Marató de Sevilla 22/02/2015

Marató de Sevilla 22/02/2015

27 febrer 2015 19:12 #161 per Karnaplosky (Visitant)
Sí yo también pero los había.
www.zurichmaratonsevilla.es/mse-autobuses-lanzadera

:smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2015 20:16 #162 per mario.cat (Associat/da)
Karnaplosky

Força Sevilla, força Ripollet !!  :glasses: :glasses: :glasses: :glasses:

27 febrer 2015 20:34 #163 per Karnaplosky (Visitant)
Força (ambas dos, sí)  :smile:

28 febrer 2015 14:31 #164 per Chute (Associat/da)
Disculpeu pel tema dels busos. Sincerament no em vaig enterar que hi havien.  8)

28 febrer 2015 17:27 #165 per Jorfer (Associat/da)
Karnaplosky gràcies per compartir amb nosaltres la teva sensacional marató.  :great: :great:

Oriol un crack de les muntanyes a l'asfalt pulveritzant temps i marques. Ets gran  :yes: :yes:

Danistal la fiablilitat i la qualitat personificada. Gran temps per una gran persona i atleta.  :yes: :yes:

Ivanlazaro quin patiment noi. Encara així una més a la saca i a les cames.  :yes: :yes:

Bebop bona marató, arriscant, però bona marató. Felicitats.  :great: :great:

Chute, ja signo jo fer la teva marató d'aquí uns dies crack. Ets un exemple i un model per a molts de nosaltres. Felicitats  :great: :great:

Encara trobo a faltar alguna crònica més  :whistle: :whistle:

28 febrer 2015 18:15 #166 per Biel54 (Associat/da)
Moltes felicitats a tots per la vostra marató !!!!  :great:

Karnaplosky, moltes felicitats per la teva MMP, sino fos per la torçada de turmell encara seria millor marca. M'encanta llegir les teves cróniques.  :he:

ivanlazaro, segur que a la propera et sortirà tot millor.  :yes:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

28 febrer 2015 21:19 #167 per raulsan (Associat/da)
Aquí va la meva crònica, encara que després de la del mestre Karnaplosky es difícil.

Abans de començar m'agradaria agrair a la Esther (la meva dona), la paciència que ha tingut aquestes últimes setmanes i el recolzament que m'ha donat per aconseguir l'objectiu. També com no als companys del JB, sense ells i el mister segur que no hagués aconseguit les fites que estic aconseguint i a més en un grup humà molt maco, així que aquesta marató també es vostre. El Fondistes de Sant Joan Despí també tenen la seva part de "culpa" en això, ja que he compartit amb ells les tirades dels diumenges pel Llobregat.

Vaig arribar amb la dona divendres a mig dia i després de deixar les bosses al hotel (estàvem al Meliá Lebreros) vam anar a la fira del corredor. Va ser un encert agafar l'hotel al costar de Santa Justa, ja que els autobusos funcionen molt bé a Sevilla i anar a "tomá por culoh"  :666: va ser molt fàcil.

Dissabte el vam passar fent una mica de turisme, migdiada, preparar les eines de la cursa i a les 20:00 varem quedar amb els companys de Fondistes de Sant Joan Despí per sopar una mica a sota mateix de l'hotel.

El matí de la cursa vaig quedar amb els Fondistes per agafar l'autobús a la porta de l'hotel a les 7:15 i després d'un viatge de 30 minuts abrivarem a l'estadi. El fred es feia sentir, pel que vam optar per resguardar-nos a la recepció de l'hotel que hi ha al costat del estadi (al igual que molts i molts corredors). Quan els nervis ja no ens deixaven estar parats vam optar per anar a deixar les bosses al guardarropia (per cert espectacular l'organització ja que era molt ampli i no vam haver de fer cues ni per deixar ni per recollir les bosses). Al sortir hem trobo amb uns quants correcats Karnaplosky, Bebop... i dels altres crec recordar l'Ivanlazaro (perdoneu, però no soc gaire bo amb els noms i  me'n oblido de algú altre :oops:) hem presento, desitjo sort i cap al calaix de sortida. Abans d'entrar al calaix el riuet de rigor i cap a dins.

