Marathon du Beaujolais (22-11-2014)

Marathon du Beaujolais (22-11-2014)

16 Jul 2014 22:46 #1 per ironxevi226 (Associat/da)
Com que aquest any les inscripicions al Medoc han sigut complicades d'aconseguir  :grrrrrr: per el sistema fet servir des de la organització, amb la parella hem buscat una altra marató que tingues unes condicions similars... i avui ens hem apuntat a la Marató de Beaujolais, a tocar de Lion. I per el vist al video, i a les informacions, es molt semblant en la seva idea a la del Medoc, inclús aparenta que pot estar més bé  :party: ... Amb tastets de vi, com no, també amb els corredors disfressats, amb un preu més economic que el Medoc, i molt ambient a la pasta party i a la festa de clausura... Algú l'ha feta?
aquí us deixo l'enllaç www.marathondubeaujolais.org/

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2014 08:53 #2 per primaveru (Visitant)
hola. Jo m'inscriuré ara mateix, la meva dona te un cosi justament que viu a Arnas ( PK 31). la qual cosa l'allotjament no ho tinc complicat. salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2014 15:25 #3 per ironxevi226 (Associat/da)

hola. Jo m'inscriuré ara mateix, la meva dona te un cosi justament que viu a Arnas ( PK 31). la qual cosa l'allotjament no ho tinc complicat. salut.


Bé.... ja som 2..  :party: :great:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2014 16:41 #4 per arcadi42 (Associat/da)
Jo la vaig fer el 2007 i la vaig gaudir molt. Podeu veure aquí la crònica i les fotos:

www.arcadi42.cat/index.php/croniques/201-beau

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2014 15:23 #5 per ironxevi226 (Associat/da)

Jo la vaig fer el 2007 i la vaig gaudir molt. Podeu veure aquí la crònica i les fotos:

www.arcadi42.cat/index.php/croniques/201-beau


:great:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2014 15:39 #6 per ironxevi226 (Associat/da)
Si tot va bé, aquest dissabte toca córrer la marató 79, i aprofitant que és de les festives, amb tastets de vi i corrent disfressat, tocarà fer-la amb la meva parella (igual que les 2 del Medoc que hem fet), i intentar arribar en les 6horetes que donen..  :love:

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2014 16:21 #7 per Mona (Associat/da)
:great: Fantàstic! EStic convençuda que us ho passareu de conya!!! Just el primer cap de setmana que es podrà degustar el Beaujolais Nouveau, quin perill!
Esperaré la crònica, a veure si te'n recordes de tot...  :666:
Joyeux Beaujolais Nouveau!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2014 23:03 #8 per ironxevi226 (Associat/da)

:great: Fantàstic! EStic convençuda que us ho passareu de conya!!! Just el primer cap de setmana que es podrà degustar el Beaujolais Nouveau, quin perill!
Esperaré la crònica, a veure si te'n recordes de tot...   :666:
Joyeux Beaujolais Nouveau!  :party:


Dissabte després de la marató anirem a la festa del Beaujolais Nouveau... l'haurem de provar..  8)

Ja us explicaré com ha anat...

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2014 07:12 #9 per Mona (Associat/da)

:great: Fantàstic! EStic convençuda que us ho passareu de conya!!! Just el primer cap de setmana que es podrà degustar el Beaujolais Nouveau, quin perill!
Esperaré la crònica, a veure si te'n recordes de tot...   :666:
Joyeux Beaujolais Nouveau!  :party:


Dissabte després de la marató anirem a la festa del Beaujolais Nouveau... l'haurem de provar..  8)

Ja us explicaré com ha anat...


A Lyon?! Recordo que baixaven el vi des del Beaujolais per la Saône i quan arribaven al barri vell el descarregaven i allò era tot un festot! Una passada!

