III Marató de les Vies Verdes Girona - 22.02.2015

III Marató de les Vies Verdes Girona - 22.02.2015

21 febrer 2015 13:27 #81 per estanis13 (Associat/da)
Això anava a dir, ens espera ventada...  :'( :'(quin pal! Segons aquesta web que en teoria es fiable ratxes de 70 km/hora o més. En bona part a favor i sinó de costat.
www.windguru.cz/cat/index.php?sc=1145&sty=m_spot

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2015 22:04 #82 per xevifisio (Associat/da)
Xaleu de valent, que d'aixo es tracta 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2015 22:19 #83 per Mona (Associat/da)
Que tingueu molt bona Marató! Esperem que la ventada no sigui tan forta i us deixi córrer tranquils! Endavant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 18:19 #84 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda! Doncs ja està  8) he fet els 30k, la tirada més llarga de la meva vida. Molt content amb el resultat, 2:08 més o menys clavant els parcials a 1:04 tot i que la idea era anar 2:15 per practicar el ritme de la marató però no m'he pogut controlar al principi i llavors ja he anat a mantenir el ritme, els últims 2 kms se m'han fet un pel llargs de cames però he anat relativament controlat de pulsacions. Es troba a faltar més gent potser, he fet 19 kms pràcticament en solitari. El recorregut molt bonic

Per altra part,  em sap greu ser dur, pero organitzativament un desastre total i absolut, complicat o impossible fer-ho pitjor.
- No es podien recollir els dorsals el mateix dia, poques hores i llocs llunyans i a sobre amb cua perquè només hi havia 2 persones entregant-los
- No hi havia lavabos, 25 minuts de cua en un Bar
- No hi havia alfombres o catifes a la sortida ( això potser és el de menys)
- avituallaments bastant desastrosos, en un m'he hagut de parar, apartar als voluntaris que estaven d'esquenes per agafar una aigua... i en general avituallaments mal posats
- sense el tiquet no et donaven la pasta, si volen ser tan estrictes afegir el tiquet al dorsal, pero on s'havia de guardar el tiquet durant 30k?
- El pitjor, després de la cursa, 50 minuts de cua per recollir la bossa del corredor  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: després de correr 30k o una marató o 21 o el que sigui, no és normal a sobre amb el vent que feia i esperant a l'aire lliure

En resum, molt content amb el resultat però si hagués de tornar a inscriure'm a aquesta cursa, ara mateix no ho faria

Salut i espero que hagi anat molt bé a tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 18:48 #85 per jospon (Associat/da)
Estanis  13 completament d´acord amb tu.La ruta molt maca i el temps ens ha respectant bastant ja que el vent que ha fet a la segona meitat de la carrera ens venia entre de cul i de costat.L´arribada ja es una altre historia,cues inacabables per tot arreu:per recollir la bossa del corredor,per recollir la bossa de la roba,per dutxar-se...Reconec que el fort vent que feia no ha hagudat gaire als organitzadors,però de fet sobretot a l´arribada hi han moltes coses ha millorar.

Respecta a la meva carrera doncs molt bé.Volia fer-la a ritme de marató i m´ha sortit de conya:2:22 a 4´45´´ el km.Per soposat  que ja s´enten que he fet els 30 km.M´ha agradat  que quasi arribem junts amb el guanyador de la marató,ha arribat just darrera meu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 21:28 #86 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs...Jo molt content.

He fet MMP (si es pot dir això) amb 5 minuts, 3h07:26.
Avui era fácil: Vent d'esquena en gran part del recorregut, i a més a més era una mica curta :sarcastic: :sarcastic:
Així qualsevol, oi?
Ni diré res del desnivell negatiu, doncs crec que ha quedat compensat per les moltes pujades petites que van fer més mal que bé.

La veritàt és que m'ha agradat molt la cursa, la marató, i el recorregut. M'agrada molt córrer per pista i a més a més tan solitari.

Per mi estava molt bé organitzat. Vaig aparcar ràpid i a les 07:18 ja va sortir el segon autocar amb molts correcats.
A Girona sí que hi havia un bon espai de sortida, i a més a més hi havia prous lavabos :great:
(Quan vam passar per Cassà de la Selva vaig veure el punt kilomètric 30 "en medio de ninguna parte" :mad: :mad:, i em va sorprendre molt. Cap mostra que una hora abans havien sortit 400 persones...)
Tampoc no havia catifes a Girona, cosa sorprendent. Si hagués sortit de Cassà podría haver guanyat la marató sense haver fet els 42 kms...

A mi sí m'han agradat els avituallaments. Hi havia molts, i moltes vegades amb gent molt cordial, encara que feia molt fred pel vent. De fet, estava molt sorprés amb els aplaudiments de alguna gent (potser familia?) pel circuit.

