42nd BMW Berlin-Marathon - (27/09/2015)

42nd BMW Berlin-Marathon - (27/09/2015)

26 Gen 2015 23:51 - 26 Gen 2015 23:58 #101 per (Visitant)

Kilometer es muy sencillo, los que os tocó el sorteo o reservaron el viaje antes del 14 de enero, día en que fueron convocadas las elecciones, no tendreis en principio ningún problema si os toca ser mesa electoral para libraros. Pero como en mi caso no es así, me lo tendría que jugar al 50 por ciento... Y si sale que tengo que ir, pierdo todo lo que haya contratado. Y no quiero tener este "neguit" durante toda la preparación. Me buscaré una alternativa y listos. Eso sí me vais a dar mucha envidia!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2015 12:12 #102 per RafaZ (Visitant)
Osti.. no hi havia pensat!! seria una bona tocada d´...

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2015 20:35 #103 per Jaume10 (Visitant)
Thank you for paying the open amount!


Ara sí! Ja he rebut el mail pk tornés a donar les dades i cap problema. Ja està cobrat i tot!!

Som-hi doncs!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2015 20:44 #104 per grimi (Associat/da)
a mi aran mhan escrit que no han pogut cobrar agghhh tinc fins el dia 10 per solventarho!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 09:11 #105 per kilometer (Associat/da)
Vinga nois, a veure si podem enllestir el tema, que ens espera un estiu ben maco. I pensar que avuí està nevant  :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2015 14:38 #106 per DION (Associat/da)
Bones¡¡

Tot i no ser gaire “asfaltero” fa uns mesos tenia al cap fer la meva segona marató al 2015 aprofitant per visitar alguna capital europea (Londres, París, Roma, Berlín). Quan em vaig decidir per Berlín ja era tard per aconseguir dorsal, a més la coincidència amb eleccions i la loteria de sortir escollit per taula electoral em van fer abandonar la opció. Però dissabte passat visitant la Fira de la Marató de BCN, a l’stand de Sportarvel, vaig engrescar-me de nou mirant els packs dorsal-allotjament. No cal dir que no es una proposta gaire econòmica però desprès de compartir-ho amb la meva dona...decidit, feta la reserva¡¡¡ 

De moment a seguir fent muntanya fins l’estiu que tocarà trepitjar asfalt per a preparar-la com cal. En tot cas el meu objectiu principal serà fer turisme i si es donen les circumstàncies intentar baixar de 3h30’  ;)

Bons entrenaments i reptes companys¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2015 15:48 #107 per grimi (Associat/da)
molt be dion ben vingut al grup!!!
el es important es convencer les dones el demes ja esta fet!!
salut i cames!

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2015 19:57 #108 per RafaZ (Visitant)
Ara amb la marató de Barcelona a la butxaca i amb MMP (2h49´38" :party:) ja tinc el cap a Berlin... Encara queda molt pero es una cursa que em fa molta ilusió i ja hi penso :neutral:
Estic mirant per la web si hi han llebres pero no trovo res.. algu ho sap??

Gràcies!!!

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2015 00:27 #109 per grimi (Associat/da)
collo rafa es un temps estratosferic!!! :surprised:
i a berlin nomes podras millorar
no crec que hi hagi lebres sota les 3h... :whip:

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2015 08:40 #110 per DION (Associat/da)
Gràcies grimi  8)

RafaZ jo només podré ajudar-te els primers 100m :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2015 11:35 #111 per RafaZ (Visitant)
Gràcies! la veritat es que va sortir un dia rodó.. estic molt content de com va anar tot.
Com a Barcelona hi ha llebre de 2:45´, pensava que a Berlín també hi hauría.

Quines ganes! encara no tinc vols ni res.. m´he de posar les piles ja! vosaltres ho teniu tot lligat ja?

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2015 12:25 #112 per Jord1 (Associat/da)
RafaZ, crac, m'alegro que te vagi sortir tan bé Barcelona. Moltes Felicitats  :party: :party: :party:  Donava gust veure't córrer al km 34 de lo bé que anaves.

A Berlín no faràs res més que millorar-ho  :yes: :yes: :yes:

Per cert, quant et veurem com a associat i amb la samarreta pestanaga  :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2015 13:32 #113 per Altair (Visitant)
hallo berlinesos

Dion company felicitats , m'en alegro que t'hagis decidit per la 42 Marato de Berlin, es dificil descriure em paraules - Nosaltres repetim per tornar a reviure la festa maratoniana.

En el tema de las llebres, si que n¡hi ha, almeys l'any pasat restaba al costat dels globus de 4h15, el que pasa que vaig aprofitar per fer un riu, i ja no les vaig veure mes.

Si a Barcelona tenim el punt feble del Paral.lel, pero set pasa quant enfiles las Torres, en canvi a Berlin no pasa , dons enfiles la Unter den Linden, ( Per sota dels Tilers ) i sembla que t'omplis d'energie renovada.

a reveure.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2015 16:20 #114 per kilometer (Associat/da)
Està molt apagat aixó no ?. Cal reflotar-ho una miqueta. Reconec que he passat uns mesos en que fins i tot vaig tenir dubtes i tot de si podria estar a Berlin, per que no sabía si podria arribar a a temps de preparar-e me bé. Crec que aixó ja s'esta reconduïnt i aviat em centraré a tope. El treball de camp està fet, planificats els dies d'estància i la logística i l'hotel. Només enm queda lligar l'avió, que en principi ho faré quan passi la final de Champions, ja que probablement serà espanyola i les companyies estaran centrades en aquests dies. Un cop passi, será el meu torn.

