TCS New York City Marathon 2015 - (01/11/2015)

TCS New York City Marathon 2015 - (01/11/2015)

15 Gen 2015 15:21 - 15 Gen 2015 15:27 #1 per ivanlazaro (Visitant)
Des d'avui fins el 15 de febrer ja estan obertes les inscripcions per la marató. Algú sap quantes places hi han destinades a la opció Non-Guaranteed Entry??

www.tcsnycmarathon.org/plan-your-race/ge...mpaign=applynycm2015

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2015 18:31 #2 per tonivet (Associat/da)
The total number of non-guaranteed applicants and the number of such applicants in each of the three applicant pools will not be known until the entry deadline. Therefore, neither the percentage nor the number of entrants ultimately selected in each of the applicant pools can be determined before that date.  - See more at: www.tcsnycmarathon.org/plan-your-race/ge...sthash.8WKdxhmZ.dpuf

Aci ho posar bastant clar:no es sabrà fins que acabi el periode d'inscripcions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2015 19:27 #3 per ivanlazaro (Visitant)
Moltes gràcies tonivet , preinscripció feta. Quin negoci, no és segur que em toqui la inscripció però els 11 $ ja els han cobrat i no els tornaran.

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2015 20:56 #4 per per (Associat/da)
Hola, yo querría inscribirme como Time Qualifier, pero de una carrera fuera de los EE.UU (la Mitja de Bcn).

Las instrucciones dicen que hay que entrar en el proceso de Non-guaranteed Entry, e indicar que es una inscripción de Time Qualifier y dar la referencia de la carrera clasificatoria.

No he sido capaz de encontrar el sitio donde indicar eso, alguien lo sabe?

Gracias!

10000    40:23 (Nassos 2013)
21097 1:28:48 (Barcelona 2015)
42195 3:09:30 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 11:10 #5 per RafaZ (Visitant)
Hola per, yo todavía no me lo he mirado, haré la pre-inscripción el mes que viene, ya que alguien me dijo que te bloquean el dinero desde que haces la pre-inscripcion y a día de hoy no me va demasiado bien quedarme con ese dinero bloqueado.
Aun acreditando marca no tenemos la inscripción asegurada, ya que dependemos de los tiempos de otras personas... A ver si tenemos suerte...

Espero que tots tinguem sort!!

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 11:41 #6 per kilometer (Associat/da)
per, lo primero, tienes cuenta en la NYRR ?. Si no la tienes difícilmente te vas a inscribir. Hay que abrirse una cuenta y rellenar todos los datos y des de ahí, lo verás como se tiene que realizar la inscripción.

Lo mismo va por ti RafaZ. Otra cosa. Lo que dices no es cierto. Ahora a todos, se os cobrarán los 11$ correspondientes a la preinscripción y sólo, repito, sólo si al final sois elegidos se os cobrarán los 347$. Ahora no se os bloquearía ningún dinero, por que a pesar de las marcas que acrediteis, os vereis obligados a permanecer a la espera del resultado del sorteo el 3 de marzo. Pensad que no tenéis, garantizada la inscripción por que son marcas externas a la NYRR. Tenéis eso si, más posibilidades, pero es de esperar que con la rebaja de marcas que han hecho, entren más correrdores con marca lograda en NY y menos de fuera. Por otro lado RafaZ, no corre prisa, pero, tienes ya menos de un mes, no te despistes.

Us refresco dades de l'any passat per que les tingueu clares i us feu una mica la idea:
- hi van haver unes 134.000 aplicacions (preinscripcions per que m'enteneu), les d'11$ a fons perdut
- d'aquests, hi van estar a la sortida "només", 50869 corredors
- de les 134.000, 77.087 corresponien a aplicacions de gent amb inscripció no garantida
- d'aquests 77.087, van ser elegits "només" un 12% aproximàdament, és a dir 9.170 (estic parlant de sorteig, marques de fora, etc...)
- per tant van arribar 41.699 persones amb inscripció garantida per diverses vies i 9.170 del sorteig pur i dur (82%, respecte a 18%, respectivament)

