38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

15 Mar 2016 20:55 #1061 per Hansi (Associat/da)

Hansi, ara comprenc per quina raó no et vaig veure a la foto. Em sap greu, però per llegir en diagonal i sense cap intenció, es va canviar el lloc de la foto.

Cap problema pel tema de la foto, som molts correcats i de vegades ens fem un embolic! :he: A la propera ja intentarem aclarir-nos més :he:. Em sap greu no haver pogut xerrar amb tots els que vau ser al costat de les torres venecianes, però així vaig xerrar amb els que érem a dalt (entre ells, l'estimat Paco Barcia :love:, a qui feia anys que no veia).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:12 #1062 per Serginho (Visitant)
Vinga va, m'atreveixo jo amb una crònica també.

Primera marató, a la que arribava amb la simple intenció d'acabar-la dignament. Al llarg de la preparació vaig tenir daltabaixos a l'entrenament, a vegades per lesió, a vegades per peresa... De fet, la tirada més llarga que havia fet va ser de 24 km i amb poques forces des de el 21, tot i que sabia que era falta de "tensió competitiva" (una setmana abans havia fet marca a la mitja de Bcn acabant a sac).

Però vaig passar de pensar en el objectiu de 3h 45' que teòricament podria fer a només acabar-la. I més quan els dos dies anteriors semblava tornar la tenosinovitis al peu esquerre que em va deixar fora de lloc dues setmanes al febrer.

Bé, surto emocionat per estar per fi a la marató. Ja a La Mercè del 2013 (la meva primera 10K) m'imaginava en aquest escenari. Emoció per l'ambient, per la música... i en sortir a la rotonda em ve la consciència: "ets a una marató".

Tota l'estona miro d'anar regulant i sense patir. Saludo als Correcats dels que els nicks em sonen del repte, però vaig a la meva. Gaudeixo de l'ambient: un grup de corredors italians cantant el "O sole mio", els tibetans del Passeig de Gràcia... Cap tram se'm fa llarg. A la Meridiana li tenia por, però res. A Navas tenia un dels punts de trobada amb la xicota i això anima. El mateix passa al tram de Diagonal Mar. I a sobre, arribo al gir abans de la tornada amb la banda tocant "Highway to Hell" (molt adient abans del mur) i gairebé ballo, a més de bromejar amb els espectadors que porten una bandera asturiana com jo.

Jo no vaig trobar, per sort, cap mur. Només pesadesa de cames. Però res més: molta aigua, molta isotònica, gels i més plàtans que un mico. Al final ja em perdia i havia de pensar que prendre a cadascun dels avituallaments. Això si, les parades per dolor als metatarsos que no falten. Des del km 8 i fins al final potser vaig parar unes 8 vegades. Res, dos minuts per treure les bambes, massatge al peu, posar-les i a córrer.

Per la resta molt bé. I és lleig, però cada cadàver que avançava era un motiu per pensar que jo anava bé. Només vaig tenir una petita molèstia al isquio esquerre i als bessons, però no van anar a més.

La pujadeta al Paral·lel sí que es va fer llarga i gairebé em poso a caminar, però amb afluixar el ritme vaig tenir prou. Al final, emoció a la arribada i la primera marató al sac. Ara a pensar en la següent :whistle:

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:16 #1063 per Serginho (Visitant)

justo ahí me tomo un anti-inflamatorio pues mis pies comienzan a dolerme donde siempre en zona del metatarso


RunnerSantBoi, veig que tens els mateixos problemes que jo. ¿Alguna vegada t'han donat algun diagnòstic (a mi la meva podòloga cap) o solució?

Salut!

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:20 #1064 per TOCIBDN (Associat/da)
Bona marato, vaig disfrutar moltisim fent de llebre, movent-me pel grup tota la estona, ajudant als avitullaments i frenant als que anaven justos.

Durant la setmana havia tingut una grip intestinal, que diumenge encara tenia secueles, no vaig estar al 100 %, pero no volia faltar a la fita i ajudar al grup assolir el objectiu.