El pitjor, sens dubte la guardarropía. Vaig haver d'esperar mitja hora...per no per cua, sino perque no havia ordre ni res. Al final van buscar la motxila amb 3 persones :ouch: :ouch:  I també la dona dels macarrons, que no volia donar res sense el ticket....
Vaig insistir tant que finalment me'l va donar, però amb molt mala cara :sarcastic: :sarcastic:

De totes maneres estanis. Quin temps, oi? Ritme 3h00 :great: :great:
I volies anar a ritme marató 2h15 = sub 3h10. Res a veure amb l'objectiu sub 3h30....

Com sempre un plaer saludar a molts correcats :great: :great: :party: :party:




1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 21:57 #87 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a tots i totes :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 22:24 #88 per arcadi42 (Associat/da)
Content d'haver-la acabat després de 3 setmanes lluitant contra la tendinitis tibial. No m'ha molestat gens, però he notat la falta d'entrenament. He fet 4:20:22. Espero poder entrenar bé a partir d'ara per fer una marató per sota de quatre hores aquesta temporada perquè entre una cosa i una altre porto un "carreron" de marqes fluixes (Priorat, Nova York, L'Havana, Tarragona, Vies Verdes). L'important, però, és seguir sumant: 125 maratons, 77 de diferents.

Demà, si tinc temps, faré la crònica.

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 22:47 #89 per crissbd (Associat/da)
Bon vespre!!
Dennis, un petit aclariment, i es que la surtida dels 30 kms, no era en el punt que a nosaltres ens quedaven 30, sino que era quan ens quedaven 27 o 28, justament amb un avituallament quan sortiem del poligon. I es que els de 30, van cap al poligon i tornen a pasar per la seva sortida quan porten uns 3 kms...
El tema de cues jo no l'he patit  :whistle: i es lo que te arribar una mica mes tard (4h51')  :he: molt contenta d'haver-la fet!! I tampoc em demanaven el tiquet de pasta, i es que ja no deuriem de quedar gaires corredors...

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2015 23:16 #90 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Bon vespre!!
Dennis, un petit aclariment, i es que la surtida dels 30 kms, no era en el punt que a nosaltres ens quedaven 30, sino que era quan ens quedaven 27 o 28, justament amb un avituallament quan sortiem del poligon. I es que els de 30, van cap al poligon i tornen a pasar per la seva sortida quan porten uns 3 kms...
El tema de cues jo no l'he patit  :whistle: i es lo que te arribar una mica mes tard (4h51')  :he: molt contenta d'haver-la fet!! I tampoc em demanaven el tiquet de pasta, i es que ja no deuriem de quedar gaires corredors...


moltes felicitats  :love: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 16:25 #91 per David C (Associat/da)
Si, jo no tic cap queixa ni de cues (tambe he arribat dels tardons), ni dels avituallaments (poder estic mes acostumat als avituallaments de muntanya, que et pares per beure, i aixo es que que he fet, i de passada saludar als voluntaris). El que si que he trobat "raru", es que a la sortida no hi hages catifa de sortida .... Aquesta marató no es barata (al meu entendre), hi ha catifa a la arribada, una entremig, pero no a la sortida.

No te gaire sentit.  i desprès m'ha sorpres que si que hi havia gent que recollia el dorsal allí mateix, cosa que hem sembla perfecte, pero que ho haurien de oferir de forma oficial ...

per la resta, tot moooolt be.

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 21:21 #92 per corriendovoy.com (Visitant)
**VÍDEOS MARATÓN VÍAS VERDES **
Disponibles los vídeos de la Maratón Vías Verdes celebrada en Sant Feliu de Guixols (Gerona). Es la 2ª de las pruebas que componen este circuito. www.corriendovoy.com/atletismo/maraton-vias-verdes-girona-2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 21:59 #93 per ironxevi226 (Associat/da)
Primer de tot, felicitats crissbd et vaig veure arribar amb les nenes (no se si eren els teves filles?) i anaves super feliç...com ha de ser quan s'acaba una marató.
Bé, ja tinc la 82 al sac, amb el privilegi de tenir la sortida sota el balcó de casa.. :love: de fet vaig esmorzar a les 7, mirant per la finestra com muntaven l'arc de sortida, i vaig tornar una estoneta al llit... millor impossible
La marató, en si, l'objectiu era sumar una altra i disfrutar d'alló que ens agrada.. córrer. Molts amics i coneguts a la sortida, i un circuit que conec bé, a part de fer la 1a edició, l'he fet en moltes ocasions amb la BTT. Poc abans del km 30 em passava en Boix sempre agrada veure un correcar...  :great:
Crec que vam tenir sort amb el vent, excepte en algun moment concret cap al final, va ajudar més que molestar, i els avituallaments més que suficients.
La llàstima va ser la fota tramuntana que va bufar a l'arribada, se que hi havia preparades i muntades per part de Diversport, el dissabte a la tarda i diumenge a primera hora, 20 carpes per guardar les bosses i 6 pels fisioterapeutes, no hagues hagut cap cua... però el vent  va possar en perill la integritat dels espectadors i els participants, i es van haver de retirar tot a un lloc segur, El Tinglado, petit però sense perill. Aixó va provocar que l'espai es reduis i es formessin algunes cues, però no es pot lluitar contra la meteorologia. A la veva parella li va caure just al costat una de les carpes que va eixecar el vent, ferint al cap a un senyor que tenia just al costat.  :arf:
Al final em va sortir un temps de 3h53' que em va deixar molt satisfet, no se si podria anar en aquests moments més ràpid, però com no vull possar en perill el genoll, prefereixo més anar rodant a ritmes cómodes i anar sumant maratons... Ens veiem a la propera

