VIII Maratón de Zaragoza 28-9-2014

VIII Maratón de Zaragoza 28-9-2014

28 Set 2014 20:23 #61 per Amadeu.D (Associat/da)
Ja sóc a casa (déu-n'hi do quina pluja, si ens arriba a enganxar aquest matí  :whip:) després de fer la marató 25. Resum ràpid: 3:07:07 (sembla, ja han sortit les classificacions a avaibooksports.com/inscripcion/clasificaciones.php?id=1296 ) a 4:24/K, el 69/940 de la general i 1/55 en VET55-M, amb trofeu. Els primers 21K en 1:31:30 (per tant 1a. 1/2 en uns 1:31:55, i 2a. 1/2 en uns 1:35:12, amb una "gasosa" de 3:17 entre 1a. i 2a. 1/2  :grrrrrr:).

Després de coincidir amb el sandmannn a l'hotel i anar plegats a la sortida (quan m'ha dit que es trobava bé de la seva marató a Logroño fa 15 dies i que sho prendria amb calma  :whistle:), m'he trobat en la sortida al david77, i li he dit que l'acompanyaria una estona seguint la llebre de 3 hores, Maria José Pueyo, però que si les pulsacions em pujaven, el deixaria marxar. Sortim puntuals, i la llebre s'embala, 4:04 el primer K, 4:10 el 2on. K, després baixa a 4:21 el tercer K, , després s'estabilitza una mica 4:12 i 4:15 en els 4rt i 5è K, i 4:01 en el 6èK, així que anava massa alt de pulsacions, i li dic al david55 que afluixo i abandono el grup. Aleshores em va passant suament bastant gent, als quals animo, és clar, pel ritme que porten, entre els quals l'Anna Riera de Canovelles, que no coneixia i en aquell moment era la segona dona. Al final de la pujada, cap al K13, m'atrapa un grupet de iaios com jo, m'inserto en el su grup, que anava al voltant de 4:20/K,ritme al qual jo anava al voltant del 80% de la meva frequència màxima i que podia resistir bé,  i així continuo fins al K20.
Detant em creuo amb el david55 que continúa seguint la llebre de 3 hores, però en algun moment ja no veig la Maria José Pueyo com a llebre. Pel que sembla ha plegat, perquè finalment l'Anna Riera ha estat la primera dona, a la qual he passat en augmentar el ritme a partir del K20, com explico a continuació. El que sí que veig un cop és al sandmann,molt a prop de la llebre de 3h30', i jo pensava, però no anava en pla relax?  :surprised:

A partir del K20 em deixo anar una mica fins al 85%, m'escapo del grup amb un altre noi de Saragossa, al qual perseguiré fins al K35 més o menys, quan li agafen una mica de rampes, i que, si bé anava primer al voltant de 4:15/K, poc a poc va perdent ritme i jo, la veritat, també m'acomodo  :oops:. Al K35 veig al david55 que va molt despenjat del grup de 3 hores, i em diu que té problemes de panxa. Intento aleshores fer un canvi de ritme adosant-me a un altre grupet ràpid que em passa a ritme de 4:20/K, però només aguanto 2K, i després, suament i inexorablement, vaig baixant el ritme quilòmetre a quilòmetre. No és ben bé el mur i ritme de cadàver, sinó una cosa paulatina. Total, que en els últims 3K sí que em passen alguns corredors, i al final arribo en 3:07, apretant a tope en la recta final.

M'ha agradat molt saber que el sandmannn ha fet MMP amb 3:33, dues setmanes després de Logroño  :surprised: nano, el pròxim cop que vulguis fer MMp, ja saps, fes una marató la setmana abans :he: Em sap greu pel david55, qu ha tingut problemes estomacals, perquè realment el veia molt fort. Potser espera a Barcelona, aviam si tenim una marató fresqueta al 2015 i cauen moltes MMP. He coincidit en algun moment amb un noi de Les Franqueses, que portava l'equipació verda de RiosRunning i que m'ha dit que també era correcat, però no me'n recordo del seu nom.

