38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

17 Mar 2016 16:41 #1101 per jordi mas (Associat/da)

hola a tothom.

La primera marató de la meva vida al sac. Us deixo la crònica al blog

canferreiro.blogspot.com.es/2016/03/cron...oniano-reciente.html

Vagi bé.

Cándido F.


Felicitats !!  Segur que en seguiran moltes més.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 17:46 - 17 Mar 2016 17:49 #1102 per RunnerSantBoi (Visitant)
[quote author=Serginho link=topic=17453.msg926819#msg926819 date=1458072973]

justo ahí me tomo un anti-inflamatorio pues mis pies comienzan a dolerme donde siempre en zona del metatarso

Serginho

RunnerSantBoi, veig que tens els mateixos problemes que jo. ¿Alguna vegada t'han donat algun diagnòstic (a mi la meva podòloga cap) o solució?

Salut!
[/quote]

fui hace varios años a Lidia Valero podóloga deportiva de aqui en Sant Boi y fui bien con esas plantillas finas de material "EVA" en 2011 fui a otro y se reia de esas plantillas las cual aguantaba bien 1:20 o 15 kms corriendo, bueno me volvieron a hacer estudio y plantillas nuevas en otro sitio pero no aguantaba ni 5 kms con ellas, me cogió otro podólogo y lo mismo y un tercero que me las hizo gratis del mismo estudio y no llegué a pasar de 7 kms, todas ellas con 5 visitas de retoques etc. al final he desistido y en tiradas largas llevo otras de recambio, a las malas tomo un ibuprofeno, pero intento no hacerlo, de momento nadie me ha dado solución y ya me conformo.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 18:22 #1103 per Serginho (Visitant)


Borro texto para no alargar más...

Muchas gracias por la información. Parece que de momento mejor me resigno entonces.

Un saludo :-)

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 18:28 #1104 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Lluis74

Va ser un plaer de veure't en la meridiana I felicitats per la teva marató crak  :great:

Canferreiro
Moltes felicitats per la teva primera marató  I per el tute de quilomètres que has fet la propera quant ?  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 22:18 #1105 per xevifisio (Associat/da)
Trobo a faltar cróniques :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 22:21 #1106 per rutxi (Associat/da)
Merci pels comentaris nois!
lucius, vaig passar-te al k35, tens raó! Prò et vaig fer un copet amb el braç pq anava fos i nom van sortir les paraules en aquell tram :winktongue: crec q allà cap dels dos estavem per masses presentacions... Enhorabona que el teu és un gran resultat  :yes:
cachi, soy un fiel seguidor de tus post, no podia fallar :mdr: suerte en Lisboa! Estaré atento al resultado, pese al freno de mano que gastas últimamente.
grimi, si vas anar a ritme tota la marató, és q vals menys, aviat milloraràs la marca! Ah! I a granollers crec q em vas confondre amb el fiki :whistle:
pinelli31, el teu ídol diu... :rofl: doncs t'ha caigut un mite! Sóc massa atípic! Felicitats crack x haver-te estrenat i ens veiem a la muntanya eh? Prò si no és en cursa, fijo que cau la Voll posterior :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 22:32 #1107 per socanna (Associat/da)
Doncs aquesta era la meva 21a marató i la 11a a Barcelona.
Cada marató és diferent, cap és igual i aquesta tampoc ho seria, anava a fer la marató amb la mariona76, que era la seva 1a. Jo estava segura que ho faria molt bé, però a una marató mai se li ha de perdre el respecte, ni que vagis de tranqui.... Són 42 km aquesta vegada no anava a fer la meva marató, però era més important perquè volia que ella gaudís tant com jo, sabent que hi hauria moments en que potser caldria patir..... Buffff quins nervis......
Ella havia seguit els meus consells......o no?? Jo li deia el que sento que diuen.... has de corre 4 o 5 dies  i fer entre 60 i 70 kms a la setmana!!!! però se que no ho feia :beurk: :beurk: vam fer un parell de tirades, una acompanyades pel MiguelSBD, que sempre està disposat a donar un cop de mà :love: Vam fer 28km pel riu Ripoll. L'altre tirada la vam fer pel litoral, el mateix dia que es feia la maratest, però nosaltres sense cursa (15 amunt i tornada), compartint kms amb el dani75, i el Ferny :love: :love: gràcies companys per fer-nos companyia uns kms.
I la setmana abans de la marató tornem al litoral amb el pinelli, i la seva colla. No diré noms per no deixar-me a ningú, però va ser un plaer compartir aquell matí i la sessió tècnica amb tots vosaltres :party: :party:

I arriba el dia!!! Som-hi!!!
Arribem i ens canviem. Saludem alguns correcats, i amb els nervis anem al guardaroba a deixar bosses.
Buffff ara a la Mariona se li trenquen les ulleres :surprised: :surprised:, i jo no sé córrer sense :beurk: :beurk:, però si no es poden arreglar....., estic disposada a deixar-li les meves..... però ella molt apanyadeta, agafa cinta adhesiva de no sé on..... i ho arregla 8)
Ara....tenim el temps just....però ella ha d'anar a fer pipì :surprised: :surprised: Uiiiiii quina cua als WC..... nervis, anem canviant de cua..., segons veiem quina va més ràpida..........
Sona la música i sentim el tret de sortida :surprised: correm cap al calaix que podem....i ens situem al de 3h45'
no veiem a ningú conegut..., de fet volíem sortir amb el globus de 4h :surprised: però estem al calaix de davant..... Què fem???
Vols que els esperem??? I la gent ens porta cap endavant i seguimmmmm decidim sortir a la nostra bola..., de fet com sempre hem fet :rofl: :rofl: sona la música de Barcelonaaaaa i són moments de pell de gallina :love:
Les dues portem rellotge i intentarem controlar ritme de 4h, tot i que crec que podríem anar amb el grup del pinelli a fer 3h55'Però millor ser conservador.... és la seva primera i es tracta de gaudir i acabar.....
Doncs comencem i des del primer km, gaudeixo, miro, observo, parlo, animo, crido al públic que animi.....i que gauiiiii ja hi som Mariona, estàs corrent la marató :surprised:
Anem fent, saludem als que coneixem i als que no :rofl: :rofl: també, i seguim i anem sumant. jo intento donar-li la beguda que vol... aigua? isotònic??, i així ella no trenca el ritme.
Li pregunto com va i em diu: be, molt bé..... Gauuuu que guaiiiii :party: :party: I anem fent... ens passen correcats, però nosaltres a la nostra...., la marató és llarga....
Al km 10-20 faig un petó al Zenon :love:, m'emociono i corro amb el cap no sé on i els ulls plens de llàgrimes....
Seguim..... i passem la 1/2 amb 2h clavades....... Uiiiii jo volia passar-la amb menys temps....però la Mariona sempre va de menys a més.....i aquesta vegada també!!! Diu que es troba bé!!! Som-hi doncs...i anem fent... ella ja farà la seva crònica de les sensacions i moments viscuts en aquesta segona mitja... Jo només se que quan al km 35 em diu que es troba molt bé, jo flipo, i soc feliç. Això ja ho tenim :party: :party: I el Pauque ens acompanya en algun tram i ens anima :love: Vinga Mariona i arribem al paral·lel i jo crido al públic que animi i animo als corredors, alguns pobres molt tocats...., i vinga Mariona que ja hi som....va, va, va.........
I arribem ens agafem les mans i creuem l'arc 3h54'25''. ens abracem :love:
Ho has aconseguit mariona76 ets molt gran :party: :party:

I jo.... he tornat a guanyar una altra marató. Aquesta també ha sigut especial :love:

Gràcies a tots els que ens heu saludat i animat pel camí :love: :love: i als reporters :love: :love:

I avui acabo de fer la inscripció per la marató de Dublin el 30 d'octubre :party: :party:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 22:41 #1108 per Jorfer (Associat/da)
Jrdi69 felicitats per aquesta nova marca i no les millores a poc a poc tenen millor gust,no tinguis presa. Jo ja fa molts anys que vaig assolint objectius de minut en minut, de fet vaig començar pel 3h15 i ja estic pel 3h07  :wink2: :yes:

David C, m'agrada la teva filosofia, alegria i gaudir del primer al darrer metre de la marató  :great:

Terbet, molt bona gestió de la marató fent la segona meitat molt millor que la primera  :great: :great:

Manel59
totalment d'acord amb les teves propostes de millora, presi  :great:

Continuaré, vaig per la plana 69 :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 23:10 #1109 per mariona76 (Associat/da)
Gràcies per aquesta preciosa crònica socanna!!!!  :love:
Aviat et faré arribar la meva versió...  :rofl:
Que bé que ho vam passar!! 
:party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 23:19 #1110 per socanna (Associat/da)

Jrdi69 felicitats per aquesta nova marca i no les millores a poc a poc tenen millor gust,no tinguis presa. Jo ja fa molts anys que vaig assolint objectius de minut en minut, de fet vaig començar pel 3h15 i ja estic pel 3h07  :wink2: :yes:

David C, m'agrada la teva filosofia, alegria i gaudir del primer al darrer metre de la marató  :great:

Terbet, molt bona gestió de la marató fent la segona meitat molt millor que la primera  :great: :great:

Manel59
totalment d'acord amb les teves propostes de millora, presi  :great:

Continuaré, vaig per la plana 69 :yes: :wink2:



:surprised: :surprised: ahhhhh pensava que m'ignoraves :rofl: :rofl: :rofl:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 05:54 #1111 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Socanna  :love:

Moltes felicitats per fer de llebre  :great: I ara tenim dos maratonians més dos craks el pinelli I la  Mariona  :love: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 09:15 #1112 per grimi (Associat/da)
Rutxi? Fiki? com es fa per mirar la foto de perfil de la penya?
que es veritat que encara no conec prou be
com diu la socanna em falten mes sopars correcats i no tantes curses  :whistle: :whistle:
si clico sobre el nom del correcat em surt una foto molt petita
es poden mirar les fotos en gros?
merci
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 14:31 #1113 per socanna (Associat/da)
No grimi les fotos les veus així i prou. No és com el whassaPP :neutral:

Apali, a participar de les curses que organitza corredors.cat. La propera el 1 de maig a Sant Quirze i coneixeràs les cares :rofl: :rofl: :rofl:  i el sopar dels correcats.... of course :party: :party:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 17:49 - 18 Mar 2016 18:03 #1114 per obadia (Visitant)
21 de febrer.
Estic en un dels vestuaris del Duet Sports, sol, sense cap company, aquests fa estona que han acabat i m'estan esperant fora, fa 10 minuts que he creuat la línia d'arribada de la Maratest, enrere 30 quilòmetres.
Avui he creuat un altre línia mai havia fet 30. Estic molt cansat però molt content, el genoll esquerre m'ha fet
la guitza durant els últims 12km però he acabat, fent tots els km al ritme planejat, els meus pensaments se centren ara a fer o no la marató de Barcelona, no vull pensar-ho ara, vull deixar passar les hores però inevitablement durant tot el dia la marató torna als meus pensaments.

22 de febrer.
Faig un cafè abans d'entrar a l'oficina, he passat la nit pensant en la Marató, en frena molt que no he fet una preparació especifica, porto molts diumenges de tirades pel litoral parlant amb diferents companys i se la preparació enorme que estan fent, el meu objectiu d'aquest any era baixar de 1:55 a la mitja de Barcelona i aquesta ha centrat la meva preparació dels últims mesos.

Al final mes per il·lusió que per seny decideixo apuntar-me, en marcaré un objectiu assolible (m'enganyo a mi mateix).
Entro a l'oficina encenc l'ordinador i carrego la pàgina de la marató de Barcelona, omplo d'un a un tots els camps del formulari, faig clic sobre el botó "Inscriure", estic apuntat, a partir d'aquest clic fins al 13 de març ja no podré deixar de pensar en la senyora marató.
Una sensació d'eufòria increïble s'apodera de mi, comparteixo amb tothom, família, amics, companys de Corredors.cat el que acabo de fer, per mi un repte que d'ençà que vaig començar a córrer ara farà 5 anys tenia present, aquest any si, aquest any m'he atrevit.
Els dies transcorren la il·lusió inicial es transforma en nerviosisme a mesura que el dia s'acosta, Mare de Déu que són 42 quilòmetres
i 195 metres, per sort les converses amb els amics i companys m'ajuden a encarar les últimes setmanes amb mes confiança, sobretot després que el FRANCESC en confirmes que la faríem junts.