Molta sort a tots. Us dessitjo el millor a tots. Jo tornaré a NYC, aixó no ho dubto, peró serà més endevant. Aquest any moriré per Berlin  :yipi: :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 12:21 #7 per Lucius (Visitant)
hola,
com a recordatori per tots els que feu aquesta marató, la segona part és tota més complicada que la primera,
per tant comenceu-la de forma conservadora.
Els últims 10km són pujada similar al 1,5km del Paral·lel de Barcelona
salut

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 13:15 #8 per RafaZ (Visitant)

per, lo primero, tienes cuenta en la NYRR ?. Si no la tienes difícilmente te vas a inscribir. Hay que abrirse una cuenta y rellenar todos los datos y des de ahí, lo verás como se tiene que realizar la inscripción.

Lo mismo va por ti RafaZ. Otra cosa. Lo que dices no es cierto. Ahora a todos, se os cobrarán los 11$ correspondientes a la preinscripción y sólo, repito, sólo si al final sois elegidos se os cobrarán los 347$. Ahora no se os bloquearía ningún dinero, por que a pesar de las marcas que acrediteis, os vereis obligados a permanecer a la espera del resultado del sorteo el 3 de marzo. Pensad que no tenéis, garantizada la inscripción por que son marcas externas a la NYRR. Tenéis eso si, más posibilidades, pero es de esperar que con la rebaja de marcas que han hecho, entren más correrdores con marca lograda en NY y menos de fuera. Por otro lado RafaZ, no corre prisa, pero, tienes ya menos de un mes, no te despistes.

Us refresco dades de l'any passat per que les tingueu clares i us feu una mica la idea:
- hi van haver unes 134.000 aplicacions (preinscripcions per que m'enteneu), les d'11$ a fons perdut
- d'aquests, hi van estar a la sortida "només", 50869 corredors
- de les 134.000, 77.087 corresponien a aplicacions de gent amb inscripció no garantida
- d'aquests 77.087, van ser elegits "només" un 12% aproximàdament, és a dir 9.170 (estic parlant de sorteig, marques de fora, etc...)
- per tant van arribar 41.699 persones amb inscripció garantida per diverses vies i 9.170 del sorteig pur i dur (82%, respecte a 18%, respectivament)

Molta sort a tots. Us dessitjo el millor a tots. Jo tornaré a NYC, aixó no ho dubto, peró serà més endevant. Aquest any moriré per Berlin  :yipi: :yipi:


Gràcies Kilometer, crec que ho vaig llegir en un altre fil d´aquest foro i ja m´havia fet la idea de que et bloquejaven els calers. Se que es difícil entrar pero s´ha de provar sort. Ens veiem a Berlin!

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 16:05 #9 per tonivet (Associat/da)
Ahora no se os bloquearía ningún dinero, por que a pesar de las marcas que acrediteis, os vereis obligados a permanecer a la espera del resultado del sorteo el 3 de marzo.

hola, sabeu si hi ha algun lloc on es puguin veure les minimes demanades per grups d'edat?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 16:13 #10 per kilometer (Associat/da)

hola, sabeu si hi ha algun lloc on es puguin veure les minimes demanades per grups d'edat?


www.tcsnycmarathon.org/plan-your-race/ge...nteed-entry-for-2015

Al final de la pàgina les podeu veure. Les mínimes per mitja i marató per grups d'edat i sexe

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 17:24 #11 per tonivet (Associat/da)
Gràcies kilometer. Ja veig que tindré que esperar a l'any que be: tot i complir els 50 aquest any, m'imagino que m'haig de guiar per les marques de l'any passat (grup 45-49) i a la mitja de Lleida vaig fallar per 7 segons  :whip: :whip: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 19:02 #12 per kilometer (Associat/da)

