38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

14 Mar 2016 19:12 #1021 per xevifisio (Associat/da)

Bona tarda, company,

Una altre Marató al sac, aquesta guadint molt de l'ambient, els companys i el meu estat regulero de forma que ha calvat la meva previsió: fins al 30 a ritme de sub3h i després ja fent gasosa. Poder saludar a amics, aficionats, curiosos i veïns durant la cursa no té preu.

Us deixo les fotos que vaig fer.

goo.gl/photos/PLRvRiWKTcYMyKhv8

goo.gl/photos/zw33ZLMQybRSV9BK9

goo.gl/photos/gc2eVYiezf8joRFu5

goo.gl/photos/usX7sZjXGEtdvvMW8

goo.gl/photos/tNA1S49iL7UzxwDt6

Salut


Dabit, em passo35 km enganxat a en Jorfer com una paparra, i tu aconsegueixes fer-li 3 fotos sense que jo surti. Realment, tant l'un com l'altre ho feu de primera, felicitats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 19:14 #1022 per JavierCC1969 (Visitant)
Bueno, pues otro Finisher...
Mi primera Maratón, que por lo tanto MMP   :winktongue:
1:37:21 + 1:44:50 = 3:22:11

Pues si, había un muro en el 32, bueno oficialmente se presento en el 34-35, muy majete, me acompaño hasta la llegada y todo...

Pero muy contento ( y jodio de piernas también), aunque al final perdía mas de 30 y 40 seg por km, no me pare, ni ande, solo corrí...

Bueno, que ya haré una crónica según asimile lo vivido, y mi más sinceras felicitaciones a cualquiera de los finisher o no, a los que han hecho mmp o no, pero que estuvieron  en la linea de salida para intentar algo que no es para nada fácil...

10k       39'30''     Cursa El Prat de Llobregat 2015
            41'34''     Cursa El Prat de Llobregat  2014
M.M.  1h29'15''     MitjaPrat.2015
M.      3h22'11''    BCN2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 19:28 #1023 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Sois maravillosos, todos, hoy me habéis hecho que me sienta otra vez corredor, me han crecido los dientes.

Yo sólo estaba , no podía saludar ni dar un grito de ánimo, pero erais vosotros los me animabais, hoy me llevo el abrazo y los besos de todos los Correcats, en varios momentos habéis hecho que me emocionase.

Gracias de nuevo  :love: :love: :love:

te lo mereces  :love: :love: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 20:09 #1024 per carlos_1983 (Visitant)

Sempre m'agrada llegir les cròniques de maratons i demés curses i no només al forum de corredors.cat , per això m'agradaria fer arribar els comentaris que han deixat els companys de "correr en galicia" sobre aquesta edició de la Marató de BCN.


"Gran maratón, gran ambiente, gran trato. Me ha gustado mucho. Por mí parte hice los 32 kilómetros previstos de rodaje y uno más de propina, y Nando continuó hasta el final. No descarto volver aquí a correrlo entero. Muy bien todo."


"Ambientazo en cada punto, 1872 voluntarios que animaban sin parar,organización de 10...la verdad que ha superado mis expectativas."

"Carrerón de principio a fin en todos los sentidos, disfruté como un enano y conseguí el objetivo con creces, así que gran fin de semana. No digo nada por no repetirme, pero organzación y voluntarios de 10."

"Maratón espectacular. Organización, ambiente, animación, voluntarios, público, feria del corredor, atención al atleta. De los 11 maratones que llevo, hasta ahora ha sido el mejor en todos los aspectos (excepto en marca personal, aunque también quedé contentísimo con mi 3:38:27)."

"Yo no la puedo comparar con otras maratones, pero esta me pareció espectacular, tanto la carrera como el trato como la feria toda la ciudad animando, organización perfecto en todos los sentidos, desde el guardarropa pasando por los avituallamientos y terminando con los fisios del final, ojalá las próximas que haga se aproximen a esta."