27 de febrer.
L'endemà del sopar de Corredors, quina nit mes xula, em llevo amb febre, la grip fa acte de presència a dues setmanes de la Marató!!!, aquesta m'acompanya durant 6 dies llargs, en els quals quasi no puc fer ni un quilòmetre d'entrament. El desàssim s'apodera de mi.
Per fi la grip remet, però em deixa amb molta mucositat i molt fatigat muscularment.
Faig els últims entrenaments suaus les sensacions no són del tot bones però tinc confiança que el dia D la cosa haurà millorat.

12 de març.
Quedem uns quants amics per anar a buscar els dorsals, la fira no obre fins a les 10 però estem allà abans de les 9.
Veig de lluny la línia de sortida/arribada, demà la creuaré almenys una vegada, sento un gran neguit a la panxa, no se si és per nerviosisme o il·lusió, això és molt gran, això no és cap broma, em vindrà gran? Podré amb ella?
Obren les portes de la fira i anem a recollir el dorsal, aquest any si sóc un dels més de 20.000 participants que estaran demà a l'Avinguda Maria Cristina intentant complir el seu somni, per al qual han lluitat durant molts mesos.

13 de març.
5:30 del matí desperto amb els WhatsApp dels amics, nois això ja és aquí!!!, jo ja he aparcat!!!, vinga que falta poc!!!

Surto del llit, les cames estan descansades, a punt, però el nas el tinc molt tapat. Em dutxo, esmorzo i cap al carrer on CARSOBE m'espera amb el cotxe, en 15 minuts estem aparcant al carrer Aragó amb Llança gràcies al Xavher que ens ha vingut a veure abans d'anar l'avituallament del quilòmetre 38, i ens ha guardat el lloc. Ens ajuntem amb la resta FRANCESC, PINELLI, es respira nerviosisme en l'ambient, alguns com jo per es el primer cop, d'altres per què això és la Senyora MARATÓ i mereix el màxim de respecte.

Apareix el Manu1.1 que com el XAVHER en bé a veure abans d'anar al mític avituallament de Corredors.cat. Fem l'ultima xerrada, ultimen estratègia, però aquesta està clara des de fa molt de temps reservar molt al principi per acabar dignament.
Anem cap a la plaça d'Espanya acomplir amb un gran ritual de Corredors.cat, la foto.

Quin ambient, les cares reflecteixen nervis, però sobretot molta, molta il·lusió, som nens a punt d'obrir els regals el matí de reis. Pocs minuts per parlar amb la resta de companys, toca anar a canviar-se. Aquí ens separem, cada un s'agrupa depèn el seu objectiu. El FRANCESC i jo ens quedem sols, toca anar al calaix, els primers ja surten però nosaltres sortirem darrera del tot, tenim temps.
Saludem a diversos companys de calaix que com nosaltres s'han quedat darrerà d'ell, la KANU s'uneix a la nostra petita barqueta un altre més això s'anima, en fitxo amb les cares de la gent molts reflecteixen una mescla d'il·lusió i tensió d'altres alegria. Fa 18 minuts que esperem sortir, sona la cançó Barcelona de Freddy mercury i Montserrat Caballé, pell de gallina, primeres passes corrents i per fi sento el xiulet del xip sobre la línia de sortida.

KM1-KM10.
Comença la marató per nosaltres, els primers quilòmetres els fems al ritme acordat, la respiració per ara és bona, molta gent a banda i banda animant, es nota que no estem a una cursa qualsevol. Parlem, fem bromes, la Kanu en un moment del quilòmetre deu em comenta, t'imagines que arriben així de frescos a la meta, per un moment m'ho imagino que bonic seria, però dintre de 15 quilòmetres la Marató em posaria al meu lloc, en aquell moment l'eufòria em fa perdre-li el respecte.

KM10-15.
Sobre el quilòmetre 12 la respiració sem fa mes difícil, començo a notar que el refredat no em deixarà tranquil. Pugem el Passeig de Gracia, aquí sí que noto que la cosa no va bé, vaig massa just pels quilòmetres fets i ritme actual, el no poder respirar correctament em fa gastar més energia de desitjada.