Gràcies kilometer. Ja veig que tindré que esperar a l'any que be: tot i complir els 50 aquest any, m'imagino que m'haig de guiar per les marques de l'any passat (grup 45-49) i a la mitja de Lleida vaig fallar per 7 segons  :whip: :whip: :rofl: :rofl:


tonivet, no et fustiguis, que potser et dono una alegria. Si et fixes bé, diu "Age on November 1, 2015". Per tant si no em dius que fas els anys entre l'1 de novembre i el 31 de decembre, directament ja pots mirar ja, les marques perls de 50 anys.  :wink2:. És més, per aclarir dubtes als que pogue estar en zona de canvi. Les marques demanades van de 1/01/2014 a 31/12/2014. Mentres que a l'edat, és la que tindràs, en aquell moment, el dia de la marató.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2015 20:00 #13 per tonivet (Associat/da)

Gràcies kilometer. Ja veig que tindré que esperar a l'any que be: tot i complir els 50 aquest any, m'imagino que m'haig de guiar per les marques de l'any passat (grup 45-49) i a la mitja de Lleida vaig fallar per 7 segons  :whip: :whip: :rofl: :rofl:


tonivet, no et fustiguis, que potser et dono una alegria. Si et fixes bé, diu "Age on November 1, 2015". Per tant si no em dius que fas els anys entre l'1 de novembre i el 31 de decembre, directament ja pots mirar ja, les marques perls de 50 anys.  :wink2:. És més, per aclarir dubtes als que pogue estar en zona de canvi. Les marques demanades van de 1/01/2014 a 31/12/2014. Mentres que a l'edat, és la que tindràs, en aquell moment, el dia de la marató.

A veure si ho entés que soc una mica dur  :mdr:: jo faig els 50 el Maig, per tant el dia de la marató ja els tindrè complerts. La meva millor mitja marató de l'any passat va ser el dia 2 de Novembre de 2014 a Lleida i va ser 1h28'07" però tenia 49 anys. Aquesta marca és valida?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2015 00:01 #14 per kilometer (Associat/da)

Gràcies kilometer. Ja veig que tindré que esperar a l'any que be: tot i complir els 50 aquest any, m'imagino que m'haig de guiar per les marques de l'any passat (grup 45-49) i a la mitja de Lleida vaig fallar per 7 segons  :whip: :whip: :rofl: :rofl:


tonivet, no et fustiguis, que potser et dono una alegria. Si et fixes bé, diu "Age on November 1, 2015". Per tant si no em dius que fas els anys entre l'1 de novembre i el 31 de decembre, directament ja pots mirar ja, les marques perls de 50 anys.  :wink2:. És més, per aclarir dubtes als que pogue estar en zona de canvi. Les marques demanades van de 1/01/2014 a 31/12/2014. Mentres que a l'edat, és la que tindràs, en aquell moment, el dia de la marató.


A veure si ho entés que soc una mica dur  :mdr:: jo faig els 50 el Maig, per tant el dia de la marató ja els tindrè complerts. La meva millor mitja marató de l'any passat va ser el dia 2 de Novembre de 2014 a Lleida i va ser 1h28'07" però tenia 49 anys. Aquesta marca és valida?

Exactament. Com que al novembre tindràs 50, doncs et val la marca, ja que et demanen 1h32 pels 50 anys. tonivet, si et fa ilusió, tens marca, i cec que seria un regal que no deixaries passar, si poguessis, celebrar els 50 anys a Manhattan. Ara bé, t'han d'elegir. Peró jo ho provaria  :yes: :yes: :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2015 00:48 #15 per arcadi42 (Associat/da)
No és per tirar aigua al vi, però jo crec que no li val. Almenys fa anys no valia. Jo ho vaig preguntar una vegada i em van deixar ben clar que la marca s'havia de fer TENINT L'EDAT EN EL MOMENT DE FER-LA. Almenys si l'hagués fet l'any que feia els 50 anys es podria dissimular una mica, però com que les marques que demanen s'han d'haver fet l'any anterior veuran clarament que la va fer amb 49.

