Marató de CURITIBA - Brasil 16/11/2014

Marató de CURITIBA - Brasil 16/11/2014

20 Oct 2014 11:02 #1 per afoolrun (Visitant)
Hola a tothom!
Potser plourà.. sempre plou en aquests dies de la primavera del hemisferi sud.
Plana no serà... mai no ho ha sigut.
No serà multitudinària.
Ara bé, la meva ciutat d'acollida, ciutat bonica, neta, verda i amb gastronomia de primera representa un entorn natural privilegiat per córrer.
A prop de les catarates del riu Iguaçú.
M'ofereixo per fer de guia, recollir-vos, fer recomanacions, etc.
No cal dir que la Caipirinha va per compte meva (la primera)

10K 41:31 Estações Verão Curitiba 2012
21K 1:35:25 Costa Maresme 2012
42K 3:35:06 Buenos Aires 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2014 12:34 #2 per arcadi42 (Associat/da)
Sergi, ja saps que ho tenim molt present amb la Cris...però aquest any no podrà ser. El mateix dia correm la Marabana a L'Havana.

Si seguiu a Curitiba us vindrem a veure. Segur!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2014 21:12 #3 per afoolrun (Visitant)
Hola Arcadi,
Sort a Cuba. Caipirinha no, pero de bem segur trobareu bons mojitos.
El projecte Brasil l´estic acabant, falten uns mesos, llavors podre tornar a correr a Catalunya i Europa.
Salut

10K 41:31 Estações Verão Curitiba 2012
21K 1:35:25 Costa Maresme 2012
42K 3:35:06 Buenos Aires 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2014 21:43 #4 per Mona (Associat/da)
Quin projecte més xulo! El Gran dia ja és a tocar, com ho portes?!
Espero la crònica, segur que serà tota una experiència, si no vinc a animar-te no és per falta de ganes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2014 00:22 #5 per afoolrun (Visitant)
Hola a tothom!
2 setmanes de calor intensa van ser l´avantsala de la Marató.
Però, Curitiba, que és una ciutat que pot tenir les 4 estacions en un sol dia, no ens va decebre i va passar de 32 graus a 22 graus després de pluges intenses les dues tardes anteriors.
Va fer un dia de sol i com que la Marató començava 7:15, fins el Km 15 la temperatura va ser agradable. De fet, els 11 primers el vaig córrer amb segona capa. Al km 11, la meva dona i les meves filles m´esperaven onejant l´estelada per fer el primer avituallament amb gel i animar-me
El recorregut, tal com us havia dit, dur. Cap bogeria, però molt serrat. Obligant al canvi de petjada continu, posicionament del tronc i balanceig de braços.
El Kenià Fred Chesondin va vèncer amn 2:22:19. En dones la Keniana Jackeline Rionoripo amb 2:49:12
Em vaig equivocar en fer el primer post. Si va ser multitudinària. Van venir molts més corredors que no m´esperava. De tot el Brasil.
L’organització va optar per un circuit per carrers centrals, la majoria amb grans arbres que feien molt agraït córrer. Aigua cada 3 i gatorade també cada 3 a partir del 21.
Animació de públic entre poc i gens. Seré sincer... gens.
Del km11 al km21, sense pena ni gloria. Kms a 4:50 i  kms a 5:30 per causa dels desnivells. Barris residencials, cases baixes i silenci entre els corredors. Semblava més una tirada llarga que no pas una marató.
Al 21, gel i crit de guerra. Vaig veure 1:50 al garmin i vaig enfilar, ara ja si, amb 30 graus cap a el km32 on m´esperava de nou la meva família per donar-me suport en el mur. Del 26 al 32, sis interminables kms per una autovia sense ombra.
Al 32, puntualment, la meva família. La meva filla gran em va tirar 2 fotos ben professionals, la meva dona amb un somriure després de haver hagut d´enfrontar carrers tallats durant tot el matí i la petita animant-me.
Vaig continuar fort de moral. Al 33 uns amics Bascos amb el seu bebè de 4 mesos, que varen anar expressament a animar-me, em varen saludar.
Enfilant els 9 últims kms, em va agafar el mur i vaig patir d´algunes rampes que després d´un km van remetre. Això si, em van obligar a reduir la velocitat fins a 5:30 i fins arribar a la meta.
A partir d´aquest punt la quantitat de corredors que caminaven era alarmant. Vaig arribar, feliç com sempre.
Els Curitibans son pocs sorollosos, quasi no tenen carnaval i la samba no és el seu fort. A l´arribada i havien grades plenes, però no hi havia gaire caliu.
Perfectament organitzada, potser no és la més animada del món, però el carres verds i nets de Curitiba, els seus 3 o 4 edificis històrics i el fet d´haver estat  la nostra ciutat d´acollida al Brasil durant quasi 3 anys, van fer com si estigues corrent a casa. Recomanable si esteu de pas cap a Argentina o Foz d´Iguaçú.
3:51:08 va ser el meu temps. Dins el previst. La propera, abans de tornar a Europa a viure... Montevideo o Rio.
Salut a tothom.

10K 41:31 Estações Verão Curitiba 2012
21K 1:35:25 Costa Maresme 2012
42K 3:35:06 Buenos Aires 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2014 14:30 #6 per Mona (Associat/da)
Enhorabona afoolrun! Quina sort amb la temperatura, el temps estava preparat per vosaltres!

Doncs a veure quina serà la propera, totes 2 ciutats són molt maques, així que esperarem que obris el fil i ens l'expliquis!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.