39ème Schneider Electric Marathon de Paris (12/04/15 - 8:45)

39ème Schneider Electric Marathon de Paris (12/04/15 - 8:45)

16 Mar 2015 22:23 #61 per ToniM (Associat/da)
Hola!
És la meva primera intervenció en un fòrum de correcat (després d'un bon grapat de mesos d'estar per aquí). Jo també seré a París aquest any. Una mica de turisme amb la família i intentar que quedin forces per a fer una bona cursa.
Ja heu comentat que el perfil és bastant pla amb alguna pujada emprenyadora, però... i la sortida? Es pot sortir bé i agafar bé el ritme o amb tanta gent és un embús constant?
Salut!
Toni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2015 01:34 #62 per mas (Associat/da)
Benvingut ToniM!!  :yes:

Bé, un cop ja passada sa marató de Barcelona… ara ja sí… compte enrera per París, ja queda poquet  :yes:

[move]26 dies…   :whistle:[/move]

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2015 05:48 #63 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola!
És la meva primera intervenció en un fòrum de correcat (després d'un bon grapat de mesos d'estar per aquí). Jo també seré a París aquest any. Una mica de turisme amb la família i intentar que quedin forces per a fer una bona cursa.
Ja heu comentat que el perfil és bastant pla amb alguna pujada emprenyadora, però... i la sortida? Es pot sortir bé i agafar bé el ritme o amb tanta gent és un embús constant?
Salut!
Toni


La sortida és una avinguda molt ampla tot depend del color de dorsal  jo quand la vaig fer va ser en el 2008 ha passat uns quants anys

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2015 19:09 #64 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda gent! d'aquí a 3 setmanes exactes ja estarem a París i potser recollint el dorsal a la fira del corredor  :party: :party: :party:

He estat llegint els fils de la marató de 2014 i 2015 intentant buscar les cróniques i posts que em donessin informació del recorregut. No hi he trobat res massa precís ( que bé que em vindria un blogmaldito a la francesa o dabit perquè no l'escrius de París  :he:) La crónica que més explica el recorregut és la d'en kilometer i no sé si es pot fer servir massa de referència  :surprised: :surprised: en tot cas em sorpren llegir sempre sobre aquesta marató que és una marató ràpida o molt ràpida, mirant el perfil d'altimetria no sembla excessivament plana, m'atreviria a dir que menys que Barcelona i aquesta no està considerada com a excessivament bona per fer temps.
Algú que hi hagi estat pot donar referències? punts clau? punts on guardar/apretar...

En referència als entrenaments, estic molt content, en moment de màxim volum i no tinc cap molèstia ( creuo els dits virtualment perquè això segueixi així). M'he decidit que aquesta setmana sigui la de màxim volum ( de llarg de la meva vida) si tot va bé amb la tirada llarga de demà sortiran 94kms  :surprised: repartits així:

- dilluns 19 kms
- dimarts series, 2x4000 a 3:55 i 3:57 més 2000 a 3:49 més anada, tornada i recuperacions 18k
- dimecres descans
- dijous 8x1000 a 3:44 i 3:45 ( menys la 4 que es va escapar a 3:47 i la última a 3:42)
- divendres 8,5kms per muntanya
- dissabte 32k
- diumenge descans


No és una setmana standard meva, però he volgut fer 2-3 setmanes dures aprofitant que el cos ho està assimilant bé, espero que no sigui contraproduent, he anat fent entre 50 i 70k en la preparació.

Molts ànims a tothom tot i que la majoria sou ja veterans en això i he vist que alguns heu corregut Barcelona en la preparació  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2015 19:36 #65 per tonivet (Associat/da)
Hola estanis13 aqui tens la meva crònica del 2009. No és que jo expliqui molt, però trobaras moltes cròniques, abans la gent xerrava mes!