KM15-25.
Passem l'arc situat d'avant la Sagrada Família, com cada dia una cua de gent esperant poder entrar a la basílica absents a la Marató. Em fitxo amb els companys, els veig frescos sobretot la KANU, continuem. El gir amb el carrer Valencià en recorda que ja tenim a prop la Meridiana allà esperen amics, companys, familiars, en dona forces per continuar amb el ritme establert tot i que cada vegada estic mes tapat de nas.

Sobre el 17 i mig el FRANCESC hem demana fer una parada, no puc avisar a la KANU que en aquell moment estava avançant gent, la perdem de vista esperem poder ajuntar-nos mes endavant. Quilòmetre 18 en el mig de la meridiana veig la pancarta de Corredors puc reconéixer varis companys de Correcats, però entre ells el gran Zenon amb el seu somriure etern. Uns metres mes endavant la meva família animant, fent fotos, no han passat si 200 metres que ens trobem la Xixeta també fent fotos i animant, tornem a fer uns metres apareix en KIM també animant amb totes les seves forces, girem el carrer Fabra i Puig i abans de retornar a la Meridiana veig un amic amb la seva família cridant com a bojos, estic feliç, floto, veure a tanta gent en fa oblidar el ritme, el qual en els últims quilòmetres s'ha incrementat considerablement.

Creuem la mitja, bon temps anem segons el previst, de baixada tornem a creuar-nos amb tots els de la pujada. A partir del km 22 l'eufòria desapareix i torno a la realitat la respiració no marxa gens bé i el pitjor noto el pit carregat. Arribat el km 24 en quant agafem la Gran Via en sorgeix un atac de tos que en fa parar, el FRANCESC en mira veu que estic fotut l'hi dic que tiri que vull que almenys acabi ell, per què en aquell moment jo ho veig molt complicat. Començo a caminar una mica, l'atac de tos va desapareixen però el nas el tinc molt tapat.

KM25-30.
Passo sota l'arc del 25 caminant, no em veig en forces de continuar, ara ve el més dur i estic mentalment molt fotut, intento córrer una estona més a un ritme molt suau. La cosa no millorar arribo a dures penes al les Glories, aquí vist que tinc la parada de metro al costat em plantejo abandonar, m'obligo a continuar vull acabar la cursa, el temps ja és el de menys.

KM30-38.
Creu-ho la catifa del 30 el mur, però a mi el mur fa 5 km que el vaig patín. Veig borroses les cares de la gent que anima o mira, en concentro a seguir la línia blava.
Continuo caminant una estona i corrent un altre així vaig acumulant quilòmetres, passem pel quilòmetre 32 i mig just d'avant del bar on durant els últims mesos he compartit amb companys i amics unes ST's molt divertides, se'm dibuixa un somriure a la cara.
Continuo combinant el córrer amb caminar, si abans era la respiració el que no funcionava ara són les cames que comencen a fallar, noto els quàdriceps molt carregats però encara
em deixen córrer això si a un ritme molt fluix, tinc clar que el temps serà molt elevat, però ara sóc conscient que l'acabaré.
Passó pels quilòmetres mes durs per mi que són la pujada de Maria i la pujadeta d'Arc de Triomf, creu-ho Ronda Sant Pere, aquí no he caminat ni un minut, arribo a Plaça Catalunya i enfilo els últims metres fins a la catedral.

km38-42.
Veig de lluny una banderola de Corredors.cat, un altre somriure s'em dibuixa a la cara, en fer el gir cap a la catedral veig en Manu1.1 i Xavher que venen cap a mi com a bojos, però no era jo el que havia de córrer?, m'abracen com em reconforta, en conya els hi dic l'abraçada esta molt bé però algú, em donareu aigua?, els dos riuen, continuo, els deixo enrere saludo molts companys Correcats que em donen ànims ,SOM, DAnigoal, Alfons, Mario. etc.