En fi, hi ha dues opcions: preguntar-ho, amb el risc que et confirmin que no et val, o tirar pel dret i fer la inscripció dient que tens la marca mínima per la "guarenteed entry", a veure si cola. El pitjor que pot passar és que no coli i t'enviïn a la lotery general, o sigui que tampoc passa res...

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2015 10:01 #16 per tonivet (Associat/da)
Gracies per l'interes i les respostes kilometer i Arcadi42 de totes maneres he fet un sondeig a casa i encara no toca. Esperarem l'any que ve ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2015 19:46 #17 per per (Associat/da)
Gracias a todos por los consejos. Al final escribí un mail a los organizadores diciendo que tenía marca pero que en la inscriipción de Non-Guaranteed no me daban la opción de ponerlo.

Al cabo de 2 día me respondieron, ayer, y simplemente me pidieron nombre, edad, tiempo, fecha de la carrera y el link. Se los he enviado esta mañana y..... esta tarde me han respondido diciéndome que ¡me habían admitido para la NY Marathon 2015  :party: :party: :party:!

Así que, los que tenéis tiempo, ¡venga apuntaros! A ver si formamos un grupo grande de correctas para esta edición también¡

10000    40:23 (Nassos 2013)
21097 1:28:48 (Barcelona 2015)
42195 3:09:30 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2015 14:56 #18 per kilometer (Associat/da)

Gracias a todos por los consejos. Al final escribí un mail a los organizadores diciendo que tenía marca pero que en la inscriipción de Non-Guaranteed no me daban la opción de ponerlo.

Al cabo de 2 día me respondieron, ayer, y simplemente me pidieron nombre, edad, tiempo, fecha de la carrera y el link. Se los he enviado esta mañana y..... esta tarde me han respondido diciéndome que ¡me habían admitido para la NY Marathon 2015  :party: :party: :party:!

Así que, los que tenéis tiempo, ¡venga apuntaros! A ver si formamos un grupo grande de correctas para esta edición también¡


Pues per, me dejas completamente descolocado. Yo año a año entiendo menos a esta organización. Te han admitido así en un plis plas, con marca en media, fuera de las organizadas por ellos ???. El año pasado todos los que pusimos marca tuvimos que esperar hasta el final. Y por no alargarme mucho, en la misma web dice que tardan un tiempo "a few weeks" en comprobar esa marca y a ti, en 48 horas te la verifican y te inscriben. Ya nos contarás cual es tu enchufe  :whistle: :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2015 22:02 #19 per Aulaka (Associat/da)
Hola a tots,

Aquest any m'agradaria correr aquesta marató!!! La tinc al cap desde fa molts anys, i crec que ara és el moment!!!
Estic apuntat al "drawing", però ja sé que no em tocarà (per experiència)... i estic resignat a anar-hi amb agència, que et garantitzen el dorsal...

Si, ja sé que és caríssim, però desde que vaig començar a córrer que la tinc al cap, i ara per fi tinc els mitjans per anar-hi...

La cosa és que, apart de SportTravel i Marathinez no conec cap altra agència que ho fagi... algú en coneix alguna més? Sé que el RACC comença a organitzar viatges maratonians, però aquesta encara no la tenen i no crec que a aquestes alçades la tinguin, almenys la de 2015...

De moment mantinc l'esperança que em toqui la lottery, però per si no em toca, vull estar preparat!!!

Moltes gràcies!!!!

10k - 43:45  S.S. Sant Cugat 14
Mitja - 1:37:28  Barcelona 14
30k - 2:36:38   Maratest 13
Marató - 3:47:30  Donostia 14

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2015 14:40 #20 per kilometer (Associat/da)
Aulaka, a la web et donen aquestes opcions oficials:

- Endeavor Travel & Sports Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- Fernando Pineda Y Noemi Pacheco C.B Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- Marathinez Tours Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- Sportravel Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
- Viajes Andromeda Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ho pots veure a: www.tcsnycmarathon.org/plan-your-race/ge...sthash.X0bobwQH.dpuf

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.