Marató Internacional de Castelló 6-12-15 a les 9h

Marató Internacional de Castelló 6-12-15 a les 9h

23 Des 2015 22:05 #981 per estanis13 (Associat/da)
Amb tot el que expliques i tal i com et vaig veure quan et vam avançar, em reafirmo en que té molt mèrit que acabessis i a sobre vas fer una gran marca! jo pensava que no acabaves o bé que trigaries molt més...Ja havies anat avisant sobre la poca motivació que tenies i ha de ser molt complicat encarar una marató així. Felicitats per no abandonar! Ara fora excuses i a tope a Barcelona!

Amb això i amb molta pena, ja deu arribar la mort del fil. He disfrutat moltíssim compartint els entrenaments, les sensacions i la propia cursa, a més del gran plaer de coneixer a molts dels que heu passat per aquí. Espero que ens tornem a creuar en un futur amb els mateixos èxits o més. Salut i bones festes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:18 #982 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Avanç de que es tanqui el fil, felicitats a tots i gracies per les cròniques. Sou de primera i per un de regional es un goig llegir-ho.  :great: :great:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:34 #983 per Toni VLC (Associat/da)
DEL@, gràcies per compartir la teua crònica, de tot i de tots s'apren, sobretot els que no en sabem tant.
No ens coneixem, però entre València i Castelló Grinta m'ha parlat molt de tu (i molt bé). Quan em va dir a Castelló que no hi anaves bé em va saber força greu i, ara, llegint-te he recordat els mals moments que vaig passar a València, on sí que em vaig retirar.
Trobe que ets un dels grans, vindran moments boníssims, amb seguretat  :great:

A mesura que creixia el fil el llegia per damunt i desprenia el mateix molt bon rotllo que el de València. Així que quan les tres últimes setmanes vaig entrar em trobí com a casa. Gràcies companys.

Bon Nadal!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:46 #984 per Jordi (Associat/da)
DEL@ cuidat i cultiva aquest cap  :whip: gracies per la crònica i espero no tenir mai aquesta sensació  :beurk: :'( tot i que si faig sub 3h04 a la merda  :666: :666:  :rofl: :rofl:

Bones Festes i Bon Any!!!!  :party: :party: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 22:59 #985 per Grinta (Associat/da)
DEL@, imagino l'esforç que t'ha suposat escriure la crònica de la que, per a tu, ha estat una marató desastrosa (per a la majoria de nosaltres són ritmes que no podem ni somiar).
Segur que Barcelona, més tranquil i motivat, et sortirà millor.
Ànims!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2015 23:22 #986 per MIGUEL SBD (Associat/da)
DEL@
Tranquil ara recuperat bé ja fares una millor marató perque tu tens molts qualitat  :yes: vaig tindre la sort de poder compartir amb tu els relleus del ES-K-MOT Vallesà  en dugues tandem cada un de nosaltres
Cuidat crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2015 10:22 #987 per Del@ (Associat/da)
Estanis13, gràcies, acabar si que tenia clar que ho faria, però el temps ... No crec que faci Barcelona, durant Castelló vaig dir-me que abans de fer una altre Marató per buscar marca en faria una altre a ritme tranquil i de moment no he canviat d'opinió, molt bé m'hauria d'anar l'entrenament per a que ho acabi fent. Tu ara aprofita i mira de buscar marques, a Nassos segur que ho tornaràs a fer i més amb la qualitat de llebres que tindràs. En mitja també tens molt marge de millora i si vols estaré encantat d'ajudar-te en alguna de les mitges de gener i febrer.

ToniVLC, moltes gràcies per les teves paraules. A Castelló ens vam creuar al passeig que portava a la zona universitària i et vaig animar, però no sé si em vas veure ja que no anava de pastanaga. La Marató no és la meva distància i tinc molts més moments dolents que bons (eren altres temps però les meves dues primeres maratons a dures penes vaig baixar de 4 hores), però segur que ho tornaré a intentar més endavant.

JRDi69, en part el que va passar és que per Barcelona i el posterior repte tenia un extra de motivació i per Castelló era tot el contrari. Jo també espero que no ho hagis de patir i que gaudeixis de les maratons amb independència del temps que es faci.