Baixo per Via Laietana com si portes 1 quilòmetre, amb un somriure a la cara, però en girar la coses torna a la normalitat, la normalitat que m'acompanya des de el quilòmetre 24, tocarà patir però ara queden molt pocs quilòmetres.
Començo la pujada al Paral·lel, Mare de Déu quin ambient la gent crida el meu nom, el meu nick, però passats 500mts em comença a sorgir punxades al bessó esquerre. Falten 2 quilòmetres, veig els arcs de plaça España estan lluny encara, camino, corro un altre tros, els arcs estan més a prop, el beso cada vega es queixa més, passo per el quilòmetre 42, últims 200 metres, miro cap endavant, miro la meta la creuaré aquest any si.

Deixo anar un crit de ràbia, mentre sona el xiulet del xip al travessar la catifa de meta, paro em fallen les forces estic a punt de caure. Miro a banda i banda veig gent plorant, altres abraçats a gent que segurament no coneixien, altres amb la mirada perduda, jo sóc d'aquest últims, només puc pensar amb els meus que ja no hi son, se que ells m'han donat forces per acabar.

Feliç d'haver acabat la meva primera Marató, però amb ganes de tornar a intentar-ho, aquest cop sense deixar de córrer, només llavors crec que em sentiré Maratonià del tot.

Moltes felicitats a tots aquells que heu acabat, que heu fet MMP, i molta força aquells que heu agut d'abandonar o que heu fet estat molts mesos preparant la marató però al final no heu pogut córrer.

I per últim per no menys importat moltes gràcies als voluntaris, animadors i fotògrafs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 18:09 #1115 per grimi (Associat/da)
gracies socanna doncs em penso que molts podriem escollir una foto més del caparrot :surprised: i jo el primer :whistle:
i les hem de fer com la teva o com la del miguelsbd o la del obadia que nomes es veu la cara
que si no veure un vestit de correcat amb un puntet pelut a sobre no ajuda ... :oops: :oops: :oops:
prometo canviar la meva
salute


Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 18:13 - 18 Mar 2016 18:19 #1116 per Tiny (Associat/da)
OPORTUNITAT PERDUDA

Per mi la historia d’aquesta marató va començar el dia de la marató de BCN
de l’any passat. Aquell dia, n’hem formar una barqueta de 3h30 amb més
de 10 companys i va resultar de meravella amb molt bon rollo i força companys
que vam assolir el repte de baixar de 3h 30’. Algun d’ells com en xevifisio, Guillem
Gandol, JJ_SBD,… van arribar una mica sobrats.  Llavors, vaig pensar en la
possibilitat de fer una barqueta de 3h25 al 2016.

Uns mesos després tot es va consolidar quan en Polgi em va dir que volia anar
a 3h25 per acompanyar al Pol26 en el seu debut…i que contaríem amb més llebres
i remers…Així fins que finalment  érem 23 apuntats a la barqueta.  :party: :party:

Tot es va esgarrar quan a principis de febrer vaig tenir un dels meus despistes
i vaig  patir una caiguda a la CDLA lesionant-me en un isquio i amb un fort hematoma.
Això em va tenir quasi  2 setmanes parat i vaig acabar el mes de febrer amb
tan sols 112 km en entrenaments i perdent la Mitja de BCN que faig servir de test.
Les sensacions al tornar a entrenar eren dolentes i els meus dubtes sobre l’objectiu
del 3h25 anaven augmentant. Per acabar de plorar la darrera setmana vaig enxampar
un constipat… :'(

Arribem al diumenge i quan em desperto el meu primer pensament es que tinc mal
de coll…Esmorzo afegint un ibuprofeno i em poso en “mode positifo”. Agafo el cotxe
per anar a la sortida i aparco en un gual permès que cada any trobo lliure… ;)
Em presento sobrat per la foto i son moments  fantàstics en que tots tenim una
excitació particular. 
Entro al calaix i em trobo amb un munt de companys amb un molt bon ambient.
Estem molt ben situats i fins i tot, apareix  el ManoloM fent fotos…

km. 0-5 Temps : 24’10
La sortida es molt neta i no tenim problemes des de l’inici.  Instintivament em col•loco
al darrera del grup i només per endavant del sandmann i en danabold.  Pujant a la
Diagonal des de el Nou Camp em despenjo una mica però de manera controlada.

km. 5-10 Temps : 24’05
En la baixada ens tornem a re agrupar pràcticament tots i vaig molt còmode. Es una
passada la quantitat de gent que ja està al carrer a aquestes hores!