Això vol dir que en cada edició segueix millorant la marató de la ciutat, felicitats a tots!!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 20:12 #1025 per sergicb (Associat/da)
Doncs 6ª Marató al sac i segurament la que més satisfet m'ha deixat.  :party:
La idea era fer marca i acabar fort i no demanant la hora (com em va passar l'any passat). No m'importava sacrificar mig minut o un minut de millora addicional. Volia gaudir l'arribada.
Em vaig crear la meva pròpia barqueta de 3h17 (per anar a 4'40")... però no vaig ser prou convincent com per a què algú s'hi afegís  :rofl:

Vaig sortir tranquil, sabent que fins Diagonal era millor perdre temps i tractant d'arribar a Gran Via-Pg.Gràcia amb pocs segons de pèrdua. Així va ser. Pel camí (pujant Numància), vaig avançar la mega-barqueta de 3h25 que gairebé ocupaven tot l'ample  :mdr:
Al km.10 passava pel costat de casa i ja podia saludar la meva dona per 1ª vegada  :love: Al km.12, queia el 1r.gel. Durant el camí em distreia veient quins punts eren els més animats (el gir a Berlín-Numància em va semblar brutal) i calculant en quin temps havia de passar cada km (no em podia refiar del GPS... si volia 4'40" havia d'intentar anar a 4'35 de GPS)

El segon terç de cursa (Pg.Gràcia fins Glòries) ja era moment de mantenir un bon ritme, tractant de regular Pg.de Gràcia i la pujada de Meridiana (on em va semblar que entrava una mica d'aire en contra). No era moment d'exhibicions físiques i sí mentals. Baixant Meridiana, passo per la mitja en 1h38m50, uns 20" per sobre del ritme objectiu, però ja vaig de baixada i fins Diagonal tindré temps d'anar recuperant. Moltíssima gent i veient els corredors que van per l'altra banda. Arribo al 22 i quan em vaig a treure el 2n.gel de la butxaca...em cau a terra  :grrrrrr:  Decideixo no aturar-me no fos cas que encara tiri algú pel terra... em prenc l'altre que em queda i decideixo que ja agafaré un dels que donen als avituallaments (per cert, em va semblar que era molt poc lleuger de fer empassar...vaig necessitar força aigua...  :he: ). Arribo a Diagonal buscant els meus pares (als que veuré al 26 i 31). Es posen allà on menys me'ls espero i quasi passo de llarg  :rofl:

Arribo al km.30 i passo en 2:20:04 (només 4" per sobre del ritme objectiu). Millor impossible. Deures fets i ara toca demostrar quina mena d'entrenament he fet. El tram del 30-35km el clavo en 23:20. Només queden 7 km i el més calent és a l'aigüera. Ara ja l'animació i la gent estaran per tot arreu. Brutal Arc del Triomf i l'entrada a Ronda Sant Pere on no passem més de 3-4 corredors al passadís humà que forma la gent. Sé que la meva dona m'espera per allà però alucino quan la veig vestida per córrer i es posa al meu costat per acompanyar-me !! :love:  Va tant contenta i encantada que em fa anar més ràpid del que toca fins que l'aviso que es calmi  :rofl: Les 2 últimes vegades em va veure passar per aquí en plan The Walking Dead... però avui és diferent. Aguanta 100 metres més, poc abans d'arribar a Plaça Catalunya i ja quedem per veure'ns a l'arribada.

Ja només queden 4 km i ja sé que tinc la marca al sac però vull acabar en plan killer per treure'm el mal regust d'altres anys. Vaig passant molt gent. Ja no em preocupa gaire el ritme perquè sé que vaig per sota. Gaudeixo de l'ambient i alucino amb l'avituallament Correcat a la Catedral. Veig més voluntaris que corredors !!  :surprised:  Ja només queda Colom i Paral·lel. El parcial 35-40km el faig en 22:57 (ritme de 4:35). Moltíssima gent al Paral·lel. Increible l'ambient. Amb aquestes condicions no puc fer altra cosa que volar  :glasses:  Assaboreixo cada metre fins el final. Al final entro en 3:16:06 !! No m'havia adonat que apretant podia haver baixat de 3h16...tant se val... l'any que ve baixaré de 3h15  :whistle:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 20:27 #1026 per kanu (Visitant)

Hola Companys!!

Bé la primera Mataró acabada,

-He gaudit? Si els primers 25KM m'ho he passat pipa amb els companys KANU, FRANCESC i uns kms amb el Grampy.
-He patit? Molt, molt i molt, a partir de 25km anava ofegat per culpa de la grip que vaig passar la setmana passada que m'ha deixat amb el nas tapat i molta mucositat.
Després les cames ja han començat a fallar, rampes, cansament, però al final he pogut creuar la meta, encara que amb un temps 30 minuts més dels previstos

-Tornaré a córrer una marató? I tant, vull la revenja.