Durant la marato de seguida es van formar dos grups, normal erem molts, jo vaig preferir anar enrere amb Jorfer, tot anava be fins que al km 27 EduBdn es comença a despenjar, diu que no es troba be i que parara, li dic que baixem ritme i em diu que es retira que tiri, la barqueta m'ha agafat uns 300 metros, toca remontar, pel cami vaig agafant integrants de la barqueta que es despenjen per no poder mantenir ritme, els animo i segueixo fins que al forum tornu a conectar amb el grup.

La barqueta es va desintegrant per moments, molts tiren cap endevant aixo m'alegra, vol dir que em fet bona feina, arriba un moment que ens quedem sols 3 llebres, sensacio extranya, ja no teniem a ningu, aixi que ja a seguir a ritme previst sense pressio fins al final, cap al paralel en Polgi tira endavant jo prefereixo anar amb mes calma aprofitant el marge que tinc per no patir gens, en Jorfer es queda, tambe es relaxa, tenim la feina feta no cal patir mes.

Al final entro a meta en 3h 24' 20" molt content de cumplir amb l'objectiu.

Enhorabona a tots els que han fet MMP i han acabat i en especial a EduBdn que finalment li han corregit el temps final per una errada de xip a la sortida, per acabar en 3h 27' i pico, MMP i objectiu sub 3h 30' aconseguit.

En fi un altre marato al sac, la proxima a per MMP a veure si puc baixar de 3h 04'.

Fins la proxima! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:24 #1065 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bones cròniques nois :party: :party:

MiguelSBD Gran gesta la teva, com de costum, ajudant a Jaume Bajo...i sense oblidar la isotónica de doble malta :sarcastic:

Tonivet, sí, nosaltres no sóm Kawauchi i fer una Marató cada 3 setmanes és una mica dur. De totes maneres, ja ha estat prou bé, 3h17 :great: i a més...gratis  :whistle:

Jorfer, servidor de servidores. No tinc paraules  :love:

RunnerSantBoi, bona crónica!! Tornaràs l'any que ve, ja veuràs :yes:

Serginho molt bé, gaudint malgrat de les molèsties. Espero que trobis una solució... :arf:

Volem més cròniques  :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:35 #1066 per stone_apo (Visitant)
Jorfer sobre València primer deixaré que es pronuncii el Manolo...  :whistle:
Ja li he deixat caure un parell de cops  :666:

En cas afirmatiu ja parlarem de ritmes ... A partir del juny per això que l'Ironman de Niça m'espera...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:48 #1067 per sandmannn (Associat/da)
Bueno jo ni crònica ni res. Pq que jo sapiga de les petades no s'ha de fer crònica  :winktongue:
Objectiu 3h 25'
Temps real 3h58'

1ª mitja 1h 43'
2ª mitja 2h 14'

Ja podeu imaginar si se'm va fer llarga xD

Per molt que hagi fet moltes maratons (28 amb aquesta) diumenge vaig aprendre que els objectius han de ser realistes i anar "partido a partido". Ara, en fred, si penso el que era baixar de 3h33 a 3h31 que em va costar un colló i part del altre... com puc pensar en fer un sub 3h 30' sortint a un ritme molt per sobre de les meves possibilitats REALS??

Bé, passem pàgina i a pensar en la propera. Tinc guardat l'entreno del Pablo Villalobos i que es prepari Donosti al novembre perquè penso ser sub 3h 30 sí o sí allà!!  :glasses:

Gràcies a tots pels ànims, els de la megabarqueta (que vagi abandonar al pujar al Camp Nou...) i als correcats no participants que varen animar com a bojos.  Sou la canya!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:51 #1068 per pinelli (Associat/da)
be , aqui la meva cronica maratoniana ..
1™ marato a la saca  :yipi: , i a mes a mes MMP  :yipi:
despres de pensa-m'ho molt , vaig decidir fer la marato amb el repte de pablo villalobos , ho considero un exit  :great:
dels seus entrenos , series i ranitas . a sortit un tio que no entrenava amb ordre ni res, a un altre que es mira mes l'alimentacio i els descans post entreno.. etc .. he tingut un pla per fer sub 4h i a mida que  feiem entrenos vaig fer entreno de 3:50h .. sempre amb l'objectiu de fer sub 4h ..  aixi doncs s'acosta el dia de la marato i decideixo anar per 3:55h .. 
fem barqueta rugbyman , g3mma , mireia684 , darkfenris , carsobe , un cosi del carles i un amic de mireia ..  despres de possicionar-nos al calaix .. musiketa de barcelona 92 i sortida .. guapisim l'ambient , barcelona s'ha volcat amb la marato  :great: ..  i  sortida .. uns primers kms molt lents.. massa gent i no volem gastar forces ..vaig molt content , gaudint de la marato .. pasem el 10 i tot be , al 12 primer gel , al 15 comencem a recuperar temps pero a l'entrada meridiana km 18 comenÁa un s dolors al cuadriceps .. i uns dolors musculars a totes dues cames .. em poso una mica nervios i deixo la barqueta , la g3mma encara m'acompanya fins el 20 que ja em quedo sol , comença unes puntxades i tinc que parar al 22 perque el isquio esquerre  s'hem puja .. ( mai m'ha passat aixo ) .. i començo a veure aixo pot ser molt i molt dur .. aguanto com puc i arribo fins rambla prim / diagonal .. el cap comença fallar ... començo a caminar , no puc mes .. penso abandonar , veig a una noia que me la trobo a moltes curses de muntanya i a la mitja bcn que va en cadira de rodes i no se el seu nom ,.. nomes que es un encant  :love: i m'anima a continuar .. poc a poc començo de nou a correr i pujo fins glories  .. ara es questio de salvar la marato .. justament pasant el mur del 30, em trobo els meus germans que han vingut en bici a veure  :love: .. quin subidon ..  un dells em fara de llebre tota la resta de la cursa ..  ara la clau es arribar al 38 , el millor avituallament amb diferencia , i no lo dic perque sigui de la casa eh !! alla hi eren un bon grapats d'amics donant-me suport i una injeccio de moral increible .. ja li vaig dir al mario que arribo segur .. al baixar per via laietana tornen les puntxades a les cames .. pero ja estic tocant el paral.lel , aixi que els dos ultims kms des-de colom fins meta exploto i m'emociono tota la pujada . . arribo a meta 4:15:09 ..  el temps me la bufa , he  vençut la marato i aixo es lo mes gran , xerradeta molt emotiva amb rugbyman i alba , mes tard amb aels amics del california i mes tard la meva familia em va donar una sorpresa amb pancarta inclosa (plan freaki )  :love:

m'agradaria felicitar als propulsors del repte pel que ha suposat per mi , coneixer gent i millorar en tot ..
tambe agrair els supporters durant la marato , que son infinits i no dire noms per no cagarla  :whistle:
a tots els que heu fet marca i als que no .. tant com els que s'han tingut que retirar , a tots  :love:
a l'avituallament correcat .. avui he descubert el mite que deien  :love: .. us estimo a tots !!!
als fotografs , com sempre  :love:
al pablo villalobos gracies per l'implicacio .. ( ja tens molt nivell de catala, mes que jo  ;) )
a la meva colla de bandarres , que us estimo tant  :love:
i a zenon , aqui la tienes  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:00 #1069 per Jorfer (Associat/da)

Jorfer sobre València primer deixaré que es pronuncii el Manolo...   :whistle:
Ja li he deixat caure un parell de cops  :666:

En cas afirmatiu ja parlarem de ritmes ... A partir del juny per això que l'Ironman de Niça m'espera...


Per mi seria un honor fer la marató L al vostre costat  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:04 #1070 per Camiseta? (Associat/da)
Mi primera carrera fué la Maraton de Barcelona, nada de la cursa del Corte Inglés o una media, directamente a la maratón ...no sabia donde me metia y lo mas importante, lo que enganchaba...eso hace ya muchos años...cuando corrias y te insultaban pues "molestabamos a los de los coches" .
50 maratones mas tarde nos aplauden.
que podamos seguir teniendo "nuestra noche de reyes" un sabado de marzo, ojos abiertos...tragando techo ..y esperando nuestro regalo....para muchos un tiempo en meta sacado de calculos que solo funcionan en la pizarra ...para otros el tiempo que se han ganado entrenando duro... para los que ya hasta dormimos la noche del sabado, el regalo es poder escuchar  con el dorsal puesto a Montserrat Caballe y Freddy Mercury .
Los mejores corredores que he conocido me han saludado en la salida, no se han cruzado en carrera sin mirar antes, me han pasado la botella de agua antes de tirarla sin mirar si alguien la necesitaba, me han marcado el ritmo,  tapado en las zonas de aire y si hemos llegado a meta en tiempos parecidos pues hemos entrado juntos y despues un abrazo.
ahhh ..el domingo hice 3.20.03, se me olvidara rapido...ahora ver a nuestro ZENON en la meridiana...eso amigos nos queda para siempre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:32 #1071 per JIMIXBCN (Associat/da)
Hola,

Marato acabada con MMP 3:29:38  :yipi:  i objectiu complert i supercontent. He preparat la marato inspirantme en el plan sub 3:30 del repte.

