Marató de Sevilla 22/02/2015

Marató de Sevilla 22/02/2015

25 Gen 2015 20:49 #41 per danistal (Associat/da)
Doncs un altre més que també hi anirà... anem afinant motors que ben aviat farà ja baixada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2015 12:11 #42 per bebop (Associat/da)
Es va apropant la data. Espero que tots aneu bé amb els vostres entrenaments. Jo, aquest diumenge faré la Mitja de Granollers. Serà el test definitiu per plantejar-me l´objectiu a Sevilla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2015 13:28 #43 per Karnaplosky (Visitant)

Doncs un altre més que també hi anirà... anem afinant motors que ben aviat farà ja baixada!


:great: :mdr:

Es va apropant la data. Espero que tots aneu bé amb els vostres entrenaments. Jo, aquest diumenge faré la Mitja de Granollers. Serà el test definitiu per plantejar-me l´objectiu a Sevilla.


Sí menos de un mes ya...  :smile:
Yo voy quemando etapas de momento de forma favorable, haciendo tiradas largas a ritmo de maratón sin problemas y lo que es mejor sin sentir "consecuencias" el día después.  :smile:

Por si os interesa..

EL ZURICH MARATÓN DE SEVILLA PROYECTARÁ EL DOCUMENTAL FIZ, PURO MARATÓN
- Clic -

Yo no podré ir ya que bajaré el viernes a Sevilla y hasta el domingo por la mañana me encierro en el pueblo y no salgo  :mdr: :mdr: :mdr:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2015 23:14 #44 per raulsan (Visitant)
Hola. Per la meva part estic a la setmana amb mes volum de km, diumenge faré la tirada de 30 km a Granollers (fent 9km abans de la cursa).
El meu objectiu..... estar a prop de 3:40, encara que si baixo de 3:45 ya estaré mes que satisfet. Algú amb un objectiu similar que podem fer barqueta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2015 09:29 #45 per David1978 (Associat/da)
Molta sort Raulsan. Estas entrenant molt pero que molt bé. A Sevilla surt a disfrutar. Faràs una gran marato

Hola. Per la meva part estic a la setmana amb mes volum de km, diumenge faré la tirada de 30 km a Granollers (fent 9km abans de la cursa).
El meu objectiu..... estar a prop de 3:40, encara que si baixo de 3:45 ya estaré mes que satisfet. Algú amb un objectiu similar que podem fer barqueta?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2015 09:39 #46 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola. Per la meva part estic a la setmana amb mes volum de km, diumenge faré la tirada de 30 km a Granollers (fent 9km abans de la cursa).
El meu objectiu..... estar a prop de 3:40, encara que si baixo de 3:45 ya estaré mes que satisfet. Algú amb un objectiu similar que podem fer barqueta?


l'any passat vaig fer la mitja de Granollers per veure el ritme que portaria per la marató de Sevilla em va donar 1h31'40'' em semblar era per fer unes 3h20' i al final vaig 3h16' tu dic per animar-te a fer la mitja a tope és el millor test per Sevilla  ;) però donde manda patron no manda marinero  :he: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2015 09:54 #47 per bebop (Associat/da)
Estic d´acord amb tu Miquel. En el meu cas penso que és més important l´impacte psicològic de fer una bona marca i fer la mitja a tope que no pas fer molts quilòmetres. Però veig que n´hi han molts companys que fan tirada llarga aprofitant una mitja i suposo que els hi va bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2015 10:39 #48 per OriolPA34 (Visitant)
Raulsan jo també faré el pic de kms aquesta setmana, però fent la tirada de 30 pel meu compte. Hauré fet la Sant Silvestre de Sant Cugat (amb mmp), mitja de Terrassa (també mmp) i a Sevilla provaré un 2:45  :beurk:
Que et vagi molt bé per Granollers! I també a tots els altres sevillanus que aneu a Granollers a perseguir en Mutai, que sou uns quants :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2015 23:45 #49 per raulsan (Visitant)
MIGUEL SBD el mister encara no m'ha passat el planing, però crec que hem tocará fer tirada previa+mitja a ritme de marató (jo també crec que es lo millor per a mí, ja que vaig fer Sitges a tope i a falta de 3 setmanas m'arrisco a fer-me mal). Per la teva part, la farás grossa aquest diumenge, estas molt i molt fort  :yes:

bebop tens molta mes experiencia que jo i ningú millor que tú sap el que et convé. Segur que sortirà una gran marca aquest diumenge i una molt bona marató.

Oriol tu jugues a un altre lliga :surprised:, quan jo arrivi a la meta de Sevilla tu ja estaras fart de Cruzcampo i pescaito. Ara ja només ens queda afinar la preparació i no fer-nos mal.

David 1978 Gracies pels teus anims, tant de bó en surti una marató semblant a la teva de Tarragona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 09:32 #50 per ruben6 (Associat/da)
Cambio de recorrido:
www.zurichmaratonsevilla.es/mse-recorrido

Para mi los cambios son muy positivos, por lo menos los ultimos 4,5 km ya no son tan solitarios, solo los 2 previos al estadio.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 09:51 #51 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cambio de recorrido:
www.zurichmaratonsevilla.es/mse-recorrido

Para mi los cambios son muy positivos, por lo menos los ultimos 4,5 km ya no son tan solitarios, solo los 2 previos al estadio.


estoy de acuerdo contigo Ruben los ultimos kilometros son los mas feos antes de entrar al estadio lo comentemos el año pasado  :yes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 13:14 #52 per bebop (Associat/da)
Aquest diumenge vaig fer la Mitja de Granollers. En funció de la marca assolida m´havia de plantejar la estratègia de cara a Sevilla. Bé, al final he acabat en 1:31:38, una mica més lent del que jo pensava.

