Marató de Sevilla 22/02/2015

Marató de Sevilla 22/02/2015

24 febrer 2015 11:54 #141 per bebop (Associat/da)
Hola a tots. En el meu cas no estat la marató somiada. Pensava que el meu entrenament donaria millors resultats peró al final he acabat amb una marca discreta en la meva 19ª marató. Creia que una marca entre 3:15 i 3:20 era força asequible peró la realitat ha sigut un altre. Podria buscar motius i tal peró ara no em ve de gust. Vaig anar a ritme de 3:15 fins al km. 25 i a partir d´aquí les meves cames van dir que no i no em va quedar més remei que fer l´últim terç de marató en modus supervivència. Vaig tirar de cap i d´experiència per entrar en un digne 3:25:48. Ho he donat tot i no estic obligat a més. Intento sempre mantenir la il.lusió de la primera marató que vaig fer i sempre estic content al traspassar la línia d´arribada. Molt emotiva en aquest cas al ser dintre d´un estadi.

A la sortida només he concidit amb 3 correcats i pensava que no ho faria amb ningú ja que crec que si alguna cosa ha de millorar en aquesta cursa es el transport públic d´accés fins a la zona de sortida.

Ivanlazaro A sigut un plaer còrrer amb tu als primers kms. La propera segur que va millor.
Danistal Moltes felicitats per la teva marca
Karnaplosky Molt content d´haver-te conegut. Et felicito per la teva MMP i la teva impressionant crónica de la cursa. M´ho he passat molt bé llegint-la.

A la resta felicitar-vos per les vostres marques i per haver estat allà.

I gràcies als ànims de tots els que heu entrat en aquest fil.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 13:33 #142 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Bebop

com tu has dit un molt bon temps felicitats crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 15:58 - 24 febrer 2015 16:04 #143 per Karnaplosky (Visitant)
Aqui me he encontrado en alguna foto y os he visto a varios

www.revistarunonline.com/rro-actualidad/...aton-de-sevilla-2015

Ojo que aún están subiendo fotos, son totalmente gratuitas y para bajar en máxima resolución.

Si me encuentro más galerías obviamente paso por aquí y os las pongo  :smile:

Karnaplosky   pedazo de crònica campeón y pedazo de maratón contra todos los malos, enhorabuena 8)


Gracias  :smile: es lo que hay sí hay que pelear se pelea  :mdr:

Karnaplosky Felicidades de nuevo y peazo crónica, no le digas a la parienta que has hecho marca que igual te dice que no puede ser bueno y no te deja correr mas  :whistle: :whistle:. (A mi me lo dice  ;))


Salu, mi mujer, me dice "este maratón y ya está ¿no?"  :mdr: :whistle: :mdr:




Karnaplosky Molt content d´haver-te conegut. Et felicito per la teva MMP i la teva impressionant crónica de la cursa. M´ho he passat molt bé llegint-la.


19 maratones, tela compañero  :smile: Como tu dices lo has dado todo, no te puedes ni debes exigir más, enhorabuena por la carrera.

Gracias  :smile: me alegro que no te resulte un tostonazo.


Editado: En esta web hay un buen montón de galerías de fotos:

www.correrenandalucia.com/carreras/xxxi-maraton-sevilla-2015   :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 17:01 #144 per crissbd (Associat/da)
Solo me he enterado de que Marte, toma el nombre del dios romano de la guerra  :he: :he: muy bien, compañero de avituallamiento'13, vaya maratón te has cascado!! Y el pie, como està? Lo has envuelto en film? Ese truco ya me lo habian dicho, pero no lo recordaba!!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 17:41 #145 per OriolPA34 (Visitant)
Gracias por compartir estos enlaces Karnaplosky! Felicidades de nuevo por tu maratón, y es que Sevilla tiene un color especial :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 18:56 - 24 febrer 2015 18:58 #146 per Karnaplosky (Visitant)

Solo me he enterado de que Marte, toma el nombre del dios romano de la guerra  :he: :he: muy bien, compañero de avituallamiento'13, vaya maratón te has cascado!! Y el pie, como està? Lo has envuelto en film? Ese truco ya me lo habian dicho, pero no lo recordaba!!