Vaig sortir amb la barqueta de 3:25  8) i vaig anar amb ells fins el km 27 , on vaig baixar el ritme lleugerament i al 31 ja va ser començar a patir una mica, pero dosificant i controlant per arribar al sub 3:30.

La segona  mitja la vaig fer en casi 7 minuts mes que la primera, pero era el que esperaba mes o menys , i crec que sortir amb la barqueta de 3:25 em va ajudar molt a anar tranquil i no estar pendent del crono i anar mes comodo una bona estona.

Moltes gracies a les llebres  8) , als companys  8) , i als animadors  8).

20:56 - 42:05 - 1:32:49 - 3:29:38 - 12:17:27

run tri bici trail btt swim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:37 #1072 per CarlosHB (Visitant)
Passats un parell de dies, ja puc pensar fredament el que vaig viure/sentir Diumenge!
Tot en regla a l'esmorzar, horari previst, visita al sr.Roca (la primera a casa), recollir a mon pare i cap a bcn
Cafè amb els companys d'entrenament, repassar ritmes, perfils de cada km i segona i obligada visita al Roca!
Un cop situats al calaix m'acomiado del Raúl Martínez (encara que voliem fer el mateix temps, cada un tenia un plantejament diferent)
Que raro serà correr la segona part de la Marató sense tú Raúl, m'has ajudat sempre d'una manera incondicional! :love:
Un cop al calaix,salutacions nervioses amb els companys!
Felicitacions avançades als cracks David77, Ivanko, Rutxi, wallaby etc etc
Parlo una mica amb el Hansi i l'Esrafiki, al Hansi se que el tindré a propet tota la cursa!
Pactem amb el Dabit i el Dimoni anar junts fins que caigui el primer, i sense pressions cada un fa la seva Marató!
Doncs jo tenia molt clar que tenia que fer (els ultims dies he rebut molts consells de molts companys que volien igual que jo, o més que fes sub 3h) gràcies a tots (Estanis13,Cachirulo,Koldo,Chute,i tots els companys JB)
Vam fer un bon grupet de gent que anavem al mateix objectiu sub 3h , però sense patir el petit exces de ritme de les llebres al principi!
Però nois no havia manera!, i mira que ho vam dir vegades Regulamos DESCARADO
5km " a ritme clavat i no hauria de ser  així el primer continuem ara a favor amb la baixada
10km seguim clavant ritmes!! I les llebres no les veiem
Seguim cami al 15 i ni pujant passeig de Gràcia que aqui sí vam regular prou pero tb clavat
Al pas per la 1/2 1:29:36 més just impossible!!
Aqui es on el dimoni i jo ens diem de fer un pas endevant i aprofitar el perfil favorable i anar a pel grup oficial de llebres, a Bac de Roda ens possem just al Cul  del transatlantic i decidim esperar fins a diagonal per passar el grup i anar per davant,
Girem prim a la dreta i encarem Diagonal, el Dimoni comença a apretar de debó, jo li dono un marge, poc a poc cauran em dic anem a 4'10" han d'estar a caure! A dalt de tot de Diagonal Em trobo una desagradable sorpresa, Raúl que et passa? Em diu que està KO que no aguantarà molt més, però em diu que tiri que estic fort, que avui si!!
Giro a glories i enfilo ja dins del grup fins que  per fi al km 30 em col.lco al costat del Joan3 i li dic "ja estic aqui Joan"
Estic on volia abans del Litoral dins del grup i amb el Joan al costat, que millor moment per encarar la part més dura de la Marató?
Faig tot el litoral fort, i amb molta confiança! M'ho vaig creure de veritat, vaig notar que era meva, que ho faria segur!
El pas pel 35 però va ser l'ultim parcial dins del temps previst abans de girar a arc de triomf, ja em despenjava del grup, algo no va bé que passa?? Perquè?
Ja no vaig fer cap km per sota de 4'30" algun a 5'   :grrrrrr:
Llavors em vaig enrecordar del Raúl l'any passat que em va ajudar tant!!
Aquesta vegada et toca a tu Carlos et toca acabar tot solet tens una MMP aseguradisima, possa collons i arriba al final!!
Al final encara que sembli conya el dia 3/3 vaig fer 33 anys i la Marató em volia fer un regal en forma de MMP 3:03:33 temps oficial!!!
Gracies a tots per l'empenta els anims les fotos i les felicitacions a l'arribada (reconec que a l'arribada no estava prou fi, no recordo molt que vaig fer, ni les converses amb molt de vosaltres)

