Marató de Castelló (7-12-14)

Marató de Castelló (7-12-14)

10 Jul 2014 13:11 #21 per Laure (Visitant)
Doncs després de 5 anys sense fer cap marató, i després d'haver deixat una mica abandonada la ruta els dos darrers anys per tastar l'atletisme federat (cros fonamentalment, i una mica de pista), aquest any intentarem "el retorn" a la marató. :yes:

Amb un grup de 8-9 corredors de Granollers (entre els quals hi ha algun correcat més, oi Jou_Division :whistle:?), ens hem inscrit a la Marató de Castelló. La idea és fer una planificació conjunta del grup, amb l'objectiu de moure'ns entre 2h40min-2h43min (que per mí seria baixar la marca personal, no sé si amb 46 anys el cos aguantarà  :grrrrrr:).

Ja anirem comentant la jugada, i si algú més s'anima......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2014 13:11 #22 per Hansi (Associat/da)
Laure, m'he alegrat molt de tornar a llegir notícies teves! :happy: Endavant amb la preparació, crack, i que vagi molt bé! Pocs dies abans, jo espero estar fent la de Donosti :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2014 08:19 #23 per Laure (Visitant)
Gràcies Hansi !!!
Doncs moltíssima sort a Donosti  :great: Ja ens ho anirem explicant...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2014 17:33 #24 per Jorfer (Associat/da)
Laure segur que assoliràs auqesta MMP desitjada independentment de l'edat que tinguis
El fet d'e trenar amb grup i amb gent del teu nivell amb el mateix objectiu encoratge i anima molt
Molta sort durant la preparació
Si et serveix com informació jo vaig asssolir MMP a Castelló al 2012 amb 48 anys :yes: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2014 18:29 #25 per Laure (Visitant)

Laure segur que assoliràs auqesta MMP desitjada independentment de l'edat que tinguis
El fet d'e trenar amb grup i amb gent del teu nivell amb el mateix objectiu encoratge i anima molt
Molta sort durant la preparació
Si et serveix com informació jo vaig asssolir MMP a Castelló al 2012 amb 48 anys :yes: :yipi:


Moltes gràcies, Jorfer.
I la mateixa sort per tu a València, crack!!  8)
Ja ens ho anirem explicant...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2014 18:49 #26 per Jou_Division (Visitant)
Laure company!!! segur que ho faras molt be!!

Jo tambe anire a castello pero la idea es fer entre 2:45-48 que en el meu cas tambe seria fer marca!!
Si algu mes s'anima!!


ironrunningbrothers.blogspot.com/
"Espartanos Desayunad bien,pues esta noche cenaremos en el infierno"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2014 23:33 #27 per mònica (Associat/da)
Jo m'hi vaig inscriure ahir!! :party:
Probablement correré abans la mitja d'Igualada
Els qui ja heu fet aquesta marató...el circuït és d'una o dues voltes??
Comença i acaba al mateix lloc??

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2014 09:16 #28 per tonivet (Associat/da)
hola companys, jo faré la marató de Màlaga que és el mateix dia i faré servir com a test la mitja de Lleida que són 5 setmanes abans. Tinc entès q es una mitja molt plana...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2014 17:02 - 19 Ago 2014 17:07 #29 per Hansi (Associat/da)
mònica, jo la vaig fer al 2012, però a la web he vist que el recorregut del 2014 és igual o molt molt semblant: no comença i acaba al mateix lloc, però la separació és poca (uns 500 m).

El circuit podríem dir que és a una sola volta, tot i que va allunyant-se i tornant al parc Ribalta diverses vegades (però en direccions diferents), i per això hi ha trossets pels quals es passa més d'un cop. Quan la vaig fer, la meva sensació mental va ser d'una sola volta.

Aquí tens el recorregut d'enguany que posen a la web: www.maratoncastellon.org/images/stories/...ARATON%202013--2.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2014 18:32 #30 per Jorfer (Associat/da)

hola companys, jo faré la marató de Màlaga que és el mateix dia i faré servir com a test la mitja de Lleida que són 5 setmanes abans. Tinc entès q es una mitja molt plana...


Em sona aquesta opció amic.  :wink2: :wink2:
Segur que ho faràs molt bé.  :yes: :yes:

Molta sort Mònica i a gaudir de la marató. Reserveu forces quan torneu del port doncs té uns quilòmetres amb un petit desnivell que et fa perdre forces. Aquest moment és important anar en grup per tal que et tapin l'aire.  :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 10:15 #31 per mònica (Associat/da)

mònica, jo la vaig fer al 2012, però a la web he vist que el recorregut del 2014 és igual o molt molt semblant: no comença i acaba al mateix lloc, però la separació és poca (uns 500 m).

El circuit podríem dir que és a una sola volta, tot i que va allunyant-se i tornant al parc Ribalta diverses vegades (però en direccions diferents), i per això hi ha trossets pels quals es passa més d'un cop. Quan la vaig fer, la meva sensació mental va ser d'una sola volta.