:mdr: :mdr: Ha estado entretenido sí. El tobillo mejor gracias, nada que un poco de anti inflamatorio una tobillera no pueda solucionar unido a unos días de descanso que ya tenía pensado tomarme  :smile: Cuando me pongo cultureta me pongo insoportable (si te interesa aqui tienes un bonito link que acabo de buscarte al respecto - clic- ), ya ves  :mdr: :mdr: Qué buen recuerdo guardo de ese avituallamiento, dale recuerdos a "tu contrario"  ;)

Gracias por compartir estos enlaces Karnaplosky! Felicidades de nuevo por tu maratón, y es que Sevilla tiene un color especial :)


De nada hombre, qué menos que compartirlo  :smile: (jracias again  :mdr:) sí que tiene un color especial es un muy buen sitio, la verdad.  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 20:50 #147 per squash (Associat/da)
Hola

molt difícil que la Marató satisfagui a tothom, molt; és una mica cabrona, però se l'acaba tenint una mescla de temor i carinyo.

Karnaplosky, rei, gran crònica...però no les encapçalis citant ladrillos, tochos,..., tot i que fomentes el teu estatus d'enfant terrible.

Amputem el turmell o encara no?



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 21:06 #148 per Karnaplosky (Visitant)

Hola

molt difícil que la Marató satisfagui a tothom, molt; és una mica cabrona, però se l'acaba tenint una mescla de temor i carinyo.

Karnaplosky, rei, gran crònica...però no les encapçalis citant ladrillos, tochos,..., tot i que fomentes el teu estatus d'enfant terrible.

Amputem el turmell o encara no?
Fins ara.

Jordi


Tomo nota del apunte  :smile: Preferiría dejar el tobillo en su sitio, más que nada para que no se me queden nuevas una de las zapas. Ya ves me hace ilusión gastarlas de par en par. Cosas raras mias.  :mdr:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 22:01 #149 per crissbd (Associat/da)

Solo me he enterado de que Marte, toma el nombre del dios romano de la guerra  :he: :he: muy bien, compañero de avituallamiento'13, vaya maratón te has cascado!! Y el pie, como està? Lo has envuelto en film? Ese truco ya me lo habian dicho, pero no lo recordaba!!


:mdr: :mdr: Ha estado entretenido sí. El tobillo mejor gracias, nada que un poco de anti inflamatorio una tobillera no pueda solucionar unido a unos días de descanso que ya tenía pensado tomarme  :smile: Cuando me pongo cultureta me pongo insoportable (si te interesa aqui tienes un bonito link que acabo de buscarte al respecto - clic- ), ya ves  :mdr: :mdr: Qué buen recuerdo guardo de ese avituallamiento, dale recuerdos a tu contrario.


En la próxima maratón, o cursas de esas que no vas tan "sobrao" intenta divisar a Mercurio...por lo de las sandalias aladas...  ;)

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 23:51 #150 per OriolPA34 (Visitant)
Squash respecte jo diria. Temor a una intensitat que et porti a petar, però això és un error. Respecte per una distància, una duresa, unes condicions.... Però mai por. Dues curses: en una vaig temer si la faria amb el temps que m'havia marcat (no realista) i una altre si l'acabaria. Una un 10.000 d'asfalt i l'altre un ultra de muntanya de 112kms (de casi 10.000 m positius). Cap de les dues les vaig acabar. Però en temps posteriors vaig plantejar aquestes curses sense temença i els resultats varen ser bons.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2015 09:33 #151 per bebop (Associat/da)

Squash respecte jo diria. Temor a una intensitat que et porti a petar, però això és un error. Respecte per una distància, una duresa, unes condicions.... Però mai por. Dues curses: en una vaig temer si la faria amb el temps que m'havia marcat (no realista) i una altre si l'acabaria. Una un 10.000 d'asfalt i l'altre un ultra de muntanya de 112kms (de casi 10.000 m positius). Cap de les dues les vaig acabar. Però en temps posteriors vaig plantejar aquestes curses sense temença i els resultats varen ser bons.



La actitud mental és molt important però encara ho és més un bon entrenament. I tenir un objectiu realista, cosa que a mí en falla molt i és que sóc un somiador i m´agrada arriscar. També és veritat que a vegades m´ha sortit bé i així he het les meves millors marques i els reptes més durs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2015 10:45 #152 per squash (Associat/da)
Hola

oriol, cert, respecte és un concepte més adequat. Si fos temor seríem uns masoques.

I de l'actitut mental, bebop, en podríem parlar molt; és una variable que, en general, es treballa poc.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2015 20:26 #153 per Chute (Associat/da)
A Sevilla he completat la meva cinquena marató. La preparació va tenir un inici complicat amb molts problemes musculars que em van impedir fer una bona base de quilòmetres. No va ser fins a principis de gener que la cosa va començar a rutllar. L'estat de forma va començar a millorar i vaig fer el test de mitja a Granollers en 1h.23', marca que em feia albergar alguna opció de sub3h.

Després de donar moltes voltes vaig pensar que la millor opció era sortir amb el globus de sub3h a la vista però calibrant les opcions. I així ho vaig fer. Als primers km. ja vaig veure que tot i que tenia aprop la llebre, que anava un pel forçat poc a poc es va anar allunyant. La mitja la vaig passar en 1h.31'. A partir d'aquí era conscient que els pocs km. fets durant els primers dos mesos de preparació em passarien factura, i així va ser. Per sort, no va ser el típic cop contra el mur, sino que vaig anar perdent pistonada però no de forma escandalosa. El resultat final 3h.05' em deixa satisfet, doncs reflexa el que ara mateix podia fer. A la propera ho intentarem fer millor.

En quant a la marató de Sevilla era el primer cop que la feia, i cal dir que és el circuit es bo per aconseguir bones marques. I tot i que el sol va sortir durant tot el matí van ser unes temperatures soportables. Tant sols a nivel logístic és una mica complicada, amb recollida de dorsal a un pabelló molt allunyat del centre. I l'accés a la sortida, a la zona de la Cartuja no te cap transport i t'obliga a tirar de taxis o de patejades. Potser uns autobusos llançadera des d'algun punt cèntric podria ajudar. El que si cal dir que ha millorat i força és el recorregut a nivell d'atractiu turístic, doncs abans tothom m'havia comentat que es disputava per molta zona de polígons industrials, i actualment ja pots gaudir de tots els momuments de la ciutat en 42km. I el públic també un deu, sempre parlem del públic del nord, doncs el del sud també ha estat a l'alçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2015 20:30 #154 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Chute

segur que la propera marató que fagís fares sub3h un cpo estiguis recuperat del tot felictats per la teva marató  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2015 21:26 #155 per sandmannn (Associat/da)

A Sevilla he completat la meva cinquena marató. La preparació va tenir un inici complicat amb molts problemes musculars que em van impedir fer una bona base de quilòmetres. No va ser fins a principis de gener que la cosa va començar a rutllar. L'estat de forma va començar a millorar i vaig fer el test de mitja a Granollers en 1h.23', marca que em feia albergar alguna opció de sub3h.

Després de donar moltes voltes vaig pensar que la millor opció era sortir amb el globus de sub3h a la vista però calibrant les opcions. I així ho vaig fer. Als primers km. ja vaig veure que tot i que tenia aprop la llebre, que anava un pel forçat poc a poc es va anar allunyant. La mitja la vaig passar en 1h.31'. A partir d'aquí era conscient que els pocs km. fets durant els primers dos mesos de preparació em passarien factura, i així va ser. Per sort, no va ser el típic cop contra el mur, sino que vaig anar perdent pistonada però no de forma escandalosa. El resultat final 3h.05' em deixa satisfet, doncs reflexa el que ara mateix podia fer. A la propera ho intentarem fer millor.

En quant a la marató de Sevilla era el primer cop que la feia, i cal dir que és el circuit es bo per aconseguir bones marques. I tot i que el sol va sortir durant tot el matí van ser unes temperatures soportables. Tant sols a nivel logístic és una mica complicada, amb recollida de dorsal a un pabelló molt allunyat del centre. I l'accés a la sortida, a la zona de la Cartuja no te cap transport i t'obliga a tirar de taxis o de patejades. Potser uns autobusos llançadera des d'algun punt cèntric podria ajudar. El que si cal dir que ha millorat i força és el recorregut a nivell d'atractiu turístic, doncs abans tothom m'havia comentat que es disputava per molta zona de polígons industrials, i actualment ja pots gaudir de tots els momuments de la ciutat en 42km. I el públic també un deu, sempre parlem del públic del nord, doncs el del sud també ha estat a l'alçada.


I a sobre, humil  8)

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2015 22:19 #156 per Raf@ (Visitant)
Enhorabona a tots el finishers i especialment als que heu compartit la marató amb les cròniques.
Menció apart, Karnaplosky. Gran relato i espectacular carrera  :yipi:

Salut

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 08:51 #157 per Karnaplosky (Visitant)

Menció apart, Karnaplosky. Gran relato i espectacular carrera  :yipi:


Muchas gracias  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 09:00 #158 per (Visitant)

Bones cròniques de tots... Felicitats per la vostra Marató!!!  :great:
Llegeixo això sí que aquest any també han caigut "los buses lanzadera gratuitos" que van posar l'any passat i que tan bé van anar...  :mad: Espero que per l'any que ve els tornin a recuperar, ja que trobo que són molt importants...  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 09:04 #159 per Karnaplosky (Visitant)
Eso no es así, había buses lanzadera. Lo que no hubo fueron trenes especiales antes de la hora de la salida.

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 09:26 #160 per (Visitant)

Ah ok!! Menos mal!! Lo leí en la crónica de Chute...  :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.