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:48 #1073 per Ellerun (Visitant)
holaaaaa holaaaaa holaaaaa

La meva primera marató, feliç i agraïda d'haver-la pogut fer. Estic contentíssima, vaig propossar-me 4:40 i vaig fer 4:36 entrant a l'sprint, qui ho havia de dir.....quin riure :party:

Lo meu, més que una crònica, és un.....puedo saludar?  :wink2:  Ahí va!

Agraïda a tothom, als organitzadors i col-laboradors del Repte i al Pablo Villalobos, a corredors.cat, als companys del foro i de les primeres tirades, als companys de feina que em van venir a veure  i als que em van seguir per l'app i que s'ho anàven explicant pel uasap que després vaig llegir emocionada, als voluntaris i voluntàries, al trobar-me bé, al dia tant macu, a la gent al carrer, a la Lira (Elena) la meva estimada companya de carrera a la facultat i de carrera a la Marató :yipi:, em va ajudar desde el km 30 animant-me tooooota l'estona i sobretot la pujada al Paral-lel, quina emoció a l'arribada, abraçades i petons, ho hem aconseguit!! A metres de la moqueta d'arribada em trobo a la meva estimada i admirada merce008 i em posa ella la medalla de finisher :yes:...es pot demanar més?..........i especial menció al meu amor David Kjb que m'ha ajudat a portar els entrenos, la programació, el quadre penjat a la cuina on anàvem tatxant cada setmana els km fets....i tantes coses....em facilites la vida al màxim, m'he sentit estimada i recolçada a cada moment, i et dedico la meva primera Marató :love:

Ellerun (Elvira)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:52 #1074 per Dennis Teuling (Associat/da)
CarlosHB, però sí t'enrecordes que vas parlar amb 8TV, oi?  :whistle:
:rofl: :rofl: :rofl:

Tots sabem que tu vals un sub 3h, i potser va ser la gripe a pocs dies de la Marató. Entrenant com estàs entrenant, la propera segur que sí :great:


1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 22:55 #1075 per Biel54 (Associat/da)
MARATÓ BARCELONA 2016
Aquesta vegada m ’enfrontat amb la marató sense entrenar, fent tant sols un entreno a la setmana que oscil•lava entre 15-20 km i a vegades coincidia amb alguna mitja.
Els dubtes eren com enfrontar-me a ella.
Un bon amic, en Pepe, hem va dir de fer-la junts, fer la primera meitat com si estiguéssim fent una mitja normal i la segona part fent ca-co (caminant-corrent). Doncs per que no, hem vaig dir.
Abans de sortir, en Pepe hem diu el seu pla, jo veig que el ritme per fer la primera mitja es massa ràpid per a mi i l’hi faig saber.
Sortim, als pocs metres veig a la Rosa María (la meva dona) i a l’Ariadna (la meva filla), que aniran fent la marató en metro.
Abans del km 3, deixo que en Pepe segueixi sol, el seu ritme es massa ràpid i agafo el meu ritme de mitja habitual.
Al tornar a passar Pz Espanya, km 11,5 , trobada amb la família, els hi dic que vaig molt be i els hi pregunto si hem poden seguir per l’ APP i en confirmen que si, que saben en tot moment en quin punt del recorregut estic.
Els kms van caient, de moment hem sento còmode, vaig al meu ritme de mitja, un pel més lent, al entrar a la Meridiana (Metro Clot), trobada un altra cop amb la família, els torno a dir que vaig molt be.
Arribo al km 19, veig en Zenón, la seva dona i els correcats que l’acompanyen, hem paro i l’hi faig una abraçada, l’hi dic que l’acabaré per dedicar-li a ell la marató, amb el seu somriure carrego piles. Pocs metres desprès veig a uns amics del càmping que m’estan cridant com boixos, els torno a veure quan vaig en sentit contrari, així com a en Zenón un altra cop i  hem despedeixo amb un altra abraçada.
Segueixo al el mateix ritme fins el km 24 i començo a caminar 300 m cada km.
Al Fòrum Km 26, trobada un altra cop amb la família, els aviso que he començat a fer ca-co, que aniré més lent, i que hem sento bé. Al mateix lloc km 31, un altra trobada amb la família, se que pateixen, doncs a part del poc entrenament estic molt refredat, els hi confirmo que estic be, que camino 300 m per km, l’Ariadna amb segueix corrent al meu costat uns metres per comprovar-ho.
Començo a tenir els cuadriceps molt carregats però quan camino sembla que es descarreguen.
Tota la zona del litoral, es fa més dura no hi ha tanta gent animant, però tot hi això més de la que pensava trobar.
Quan enfilo cap l’Arc de Triomf, la pujadeta la faig quasi tota caminat, començo a córrer 100 m abans de l’arc, hi ha molta gent i animen molt, això amb va molt be.
M’acosto a la Pz Urquinaona, ultima trobada amb la família, d’un tros lluny alço els braços per que hem vegin, els hi dic que estic segur d’acabar-la, hem sento be.
Arribo a La Catedral, veig la pancarta correcat i un munt de correcats cridant i animant “GALLINA DE PIEL”, en paro uns minuts i hem bec una Voll, fresqueta que bona està!!!!!, he carregat piles de nou, continuo.
Baixo per Via Layetana, caminant mentre m’acabo la Voll, alguns del públic hem diuen que m’estic dopant.
Arribo al Paral•lel i només penso que ja esta fet, molta gent animant, passat el km 41 atrapo en Francesc, va caminant, l’animo a que s’enganxi a mi per arribar junts, així ho fa, a pocs metres del km 42, m’està esperant  el meu amic Pepe, ell ja ha arribat fa estona, hem diu que no afluixi que faré Sub 5h, corre al meu costat fins el km 42.
Ja veig l’arc de l’arribada, vaig mirant a l’esquerra buscant a la Rosa María i a l’Ariadna, les veig les saludo i faig els últims metres, abans xoco la ma d’en Waterpoler, entrant amb en Francesc agafats de la ma, tots dos tornem a ser maratonians.

El meu temps 4h 56' 48", de les set maratons que he corregut es el 4º millor temps, "no estamos tan mal"  :whistle:

Moltes gràcies als correcats que estàveu pel recorregut animant, he vist uns quants, un d’ells en Tremendu a diferents llocs i en l’últim corrent uns metres al meu costat.  :great:

Moltes gràcies als fotògrafs.  :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 23:00 #1076 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Biel54 :love:

moltes felicitats crak  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 23:15 #1077 per xevifisio (Associat/da)
Bona nit familia!
Marató viscuda, i ja van 7!
Jo era un dels membres de la megabarqueta, quin luxe, que facil és correr així, passat el kilometre tres, decideixo que no cal mirar mes el cronometre. Nomes es tracta de seguir-los, han clavat els temps amb un marge de'error de 2 segons (4'50, 4'48, 4'52) apart d'això, magar-se darrera seu quan t'ho diuen (perque fa vent de cara), aprofitar que et passen veguda a l'avituallament, seguir les indicacions manuals quan t'avisen que hi ha un forat o un corredor que va molt lent i l'adelantem i potser els del darrera no l'hem vist...
Passen els km sense grans preocupacions (tot i que lentament van caient components de la barqueta :grrrrrr:)
Passem per l'avituallament zenon que ens ajuda cadascú a la seva manera, i al km 20 toca decidir. Parlem amb en koose (company de fatigues en questa aventura, que ha tingut problemes per entrar al calaix i ha hagut de sortir mes enrere per acabar atrapant-nos al km 3) i decidim que de moment no accelerem, ens porten molt bé i encara queden molt km.
Passada la mitja apareix el gran ManoloM, quin paio, ens organitza els seguents 10 km en un ras ras, i mentre practica una de les seves especialitats preferides (correr d'esquenes) ens demostra que encara li falta practica... per sort no passa res greu (o si, perque no ens explica cap acudit).
Cap al km 35 accelero, no ho decideixo, no se com ni quan però accelero (potser la sang no irrigui gaire bé el terrat a aquestes alçades?).
Arribant al 37 tincla familia que m'esperen i els petons i abraçades son el preludi del km 38 (on m'espera l'altra familia :love:).
A aquestes alçades ja tinc clar que faré MMP (tenia 3h 26) i que també assoliré el pla A sub 3h25'. Simplement falta decidir com arribo, i decideixo gaudir, crec que no val la pena tornar-se boig apretant per guanyar 30" o 50".
Pujo paralel patint, però gaudint i molt de l'ambient, m'adelanta en guillem gandol, ens saludem i xerrem un moment, portem les dues ultimes maratons corrent gairebé tota l'estona de costat i ni ens coneixem. Li dic que tiri, jo no penso apretar, per darrera ve en koose que m'atrapa a l'ultima curva i fem els ultims 200 metres junts. Arribem a meta i som molt feliços, i junts!
Fer marca, anar amb una barqueta tant "segura", entrar a meta tal com has pensat que seria xulo fer-ho quan els entrenos eren inacabables, i tot això a BCN, dificil de superar.
Gràcies a les llebres (polgi, amic, jorfer, jaume86 i tocibdn) . Con vosotros empezo todo!
Gràcies a la comisió esportiva. Això dels reptes enganxa
Gràcies al Pablo Villalobos. Vaya caña nos pegaste (con ranitas incluidas :rofl:)
Gràcies a tots els que heu animat, avituallat, i fotografiat. Molt orgullós de ser dels vostres.

Obro barquetes per Marató de Barcelona 2017

sub 3h20': xevifisio ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 08:47 #1078 per cachirulo (Associat/da)
CarlosHB pasate el 5 en 21'18 rapidisimo para lo que te habia puesto. Mi amigo paso en 21'37 cuando teniamos previsto que pasara en 22. Le puse el 10 en 43'  y paso en 42,57 ya que le dije que si el 5 iba muy rapido se relajara muchisimo del 5 al 7 que seguia subiendo. Esta vez me hizo caso.
Afirmo y me rafirmo que la clave de Barcelona son los primeros 5-7km.
Los parciales de Lucius son de suicida total. :winktongue:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 10:43 - 16 Mar 2016 11:19 #1079 per Lucius (Visitant)

Los parciales de Lucius son de suicida total. :winktongue:


gràcies cachirulo

una mica si, pero vaig sortir amb bones sensacions e intentant 'regular' una mica desde el principi de la diagonal.... desprès va ser un desastre al km31 fins al final... llàstima que desprès de 12 maratons encara no tingui la lliçó entessa...

aprofito per agraïr a tots els que em van saludar Zenon danili Xavi Papell Mona Chris chute koldo oliveras etc etc etc (disculpeu que no possi tots els noms!) desde fora de la cursa i als que em donaven anims a dins també, no em puc enrecordar de tothom i alguns no els vaig veure, només sentir degut al capficament que portava


moltes gràcies a profe pel meu minut de gloria al video resum... allà estava totalment refet però una estona abans estava exhaust i al terra intentant recuperar l'alé

felicitar a tots els que heu fet, patit i arribat a meta aquesta marató!

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 11:03 #1080 per cachirulo (Associat/da)
Buenas sensaciones en los primeros kms,solo faltaria¡¡
Lucius mirate los parciales iniciales de Rutxi que lo hizo perfecto. Pero ademas los primeros 5km para el son mas suaves si cabe ya que viene de la montaña y sube muchisimo mejor.
Como se suele decir hay que empezar la maraton como un viejo para terminar como un joven.
Lo mismo que te hecho bronca(con cariño) por como saliste,me quito el sombrero lo bien que gestionaste el final,te podia haber caido la del pulpo. :great:
Otra cosa,yo corro mal con las patas torcidas pero tu cara corriendo es un poema,en el 12 que te vi pasar ya parecia que ibas fundido y padeciendo. :he:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.