Oficialment la peparació la començaré el 8 de juny peró tinc setmanes encara per endevant per anar fent i agafant una mica de base que l'estiu, vist la meteo que tenim ara, apunta a que será ben calurós i dur.

Com ho porteu nois ?

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2015 16:25 #115 per grimi (Associat/da)
si jo tb estic una mica despistat ara estic fent muntanya que es mes fresqueta!!
no se pas com entrenarem amb la calorada que s'espera!!!
encara no tinc ni hotel ni avio jo!!javascript:void(0);
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2015 11:02 #116 per Altair (Visitant)
hallo berlinesos.

ja la tenim mes aprop, ¿i com van els entrenaments? encara no fa massa ·caloret" pero ja apretara mes endavant. Ja he començat , de fet desde el mes de d'abril em un volum de km acumulat de 279km.

En aquest cicle ja no m'he agafat cap pla especific d'entrenaments o preparacio, total al capdevall no faig res del que posa, uf, i es que soc anarquik total, i goita ara que m'ho faig jo, resulta que faig bondat i disciplina a tope.

El tema , es que mesuro les fases de recuperacio, el mes pasat vaig intercalar bicicleta i piscina, pero sense pasar-me, els cicles setmanals tots varen ser de 42/47 km em dos dies de piscina i dos de bicicleta mtb o carretera.

ara en el mes de juny, ja es mes exigent, la primera setmana la vaig completar en dies de dues sortides mati i tarda, completan 52km

i el que considero important es que he aconseguit superar la mandra i començar a correr a les 6h15m i en rtimes no massa elevats, vaja, m'aturo a guaitar el meu amic SOL , que ascendeix pel Garraf, i faig katas de CHI-Kung, mentres el gos pastura ( pixa olora i kaga), i tornemi, i a les +o- 7h05m ja estic comprant la barra de pa, per esmorçar, :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:






LLevarme del llit ben d'hora i sortir a fora crec que es esencial per no patir la calor, i ja de mes endavant poder fer les tirades llargas, crec que dema ja fare els 20km,,, :yes: :yes: :yes:. i seran 57km.

El mes de juny no penso superar els 55km setmanals.

Neguit i por, dons si , es el neguit del viatge en avio, i precisament em Germanwings, i alhora anem tota la familia, pero ara resulta que la nostre jove, s'ha tornat a quedar embarasada  :whistle: :whistle: :whistle:, i l'hi fa por agafar l'avio, i el nanu que si li donaran festa a la feina, molts interrogants.

bueno espero que a tots ens vagui lo mes be posible companys ,,a reveure. :yipi:

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2015 13:45 #117 per grimi (Associat/da)
Bon dia companys!!
Vinga a veure si la cosa es torna a animar una mica
Jo para porto 4 setmanes seguides fent una cursa cada cap de setmana
la ultima amb podi i tot  :whistle:
ara que erem ben poquets a matadepera.... :rofl:
dema anire a fer la cursa de la campana
jo tb tinc un cadell petit de brac i aquest any estic sortint quasi a diari pero distnacies curtes
el mes de maig he fet 262km
i el mes de juny en porto nomes 90
tb faig alguna sortideta amb bici pero de nedar res
mhe apuntat a correr una cursa el dia 11 de juliol pel cadí de 80k cadi ultra trail
ara em toca fer molt volum i despres d'aquesta cursa ja començare a preparar berlin a tope!
salut i cames
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 17:01 #118 per kilometer (Associat/da)
Així m'agrada nois. Jo no vull aixecar massa la veu, ni engrescar massa, per que no estic per fer massa festa. Mantinc la il·lusió per Berlin, com en d'altres grans reptes, peró no m'hi puc llençar animosament per que he tingut molts entrebancs físics en els últims mesos. La preparació ja la he començada, amb patiment, peró entrenament a entrenament, de moment anem sumant. Creuem els dits per a que no em passi res mes i pugui seguir endevant bé. Veiam si tot continua endevant com cal  :wink2:. De ben segur que espero poder arribar per competir amb la suficient dignitat a Berlin.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 11:39 #119 per DION (Associat/da)
Hallo kollegen¡¡¡
 
Mans a l’obra que això s’acosta. Molt bé alguns aneu per feina, a mi no em pregunteu per la meva preparació ni pla d’entrenaments per que serà cosa de l’edat o la menopausa :he: però estic d’un anàrquic total. L’important es que cadascú gaudeixi del repte al seu nivell d’exigència.

Kilometer ànims que tu segur arribaràs per competir amb molta dignitat...d’altres ens conformarem en participar dignament. :oops:
 
Road to Berlin¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 19:24 #120 per kilometer (Associat/da)

Kilometer ànims que tu segur arribaràs per competir amb molta dignitat...d’altres ens conformarem en participar dignament. :oops:
 
Road to Berlin¡¡


Moltes gràcies DION  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.