Moltes gràcies a tots els companys que heu animat i heu fet fotos,
Zenon que gran sonrisa tienes!!!
Avituallament Correcat gràcies, gràcies, gràcies, com he baixat Via Laitena!!

Deixo per mes tard la crònica.

Gràcies Companys.


Obadia me n' alegro que poguessiu acabar! Jo m' ho vaig passar molt bé els quilòmetres que vaig anar amb vosaltres i després ja us vaig perdre. Tinc clar que si m' hagués embalat, no hagués arribat tan fresca a meta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 20:59 #1027 per fotografa (Visitant)

Doncs 6ª Marató al sac i segurament la que més satisfet m'ha deixat.  :party:
La idea era fer marca i acabar fort i no demanant la hora (com em va passar l'any passat). No m'importava sacrificar mig minut o un minut de millora addicional. Volia gaudir l'arribada.
Em vaig crear la meva pròpia barqueta de 3h17 (per anar a 4'40")... però no vaig ser prou convincent com per a què algú s'hi afegís  :rofl:

Vaig sortir tranquil, sabent que fins Diagonal era millor perdre temps i tractant d'arribar a Gran Via-Pg.Gràcia amb pocs segons de pèrdua. Així va ser. Pel camí (pujant Numància), vaig avançar la mega-barqueta de 3h25 que gairebé ocupaven tot l'ample  :mdr:
Al km.10 passava pel costat de casa i ja podia saludar la meva dona per 1ª vegada  :love: Al km.12, queia el 1r.gel. Durant el camí em distreia veient quins punts eren els més animats (el gir a Berlín-Numància em va semblar brutal) i calculant en quin temps havia de passar cada km (no em podia refiar del GPS... si volia 4'40" havia d'intentar anar a 4'35 de GPS)

El segon terç de cursa (Pg.Gràcia fins Glòries) ja era moment de mantenir un bon ritme, tractant de regular Pg.de Gràcia i la pujada de Meridiana (on em va semblar que entrava una mica d'aire en contra). No era moment d'exhibicions físiques i sí mentals. Baixant Meridiana, passo per la mitja en 1h38m50, uns 20" per sobre del ritme objectiu, però ja vaig de baixada i fins Diagonal tindré temps d'anar recuperant. Moltíssima gent i veient els corredors que van per l'altra banda. Arribo al 22 i quan em vaig a treure el 2n.gel de la butxaca...em cau a terra  :grrrrrr:  Decideixo no aturar-me no fos cas que encara tiri algú pel terra... em prenc l'altre que em queda i decideixo que ja agafaré un dels que donen als avituallaments (per cert, em va semblar que era molt poc lleuger de fer empassar...vaig necessitar força aigua...  :he: ). Arribo a Diagonal buscant els meus pares (als que veuré al 26 i 31). Es posen allà on menys me'ls espero i quasi passo de llarg  :rofl:

Arribo al km.30 i passo en 2:20:04 (només 4" per sobre del ritme objectiu). Millor impossible. Deures fets i ara toca demostrar quina mena d'entrenament he fet. El tram del 30-35km el clavo en 23:20. Només queden 7 km i el més calent és a l'aigüera. Ara ja l'animació i la gent estaran per tot arreu. Brutal Arc del Triomf i l'entrada a Ronda Sant Pere on no passem més de 3-4 corredors al passadís humà que forma la gent. Sé que la meva dona m'espera per allà però alucino quan la veig vestida per córrer i es posa al meu costat per acompanyar-me !! :love:  Va tant contenta i encantada que em fa anar més ràpid del que toca fins que l'aviso que es calmi  :rofl: Les 2 últimes vegades em va veure passar per aquí en plan The Walking Dead... però avui és diferent. Aguanta 100 metres més, poc abans d'arribar a Plaça Catalunya i ja quedem per veure'ns a l'arribada.

