Tokyo Marathon 22/02/2015

Tokyo Marathon 22/02/2015

04 Gen 2015 15:54 #41 per ivanlazaro (Visitant)
Ei companys, com van els entrenaments??? Espero que bé. Jo vinc a anunciar que malhauradament no podre anar a Tokyo. Ja em vaig fer a la idea a mitjans de desembre de que no hi podria anar doncs des de mitjans de desembre ara treballo a dos llocs i no m'ho puc combinar per fer festa als dos. Podria lliurar divendres per arribar a Tokyo dissabte i tornar just després de la cursa, però no val la pena ja que no podria visitar la ciutat, així que ho deixo per més endavant. De totes maneres aquell dia si que correré una marató i serà la de Sevilla finalment, espero que us vagi molt bé i gaudiu de Tokyo.

Albert Randé, ens veurem a la mitja de Terrassa, aviam si et puc seguir i desitjar-te sort.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2015 19:30 #42 per AlbertRande (Associat/da)

Ei companys, com van els entrenaments??? Espero que bé. Jo vinc a anunciar que malhauradament no podre anar a Tokyo. Ja em vaig fer a la idea a mitjans de desembre de que no hi podria anar doncs des de mitjans de desembre ara treballo a dos llocs i no m'ho puc combinar per fer festa als dos. Podria lliurar divendres per arribar a Tokyo dissabte i tornar just després de la cursa, però no val la pena ja que no podria visitar la ciutat, així que ho deixo per més endavant. De totes maneres aquell dia si que correré una marató i serà la de Sevilla finalment, espero que us vagi molt bé i gaudiu de Tokyo.

Albert Randé, ens veurem a la mitja de Terrassa, aviam si et puc seguir i desitjar-te sort.


Ostres Ivan m'has deixat planxat . :arf: Quina llàstima que no puguis vindre  :'(. Ens veiem a Terrasa  :great:

Isaac tu vens segur ? quants dies estaràs a Tokyo ? A quin hotel us allotjareu ?  Espero que ens poguem trobar per Tokyo .

El meu germà i jo arribem el dijous i marxem el dilluns a primera hora . Estarem al Akasaka Granbe Hotel .

Anem parlant .


Salut i Km .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2015 11:04 #43 per WhatSaac (Visitant)
Hola Albert,
No pateixis; jo vinc segur. Ho tinc tot reservat. Nomes falta entrenar fort  :party:
Respecte a lo del hotel, estic al Dormy Inn Premium Shibuya-jingumae, que com el nom indica está a Shibuya.
Jo torno el dimecres 25; m'estic 6 nits a Tokyo.
¿Nomes serem tu i jo de companys del Corredors.cat?

Ivan, em sap molt de greu. Ara be, a Sevilla farà menys fred que a Tokyo, aixo esta clar. Espero que et vagi molt be per allà. Quan tu et posis a correr el Albert i jo ja estarem dinant i fent unes birres, segur.


Isaac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2015 17:38 #44 per AlbertRande (Associat/da)

 
  Hola Isaac , m'alegra saber que no seré l'únic correcat a Tokyo .

  El teu hotel està a uns 4,5 Km del nostre , una mica lluny del nostre , però amb metro suposo que serà fàcil arribar-hi . 

Espero que poguem celebrar junts un gran Marató .

Ja queden menys de 50 dies  :yipi:  .  Tinc moltes ganes d'anar-hi i viure una experiència inoblidable .  :party:

Que vagin molt bé els entrenaments .

Salut i Km. 



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2015 11:26 #45 per WhatSaac (Visitant)
:'(
Hola Albert,
Sento molt tenir que comunicar aixó, pero finalment causaré baixa a la marató de Tokyo.
Fa unes setmanes vaig tenir una lesió y no ha evolucionat correctament. No havia avisat abans perque he estat intentant posar-me be i tornar a posar-me al dia amb el entreno, pero degut a que aquí on visc la climatología ha estat una mica adversa no he pogut tenir una re-entrada suficientment gradual, y la cosa no ha funcionat. Ara mateix, estic lluny de poder fer una marató amb dignitat i disfrutant.
La meva idea es intentar canviar les dates del bitllet (ja que no em tornen els diners) i aprofitar-ho per unes vacances, amb mes dies, mes endevant. Pero si finalment decideixo agafar l'avió i venir, de turista i suporter, t'ho diré.