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 22:00 #94 per ironxevi226 (Associat/da)
Així estava el muntatge a primera hora...

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 22:02 #95 per ironxevi226 (Associat/da)
La foto que li vaig fer a en  Boix just abans d'atrapar-me...

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 22:12 #96 per crissbd (Associat/da)
ironxevi, si que eren les meves filles  :love: :love:. Vaja, jo no et vaig reconeixer...segurament ja estaves dutxat i vestit de carrer  :mdr:
Tal com dius, una llastima que l'arribada no pugues lluir tant maca com estava, pero la seguretat es primordial...
3h53' sense forçar i fent fotos!! Ja m'explicaras el secret  :sarcastic: enhorabona!!

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 22:17 #97 per crissbd (Associat/da)

Per la meva part, marató feta!!!  :party:  mare meva, quantes coses pots arribar a pensar durant 42 kms!!! I es que dona per mooolt!! 
Vaig començar amb la Judith, que mes o menys tenim el mateix ritme, pero jo soc una persona que si penso que estic frenant a l'altre m'agobio molt...i aixo em va passar...ella anava millor que jo, aixi que al km 23 li dic que tiri, que prefereixo anar sola. Em poso la meva música, miro el paisatge, desconecto i començo a gaudir i a veure que torno a correr una mica mes rapid...agafo a la Judith i continuem juntes. Ens trobem a l'Alba i David,  i anem fent la goma continuament. Al final la Judith es queda una mica enrere per problemes de rampes i nosaltres 3 anem fent com podem, fins arribar a meta en 4h51'31" no es cap tiempasso, pero es el meu  :whistle:   i satisfeta d'arribar be de cames. Just abans d'entrar en meta, tinc el millor regal que podria tenir, el meu home i les meves nenes que corren per entrar amb mi!!  :love: D'aquesta manera, impossible no sentirse una campiona!!    :he:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2015 14:09 #98 per arcadi42 (Associat/da)
Amb la Marató de les Vies Verdes Girona-Sant Feliu de Guíxols vaig completar la vuitena marató catalana de la meva carrera i, de passada, vaig arribar a una xifra rodona: 125 maratons. Vaig acabar prou satisfet perquè una tendinopatia al tibial de la cama dreta va estar a punt d’impedir-me disputar la prova.

  Arrossegava els problemes físics des d’abans de la meva última marató, la de Tarragona. A la mitja de Granollers vaig arribar al punt més crític. Se’m va inflamar molt i vaig haver d’estar dues setmanes senceres sense poder córrer. El dolor era intens caminant i conduint. Al final vaig recórrer al doctor Eduard Sánchez-Osorio per revisar les plantilles i em va suggerir que per accelerar la recuperació i mirar d’arribar a temps a la marató de les Vies Verdes féssim unes sessions de tractament amb Indiba, un sistema terapèutic que podia anar molt bé per al meu problema. Afortunadament, així va ser. Els dies previs a la marató ja vaig poder rodar sense complicacions i vaig aconseguir fer net de la tendinopatia. Ara bé, l’estat de forma en què em trobava, després de pràcticament tres setmanes sense córrer, no era el més indicat per afrontar una prova de 42 quilòmetres.

  Dissabte ens vam instal.lar a Sant Feliu de Guíxols amb tota la família, la Cris, la Fiona i els avis. Vam compartir estada amb el Boix i l’Anna, amb els qui ja havíem anat junts a les maratons de Tromso i Bonn. A la tarda vam anar a buscar el dorsal i diumenge al matí el Boix i jo vam agafar l’autobús cap a Girona.

  Com que havia participat en la Trailwalker el 2012, ja coneixia el camí de la marató, tot i que gran part del recorregut des de Girona fins al final l’havia fet de nit i, per tant, el paisatge era nou...

  El 80 per cent de l’itinerari és sobre pista de terra, cosa que agraïa molt degut al meu estat físic. Ja sabia que les cames se’m carregarien molt cap al final per la falta d’entrenament, i segur que amb un recorregut 100 per 100 sobre asfalt la cosa hauria estat més greu. A més, la tendència del perfil és de baixada, i la previsió era que tindríem tramuntana de cul... Tot eren elements que m’ajudaven a compensar la preocupació per la meva falta d’entrenament.

  Només començar, vaig deixar marxar el Boix, conscient que jo havia d’anar a la meva, sense preocupar-me gens ni mica del rellotge. No tenia ni idea de quin ritme podria aguantar. Em vaig plantejar la marató en quatre etapes, aprofitant que la família m’esperaria a Cassà de la Selva, Llagostera, Santa Cristina d’Aro i, evidentment, l’arribada a Sant Feliu de Guíxols.

  En la primera etapa el ritme es movia entre els 5 minuts i mig i els 6 minuts per quilòmetre sense massa dificultat. Vaig passar el quilòmetre “menys 30” (els cartells indicadors descomptaven la distància enlloc de sumar-la, com és habitual), estranyat de no veure cap senyal de la sortida de la prova dels 30 quilòmetres. Comptava trobar per allà la família, però no va ser fins un parell de quilòmetres més tard quan vaig veure la Fiona corrent cap a mi per fer uns metres agafats de la mà.

  Vaig començar força animat la segona etapa, de Cassà a Llagostera. Les cames encara aguantaven força bé. El pas aproximat per la mitja marató (no estava marcada) el vaig fer en un temps de 2:02:40 i ja vaig deduir que al final me n’aniria més enllà de les 4 hores i quart, tenint en compte que les cames es començaven a queixar.

  Just en el cartell que assenyalava que faltaven 18 quilòmetres per al final vaig tornar a trobar la família. Estaven molt animats perquè en aquell moment estava passant la rua del carnaval de Llagostera, que es veu que sempre arriba amb retard...

  Vaig reprendre el camí força animat, però cada vegada em costava més córrer amb comoditat i els quilòmetres ja em sortien força per sobre dels 6 minuts. I això que les ràfegues de vent hi havia moments en què t’empenyien i et feien córrer més del que volies. Amb bones cames ho hauria agraït, però amb el mal que em començaven a fer era una sensació incòmoda perquè instintivament frenaves i s’intensificava el dolor. En algun punt el vent bufava lateralment i només en comptades ocasions el teníem en contra. Encara sort...

  Quan vaig arribar a Santa Cristina ja només em faltaven 8 quilòmetres, però ja sabia que no serien un camí de roses. Notava molt la falta d’entrenament. Em vaig acomiadar de la família fins a l’arribada i vaig mirar de tenir pensaments positius, visualitzant l’entrada a meta i pensant que compliria la marató 125, la 77a diferent.

  El vent bufava de valent quan vaig veure la recta final. La Fiona m’esperava amb l’estelada a l’esquena per fer amb mi els últims metres. Aquesta llicència només ens la podem permetre en maratons com aquesta, amb poca participació, sense fer nosa ni perjudicar cap company.

  Vaig creuar la línia amb la Fiona amb un temps final de 4:20:22, cosa que vol dir que la segona mitja la vaig fer en 2:17:42, un temps mediocre però comprensible donades les circumstàncies. La meva posició va ser la 260, d’un total de 320 corredors que vam completar la marató.

  Ja són 8 les maratons catalanes del meu historial: Barcelona, Vic, Mediterrani, Perpinyà, Empúries, Priorat, Tarragona i aquesta de les Vies Verdes gironines. Després d’haver voltat per tot el món darrere de les maratons, m’agrada també conèixer les de casa, ara que el calendari és molt més generós que anys enrere...

  Ara fa 5 anys que vaig celebrar la marató número 100. En porto 125, cosa que vol dir que la mitjana d’aquest últim lustre ha estat de 5 per any. No està malament. Esperem poder continuar amb aquest ritme i anar coneixent nous escenaris. De moment, la 78a marató diferent serà, si tot va bé, la de Luxemburg, el dissabte 30 de maig.

  Si voleu veure alguna foto, podeu mirar la crònica gràfica a la meva pàgina web: www.arcadi42.cat

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2015 00:00 #99 per Boix (Associat/da)

La foto que li vaig fer a en  Boix just abans d'atrapar-me...


Moltes gràcies ironxevi226! Té molt de mèrit fer la marató amb la càmera de fotos i fer-les cap enrera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2015 15:00 #100 per ironxevi226 (Associat/da)

La foto que li vaig fer a en  Boix just abans d'atrapar-me...


Moltes gràcies ironxevi226! Té molt de mèrit fer la marató amb la càmera de fotos i fer-les cap enrera.


Ja les tira la càmare tota sola...  :clown: Ens veiem a la propera

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.