Ja només queden 4 km i ja sé que tinc la marca al sac però vull acabar en plan killer per treure'm el mal regust d'altres anys. Vaig passant molt gent. Ja no em preocupa gaire el ritme perquè sé que vaig per sota. Gaudeixo de l'ambient i alucino amb l'avituallament Correcat a la Catedral. Veig més voluntaris que corredors !!  :surprised:  Ja només queda Colom i Paral·lel. El parcial 35-40km el faig en 22:57 (ritme de 4:35). Moltíssima gent al Paral·lel. Increible l'ambient. Amb aquestes condicions no puc fer altra cosa que volar  :glasses:  Assaboreixo cada metre fins el final. Al final entro en 3:16:06 !! No m'havia adonat que apretant podia haver baixat de 3h16...tant se val... l'any que ve baixaré de 3h15  :whistle:


I com nomes tens ulls per la teva dona als amics ni els veus!!!  :whip:
Pero bueno...et perdono! Enhorabona per la marca! Estaves en bones mans!!  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 21:04 #1028 per MIGUEL SBD (Associat/da)
JRDi69
Moltes felicitats per la teva marató crak  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 21:12 #1029 per obadia (Visitant)

Hola Companys!!

Bé la primera Mataró acabada,

-He gaudit? Si els primers 25KM m'ho he passat pipa amb els companys KANU, FRANCESC i uns kms amb el Grampy.
-He patit? Molt, molt i molt, a partir de 25km anava ofegat per culpa de la grip que vaig passar la setmana passada que m'ha deixat amb el nas tapat i molta mucositat.
Després les cames ja han començat a fallar, rampes, cansament, però al final he pogut creuar la meta, encara que amb un temps 30 minuts més dels previstos

-Tornaré a córrer una marató? I tant, vull la revenja.

Moltes gràcies a tots els companys que heu animat i heu fet fotos,
Zenon que gran sonrisa tienes!!!
Avituallament Correcat gràcies, gràcies, gràcies, com he baixat Via Laitena!!

Deixo per mes tard la crònica.

Gràcies Companys.


Obadia me n' alegro que poguessiu acabar! Jo m' ho vaig passar molt bé els quilòmetres que vaig anar amb vosaltres i després ja us vaig perdre. Tinc clar que si m' hagués embalat, no hagués arribat tan fresca a meta


Gràcies Kanu, quina marató que has fet!!! Felicitats!!!! :party: :party: Ens vàrem separar en una paradeta tecnica :whistle: al començament de la meridiana i ja no hem pogut atraparte

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 21:12 - 14 Mar 2016 21:17 #1030 per ManoloM (Associat/da)
Iré leyendo poco a poco vuestras crónicas, pero de momento os dejo unas fotos de esta Maratón desde fuera, pero como si estuviera allí  :love: :love: :love: :love: :love:



picasaweb.google.com/110118423465043362837/MaratoBarcelona2016







:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 21:22 #1031 per No Surrender (Associat/da)
Moltíssimes felicitats a tots els que vàreu estar a la línia de sortida. Enhorabona als que vàreu acabar i molts ànims als que no vàreu assolir l'objectiu!  8)
Jo vaig estar animant als últims metres i vos vaig veure entrar a molts de voltros, de fet quasi tots els que heu fet sub 3-30h em vàreu regalar un espectacle emocionant!
I perdoneu que ho digui, però als últims metres des de fora i tot es veu el repetxon!
Ara a escriure cròniques i a reposar i a decidir propers objectius mentres descansau!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 22:00 #1032 per sergicb (Associat/da)

Doncs 6ª Marató al sac i segurament la que més satisfet m'ha deixat.  :party:
La idea era fer marca i acabar fort i no demanant la hora (com em va passar l'any passat). No m'importava sacrificar mig minut o un minut de millora addicional. Volia gaudir l'arribada.
Em vaig crear la meva pròpia barqueta de 3h17 (per anar a 4'40")... però no vaig ser prou convincent com per a què algú s'hi afegís  :rofl:

Vaig sortir tranquil, sabent que fins Diagonal era millor perdre temps i tractant d'arribar a Gran Via-Pg.Gràcia amb pocs segons de pèrdua. Així va ser. Pel camí (pujant Numància), vaig avançar la mega-barqueta de 3h25 que gairebé ocupaven tot l'ample  :mdr:
Al km.10 passava pel costat de casa i ja podia saludar la meva dona per 1ª vegada  :love: Al km.12, queia el 1r.gel. Durant el camí em distreia veient quins punts eren els més animats (el gir a Berlín-Numància em va semblar brutal) i calculant en quin temps havia de passar cada km (no em podia refiar del GPS... si volia 4'40" havia d'intentar anar a 4'35 de GPS)

