Marató de Helsinki'14 (16.08.2014)

Marató de Helsinki'14 (16.08.2014)

07 Jul 2014 14:36 #1 per cgruano (Visitant)
Hola,

no he trobat cap fil obert sobre aquesta Maratò ... i ens hem decidit un grup d'amics a fer-la aquest any ... Algú que l'hagi fet, cap consell ? ... L'Arcadi encara no ha actualitza't la seva web amb aquesta Marató Olímpica  :mdr:
Recorregut, semblen rectes molt llargues no ? Com es a les 3 de la tarda, que feu un esmorçar a les 13 o un dinar amb pasta a la mateixa hora ?  Temperatura ?

Moltes gràcies.

Salutacions,

Carlos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2014 14:58 #2 per ironxevi226 (Associat/da)
Jo la vaig fer el 2010..en principi la temperatura no ha de ser molt alta, per el que vinguen d'entrenar amb calor, s'ha de fer més fàçil... però aquell any va apretar la calor, va ser una sorpresa..  :666:
En quan al tema menjar, jo vaig esmorzar bé al hotel, i després vaig mejar alguna coseta lleugera abans de les 13h... el pitjor és la espera de tot el matí, vaig estar voltant una mica.. és totalment diferent d'eixecar-te, esmorzar i cap a córrer.. (A Rovaniemi encara va ser pitjor.. corriem a les 18h.49
En quant al circuit, recordo que hi havia algunes pujadetes.....  :grrrrrr: L'última a poc d'arribar a meta...

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2014 10:09 #3 per Josep80 (Associat/da)
la vaig corre el 2005, any que va coincidir amb els mundials d'atletisme de Helsinki, per la qualcosa aquella edició es va corre el 5/Agost, I no va acabar dins l'estadi olimpic  :grrrrrr: (els mundials començaven el 6/Agost),
Donat que part del circuit es vora l'aigua, la humitat és notable.
A destacar una molt elevada participació femenina (moltes jovenetes), com a la de Estocolm, probablement entre el 40% I el 50% (al menys en aquella edició).
També recordo un recorregut una mica trenca-cames.
I efectivament, lo de corre una marató per la tarda em va fer canviar una mica els plans, pero no et sabria dir si va influïr o no en el meu rendiment en cursa, probablement ho va fer una mica.

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2014 10:59 #4 per sumi (Visitant)
Hola, al final algu la fet aquest any? Es que al 2015 la vull fer, i era per demanar amb quina agencia es la millor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2014 15:12 #5 per ironxevi226 (Associat/da)

Hola, al final algu la fet aquest any? Es que al 2015 la vull fer, i era per demanar amb quina agencia es la millor.


Jo vaig anar per lliure, no hi ha cap problema per fer la inscrpició...Recomanable, el diumenge, agafar un Ferry i anar a pasar el dia a Tallin (sempre i quan tornir el dilluns...)
:great:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.