La cursa la vaig dividir en parcials de 5 km, al primer 26:55 una mica lent però es que al primer km comencen els problemes....... tic ganes de pixar un altre cop. En comptes d'aguantar opto per parar quan abans millor així que faig la primera parada.
Segon parcial 26:19; les cames van responen bé, però no se perquè tot està passant molt lentament i costen de passar els km.
Tercer parcial 26:36; al km 17,5 veig la dona i hem dona una empenta d'energia positiva, però al cap de poca estona un altre cop parada tècnica per problemes de pixera, tot i això el ritme es bastant bo, però no hi ha manera de fer-ho entendre al meu cap.
Quart parcial 26:05; bastant bé els ritmes però passant un calvari mentalment.
Cinquè parcial 26:37; passo la mitja en 1:51:40 que mes o menys era el temps recomanat pel mister, però segueixo bastant rallat i a més torna a aparèixer la maleida pixera així que tercera parada.
Sisè parcial 26:39; el ritme bastant bé però hem trobo amb un dels problemes d'aquesta marató i es que alguns carrers son massa estrets per tanta gent i si et trobes amb una llebre seguida per una multitud es fa molt difícil avançar, així que vaig molta estona darrera la llebre de 3:45.... ja era lo que falta al meu cap per acabar de donar-me ànims.
Setè parcial 25:58;...... ei, sembla que el ritme no afluixa i que no veuré el mur així que tot i estar destrossat començo a animar-me una mica
Vuitè parcial 26:36; un altre cop problemes amb la gentada, però aquest cop de manera positiva, en alguns llocs havia tant de public animant que el pas dels corredors es reduïa i no podies avançar i es que a partir del 35 va començar la desfilada a lo Walking Dead, ja que els kilòmetres i la calor estaven fent estralls.
Últims kilòmetres 11:24; aquì ja si que estic feliç, estic arrivant al final, a més a un ritme molt bo i a sobre faré MMP.
Finalment veig l'entrada a l'estadi, baixo per la rampa d'entrada i trepitjo el tartán, busco amb la mirada a la dona, però amb tanta gent a les grades es impossible. Estic molt feliç, començo a aixecar el braç amb el puny tancat, un altre cop finisher, he superat al meu cap i a sobre MMP 3:43:11 (segona mitja mes rapida 1:51:31).

Karnaplosky teneis una maratón realmente alucinante, antes no se como sería la organización, pero el domingo fue muy buena. Las únicas pegas que me encontré es lo dicho de calles, no demasiado anchas para tanta gente (posiblente podrían arreglarlo si la salida de cada cajón la fuesen haciendo separada por 5 minutos, por ejemplo). La otra pega que encontre es el tema de las liebres y es que creo que es un error el que vayan con el tiempo oficial.

Per la meva part res mes, al km 20 hem vaig dir que no tornaría a fer un altre marató però avui ja estic començant a pensar en la pròxima.... ho sento pel totxo.

28 febrer 2015 23:02 #168 per MIGUEL SBD (Associat/da)
raulsan

Has pixat ja  :rofl: 

moltissimes felictats per la teva marató per la teva MMP i per aquesta gran crónica crak  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 febrer 2015 23:36 #169 per No Surrender (Associat/da)
Felicitats raulsan, una vegada més.
Gràcies per compartir les teves vivències i diuresis  en forma de crònica.. :he:
Ara a recuperar-se?