El segon terç de cursa (Pg.Gràcia fins Glòries) ja era moment de mantenir un bon ritme, tractant de regular Pg.de Gràcia i la pujada de Meridiana (on em va semblar que entrava una mica d'aire en contra). No era moment d'exhibicions físiques i sí mentals. Baixant Meridiana, passo per la mitja en 1h38m50, uns 20" per sobre del ritme objectiu, però ja vaig de baixada i fins Diagonal tindré temps d'anar recuperant. Moltíssima gent i veient els corredors que van per l'altra banda. Arribo al 22 i quan em vaig a treure el 2n.gel de la butxaca...em cau a terra  :grrrrrr:  Decideixo no aturar-me no fos cas que encara tiri algú pel terra... em prenc l'altre que em queda i decideixo que ja agafaré un dels que donen als avituallaments (per cert, em va semblar que era molt poc lleuger de fer empassar...vaig necessitar força aigua...  :he: ). Arribo a Diagonal buscant els meus pares (als que veuré al 26 i 31). Es posen allà on menys me'ls espero i quasi passo de llarg  :rofl:

Arribo al km.30 i passo en 2:20:04 (només 4" per sobre del ritme objectiu). Millor impossible. Deures fets i ara toca demostrar quina mena d'entrenament he fet. El tram del 30-35km el clavo en 23:20. Només queden 7 km i el més calent és a l'aigüera. Ara ja l'animació i la gent estaran per tot arreu. Brutal Arc del Triomf i l'entrada a Ronda Sant Pere on no passem més de 3-4 corredors al passadís humà que forma la gent. Sé que la meva dona m'espera per allà però alucino quan la veig vestida per córrer i es posa al meu costat per acompanyar-me !! :love:  Va tant contenta i encantada que em fa anar més ràpid del que toca fins que l'aviso que es calmi  :rofl: Les 2 últimes vegades em va veure passar per aquí en plan The Walking Dead... però avui és diferent. Aguanta 100 metres més, poc abans d'arribar a Plaça Catalunya i ja quedem per veure'ns a l'arribada.

Ja només queden 4 km i ja sé que tinc la marca al sac però vull acabar en plan killer per treure'm el mal regust d'altres anys. Vaig passant molt gent. Ja no em preocupa gaire el ritme perquè sé que vaig per sota. Gaudeixo de l'ambient i alucino amb l'avituallament Correcat a la Catedral. Veig més voluntaris que corredors !!  :surprised:  Ja només queda Colom i Paral·lel. El parcial 35-40km el faig en 22:57 (ritme de 4:35). Moltíssima gent al Paral·lel. Increible l'ambient. Amb aquestes condicions no puc fer altra cosa que volar  :glasses:  Assaboreixo cada metre fins el final. Al final entro en 3:16:06 !! No m'havia adonat que apretant podia haver baixat de 3h16...tant se val... l'any que ve baixaré de 3h15  :whistle:


I com nomes tens ulls per la teva dona als amics ni els veus!!!  :whip:
Pero bueno...et perdono! Enhorabona per la marca! Estaves en bones mans!!  :wink2:


Tens raó...  :mdr:  Es que ara només puc portar una lentilla i depèn del costat al que miro no hi veig tant bé...  :rofl:
Però bueno, això s'arregla amb una barbacoa...  :whistle:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 22:06 #1033 per EDUBDN (Associat/da)
Buenas noches,
Yo también estoy muy contento de cómo fue el domingo. El objetivo era sub3h 30 min pero salí con la mega barqueta de 3h25min. Hasta el km 28 fui con ella pero decidí aflojar porque íbamos algo más rápido (casi 2min de renta) y me sentía agobiado con el ritmo. Después de ajustar el ritmo a 5min/km conseguí ir más desahogado. Lo más duro fue desde el 39 hasta meta... el paralelo interminable.
Yo también he tenido problemas en el cronometraje puesto que el tiempo real y oficial es el mismo 3h31min01seg. Parece ser que el primer parcial (el del arco de salida) no lo leyó por lo que me suma el primer parcial de 5km en más de 27min cuando fue de 24min 09. La marca real sobre las 3h27min30seg.

Muchas gracias a Jorfer, polgi, tocibdn y los demás integrantes de la megabarqueta por el trabajo realizado!! Todo fue mucho más fácil con vosotros a nuestro lado 8)

Saludos

Dream your dream!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 22:09 #1034 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola companys  :love: :love:

Doncs, no sé com començar. Estic en un núvol, gràcies a tots vosaltres!!