No m'ha agradat massa el recorregut de la marató, plede revolts,alguns de 180 graus, i passades i repassades pel mateix lloc. Sí que és veritat que la gent animava MOOOLT  :great: :great: :great:, i de fet hi havia un concurs d'animadores.  

Bé, ara a descansar, i en 8 setmanes l'Ultratrail de Collserola  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 20:56 #62 per ERIC (Associat/da)
Molt bé amadeu, fantastic, pel trofeu i per una molt bona marato, ets extremadament fiable

felicitats sandman, per la MP, bravo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 21:33 #63 per amic (Associat/da)
Amadeu.D: Moltes felicitats.....altre marató al sac .......amb trofeu  :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 21:46 - 28 Set 2014 21:50 #64 per sandmannn (Associat/da)
Bueno ara sí que puc fer 5 cts de crònica:

La veritat és el que diu l'Amadeu: tenia previst rondar les 3h45' com a Logroño (més aprop de les 3h 40' per això)... Però ha sigut començar i he vist que em notava còmode a 5:05 aprox i he anat fent. Al km. 9 o 10 he enganxat un grup de 3/4 corredors que portaven bon ritme. Com a aquesta Marató és vital anar en grup (pel vent, tot i que avui ens ha respectat bastant), m'he afegit i he anat amb ells fins el km.35 aprox. La veritat que dins d'aquest grupet hi havia un noi (que segurament fes de llebre) que anava clavant els ritmes i només em tenia que preocupar d'estar amb ells.
Com us deia, al km.35 se m'han despenjat un pèl, i he hagut de espavilar-me per intentar fer els kms el més a prop possible de 5:15.
Els 2 darrers km's he anat "a muerte" ja que veia segura la marca però volia anar amb prou marge. Apretant apretant he arribat tot just darrera dels 2 únics integrants del grup que us he dit, la llebre i un altre. No he pogut estar-me d'abraçar-los al final i d'agraïr-lis que m'hagin portat de la maneta durant gairebé tota la cursa.  :great:
Per tant, no ha estat un cas de falsa modèstia, simplement que m'he trobat agust i al final, fent càbales, veia que faria MMP amb el que ja després sí que he anat "a ful".

Com diu l'Amadeu, molts girs al recorregut però tot i així crec que aquest circuit és molt millor que el del any passat.
Bona organització, excel.lent animació i sort dels avituallaments en ampolla :he:

Amadeu, enhorabona pel "tiempassu" i pel trofeu, ets un crack.

David77 llàstima els problemes que hagis patit, com diuen ets un sub3h però ja.

Per cert Amadeu, el correcat de les Franqueses té el nick mxirau, a qui he saludat i crec que algu li ha anat malament ja que al creuar-me estava lluny de la llebre de les 3h. A la propera surt, crack

M'ha fet gràcia un corredor que m'ha reconegut per la samarreta i m'ha dit que ell havia anat a les 24h del desembre  :love:

Ara que ja tinc MMP a buscar baixar de 3h 30' a Donosti, tot i que costarà i molt.

Gràcies a tots per les vostres paraules  :love: :love:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 22:13 - 29 Set 2014 11:37 #65 per No Surrender (Associat/da)
Moltes felicitats Maratonians!
Amadeu.D  :party: Per la teva...no-se-quantes- Marató, i a sobre amb trofeu. I moltes gràcies per la crònica!.
sandmannn :party:  Una MMP és per celebrar-ho, avui t'has sentit bé, avui era el teu dia! A Donosti 3:30. Segur!
David77  :party: No ha pogut ser, però has acabat i fent MMP! A la propera serà!
Ara a recuperar-se!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 22:32 #66 per cachirulo (Associat/da)
Enhorabuena Amadeu,eres incombustible.
Supongo Sandmann que habrá sido mi amigo Alberto(loboaullador) que ha pinchado en la segunda media y se ha ido a 3h46. Por cierto te he visto en alguna foto en feisbuk.
Enhorabuena a todos, la verdad que el circuito lo propone la organización y luego el Ayuntamiento y policía local lo retocan,además el tranvía ha hecho mucho daño a que pase por el centro. Yo solo la he hecho una vez,en 2009.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 22:53 #67 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Amadeu.D

