 Mar 2014 12:27 #1 per Dropoman (Visitant)
Salut estimats/es,

Us deixo el següent enllaç sobre una nova marató a les nostres contrades:

- www.maratodelpriorat.com/

Ja direu...

Salut i quilòmetres !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 12:35 #2 per David1978 (Associat/da)
ohh esta molt que molt be. He debutat aquest any a la prova i trobo que hi han poquetes maratons a les nostres terres. Aquesta marató pot cobrir l'absencia de la marató del mediterrani



:party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 12:35 #3 per ironxevi226 (Associat/da)
I a sobre inspirada en la del Medoc...  :love:  podrem anar disfressats també? jo l'ha he fet 2 anys  i és xulíssima... de moment, apunto la data a l'agenda... Una gran idea, i a casa nostre..

Felicitats  :love:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 13:08 #4 per JoanDeGracia (Associat/da)
Hola David1978!!
Ja saps qui soc ;)
M'en alegro que ja estiguis associat i que vagis intervenint en aquest foro. Ja veuràs que es bastant útil i la gent respón i opina sobre qualsevol cosa sense cap problema.
Com bé dius, es una marató que d'alguna manera, ocupa el lloc de la despareguda del Mediterrani, per les dates, i per la similitud amb la del Medoc i les seves característiques, li dona un cert ambient festiu i una marató una mica diferent respecte d'altres, encara que 42 Km continuen sent 42 Km.  :o
Veig que també es pot fer la Mitja, es per pensar-s'ho.

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 13:19 #5 per David1978 (Associat/da)
Hola Joan¡¡¡¡

Si la veritat es que esta molt bé. Serveix per resoldre molts dubtes i parlar d'allò que ens agrada a tots....cremar bamba.... i d'aquesta forma la meva dona descansa una mica dels meus rotllos... :party:

La veritat es que ara que he debutat esperar un any per tornar a repetir....es molt de temps....estic mirant també la marató de Tarragona al Gener... per fer com a preparació de la de Barna  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 13:22 #6 per Dropoman (Visitant)
Disculpeu-me, però heu dit que aquest any no es farà la marató del Mediterrani, podeu confirmar aquest extrem. Recercant info a la seua pàgina no he trobat res (tret de l'enquesta per millorar l'edició d'enguany) i té data al circuit de l'Aliança, 19 d'octubre. a vuere si es possible trobar més informació.
Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 13:26 #7 per ironxevi226 (Associat/da)

Disculpeu-me, però heu dit que aquest any no es farà la marató del Mediterrani, podeu confirmar aquest extrem. Recercant info a la seua pàgina no he trobat res (tret de l'enquesta per millorar l'edició d'enguany) i té data al circuit de l'Aliança, 19 d'octubre. a vuere si es possible trobar més informació.
Salut!!!

L'any passat ja no es va fer... bé, el que feien és que dos corredors corrient la seva mitja i sumaven el temps com si fos una marató???? però la marató (42,2km), ja no es va fer...

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 13:26 #8 per David1978 (Associat/da)
L'any passat almenys no es va fer la prova de 42 km i 195 metres..... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 13:56 #9 per Amadeu.D (Associat/da)
Nois, acabo de descobrir aquesta marató  :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: Quina bona pinta  :party: :party: :party: Per exemple, per fer Saragossa la setmana abans a tope i després continuar amb aquesta... en pla bo  8) :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 14:22 #10 per Xeix (Associat/da)
David1978,

Aquesta si que et pot anar bé  :666: , llegeix cròniques de la marató del Medoc. 

:diablo: si se t'acut fer-la corrent per fer marca (de temps) sense aturar-te com cal als avituallaments seré jo el que vindré a empaitar-te a cops de roc  :gasp: a més a més coneixent l'entorn no serà plana  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 17:34 #11 per Dropoman (Visitant)

L'any passat almenys no es va fer la prova de 42 km i 195 metres..... :whistle:


OK. Moltes gràcies per la resposta. Salut i quilòmetres...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 17:35 #12 per Dropoman (Visitant)

Disculpeu-me, però heu dit que aquest any no es farà la marató del Mediterrani, podeu confirmar aquest extrem. Recercant info a la seua pàgina no he trobat res (tret de l'enquesta per millorar l'edició d'enguany) i té data al circuit de l'Aliança, 19 d'octubre. a vuere si es possible trobar més informació.
Salut!!!

L'any passat ja no es va fer... bé, el que feien és que dos corredors corrient la seva mitja i sumaven el temps com si fos una marató???? però la marató (42,2km), ja no es va fer...