Isaac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2015 18:00 #46 per AlbertRande (Associat/da)


  Ostres Isaac , quina mala noticia que em donés .  :'(  Això sembla com Los Inmortales , solo puede quedar uno  :rofl:

   
  Encara falten 3 setmanes per la Marató , no creus que podries estar recuperat ?    :neutral:

  Ja em diràs si al final t'has pogut canviar les dates del viatge .

  Espero que et recuperis aviat de la lesió i a veure si finalment pots vindre a Tokyo .

 
  Cuida't company .  8)

 

 
 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2015 14:33 #47 per WhatSaac (Visitant)
Hola Albert,
La veritat es que he passat mala temporada i, reconec, no només ha estat físic. Aqui on visc, la bretanya, a l'hivern plou molt i fa fred, i fa que sortir a entrenar sigui complicat, sobretot quan has de fer tirades llargues. Entre el mal rollo de tornar a agafar la forma, i el mal gust dels findes que no he pogut sortir a fer els 20 i pico o 30km, m'estava posant de molt mal rollo i no estava disfrutant gens del projecte. Els altres dies que si he sortit a correr, no he tingut bones sensacions. Per tant, he tallat completament el entreno per fer un reset. O sigui, segur que no faré la cursa. I respecte a venir de turista, encara no he pres la decisió. Per serte sincer, sembla ser que no, perque ja conec la ciutat.
En tot cas, seguire al tanto del fil, i també t'aviso si al final vinc.

Salutacions, i merci pel suport.

Isaac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 22:32 #48 per Mona (Associat/da)
WhatSaac i Ivanlazaro, quina pena que no pogueu anar a Tokyo aquest any, espero que la pogueu córrer més endavant!

Albert, quedes com l'Immortal! Estarem pendents de tu!!!!  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2015 08:57 #49 per AlbertRande (Associat/da)


  Isaac , una llàstima que al final no vinguis.  :'(  Però jo penso que fas bé si penses que enlloc de gaudir-la , aniries a
  passar-ho malament . Espero que tot et vagi bé i ben aviat puguis tornar a corre amb bones sensacions  . Cuida't company  8)

  Mariona em posses molta pressió dient que estaràs pendent de mi .  :beurk:  Espero aconseguir l'objectiu de sub 3h 15'
  i que no em tallin el cap  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2015 09:42 #50 per Mona (Associat/da)



  Mariona em posses molta pressió dient que estaràs pendent de mi .  :beurk:  Espero aconseguir l'objectiu de sub 3h 15'
  i que no em tallin el cap  :he:


Noooooo!!!! No sentir pressió! Estaré pendent de que t'ho passis bé, i espero que arribis a la meta content, i si a més fas sub 3h15' fantàstic!!! Però ja saps que si no pots fer el temps volgut, t'ho pots passar bé igualment! Només que em fa il.lusió que visitis Tokyo, i pq no dir-ho, ràbia de no poder-hi ser aquest cop!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2015 10:08 - 16 febrer 2015 14:16 #51 per Polgi (Associat/da)
Isaac cuidat i espero saber de tu que aviat tornas a tenir bones sensacions  ;) 8)

Albert Rande vinga que faras una gran Marató  :yes:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2015 20:15 #52 per AlbertRande (Associat/da)


  Mariona   no m'estranya t'hagis enamorat de Japó , realment és un país fascinant i tinc moltes ganes de viure una
experiència inigualable  :yes:

Polgi Moltes gràcies pels ànims  :great:


Jo avui finalitzo la 12ª setmana de preparació amb el següent balanç :