Moltes felicittas per la teva marató i el teu podi  :great: :great:

sandmannn

Moltes felicitats per la teva marató  :great: :great:

David77

No ha sortit lo que volies pertu l'ho val ja sortira  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 23:18 #68 per Jorfer (Associat/da)
Sandmannnn bravo MMP després de fer una tiradeta per Logronyo fa uns dies :surprised: :great:

Amadeu D molt bé primer de la categoria amb una gran marca

David77 avui no ha sigut el dia del sub 3 però si el dia d'una nova MMP
Tres de tres així que no et queixis company

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 06:36 #69 per sherpa (Associat/da)
ja et dic jo q tu sensa entrena estas millor cada dia , moltes felicitsts OSCAR.

l'intent de superació és l' exit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 09:37 #70 per periku (Visitant)
Ondia quins màkines , Moltes felicitats !!!

Amadeu
= "campió"  :party:, Sandmannn = recuperat 100% amb mmp  :yipi:

David77, molts ànims lo gran de la marató és justament lo desconegut respecte al que et pot pasar, la propera ho faràs. 8)

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 11:39 #71 per Josep80 (Associat/da)
enhorabona nois, feina feta i un altre al sac, :yipi: :yipi: :yipi:
Amadeu, segueixes fent meravelles, ves fent lloc a casa que els trofeus necessiten lloc... :666: :666:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 15:34 #72 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats M A R A T O N I A N S !!!!!  :party:

Sandmann,
el sub 3h30 molt a tocar... Felicitats  8)

AmadeuD,
Enhorabona per la 1a posició i la copa  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 16:54 #73 per bernaus (Associat/da)
Felicitats a tots els correcats per les vostres curses!!

En especial per el sandmann i la seva MMP i l´Amadeu pel seu podi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 18:07 #74 per sandmannn (Associat/da)
Gràcies per les felicitacions, companys  :love:

cachirulo creo que su nombre es R GIMENO SEVIL

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 18:28 #75 per Dani (Associat/da)

Gràcies per les felicitacions, companys  :love:

cachirulo creo que su nombre es R GIMENO SEVIL


Felicitats ULTRA man  :party: :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 18:38 #76 per AlbertRande (Associat/da)


  Enhorabona sandmann per la teva MMP  :great: :great: :great:

Amadeu per a tu no hi ha qualificatius  :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:



  David77
has d'estar content per la gran Marató que has fet company , encara que no hagis pogut aconseguir el sub 3h.
  Segur que ho aconseguiràs ben aviat .  Ànims .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 11:46 #77 per david77 (Associat/da)
Bon dia companys,

Vaig arribar ahir per la nit a Barcelona pel que no havia tingut temps de comentar com havia anat la marató, tot i que com ja sabeu tots no va sortir com esperava.

La veritat és que tenia moltes ganes per baixar aquestes mítiques tres hores pero al mateix temps tenia molt respecte i sabia que no seria bufar i fer ampolles, ja que aguantar 3 hores a 4.15'/km fa un parell d'anys m'hagués semblat algu de bojos.
Tot i així crec que havia fet una preparació prou seriosa i acurada com per com a mínim plantar-me a la línia de sortida convençut que el ritme el tenia i que no m'estava tirant a la piscina.