La veritat es que la meva il.lusió  a Sevilla era provar el sub 3:10 i fer MMP. Després de la marca de Granollers ho veig massa justet. Seria més realista per la meva part sortir a 3:15-3:20 però como ja em conec molt suposo que sortiré a 4:30 el km. i en funció de les sensacions ja veurem que passa.

Espero que els vostres entrenaments vagin bé i ara el que toca és no lesionar-se.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 13:46 #53 per OriolPA34 (Visitant)
Doncs seré un bitxo raro però a mi no m'importava fer el bucle final per aquell parc solitari (on per cert tothom retallava). Permetia als acompanyants veure't al km 37 i que arribéssin a l'estadi, ara ja no és possible. Què hi farem, que t'animin està bé però jo no corro perquè m'animin, i bé el decorat no era el millor però per veure coses boniques ja corro per la muntanya.

Vinga doncs a cuidar-se i arribar lo millor que poguem com diu en bebop! Ànims amb l'estratègia del ritme a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 19:48 #54 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Aquest diumenge vaig fer la Mitja de Granollers. En funció de la marca assolida m´havia de plantejar la estratègia de cara a Sevilla. Bé, al final he acabat en 1:31:38, una mica més lent del que jo pensava.

La veritat es que la meva il.lusió  a Sevilla era provar el sub 3:10 i fer MMP. Després de la marca de Granollers ho veig massa justet. Seria més realista per la meva part sortir a 3:15-3:20 però como ja em conec molt suposo que sortiré a 4:30 el km. i en funció de les sensacions ja veurem que passa.

Espero que els vostres entrenaments vagin bé i ara el que toca és no lesionar-se.


bebop

has fet el mateix temps que jo vaig l'any passat a Granollers i vaig fer Sevilla i si et serveix com referància vaig fer a Sevilla 3h16'  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2015 19:24 #55 per bebop (Associat/da)

Aquest diumenge vaig fer la Mitja de Granollers. En funció de la marca assolida m´havia de plantejar la estratègia de cara a Sevilla. Bé, al final he acabat en 1:31:38, una mica més lent del que jo pensava.

La veritat es que la meva il.lusió  a Sevilla era provar el sub 3:10 i fer MMP. Després de la marca de Granollers ho veig massa justet. Seria més realista per la meva part sortir a 3:15-3:20 però como ja em conec molt suposo que sortiré a 4:30 el km. i en funció de les sensacions ja veurem que passa.

Espero que els vostres entrenaments vagin bé i ara el que toca és no lesionar-se.


bebop

has fet el mateix temps que jo vaig l'any passat a Granollers i vaig fer Sevilla i si et serveix com referància vaig fer a Sevilla 3h16'  ;)


Gràcies per la referència Miquel.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2015 11:39 #56 per Karnaplosky (Visitant)

Cambio de recorrido:
www.zurichmaratonsevilla.es/mse-recorrido

Para mi los cambios son muy positivos, por lo menos los ultimos 4,5 km ya no son tan solitarios, solo los 2 previos al estadio.


Coincido totalmente.. ese "desierto" con el estadio todo el rato a  la vista era mortal, ahora se alarga la zona por el centro y cuando vayamos al estadio lo hacemos en "linea recta" lo cual es de agradecer.

Sepan ustedes que este año la típica camiseta de tirantes y "calzona" es sustituida por un cortavientos (no corremos por la bolsa del corredor y bla bla bla, pero mola)

Obviamente venderán camisetas conmemorativas, técnicas y de paseo.. (me han jodido porque han puesto una que me gusta y me dicen que pondrán otra que promete ser más "chula") La paloma de la visa va pillando ventana, la muy cabrona.

Por si acaso:

Accesos al estadio

Recomendamos el uso del transporte público a través del Metro y el servicio de Cercanías de RENFE hasta la parada “Estadio Olímpico”, así como las líneas de autobús C1 y C2. En el caso de acudir en coche particular, recomendamos adelantar la hora de llegada para evitar la saturación del Párking de Las Moreras (aledaño al Estadio), así como el Párking P3 (enfrente del apeadero de RENFE).

Existirán 3 líneas de autobuses lanzadera desde el hotel Sevilla Center, desde el Hotel Tryp Macarena y desde el C.D. Fortuna que enlazarán estos puntos, con las cercanías de la salida del Maratón.

Una vez finalizada la prueba, estos autobuses realizarán el trayecto inverso hacia los puntos de partida.

Solo se podrá acceder a estos autobuses lanzadera previa presentación del dorsal del Maratón.


Sobre renfe no os fieis de los horarios que pone en la web de renfe, pondrán trenes extra para el día del maratón como hiceron el año pasado en la misma web del maratón los pondran.

El Sábado al mediodía en el FIBES habrá "pasta party" (O algo) gratis para corredores, 4€ ticket adulto, 2€ ticket shurumbeles)

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2015 21:09 #57 per Karnaplosky (Visitant)
Hoy han presentado el cortavientos que nos incluyen en la bolsa del corredor  :smile:
http://i.imgur.com/cqE2TNR.jpg?1

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2015 00:44 #58 per danistal (Associat/da)
Caram un altre més, com a Terrassa i Granollers.... sembla que s'hi hagin posat d'acord i sigui l'any dels paravents.
De tota manera, aquest sembla que tiene un color especial, oi?  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2015 13:09 #59 per bebop (Associat/da)
Dons sí, aquest any farem una bona colecció de paravents. I a mi em van regalar un altre per Reis !!!

Anims !!! ja queda poc. La feina grossa ja està feta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2015 17:06 #60 per raulsan (Visitant)
Doncs res , tindrem un tallavents per cada día, però jo el que vull es la medalla del final  :whistle:
Com van aquests nervis,  companys?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.