01 Mar 2015 12:33 #170 per bebop (Associat/da)
Felicitats Raulsan per la teva MMP i el teu ritme constant. Jo tota la estona veig tenir la sensació de anar per carrers i avingudes molt amples. Es cert que que quan passa pel centre de la ciutat els carrers son més estrets però ja es al final de la cursa i aquesta va suficienment estirada perque aixó no sigui cap problema. Jo vaig agrair molt aquest tram. Suposo que tot depen de en quina franja de la cursa estiguis situat.

01 Mar 2015 18:41 #171 per sandmannn (Associat/da)
Enhorabona raulsan, fer la 2na mitja més ràpid té molt de mèrit!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

01 Mar 2015 19:28 #172 per raulsan (Associat/da)
Gracies companys.

Tens raó bobop  :yes:, la cursa en tot moment va per carrers amples, però en alguns llocs (després de la mitja i abans de passar pel centre) vam passar per carrers que no eren tant amples i a mi s'hem va fer difícil avançar la llebre de 3:45.

01 Mar 2015 20:24 #173 per Jorfer (Associat/da)
Raulsan gran persona i un gran lluitador. Felicitats per la nova fita assolida que espero que no sigui la darrera.  :wink2: M'alegra molt el teu èxit doncs t'he vist entrenar molt dur aquests darrers mesos i tu mereixes.  :yes: :yes: :great: :great:

01 Mar 2015 22:31 #174 per raulsan (Associat/da)
Perdó, volia dir bebop :oops:

Gracies Jorfer, amb vosaltres es mes fàcil

01 Mar 2015 23:24 #175 per Jorfer (Associat/da)

Perdó, volia dir bebop :oops:

Sort que ho has arreglat, però no et preocupis que en Bebop és de bona pasta.  :yes: :wink2:

01 Mar 2015 23:47 #176 per Polgi (Associat/da)
Felicitats Rausan gran crónica per una millor Marató  8) 8) 8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

07 Mar 2015 09:50 #177 per Karnaplosky (Visitant)
Jorfer y Biel54. Ajradecido quedo me alegro que os gustara la crónica. Biel, creo que sí qeu hubiera bajado más el tiempo pero no me preocupa, así tengo el objetivo claro para el año que viene  :wink2:

Raulsan. Felicidades por esa carrera y esa MMP  :party:

Sobre la maratón en sí, no sé chico es la segunda que corro, este año el circuito es bastante mejor que el pasado año, eso que desde el centro vayamos directos al estadio sin dar una vuelta absurda por el parque del alamillo le hace ganar mucho. Y que no veamos tanto la catedral ayuda a que no se haga rollo "no hay forma de llegar" también supongo que ayuda que el año pasado, no conocía apenas la ciudad y ahora sí que lo hago y sé mas o menos por donde voy.

Las estrecheces, pues supongo que te refieres al centro porque el resto es bastante ancho, y tienes razón hay zonas un poco estrechas, la calle sierpes y luego la alameda de hércules aun siendo un sitio ancho nos hacen pasar por la via reservada a los coches y eso es estrecho.. creo que en ese aspecto han tocado techo en cuanto a capacidad, que conste que por donde yo andaba no tuve ningun tipo de problema de ese estilo. Espero que no se vuelvan locos e intenten subir el numero de inscritos. Eso sí yo el circuito no lo tocaba para nada, la verdad.

A vote pronto pocas cosas se me ocurren para mejorarlo, quitando la ausencia de duchas (parece ser que la cosa pinta chungo) el que la feria del corredor está demasiado lejos del centro aunque no es un drama. A mí solo me agobió un poco que en dicha feria había demasiada gente ofreciéndome cosas en los pasillos y terminé por irme sin verla toda. Ojo que yo fui el viernes a las 11h y claro andaban con ganas  ;) (soy un poco tiquismiquis con esas cosas, me incomoda bastante)

Creo que Sevilla tiene un gran Maratón, a poco que mejoren temas que entiendo menores será la leche.

Por cierto, han anunciado que abren inscripciones para 2016 a la de ya.. cachis la mar aún estoy de parón post-maratón!!!!  :mdr: :mdr: