MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO15.11.2015

MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO15.11.2015

22 Nov 2015 12:04 #1981 per Josep58 (Associat/da)
Acabo de passar una bona molt bona estona llegint les vostres cròniques, plenes de detalls, sentiments, emocions, alegries i alguna decepció, moltes gracies per escriure-les i tenir l'oportunitat d'emocionar-me i personalment recordar moments viscuts ara fa 2 anys.

Que grannnn que es la marató ¡¡¡ capaç d'engrescar-nos i portar-nos a donar tot el que tenim, amb grans alegris però també amb resultats finals que a vegades no compleixen allò pel que un s'ha preparat i ha lluitat fins al final, però tot i això ens torna a engrescar per tornar-la a fer.

Moltes felicitats i enhorabona a t@ts   :party:, la marató es gran. però tots vosaltres moooolt més  :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 18:23 #1982 per Jaume Baraut (Visitant)
Ei companys !!

Amb molt retard us faig la meva petita crònica...

Content de participar per primera vegada en terres valencianes, la veritat es que aquesta marató m'ha agradat molt per molts motius servei al corredor, organització, fira del esport, avituallaments, voluntaris, gran ambient de animació durant la cursa i sobretot la gran marea humana animant pels carrers de la ciutat.

El circuit no es gaire atractiu com d'altres maratons que he anat, però l'arribada es espectacular i no te preu , s'ha de veure i s'ha de viure.

Per acabar la temporada 2015, em vaig inscriure a principis d'any a preu de promoció. així com la reserva del hotel a 10 minuts de la sortida el hotel silken ( prou bé).

Aquesta cursa la vaig compartir amb un company del club atletisme de Figueres, i ens varem plantejar sortir a 4'35 i durant els primers 5 Km ens va costar agafar el ritme ja que la sortida vas ser lenta , poc a poc varem trobar-nos on volien estar la veritatt es que fins el 10 km vàrem bellugar-nos entre 4'30 a 4'21 aproximadament, les cames es començaven a trobar a bé, el cap de poc vàrem veure el globus amb els que volien fer 3'30 ens va costar passar-los semblava u mur, allà vàrem perdre força temps, finalment vàrem avançar del km 20 al 30 km vàrem anar xerrant i anàvem tots dos molt bé.

El km 30 el vaig deixar i vaig decidir tirar sol, 31, 32, 33 i 34 molt bé, anava veient el crono i em deia vas molt bé, pots fer MMP tenint en compte que la MMP es de 3h 31 anava a ritme per acabar entre 3h 19 a 3h 21 , ni jo mateix m'ho creia que em trobés tant bé, el meu cap em deia afluixa que et vindrà una pàjara que ja veuràs, passo el km 35, km 36 i 37 i seguint a ritme baixant lleugerament a 4'40 crec que puc seguir així fins el final, però no... ATXASSO el km 38 , la forta calor em passa factura i la humitat també hi ajuda, afluixo més el ritme, em dic Jaume, t'has de recuperar, faig el Km 39 a  5'30 patint, en busca del 40 i ja estic a 5'50 , sento les veus del meu company que em crida.. JAUME JAUME apreta, vinga tira  tira , enganxa't amb mi va que pots fer MMP encara, em costa MOLT, seguir-lo tot i així estic gairebé el 41, la gent apreta, anima, et dona ànims, molt grans tots ells, agafo forces i dic ara o mai, les forces no se d'on surten però canvio el ritme ja practicament hi som, va 500 metres, veig la ciutat de les arts, veig que hi soc, que ho tinc, aquesta marató ja està feta, sembla que era ahir quan vaig començar , hi ja serà la 10ena personal, trepitxo el paviment blau, ja hi soc 200 metres, em sento feliç, content, cada marató et posa el seu lloc, acabo miro crono i si MMP baixo 103 segons i faig 3h 30.08, estic a 8 segons de sub 3.30 MOLT CONTENT

M'ha agradat de valència la organització, la recollida dorsals sense cues, cursa molt recomanable.
No m'ha agradat la sortida molta gent estava on no li tocava

Ara a descansar i pensar en la propera.
Barcelona 2016 , repetirem per 4a vegada i a per la 11a.

Felicitats a tots / totes

Jaume

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 18:36 #1983 per Jordi (Associat/da)
Millor tard que mai, gracies Jaume  ;) Sort dels companys perquè "l'ATXASSO" et va deixar casi fora de combat  :beurk:, felicitats per la MMP  :yipi:
A Barcelona a pel sub 3h30  :yes: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 19:02 #1984 per Pol26 (Associat/da)
Amb una mica de retard però moltes gràcies a tots per les vostre felicitacions  :love: :love:

Jrdi69 molta sort de cara a castello!
Jorfer gràcies pels ànims que sempre dones, s'agraeixen molt  :yes:
ERIC moltes gràcies per les teves paraules!
Mona gràcies, i és molt bonic acompanyar algú en una marató diu molt  :great:
Grinta moltes gràcies i enhorabona per la marató perfecte que vas fer a València
estanis13 moltes gràcies crack, amb els entrenaments que estàs fent a castelló reventaràs el crono

M'he anat llegint les cròniques aquests dies i són genials, em fan venir ganes de que s'acosti el 13 de març per escriure la desena simfonia del meu pare i el meu debut com a maratonià.

5k (5)- 18'10"- Jean Bouin 2015
10k (45)- 38'12''- Sant Antoni 2016
21k (7)- 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016

Born to run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 19:19 #1985 per Grinta (Associat/da)
Quines cròniques més guais!
A una setmana de la marató, sembla que ha passat un mes...  :arf:
Moltes gràcies a tots per les felicitacions:
No Surrender, encara sóc dalt del meu núvol rosa de cotó de sucre però no sé si durarà gaire, estic enterrada de feina  :'(
Josep80, m'alegro haver-te fet recordar sensacions. Tots devem sentir coses semblants al cap d'aquests 42km i escaig.
JRDi69, veig que ens has seguit de molt a prop. Espero que tinguis la marató de Castelló que et mereixes. Ànims, que ja quasi ho tens.
Antirco, no sempre escric per capítols, eh?  :oops: Però me n'alegro que t'hagi recordat les sensacions que tens tu quan corres.
danili, jo xerro molt, ho reconec. Però tu Déu n'hi do, eh?  :rofl:
Miguel SBD, un plaer compartir aquells 8km. Queda pendent un llebratge de començament a final  :whistle:
Carsobe, Aurelian, finorunner, Manu 1.1, Pol26 i Josep58, moltíssimes gràcies per les vostres paraules. Esteu fent que tornem a reviure moments.
Gorka, igual la frase queda una mica egoïsta però es que hem de tenir present que hem d'aprendre a estar bé sols. I si tenim companyia, benvinguda sigui  :yes:
Bé, sembla que aquest fil anirà una mica a la baixa a partir d'ara. L'aventura s'ha acabat, la setmana de repòs ha passat i demà tornem a plantejar-nos reptes, a entrenar de nou i a continuar somiant.
Un plaer haver compartit amb vosaltres aquests quatre mesos  :love: . Ara som tots, una mica més savis.
Continueu somiant!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 19:23 - 05 Des 2015 17:51 #1986 per Jorfer (Associat/da)
Una plana més llegida  :yes:

Atletavisible, impressionant el teu rendiment i corrent per sensacions i mirant el rellotge el mínim. Molt motivat i sense prendre tots els gels que tenies previstos. Moltes felicitats crack  :great: :great:

Miguel SBD la teva marató té molt de mèrit. Ets perseverant i coneixedor de les teves possibilitats i així ho vas fer lluitant per a tenir una nova marató a les cames. Felicitats per aquesta marató i aquesta crònica farcida d'imatges.

Grinta una corredora que es fa estimar per la seva alegria i bon rotllo. Et mereixes la marató que vas fer després d'una molt bona preparació maratoniana i encara tens molt marge de millora.  :yes: :yes:

Jaume86, a veure com evoluciono i anem pas a pas, però crec que com molt faré dues maratons a l'any doncs vull continuar donant molta guerra durant molts anys, així que ja veurem que novembre del 2016 està lluny encara.  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 19:32 #1987 per Grinta (Associat/da)
Va i m'oblido dels meus compis  :grrrrrr:
Jaume86 i Jorfer, gràcies pels ànims i el suport moral que m'heu fet les últimes setmanes quan m'assaltaven tots els dubtes. Els dos dies que vaig estar al llit, no vaig parar de rebre whatsapps vostres i del Xevifisio, Sertx, Mona, koose...
Sou sensacionals  :love:
I gràcies per pensar que tinc marge de millora. Jaume, què bruto ets!!!  :whip: Si baixés de 3h20' seria tot un què i encara em queda molt de temps per assolir-ho. No crec que pugui baixar 7' a cada marató, però estaria bé, eh?  :yipi:

I una última qüestió...  :whistle: Ara què? Demà o demà passat o la setmana vinent: què hem de fer? Trotar a ritme cochinero, introduir canvis de ritmes? Quan podem come´çar alguna sèrie? I una cursa?
A, experts, aconselleu-me, que ja penso a la propera  :party:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 19:42 #1988 per carsobe (Visitant)

A, experts, aconselleu-me, que ja penso a la propera  :party:


Sense ser cap expert et diria:
Apuntat al repte de Bcn16 amb Pablo Villalobos. :yes:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 19:46 #1989 per Grinta (Associat/da)

A, experts, aconselleu-me, que ja penso a la propera  :party:


Sense ser cap expert et diria:
Apuntat al repte de Bcn16 amb Pablo Villalobos. :yes:


No puc  :'( :'( :'(
La conciliació familiar i correril la porto fatal. Dues maratons en un any han vessat el got de la paciència dels meus. Imagina't, a la cursa de Lluís Companys van venir a veure'm i es van rallar perquè vaig fer podi i es van haver d'esperar  :beurk:
Així que, sentint-ho molt, el repte no podrà ser. Em sap un greu!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 20:04 #1990 per Toni VLC (Associat/da)
Universos paral·lels
Segut a la vorera darrera d'uns jóvens de protecció civil que tallen un carrer veig les cames dels corredors de la marató que van a buscar la costereta de l'Avinguda Burjassot. Son centenars de cames calçades amb espardenyes multicolors...

En un univers paral·lel, ToniVLC entra en meta més content que un gínjol per què ha fet 3h29m53s a la marató de 2015 de València. En creuar la meta s’abraça a Grinta, que ha estat esperant-lo més d’un minut després d’haver fet una marató increïble. Era incapaç de seguir el ritme imfernal els últims centenars de metres. Van cap a la medalla comentant la jugada i felicitant-se mútuament...

En altre univers paral·lel, ToniVLC se’n torna cap a casa després que un metge li recomane fer exercici per què comença a tenir problemes de sobrepès. És gener de l'any 2010 i segut a la butaca de casa fa un somriure sorneguer i una miqueta sarcàstic. Mai rebuscarà unes espardenyes antigues ni anirà a comprar-ne unes noves, mai es posarà a córrer ni sabrà el que és la pronació ni strava ni gaudir de les matinades corrent...

En un altre univers paral·lel, ToniVLC sí que ha fet cas al metge i comença a córrer pel riu, primer caminant i després incorporant la carrera. Li agrada tant córrer, que ja forma part de la seua vida i ja mai més deixa de fer-ho. Ix de bon matí, per intentar interrompre el menys possible a la seua estimada família. Contagia el seu entusiasme a amics i coneguts. Tant que és capaç de córrer unes quantes maratons d’ací i d’allà...

...En eixe mateix univers paral·lel, després de fer cinc maratons, amb una experiència sensacional a Barcelona decidix tornar a córrer amb uns amics que ha fet per internet i intentar una marca exigent a València. Ha entrenat bé, però és impossible, no és el dia, no va còmode i abandona en el quilòmetre 30... Un fracàs absolut, després d’entrenar i visualitzar cada dia el que sí que ocorre, tal volta, en un altre univers paral·lel on ix tot perfecte, on recull la medalla amb Grinta per sota del temps previst.

L'altra cara
La marató m'ha mirat als ulls i li he vist la cara amarga, continua sent tan atractiva com sempre i em fa por.

Després de fer uns primers quilòmetres amb Grinta una vegada passada l'emoció de l'inici se'ns unix MiguelSBD, que li dona gas en el 10. Mire el temps i anem clavant la taula del 5, res més senzill. Però, la freqüència cardiaca no s'estabilitza i comence a preocupar-me. Anem cap a l'horta i tornem cap al riu, on passat el 15 amb l'instint de mare Grinta veu la seua família i s'emociona. Seguim per l'Albereda cap a la mitja. I no, no vaig bé.

Però, seguim a ritme, està present el pla A (sub3h30) i de refiló el B (fer marca), no hi ha pla C (eixe, com vaig dir s'havia complit a les nou del matí: sortir a la marató amb Grinta rememorant Barcelona i haver gaudit d'una vespra genial amb els correcats).

La tanqueta de la UME em trau de polleguera, què fàstic em fa que ruixen tota la calzada i facen eixes basses tan molestes... Ja fa dos o tres quilòmetres que quasi no parle i vaig seriós. Grinta, prudent, se n'adona i m'anima constantment: no mires el rellotge, te n'estàs anant de la carrera, em ve a dir. Al carrer la Reina passem la mitja, no hem abandonat el ritme i ho comentem.

I Mona? No l'hem vist, altre contratemps... Ja havia decidit interiorment que en quan vegérem a Mona hem deixaria caure. I no, no apareix. Cap al 24 veig que les pulsacions estan a 170, és un sense sentit, deurien estar molt més baixes... Estava preparat per a trobar-me amb la marató en el 35, tal volta en el 32, però no que em fera fora 10 quilòmetres abans... El cap no para i li dic a Grinta que em quede, que seguixca... No vull ser un llast... I la trena daurada desapareix ballant entre un mar de colors... Adéu, Grinta, vas a menjar-te València.

En eixe mateix moment, un miracle, un dels companys d'entrenes matiners passa pel meu costat. I en girar un cantó. "Mona! Avança, Grinta va uns metres més avant, l'agafaràs, dis-li que vaig amb un company, que estiga tranquil·la". Més tard sabré quan va sentir que em quedara endarrerit. Gran com a corredora, gran com a persona...

El meu nou company va una miqueta més lent, uns 5-10 segons que m'ajuden a regular, i compartim uns quilòmetres, fins que entren en el carrer de La Pau. Però, jo ja estic fora de la carrera. El cap és un guirigall i en la plaça de l'Ajuntament decidixc abandonar. No tinc ganes de lluitar una marató que ja no és la meua. En quan veig les Torres de Quart, uns metres abans, m'ature i camine i em pose a plorar amargament. Pense en Castelló i també en la possibilitat de Tarragona. Torne a córrer mig quilòmetre i a l'alçada del pont ja he decidit que si no tinc res greu durant la setmana intentaré córrer la marató de Castelló.

M'espere uns minuts segut a la vorera de la cantonada entre l'Avinguda Burjassot i el carrer Reus, mirant les cames dels que corren...

Hi ha veïns i coneguts que em pregunten. No tinc massa ganes de dir res. Guaite per si veig algun company que eixia en l'onada de les 9:06, no sé si per animar-lo o seguir. L'angelet i el dimoniet xiuxiuegen als meus oïts, un vol que seguixca, l'altre que me'n vaja a casa... No sé ben bé qui era qui...

No reconec ningú i em done mitja volta. Estic a 200 metres d'on vixc. Quan arribe a casa, Carmen m'obri i m'anima, li conte la possibilitat de Castelló, i em tranquil·litza. M'alegre per la seua 10K, ha fet una hora exacta, el temps que buscava, correguda totalment per sensacions. No té tant de temps per entrenar, però però progressa molt.

Gràcies, família, per comprendre esta afició que duu tants mal de caps, i tant bons... Gràcies, també, amics correcats, per ajudar-me a ser millor corredor...

There is a light that never goes out (The Smiths, 1986)

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 20:07 #1991 per Joan33 (Associat/da)
Encara que sigui amb retard, moltes felicitacions a tothom!!! :party:
Acabo de lleguir les vostres cróniques i son molt bones, i motivadores per la meva próxima marató.
Quins records de l'any passat!!!

Per cert, Jaume86 ja no podré dir-te més que no saps que és patir en una marató. Molts ànims per BCN, ho tens al teu abast ;)
i sense patir... vaja com sempre.

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 20:50 #1992 per Jordi (Associat/da)
Amunt! Toni  :yes: :great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 21:13 - 22 Nov 2015 21:47 #1993 per No Surrender (Associat/da)
Toniet, gràcies a tu per compartir no només els bons, si no també els mals moments. Segur que d'aquesta experiència en sabrás treure coses positives.
Pensa't lo de Castelló o lo de Tarragona.
Ànims i a seguir endavant!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 21:16 #1994 per aurelian (Associat/da)
Molts ànims ToniVLC, una abraçada virtual.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 21:46 - 22 Nov 2015 21:49 #1995 per guissona (Associat/da)
  Quan parles d'un fracàs absolut, Toni VLC, espero que et refereixis a un d'aquests universos paral.lels i no ho pensis així en la vida real. :666:
Perquè si creus que retirar-te en una marató és un fracàs absolut  :grrrrrr: només puc dir-te que el dia que et trobi pel carrer et fotré un parell d'hòsties. :whip: :whip:
  Amunt i crits, figura. :great: A la propera li fotràs un clatellot a l'univers paral.lel i la barrera de les 3:30 se n'anirà a prendre pel sac amb el paral.lel i l'univers i et penjaràs aquesta medalla que les circumstàncies t'han negat.  :yes: :yes: :yes:


   Si véns a Castelló et podré fotre el clatellot in situ.:whistle:

   Us agraeixo a la gent que us molesteu en llegir les cròniques i en fer-les vostres i viure-les com nosaltres. Moltes gràcies. :love:

   Avui he fet la Jean Bouin i no, això de córrer menys d'una hora, no. :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 21:49 #1996 per Grinta (Associat/da)
Com podeu córrer una cursa 7d després d'una marató???  :surprised:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 21:50 #1997 per No Surrender (Associat/da)

Com podeu córrer una cursa 7d després d'una marató???  :surprised:


Encara no saps a quina Associació estàs ficada?   :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 21:51 #1998 per guissona (Associat/da)

Com podeu córrer una cursa 7d després d'una marató???  :surprised:


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 22:05 #1999 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Grinta :love:

et dec una de llebrerate una marató si volts vine a Sevilla i tu faré ja que a BCN faré de guia i sinó a la propera  ;)

Jorfer

moltes gràcies  per les teves paraules però faltaves tu a València  :yes: :yes:

Toni VLC

molt anims crak un plaer de fer alguns quilomètres amb tu i la Grinta però tens la posiblitat de fer la marató de Castelló mira jo faré la de Sevilla per veure si puc fer algú millor  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2015 22:06 #2000 per Grinta (Associat/da)
Es que em sembla una temeritat  :oops:
Jo espero una setmana més,  almenys

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.