GAudiu del viatge, que serà preciós!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2014 23:58 #10 per ironxevi226 (Associat/da)
Nova marató al sac, aquest cop la que fa 79, i al costat de la parella, la Cati, que corria la seva 3a.. que més es pot demanar..
La veritat és que després de 2 participacions al Medoc, anavem a fer la de Beaujolais pensant que al comparar-les, sortiria més malparada...
Tot i els 10.000 participants, només 2.000 corriem la marató (al Medoc 8.500), i 4.000 ho feien a la mitja i altres 4.000 als 12kms. Divendres arribaven a Villafranche sur Saone, i ens dirigiem al palau de Exposicions a recollir els dorsals, en una fira on la recollida era molt fluida, i amb stands de varies maratons, i d'altres, com no podia ser d'una altra forma, del vi novell, el Beaujolais Noveau, que acabava de sortir com cada any el dijous (3r dijous de novembre). Aquí comemcaven els tastets de vi, que no ens deixarien en tot el cap de setmana.. A continuació, la Pasta Party, una veritable festa, amb ball final amb un conjunt, que tot i que els maratonians vam haver de marxar més d'hora, la resta de participants van gaudir durant molta estona.
El dissabte, després d'esmorzar aviat, anavem amb cotxe al palau d'exposicions, situat a un kms, on els autocars, entre 7h15' i 8h15' ens portaven cap a Fleurie, poble on estava la sortida. Sense esperar gaire, doncs els autocars eren molts i molts, feiem el trajecte de mitja hora, amb un gran ambient, doncs el compartiem amb un grup de prop de 15 "tortugues ninja" que també corrien la marató.
A l'arribar a Fleurie, voluntaris amb les banderes de tots els paisos participants, i el president de la marató en persona que ens donava la ma als participants i ens desitjava sort.. i ja abans d'entrar al pavelló, primer tastet de vi. Dins el recinte, per esperar fins les 10h., avituallament tant solid, com liquid.. aigua, cafè, infusions... i més vi.
La sortida, molt fluida comparada amb el Medoc, i amb la majoria de participants disfressats, ens marcava l'inici del trajecte que ens havia de portar cap a l'arribada...I la gran sorpresa, molts i molts avituallaments, cada 2/3 kilòmetres, alguns de oficials, i altres de improvitzant als pobles... i com no, al voltant de 20 tastets de vi, dels que no ens vam perdre cap, durant el camí. Aquí no cal portar cap barreta ni gel, de fet, crec que vam acabar amb més pes que a la sortida.. formatge, llangonissa, pa, xoriço en un avituallent, sucre, platans, taronges, xuxes en un altre avituallament, patates... en fi, que si no tenies pressa per fer cap marca, acabaves gaudint de cada avituallament, i a diferència del Medoc, on les esperes per agafar aigua o vi, o alguna cosa per menjar, son eternes, en aquesta marató perdies només el temps d'agafar el got  i veure, o agafar el menjar i menjar-ho...
Tot i no haver entrenat la Cati més de 5kms aquests dos últims mesos, a un ritme tranquil, trotant, caminant als avituallaments, anavem avançant, amb la esperança inclús de baixar les 6h15 fetes al Medoc.
Al km 28 ens ajuntavem amb la gran masa de la mitja, que sortien a les 13h., i una mica més tard passavem pel punt on els corredors dels 12 esperaven la sortida (15h), d'aquests cap ens va agafar. Durant uns kms corriem envoltats de molts corredors de la mitja.
El final de la marató, al centre de Villefranche, també era espectacular... amb un últim km (i com al Tour, amb bandera vermella per marcar els últims 1.000 metres) ple de gent animant. Al creuar la línia d'arribada, la Speaker, en català, felicitava als atletes de Girona... que més es pot demanar!!! Ampolla de vi, com no, i medalla molt original al finalitzar, i un gran avituallament a l'¡nterior de un parking... però veniem tan tips que ja casi no vam poder menjar.
Uns autocars ens tornavem cap al palau, a recollir el cotxe per poder tornar a l'hotel. I al vespre, la nit de la marató al pavelló, un sopar més de "gala", on també hi havia col.laboradors i patrocinadors, amb molta alegría, discurs del president de la marató, un homenatge als maratonians amb més de 100 maratons a les seves cames (n'hi havia uns quants) dalt del entarimat, on també feien pujar als debutants en marató... Per finalitzar, un camió feia la entrada dins el pavelló, portant a sobre a la orquestra, que començava a tocar.. a partir d'aquí, el deliri de tots els assistents, amb música i ball
En definitiva, una organització no de 10.. sino d'11, i en general, amb la sensació de que ens ha agradat molt més aquesta marató que no la del Medoc, tot i ser totes dues de un caire molt festiu i similar.. tenim claríssim que hi tornarem...
Tot i no ser el més important, el temps final va ser de 5h41'19"...la Cati rebaixava en més de 30' la seva marca (i de fet ja es planteja córrer la de Barcelona...)...
Ja sabeu, si tenieu algun dubte per properes edicions... no us ho penseu, i cap allà

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 13:02 #11 per Mona (Associat/da)
Ostres, fantàstic!  :party:

La veritat és que entren moltíssimes ganes de fer-la! Me l'apunto pel 2015! Gràcies per la crònica, m'ha agradat molt!
I això que la speaker parlés en català és molt tenint en compte el que els costa als francesos en general d'entendre que aquí parlem una cosa diferent del castellà! Qué guai!


ENhorabona per aquesta 79a marató! i la 5a de la Cati! ARa a per Barcelona!  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2014 18:13 #12 per sandmannn (Associat/da)
Enhorabona ironxevi226. Una més a la saca!  :party:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.