OK. Moltes gràcies per la resposta. Salut i quilòmetres...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 18:56 #13 per ironxevi226 (Associat/da)
Vistes les dificultats d'aquest any per inscriure'ns al Medoc, (l'unica marató que fa la meva parella -en 2 ocasions-, per l'ambient festiu, tot el que la rodeja iel temps que donen per acabar-la)... van obrir un dia inscripcions al febrer, amb un limit (i aquell dia no ho vaig mirar), aquest març han fet el mateix, obrir un sol dia amb un limit de inscripicions, igual que faran a l'avril...ja tenim decidit, si el genoll encara aguanta, de venir a fer la 1ª marató del Priorat i gaudir de una gran jornada esportiva, festiva i gastronómica...  :love: :party:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 19:35 #14 per ratadesants (Associat/da)
De moment sembla que no posa el preu.....

Recorregut per camins entre vinyes, per gaudir-la i disfrutar de l'entorn

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 21:30 #15 per Judith (Associat/da)
M'ha passat aquest migdia la informació l' Alba  8) i cada cop que miro la pàgina m'agrada més  i més i més....
:love: :love:

A de ser increïble corre per aquells paissatges i els avituallaments  :yipi:  :yipi:  :yipi:

M'apunto també la data al calendari a l'espera de més informació, com per exemple preus...


Trailwalker 22:55:53 Girona'15
Marató: 4:52:57 Barcelona'14
Mitja Marató - 02:03:11 Barcelona'14
10 k : 00:52:55 Can Mercader'14
5k: 00:24:38 Igualada'14

VULL I PUC!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 22:08 #16 per Xavi SL (Visitant)
Jo crec que és una cursa ideal per anar i tornar en autocar... :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2014 23:28 #17 per Jorfer (Associat/da)
Una proposta més i sembla que interessant

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2014 09:53 #18 per Judith (Associat/da)

Jo crec que és una cursa ideal per anar i tornar en autocar... :oops:


Tens tota la raó Xavi SL si som uns quan la millor opció és amb autocar o minibus i a mes serà mes econòmic i descansat.  :great:

Trailwalker 22:55:53 Girona'15
Marató: 4:52:57 Barcelona'14
Mitja Marató - 02:03:11 Barcelona'14
10 k : 00:52:55 Can Mercader'14
5k: 00:24:38 Igualada'14

VULL I PUC!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2014 12:46 #19 per JoanDeGracia (Associat/da)

Jo crec que és una cursa ideal per anar i tornar en autocar... :oops:


Tens tota la raó Xavi SL si som uns quan la millor opció és amb autocar o minibus i a mes serà mes econòmic i descansat.   :great:


Totalment d'acord, companys!!  :party:
Ja estem trigant en muntar l'autocar!!  :mdr: :mdr:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2014 16:44 #20 per jimbdn (Visitant)
Des de que vaig coneixer aquesta cursa, que l'estic seguint amb interès, però crec que falta bastant informació sobre la mateixa.
El fet que estigui inspirada en la Marató del Medoc, pot fer que posi les expectatives molt altes a una part dels possibles corredors i abans d'engrescar a algun amic mes a fer-la voldria que se'm resolguessin alguns dubtes.
Per aquest motiu, m'he posat en contacte amb els organitzadors, a veure que em responen. Us mantinc informats.

​Bon dia,
des de que vaig tenir coneixements de la vostra proposta de cursa, la estic seguint amb interes, tant pel FB com pel Twitter.
Jo també he intentat apuntar-me varis cops al medoc i no hi ha hagut manera, per tant trobo que la vostre idea ha estat genial adreçant-la a mes a mes a un entorn molt adient com es el priorat.
No obstant, trobo a faltar informació, sobretot al ser la primera que organitzeu la qual cosa crea dubtes i mes tenint en compte la inspiració del "Mèdoc".

Quin tipus de festa al voltant de la cursa voleu muntar? Disfresses o sense?
Cursa competitiva o no?
Els avituallaments, com seran, o com voleu que siguin?
Quins cellers ( si s'escau) hi colaboren,
El recorregut. Carretera o pista? Pista o Corriols? Sera una marató de Muntanya?
El track de la cursa (el dibuix esta molt bé, pero no ens poden fer gaire la idea)
El perfil de l'altimetria. (Aquests dos últims punts amb un track al wikiloc, queden solucionats)
Els ajuntaments i els centres cívics culturals de les poblacions per on es pasa, hi colaboren, s'hi engresquen?



Per cert, he tingut que contactar amb ells pel FB, ja que el mail de contacte me'l retorna el sistema.  :grrrrrr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.