Grinta, esforç no, però si l'arribo a fer abans m'hagués castigat massa ja que en el fons estava decebut i saps lo exigent que sóc amb mi mateix. S'han d'escriure les bones i les males experiències, ja que sempre pot servir per que algú sàpiga el que no s'ha de fer. Pel que fa als ritmes, tu millor que ningú saps que per mi, encara que a vegades faci broma, això dels temps és relatiu i cadascú competeix al ritme de les seves possibilitats. És molt millor la teva cursa de València i el temps que vas fer que el meu de Castelló, encara que jo acabés abans la cursa.

MiguelSBD ens coneixem de fa uns quants anys del CNS i en aquells temps em donaves canya de la bona i ara segueixes fent unes grans curses. Un plaer compartir relleu a les 24 hores i gràcies pels ànims.
 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2015 21:50 #988 per Dennis Teuling (Associat/da)

S'han d'escriure les bones i les males experiències, ja que sempre pot servir per que algú sàpiga el que no s'ha de fer. Pel que fa als ritmes, tu millor que ningú saps que per mi, encara que a vegades faci broma, això dels temps és relatiu i cadascú competeix al ritme de les seves possibilitats. És molt millor la teva cursa de València i el temps que vas fer que el meu de Castelló, encara que jo acabés abans la cursa.


:great: :great: Gairebé un proverbi...Molt bonic Del@  :great: :great:

Sap greu (per tu) llegir una crònica una mica triste, però sí és necessari, doncs tots hem passat algún cop per un momento com aquest i ho has explicat molt bé...i amb molt força de resistència per acabar la marató.

Gràcies!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2015 11:05 #989 per koldo (Visitant)
del@, moltes gràcies per escriure la crònica. No és fàcil fer-ho quan no et van bé les coses  :great:

Abans de que aquest fil passi al cementiri dels fils oblidats, volia donar-vos a tots les gràcies per les felicitacions i agraïr-vos que empatitzéssiu tant amb la meva crònica.

Gràcies al bon rotllo d'aquest fil, i als ànims que entre tots ens vam donar, m'he decidit a tornar a escriure al fòrum, i això és mèrit vostre  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2015 12:17 #990 per Grinta (Associat/da)

del@, moltes gràcies per escriure la crònica. No és fàcil fer-ho quan no et van bé les coses  :great:

Abans de que aquest fil passi al cementiri dels fils oblidats, volia donar-vos a tots les gràcies per les felicitacions i agraïr-vos que empatitzéssiu tant amb la meva crònica.

Gràcies al bon rotllo d'aquest fil, i als ànims que entre tots ens vam donar, m'he decidit a tornar a escriure al fòrum, i això és mèrit vostre  :yes:


:yipi: :yipi: :yipi:
Ara, que no decaigui...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2015 16:53 #991 per curat (Associat/da)
DEL@,
bona crònica on descrius força bé com et vas sentir. :yes:
Només dir-te que aquesta experiència et farà més fort i amb el temps valoraràs molt la medalla que merescudament et vas guanyar  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2016 17:19 #992 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Avui han anunciat que la propera Marató de Castelló és farà el 19.02.17.

Crec que és una equivocació, però ells ho sabran millor.

Crec que coincidir en dates amb Sevilla, restarà participació.

La data anterior era ideal. En el pont de la puríssima, després de Valencia, ...

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2016 17:24 #993 per Jordi (Associat/da)
Doncs sí, haurem d'anar a València abans que agafi tanta fama que no ens puguem ni apuntar  ;)

És una notícia molt important per a la marató i la ciutat de València, la Gold Label  la tenen molt poques carreres al món.

La IAAF concedeix a la Marató i a la Mitja Marató València Trinidad Alfonso de 2016 l’Etiqueta d’Or

La Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso, organitzades per la SD Correcaminos i l’Ajuntament de València, han rebut la Gold Label (Etiqueta d’Or) de la IAAF que els acredita com dues de les millors carreres del món. La Federació Internacional d’Atletisme (IAAF) ha concedit l’Etiqueta d’Or per a l’edició de 2016 en les dues proves després d’haver complit en 2015 amb els criteris de màxima qualitat i excel·lència en l’organització que exigeix l’òrgan rector de l’atletisme mundial.