Quin dia més maco ahir... impressionant!!
Segurament a mi m'anaria molt millor fer curses de 5000 o com a màxim 10K... però només ser-hi ahir a Barcelona és impossible no estimar amb tot el cor l'esperit de la Marató. I quina marató més maca tenim aquí 'a casa nostra'   :great:

Va ser tot molt millor del que em pensava.
Vaig dormir bé, de 0:00-05:00 i em vaig aixecar perfecte. Res de mal de cames, res de mal del costipat que porto des de fa 7 setmanes, i lo més important: Amb unes ganes boges de córrer.
Vaig tenir molts dubtes, perque aquest any no havia fet cap tirada llarga a ritme. Només 2 mitges (1:28 Granollers i 1:29 BCN) i fa 2 setmanes 26 kms. Però si et trobes tant bé, i si a més el temps es ideal per fer una marató...i ja comences amb uns amics i bona compañía... doncs. Res pot anar malament!!

Arribem a les 07:46 a la foto...però la puntualitat va ser massa riguròs  :oops: Ho vam perdre :oops:

Després em presenten a DortCe i li dic que tranquil, que ens veiem a la sortida... hmm. MEVA CULPA.

Vaig anar amb el meu company d'entrenaments Carlos#22 al calaix, a falta de 20', i al tenir el dorsal groc, vaig saltar al calaix vermell, però clar...a la primera fila. No vaig veure a ningú. Estava espitós, como si hagués pres un parell de Red Bulls, i vaig canviar el meu repte de 3h10 a 3h08:43, la meva MMP.

A falta de 5 minuts miro enrera i veig molt lluny els meus suposats companys de barqueta sub 3h10 :sarcastic:
Veig a Guiri i Per, per motius aparents, i suposo i espero que els demés estiguin amb ells.

Posen "Barcelona" i ja començo amb la primera gallina de pell. I sortim!!!

No estic acostumat a córrer acompanyat...però sé que el Carles#22 encara molt menys  :666:.
Ens posem en marxa a un ritme una mica inferior a 4'30" i ja noto que les cames van soles. Quina alegría córrer avui a BCN!!
Al km 2 ens saluden Tonivet i Curat. Bé, ja som 4...pensava jo. Semblava que venien de darrera, però 20 segons després vaig veure que no podien seguir-nos, i no vam fer cap atxassu...

Seguim i passem el km 5 en 22:01. Collons. Perfecte.
El següent parcial 21:42 i sembla que estem volant. Cap sensació de cansament, i les cames com un nounat. Només vigilo el Garmin per posar el fre de mà.
Ja havia rebut molts ànims dels molts amics Correcats que no corrien per un motiu o un altre, però va ser al km 13 aprox. a la recta de la Gran Via, baixada, que el ManoloM em va dir alguna cosa que em va emocionar moltíssim (ara no sé qué era :neutral:) i vaig notar les primeres llagrimes als ulls. Quina marató més maca, collons!!!

I Així vaig passar els kms, colze a colze amb el Carles, gairebé volant, sense notar l'asfalt, i gaudint com mai d'una marató.
Vam passar pel grup Zenon, i em va sortir el grit molt desafinat, i vam seguir. Passem per la mitja en 1h32:00. Això promet. De fet, del segon al 7è parcial vam fer tots sota 22' (21:28-21:47).

Molts grits d'anim, i més grits d'anim. Com es nota que jugavem a casa ahir. Pell de gallina un altre cop. Es pot ser més feliç??

Però tot té el seu fi. Al km 26 (zona desconeguda aquest any) ja vaig notar algunes molèsties musculars, però gràcies al companys Carles vaig mantenir el mateix ritme, i patint una mica vam continuar sense problemas.
Però va ser arribar al km 34 que vaig quedar frenat un momento per Hansi i Dani, i el Carles es va anar. Impossible de seguir-li el campió (va baixar 20 minuts la seva marca :beurk:). No et vaig veure molt bé Hansi, i sabia que et tocaven 8 kms durs  :arf:, però en bona companya de Dani!!!
(Hansi, ara estàs una mica decebut, però  espero que en pocs dies t'adones que és una marató 10 i sens dubte podràs intentar, millor dit, fer el teu sub 3h aquí  :love:!!)