km. 10-15 Temps : 24’20
Per mi serà els millors moments de tota la cursa. Estic a prop d’en Jorfer que
voluntàriament s’ha situat una mica enrere per enllaçar amb tots. Un corredor li
demana a quin ritme anem i ell li diu que a 3h25 i li senyala una gorra blanca que
està uns 50 metres endavant i li diu: Tots aquests anem a aquest ritme! Quasi ocupem
una mansana a la Gran Via!

km. 15-20 Temps : 24’24
A dalt del Passeig de Gràcia m’entretinc una mica en un avituallament amb la
família i perdo uns metres…i els rastres de la barqueta. A partir d’aquí, pràcticament
aniré sol la resta de la marató. Al arribar a la Meridiana busco al Zenón :love: …i no el trobo…
igual que l’any passat. Suposo que mirava a prop de Can Tripas i era bastant abans…
Si que veig al kim que m’anima com sempre!

km. 20-25 Temps : 24’30
Passo la mitja marató en 1h 42’ 24 i penso que no estamos tan mal…encara que
dubto que pugui doblar el temps. Torno a no veure al Zenón i tinc pensaments
positius vers en ell!

km. 25-30 Temps : 25’35
Començo a notar falta de xispa i penso que la marató se’m farà llarga. Canvio
mentalment l’objectiu i passo a pensar en fer un sub 3h30.

km. 30-35 Temps : 26’14
Segueix el ritme decreixent encara que no topo amb el mur com havia pensat
uns quilòmetres abans. En aquest tram avanço al Gorka i li dic que s’enganxi que
jo també vaig fluixet, però no li es possible
km. 35-40 Temps : 27’37
La baixada de ritme és brutal. Després de veure la família passat l’Arc del Triomf
decideixo canviar de tàctica: ja no miraré més el rellotge i em poso a gaudir de la cursa
d’una altra forma: M’enganxo al públic (encara que perdi traçada) i em dedico a
picar mans amb els nens i escoltar el meu nom cridat per la gent que està a la
primera fila. Arribo al avituallament correcat. Vaig petat però el gaudeixo  com mai:
em sembla que passo a càmara lenta…veig cares conegudes: Pereboss que em dona
una ampolla d’aigua, alfons, danigoal, mario.cat que corre uns metres amb una
ampolla isotónica i molts més: Moltes gràcies a tots!!!

km. 40-42,195 Temps : 12’16
Avanço al piltrafillas que fa honor al seu Nick  :rofl: i em diu que tiri…Arribo al Paral•lel i
segueixo amb la meva tàctica de pujar enganxat al públic. Sento cridar el meu nom
i em relaxo i pateixo al mateix temps. Arribo i veig el meu temps final 3h33`06.

Estic content i em trobo al amic i Jorfer i quasi no tinc esma per agraïr el seu esforç.
Ara en fred penso que he perdut una oportunitat de baixar el meu temps…però estic
content per haver acabat la meva desena marató gaudint tant.   
 

Agraïments

Al Xavi-nad, per haver accelerat la meva recuperació..i pels seus consells
A les llebres del 3h25: Jaume86, Polgi, amic, TociBDN,  Jorfer
Als companys animant: Ramon Beltra, zaldibia, patiño, kim, Mona, ManoloM....i molts més
Als companys avitualladors de la catedral i els dels altres avituallaments
A tot el públic en general que ha aconseguit que aquesta marató sigui tan gran!
Completament d’acord amb la llista de suggeriments que han posat en Jorfer i Manel59.
 

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2016 16:55 #1117 per Jorfer (Associat/da)
Pàgina 69....