Aquí tens el recorregut d'enguany que posen a la web: www.maratoncastellon.org/images/stories/...ARATON%202013--2.pdf


Gràcies Hansi per la informació...vec que la família ho tindrà genial per a fer el seguiment!! :yipi:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Ago 2014 10:16 #32 per mònica (Associat/da)

hola companys, jo faré la marató de Màlaga que és el mateix dia i faré servir com a test la mitja de Lleida que són 5 setmanes abans. Tinc entès q es una mitja molt plana...


Em sona aquesta opció amic.  :wink2: :wink2:
Segur que ho faràs molt bé.  :yes: :yes:

Molta sort Mònica i a gaudir de la marató. Reserveu forces quan torneu del port doncs té uns quilòmetres amb un petit desnivell que et fa perdre forces. Aquest moment és important anar en grup per tal que et tapin l'aire.  :yes: :wink2:


Gràcies jorfer!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2014 18:35 #33 per Hansi (Associat/da)

mònica, jo la vaig fer al 2012, però a la web he vist que el recorregut del 2014 és igual o molt molt semblant: no comença i acaba al mateix lloc, però la separació és poca (uns 500 m).

El circuit podríem dir que és a una sola volta, tot i que va allunyant-se i tornant al parc Ribalta diverses vegades (però en direccions diferents), i per això hi ha trossets pels quals es passa més d'un cop. Quan la vaig fer, la meva sensació mental va ser d'una sola volta.

Aquí tens el recorregut d'enguany que posen a la web: www.maratoncastellon.org/images/stories/...ARATON%202013--2.pdf


Gràcies Hansi per la informació...vec que la família ho tindrà genial per a fer el seguiment!! :yipi:

Tots els familiars i amics que van venir el 2012 estaven encantats amb les facilitats per veure passar moltes vegades els corredors sense fer gaire camí :yes:, en comparació amb la majoria de maratons.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2014 19:45 #34 per AtletaVisible (Visitant)
Un altre inscrit per Castelló!

Pregunta per als que heu corregut aquesta marató els últims anys:
El recorregut està ben senyalitzat?

...Es que com que es passa diverses vegades per alguns llocs, no sé si pot haver-hi una mica d’embolic (espero que no)

Falten 12 setmanes!!

atletavisible.com atleta popular de 2 metres i deficient visual
*5000m = 16'56" (Serrahima 06-2015)  *10km = 36'02" (Vila Olímpica BCN 07-2014)
*1/2M = 1h20'20" (Mollerussa 10-2018)  *M= 2h51'41" (Valencia 12-2019)
*Tri=2h21'06 BCN 10-2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2014 16:26 #35 per korfbaler (Associat/da)
Un més cap a Castelló !!!!  :yes:
Aquest any volia fer València, però per tema de dates no em quadrava, així que repetiem experiència de Castelló de fa 3 anys, encara que amb el circuit una mica canviat. El record que tinc es molt bo  ;)

Intentarem anar a millorar temps de l'any passat a Sevilla. Serà complicat baixar de 3h 09'. Es una Marató més petita i amb menys participació.
A posar-nos les piles i el primer, deixar a nar la "motxilla" de 4 kg guanyada durant l'estiu
A veure si podem compartir tirades llargues pel litoral amb el gran grup que va cap a València  :love:

Mònica !!!!!! Canya !!!!!  :he:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2014 20:20 #36 per Jorfer (Associat/da)
Aquest diumenge farem una tirada pel litoral.... n'hi ha convocatòria al fil corresponent.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2014 15:29 #37 per ironxevi226 (Associat/da)
Si tot va bé, allà ens veurem... farem la sortida del club a Castelló, amb tots els companys...  :party: :great:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2014 19:20 #38 per Hansi (Associat/da)

Pregunta per als que heu corregut aquesta marató els últims anys:
El recorregut està ben senyalitzat?

...Es que com que es passa diverses vegades per alguns llocs, no sé si pot haver-hi una mica d’embolic (espero que no)

El que jo recordo era ben senyalitzat, no recordo tenir cap dubte de per on havia d'anar. Espero que no tinguis cap problema per seguir bé el recorregut, però per quedar-te més tranquil, potser si contactes amb els organitzadors explicant la teva deficiència visual... a veure què et diuen. Suposo que t'informaran i a la vegada pot servir perquè senyalitzin adequadament tot punt de possible conflicte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 19:37 #39 per carlos_1983 (Visitant)
Bona nit,

Algú em sabria  si hi ha alguna botiga a BCN que venguin els gels Infisport que donen a la marató de Castelló??

M'agradaria fer alguna proba abans de la cursa.

Moltes gràcies !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2014 01:37 #40 per Jou_Division (Visitant)
A rios running les franqueses en tens!! Jo els agafo alla

ens veiem a castello!! :great:

ironrunningbrothers.blogspot.com/
"Espartanos Desayunad bien,pues esta noche cenaremos en el infierno"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.