Es tracta de la primera vegada que una prova espanyola rep aquesta distinció. Així doncs, la Marató i la Mitja Marató València Trinidad Alfonso se situen per dret propi entre els esdeveniments esportius del running més brillants del món. Tot açò a força d’esforç i treball en equip per a aconseguir que la ciutat compte amb un gran esdeveniment de projecció internacional que s’inspira en els valors de l’esport.

Més info:
www.valenciaciudaddelrunning.com/va/noti...so-2016-etiqueta-or/



Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2016 18:09 - 20 Gen 2016 18:26 #994 per curat (Associat/da)
Penseu que el mercat de corredors que tenien a Castelló fan València. De fet fan el canvi que anteriorment (fa uns 4-5 anys) va fer València que abans la feien al febrer. Crec que guanyaran clientela amb aquest canvi  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2016 18:45 #995 per Del@ (Associat/da)
Pel que fa al premi de València, jo ja ho vaig comentar al fil de la Marató de Barcelona però crec que l'organització de l'event és espectacular, sempre hi ha coses a millorar, evidentment, però València sembla que així ho ha volgut fer i ara ha rebut la seva recompensa.

Circuit ràpid que afavoreix les bones marques, en una bona època de l'any (per mi si ara agafés la data de Casteló ja seria massa al tenir la possibilitat d'una mica de fresqueta) i amb un final que no és fàcil d'oblidar.

El canvi de Castelló l'entenc perfectament. Són dues ciutats a molt poca distància i amb només tres setmanes de diferència, cosa que comporta que si fas València ni de conya faràs una bona marató a Castelló. La gent que fa maratons no és il·limitada i la veritat és que a Castelló érem quatre gats, entenc perfectament el canvi. Ara molta gent podrà preparar València i fins i tot intentar fer Castelló si vol.

Espero que Barcelona aprengui una mica i algun any es decideixi a fer algun canvi de veritat, que no només suposi modificar quatre carrers i avançar dues setmanes la data de la cursa, ja que ara València està a l'alçada de les grans del continent quan fa uns anys estava lluny de Barcelona. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2016 19:05 - 20 Gen 2016 19:09 #996 per Toni VLC (Associat/da)
En la meua opinió crec que el canvi de data és encertat, tal i com diuen curat i DEL@.

En este cas, cal vore les coses des del País Valencià, des d'on Castelló ha d'atraure el màxim de clientela. Estant la data tan a prop de València li impedia crèixer pr què no podia comptar amb el gruix de corredors valencians. Ara, molts que han corregut València poden pensar en córrer Castelló. Evidentment, es reduirà la clientela catalana, per exemple, per què caurà molt a prop de la de Barcelona, així com d'altres que preferiran Sevilla. Però, el canvi és per atraure corredors valencians que sense massa esforç amb distància i hotels podran entrenar a partir de novembre amb una miqueta més de fresqueta.

És curiós que en 2010 València encara tenia la seua data en febrer i Castelló la posà en desembre. Ara, s'ha fet un canvi que el trobe molt correcte i atractiu.

Pel que diu DEL@ sobre la data de València, és cert que, nosaltres, corredors mediterranis, preferiríem que caiguera en desembre. Però, la presència internacional és molt elevada, i és d'on es vol seguir augmentant. Els corredors de països centroeuropeus o nòrdics entrenen en agost i, de seguida, tenen clima fresc (no com nosaltres que en octubre encara fa força calor). En canvi, a finals d'octubre i novembre a molts d'eixos països ja fa massa fred per entrenar.

Una altre misteri, per a mi, es que Alacant no tinga una marató, amb la gran capacitat hostalera, grastronòmica i paissagística que té, sense comptar la gran afició a córrer que hi ha per la Terreta. Fa uns anys Benidorm en tenia una, però caigué del calendari.


10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.