59 entrenaments
868,11 Km
64h 33' 01''
Ritme mig: 4:28 min/Km


Setmana 1 47,18 Km en 3h 26' 35''. Ritme mig: 4:23 .( Cros de Sants de 10K : 40' 48'' MMP ) .
Setmana 2 68 Km en 5h 03' 05'' . Ritme mig: 4:27 min/Km .
Setmana 3 68,37 km en 4h 58' 14''. Ritme mig: 4:22 min/Km .( Mitja de Vilanova : 1h 29' 28''  MMP )
Setmana 4 78 Km en 6h 05' 02'' . Ritme mig: 4:41 min/Km .( 1h de relleu 24H Can Dragó/ Cursa Muntanya Riera)
Setmana 5 65,11 Km en 4h 46' 50'' . Ritme mig : 4:24 min/Km .
Setmana 6 60 Km en 4h 23' 22'' . Ritme mig : 4:24 min/Km  ( Sant Silvestre de Tarragona de 7 Km : 27' 10'' MMP )
Setmana 7 88 Km en 6h 28' 34'' . Ritme mig : 4:25 min/Km .
Setmana 8 69,23 km en 5h 01' 29''. Ritme mig: 4:21 min/Km .( Mitja de Vilanova : 1h 28' 58''  MMP )
Setmana 9 82 Km en 6h 11' 33'' . Ritme mig : 4:32 min/Km .
Setmana 10 78,23 km en 5h 44' 24''. Ritme mig: 4:24 min/Km .( Mitja de Granollers : 1h 28' 44''  MMP )
Setmana 11 90 Km en 6h 52' 23'' . Ritme mig : 4:35 min/Km .
Setmana 12 74 Km en 5h 31' 30'' . Ritme mig: 4:29 min/Km .

Ara ja només em quedaran 3 entrenaments suaus , de 14,11 i 7 Km , amb els que arribaré a la bónica xifra dels 900 Km . Els dos primers encara els faré a Tarragona i el tercer de 7 Km espero fer-lo ja a Tokyo el divendres .

Analitzant els entrenaments que he fet , penso que és factible que pugui aconseguir el sub 3h 15' en la Marató de Tokyo .

Encara que no se com em respondran les cames després d'un viatge tan llarg , amb l'afegit del jet-lag

M'agradaria poder aconseguir-ho per agrair l'excel.lent feina del Míster J.B.  , el suport dels companys Correcats i el recolzament de la familia.

SOM-HI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2015 20:28 #53 per bernaus (Associat/da)
Molts ànims Albert!!

Que disfrutis del pais i de la marató.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2015 21:05 #54 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort Albert.
A gaudir de l'experiència  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2015 21:10 #55 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molta sort Albert fares una molt bona marató crak  :yes: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 14:00 #56 per WhatSaac (Visitant)
Gracies a tots pels anims. Realment lo principal es tornar a tenir bones sensacions. Lo cert es que no nomes ha estat físic, ja que degut a feina visc fora desde fa un any y he passat una petita crisi anímica.  Aixó acostuma a venir al 2n any (el 1er any sempre passa rapid perque el temps passavolant mentre busques pis, vas a Ikea, soluciones burocracia,...). I en tot aixo el correr m'hauría d'haber ajudat pero degut a la lesió i altres impediments m'estava creant mes negit i malestar.
Ara la idea es concentrarme en curses de 10 i mitjes, millorar técnica, intentar correr mes rapid i, com que segur que em tocará el sorteig de NY  rofl , (no feu cas al emoticon, realment soc optimista i d'alguna manera intentaré estar), abans que acabi el any espero estar preparant la distancia de nou.

Anims Albert. a disfrutar, que t'ho has guanyat amb aquest entrenament.

Isaac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 21:31 #57 per ivanlazaro (Visitant)
Molta sort Albert!! gaudeix de Tokyo i que tinguis una gran marató!

I WhatSaac, ànims que en res tornaràs a estar al peu del canó  8)

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 21:53 - 17 febrer 2015 10:45 #58 per carsobe (Visitant)
Recordo que em vas comentar  en el sopar previ a la marató de València que faries també la de Tokyo.
Sembla que va ser ahir, com passa de ràpid el temps.
Et desitjo que aconsegueixis el teu objectiu, i si pot ser a més, gaudint al màxim.
Molta sort Albert !! 8)

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 22:51 #59 per Jord1 (Associat/da)
Albert, que tinguis una gran marató i arribis amb el crono que et mereixes, o sigui el teu desitjat sub 3h15  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 22:59 #60 per No Surrender (Associat/da)
Albert, has fet uns supers-entrenaments!!!
A topeeeeeeeeeeee!!!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.