Vaig començar la marató i de seguida es va montar el grup que acompanyava a la llebre de sub 3hores. Els primer km vaig tenir la companyia de l'Amadeu D però que es va decidir deixar-se anar una mica ja que anava més alt de pulsacions i la llebre anava un pel ràpid (pel nostre gust). Ell preferia recuperar després a la segona mitja. Jo tenia molt clar que si volia baixar de les tres hores hauria de seguir la llebre fins com a mínim el km 30 ja que sol gairebé segur que no podria anar a 4.15'/km. Així va ser i els km passaven sense gairebé donar-me conta pero tenia la sensació que no anava tot lo sobrat que haruia d'anar. Vam passar la mitja amb 1h 29min amb un minut de marge que em servia per agafar confiança en el cas que al final la llebre se m'escapés una mica. Tot i aixi tenia la sensació que la llebre anava més ràpid del compte i segons els temps que he vist del garmin així era, amb el que no sabia si apretar una mica més per enganxar-me bé  al grup o deixar-me anar per no gastar més forces de les necessàries. Finalment vaig aguantar el que vaig poder i al km 28 em vaig despenjar una mica del grup tot i que més o menys anava mantenint els ritmes que tocava.

Gairebé al km 30, una mica abans de l'avituallament em va venir una forta punxada a la panxa que m'impedia córrer amb normalitat. Vaig intentar seguir mantenint el ritme pero la cosa semblava impossible i el dolor no marxava. Passat una mica l'avituallament vaig decidir parar-me uns instants per veure si els dolors marxaven i podia córrer al ritme que em tocava. Obviament això no va ser així i en aquell instant ja vaig veure que no era el dia del sub 3. Vaig seguir corrent com podia esperant que el dolor marxés pero cada km era una eternitat i no podia fer més que pensar la burrada de km que em quedaven per fer a un ritme molt i molt inferior al que em tocaria. La veritat és que al final el dolor no era tant intens però després d'haver corregut alguns km a un ritme de 5.15'/km o més lent les cames no estaven per posar-se a ritme de 4.15 ni de conya. Van ser moments molts durs mentalment perquè moralment estava força enfonsat, jo crec que a partir del km 30 només em va avançar gent i per molt que pugués no em vaig poder enganxar a ningú més de 300 metres.
Tot i haver pensat en parar en dues o tres ocasions vaig decidir continuar i intentar acabar com pugués, ademés que sincerament no sabia on era i no sabia com tornar a la meta  :mdr:

Així que res 12km que van ser un infern però que almenys m'han servit per ser més fort mentalment i al final doncs encara que molt lluny de la marca prevista vaig poder rebaixar un minutet a l'últim marca aconseguida a Barcelona. Finalment el temps que em donen es de 3:12:00 un minut perdut per cada km a partir del 30, com ja he comentat. :whip:

Felicitar al Sandmann per la seva MMP  :party:

I felicitats Amadeu pel temps i per la posició de la categoria. Estàs fet un fóra de sèrie, realment admiro a gent com tu que és capaç de conéixer tant bé el cos per saber afluixar quan toca i arribar amb garanties a la meta.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 19:25 #78 per Polgi (Associat/da)
Felicitats Amadeu.D, Sandmannn i David77 per les vostres Maratons  de barret  8) 8) 8) i les vostre cróniques  :yes:  :love:

Pd. David77 has fet marca i tens moltes maratons per endavant crack  ;) :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 22:14 #79 per Jord1 (Associat/da)
David77, és una pu**da quan portes una marató tan ben preparada com tu la portaves i al final el dia de la marató passa quelcom inesperat. Molts ànims i a pensar en la propera que el sots3h està a tocar, si més no a poder lluitar-lo com cal. Com diu l'amic, que tal València? Per cert, encara que et sàpiga a poc, moltes felicitats per la MMP  :yes: :yes: :yes:

Sandmann, FELICITATS per la meritòria MMP.  :party: :party: :party: Quinze dies després de Logronyo i zaaas. Simplement brutal  :great: :great: :great:

Amadeu.D, carai quina solvència, felicitats per les teves bodes de plata amb la senyora marató i sobretot per aquest primer lloc de la categoria  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2014 23:30 #80 per Jorfer (Associat/da)
Com li va anar a MXirau que també és associat?

I felicitar a l'altre trio que va passejar per Zaragoza la samarreta pastanaga fent dues MMps i un primer lloc de categoria
Bravo companys!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.