I aquí va començar el meu calvari. Vaig passar la parella, i vaig seguir, ara sol, i vaig fer càlculs.
No, millor fer primer un km ràpid i ja fem càlculs. Km 35, un altre parcial de 21:46. Bé.
I ara qué? Perdre tot el que havia guanyat? NO WAY. Pensa en Prefontaine, Dennis, pensa en Pre :whip:
Carácter Dennis, Collons!!  :whip:

Que si faig els 7 kms a 5' que si faig els 3 kms fins a la Catedral a 4'30 i després 4 a 5', que si...
No, millor km per km. apretar les dents i el km 36 4'30. Bé. el següent a 4'30! Bé, vinga, un més. A 4'30. Perfecte!!
Però ja no podía córrer més. Estava a punt de deixar-ho tot, i per sort el gran avituallament Correcat em van donar força per seguir una mica més. I va ser al km 40 que sabia que no pararía de córrer.
Sabia que el Mister i el Pol m'estarien animant i vigilant el km 41 i vaig anar, totalment fos, però sense perdre el ritme fins a l'arribada. 3h04:43  :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 22:14 - 14 Mar 2016 22:16 #1035 per Josep58 (Associat/da)
Vaig llegint poc a poc les vostres cròniques sense presa perquè estan plenes de detalls, sentiments, emocions,... moltes felicitats i enhorabona per les vostres maratons  :party: :party: :party:

Com a espectador / animador des de diferents punts de recorregut vaig poder viure i sentir les vostres maratons  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 22:16 #1036 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt content, i molt orgullos. Més que res d'haver pogut patir més que mai, sense perdre massa temps.

Després vaig veure a CarlosHB, parlant amb TV3 i 8TV (of course), i un Grimi totalment fora de si.
Es lògic, campió, que un primer sub 3h és una passada (bé, és el que diuen :whistle:).

Stone_Apo, gran cursa la teva, únic corredor de la barqueta sub 3h10 i amb una constància (descomptant un parell de visites (o no??) a Sr. Roca  :rofl: :rofl:)
Guiri, molt bon temps tú també  :great: :great:
L'any que ve haurem d'anar els 3 guiris sub 3h  :glasses: :glasses:

Moltíssimes gràcies per tots els ànims, i moltissimes gràcies a tots els fotògrafs :love: :love:


1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 23:07 #1037 per aurelian (Associat/da)
Dennis Teuling espectacular, felicitats! M'alegro molt que la app de prediccions no ha encertat en el teu cas  :love:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 23:14 #1038 per per (Associat/da)
Dennis, ni te vimos desde atrás del cajón!

Gracias a Guiri por la buena compañía, y a JosepJaipur por llevarme a meta en volandas, cuando el mundo se estaba hundiendo alrededor mío  :aww:

Al final el sub-3.10 que buscaba, 3.09.30, y muy contento.

10000    40:23 (Nassos 2013)
21097 1:28:48 (Barcelona 2015)
42195 3:09:30 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 09:10 #1039 per stone_apo (Visitant)

Molt content, i molt orgullos. Més que res d'haver pogut patir més que mai, sense perdre massa temps.

Després vaig veure a CarlosHB, parlant amb TV3 i 8TV (of course), i un Grimi totalment fora de si.
Es lògic, campió, que un primer sub 3h és una passada (bé, és el que diuen :whistle:).

Stone_Apo, gran cursa la teva, únic corredor de la barqueta sub 3h10 i amb una constància (descomptant un parell de visites (o no??) a Sr. Roca  :rofl: :rofl:)
Guiri, molt bon temps tú també  :great: :great:
L'any que ve haurem d'anar els 3 guiris sub 3h  :glasses: :glasses:

Moltíssimes gràcies per tots els ànims, i moltissimes gràcies a tots els fotògrafs :love: :love:

Gracias Dennis y felicidades por tu carrera y saber sufrirla al final.

A ver si el año que viene puedo estar en vuestra barqueta...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 09:30 #1040 per grimi (Associat/da)
Felicitats Dennis per la teva cursa
Jo vaig entrar plorant com una criatura
i els sanglots no van parar fins la medalla  :oops: :oops:
ara em fa una mica de vergonya pero no hi podia fer res :'( :'(
salut i cames companys
i felicitats per les croniques que son super guapes i per les fotos!!!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.