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=4094.540

PD: No se si des de llavors fins ara s'ha canviat el circuit!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2015 20:53 #66 per estanis13 (Associat/da)
Ostres moltes gràcies tonivet  8) Ja tinc una bona estona de lectura  :surprised: :rofl:

Doncs si realment és curiós la quantitat de correcats que hi havia en edicions passades i com participaven del fil i la evolució, de 40 pàgines el 2009, a 16 el 2013 i  5 o 6 el 2014. És algo general o és concretament en el cas de París?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2015 18:40 #67 per tonivet (Associat/da)

Ostres moltes gràcies tonivet  8) Ja tinc una bona estona de lectura  :surprised: :rofl:

Doncs si realment és curiós la quantitat de correcats que hi havia en edicions passades i com participaven del fil i la evolució, de 40 pàgines el 2009, a 16 el 2013 i  5 o 6 el 2014. És algo general o és concretament en el cas de París?

Doncs es bastant habitual estanis13, des de la generalització de les xarxes socials i whattsapp que passa  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2015 23:42 #68 per mas (Associat/da)

Hola estanis13 aqui tens la meva crònica del 2009. No és que jo expliqui molt, però trobaras moltes cròniques, abans la gent xerrava mes!

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...x.php&topic=4094.540

PD: No se si des de llavors fins ara s'ha canviat el circuit!


Moltes gracis tonivet!!!  :great:

Sí que és ver per lo que veig que abans s'escrivia moltíssim més as fòrum…  :arf:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2015 23:08 #69 per mas (Associat/da)
Per cert, algú sap si és obligatori presentar un certificat mèdic a París per poder recollir es dorsal i participar a sa marató es diumenge… o bé només és obligatori per atletes federats?  :neutral:

www.schneiderelectricparismarathon.com/fr/inscription/reglement

Gràcies!  :smile:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2015 23:53 #70 per estanis13 (Associat/da)

Per cert, algú sap si és obligatori presentar un certificat mèdic a París per poder recollir es dorsal i participar a sa marató es diumenge… o bé només és obligatori per atletes federats?  :neutral:

www.schneiderelectricparismarathon.com/fr/inscription/reglement

Gràcies!  :smile:


Doncs si mas, és obligatori. Si no presentes el certíficat no et donen el dorsal, precisament demà vaig a fer la prova d'esforç i el certificat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2015 08:37 #71 per Lucius (Visitant)
vinga, vinga, que ja falta poc!  :party:

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2015 09:02 #72 per mas (Associat/da)

Per cert, algú sap si és obligatori presentar un certificat mèdic a París per poder recollir es dorsal i participar a sa marató es diumenge… o bé només és obligatori per atletes federats?  :neutral:

www.schneiderelectricparismarathon.com/fr/inscription/reglement

Gràcies!  :smile:


Doncs si mas, és obligatori. Si no presentes el certíficat no et donen el dorsal, precisament demà vaig a fer la prova d'esforç i el certificat.


Moltes gracis estanis13!!  :surprised: :great:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2015 09:10 #73 per Lucius (Visitant)
tinc un calculador excel amb el recorregut i els temps de pas
d'un company amb qui vaig
serveix per veure l'hora del dia del pas per cada punt km

si algu el vol, li puc passar per email, perque la web no em deixa per tamany!

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2015 10:02 - 24 Mar 2015 10:05 #74 per estanis13 (Associat/da)
De res Mas només faltaria

Lucius i a qui li pugui interessar, suposo que aquest excel que dius és similar al que fa asics amb el paceyourrace, per una banda et configures el braçalet amb els temps de pas per saber el ritme i de passada et donen un mapa amb els temps de pas per cada punt pels familiars i gent que vulgui seguir ( és el mateix que es va fer per la marató de Barcelona, les dues són d'asics). Jo ja el tinc configurat, total és gratuit i es recull a l'estand d'asics de la fira.
Per cert he vist que a part de correr Barcelona la setmana següent corres la trailwalker  :surprised: :surprised: :surprised: acabaràs més que fos haha ( sóc d'OLot, qualsevol cosa que necessitis no dubtis en demanar-ho) Et repeteixo la oferta, si al final ets conservador i vols fer barqueta ho dius, sense cap obligació per cap banda, jo vull anar a la meva però si coincidim millor que millor ( el braçalet l'he configurat de moment a 3:08 si serveix de referencia pero encara no tinc el ritme clar del tot, doncs la idea és sortir per pulsacions)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2015 10:47 - 25 Mar 2015 15:14 #75 per Lucius (Visitant)
No se sobre lo de asics, lo meu es un arxiu excel que inclou un planol de la marató que calcula l'hora del dia del teu pas segons el ritme previst, sembla que és algo semblant. El meu se l'ha fet un company i és un arxiu que pots cambiar el ritme segons conveniencia per veure com aniria. I no cal recollir-lo a l'estand perque el pots imprimir a casa... no és un braçalet pero tels podries fabricar imprimint la part de la taula que surt. Esta disponible per enviar-li a qui vulgui.  :jap:

Sobre la marató tinc que veure com em trobo els ultism dies i tal com soc, segurament decidire l'objectiu potser just la setmana abans o potser just a la sortida, segons les sensacions... a Barcelona estava convençut que aniria cap 3:15 i em vaig deixar portar per l'ambient.  :whistle:

Sobre l'oferta de la trailwalker... home amb coincidir en algun punt del recorregut durant la cursa i que em donis un crit d'anim ja estaria molt bé!!  :great:




JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 10:35 #76 per estanis13 (Associat/da)
Ja tinc el certificat mèdic  :party: :party:

No puc ni imaginar que després de tot l'entrenament m'arriben a dir que no sóc apte per còrrer la marató, de fet segurament seria el que menys m'hauria de preocupar del fet no ser apte, però realment hagués estat un cop dur. De totes maneres sembla més un tràmit i un negoci que realment efectiu per localitzar algun tipus de problema, quan aquesta obligació es traslladi aquí al nostre país si que ja serà el colmo dels certificats per encàrrec  :rofl:

Tot i així, ara si, tot llest pel gran dia  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2015 23:36 #77 per sherpa (Associat/da)
Que tinguis una bona marato Estanis 13 , estas molt ben prepatat

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2015 14:41 #78 per rathven (Visitant)
Hola

Jo visc a França des de fa 5 anys.

El tema dels certificats mèdics a França és com tot lo relacionat amb la burrocràcia, que aquí són campions del mòn. Si tens la sort de tenir un metge amb 2 dits al front, és un tràmit que es fa imprescindible (el meu s'ho mira molt), i a partir de 40 anys la prova d'esforç hauria de ser obligatòria, com he dit, amb 41 anys ja n'he fet 2 amb el meu metge. En general, és cert que és un sacacuartos, feia poc estaven parlant d'anular-los.

Respecte al traçat, és el mateix que al 2013 (la meva primera marató) i has d'anar amb molta precaució la primera mitja, que és força ràpida i amb molt de public, perquè després, a partir del km. 25 tens una part amb pujades i baixades i els tunels al final, que trencan les cames, això si, public a dojo.

Reserva forces també per desprès de pasar per Roland Garros (km. 30/35) on hi haura menys gent.

Jo també hi seré el 12/04 a la sortida, i espero també a l'arribada, no amb el mateix objectiu que tu estanis13 (jo vaig per 3h 45).

Un altre consell, l'expo de corredors és per visitar sencera, l'ambient és enorme, val la pena passar una bona estona allà.

Si teniu qualsevol pregunta, no ho dobteu.

Salutacions i fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2015 13:22 #79 per Mona (Associat/da)
Totalment d'acord, quan vaig haver de fer-me la Marató de París del 2013 vaig pensar el mateix. Crec que més que eliminar les proves, les faria de manera més exhaustiva per tal que te'n poguessis refiar dels resultats. De totes maneres, si el resultat és bo, senyal que no estem tan malament!

La Marató de París és molt xula, l'ambient és bo, bona fira del corredor, espero que us faci un bon dia!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mar 2015 15:45 #80 per estanis13 (Associat/da)
Gràcies sherpa   8)

Finalment arribo molt justet...  :arf: tota la setmana passada amb dolors a la cara inerna-baixa dels bessons, fins la tirada de 25km del dissabte que ja ho vaig passar bastant malament. Avui m'he decidit a anar al fisio i d'entrada li sembla periostitis, segons diu amb el massatge de descàrrega de la zona, gel i 2-3 dies de repós m'hauria de recuperar. Ara mateix no em preocupa descansar 3 dies doncs considero que la feina ja està feta i no em va malament descansar, el que em pot preocupar és no estar bé a la sortida.

Ja ho veurem, queda poquet poquet  :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.