Javiercc1969 felicitats i ja ets un maratonià més. No et preocupis per fer la segona mitja més lenta doncs és el més habitual.  :yes: :yes:

Carlos_1983 gràcies pels comentaris del foro gallec. Està clar que l'organització va millorant tots els anys. Anem ple bon camí.  :yes: :yes:

Sergicb, m'alegra molt la teva MMP lluitada i gaudint que és el més important. Ja et veig aviat fent un sub 3h15. Felicitats  :yes: :yes: Mira que no veure a la fotografa i en Felip  :wink2:

EduBDN vas gestionar molt bé la marató i vas distribuir molt bé les teves forces per a baixar del desitjat temps de 3h30. Un plaer ajudar-te company, però les cames les vas moure tu solet  :yes: :yes:

Dennis Teuling, l'holandès simpàtic, alegre, amic de la broma. Em va alegrar molt la teva marca i això que has tingut una temporada de vàries petites lesions i molèsties que no t'han deixat entrenar al 100x100. Quan ho facis, el sub 3 caurà segur. Una abraçada i a continuar gaudint d'aquest esport.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2016 19:19 - 21 Mar 2016 11:17 #1118 per mariona76 (Associat/da)
Hola,
us passo la meva crònica de la marató de Barcelona. És molt, molt i molt llarga. Per tant, si teniu valor, seieu i preneu-vos-ho amb calma... :glasses:
Felicitats a tots els maratonians!!! I bravo per les cròniques!! :party: :party: :party:
mariona76
Vinga, Barcelona, amunt!! o Crònica de la meva primera Marató

He titulat així la meva crònica perquè, bàsicament, aquestes paraules són les que vaig sentir més vegades al llarg de tota la cursa i, encara alguna nit, em ressonen al cap. Era l'Anna Cos, completament eufòrica, animant-me a mi i fent animar a tot el públic de la Marató.

El dia que vaig decidir apuntar-me a la Marató de Barcelona, el 10 de desembre, tenia un mal dia. Sí, un dia d'aquests que ho veus tot negre, que estàs trista i desanimada. Això no podia ser, calia trobar un revulsiu. Ja feia unes setmanes que l'Anna s'hi havia apuntat i m'havia dit que, si volia, ella m'acompanyaria, però jo no ho veia clar. Això és massa per mi. Però aquell dia gris vaig dir, va, què et faria il·lusió? Va, m'apunto a la Marató i s'ha acabat! Quan li vaig dir a l'Anna va estar molt contenta, o això em va semblar, i de la por que em feia li vaig dir, però no ho diguis a ningú, eh?

A partir d'aquell dia em vaig posar les piles i em vaig convertir en l'ombra de l'Anna, la meva amiga i, a partir d'ara, també la meva coach. Anàvem cada dissabte a Mossenaires, per això, al gener, em van fer Mossenaire d'Honor, clar. Els caps de setmana vam fer algunes tirades més llargues de l'habitual: de Terrassa a Cerdanyola (amb algunes dones del dimarts) o de Sabadell a les torres de St. Adrià (amb el Miguel i l'Angel). També vaig participar als relleus de les 24h de corredors.cat pocs dies després de fer-me'n sòcia. Durant les vacances de Nadal vam sortir força, per Mossèn Homs i a la Mola, a controlar el pessebre de l'Anna.

Mica en mica vaig començar a córrer més dies i a augmentar una mica els ritmes. Bé, no massa, tampoc ens enganyem, però sí que hi va haver un canvi en la meva percepció de córrer. Notava que estava més forta, m'anava coneixent més i gaudia moltíssim. També vaig perdre algun quilet i això també m'agradava.

Vaig provar-me una mica a la Mitja de Terrassa, on vaig fer MMP, 1:46:05, però em vaig superar poc després a la Mitja de Granollers, ara sí, apretant força més, i fent un temps de 1:41:07.

També vaig sortir a córrer sola alguns dies, per gaudir del silenci, la natura o per desfogar-me simplement, pujant a Can Candi o pels voltants de Terrassa. També seguia corrent els dimarts amb les dones del grup “Et Seguim” que porta l'Anna, i els caps de setmana també amb alguna amiga pel Berguedà o amb la meva germana, la Maica.

Cap al febrer vam descobrir el Litoral. El punt de trobada era la Mar Bella. Vam fer una tirada de 30km fantàstics amb un bany al mar com a premi final. A l'Anna li xifla banyar-se al mar! La setmana següent hi vam tornar amb els amics ultres de l'Anna (22km) i, més tard, amb alguns correcats (14km). Com veieu, sí que vam fer alguna tirada llarga, però el que em recomanava ella de córrer entre 60 i 70 km a la setmana, no ho vaig complir mai. Si va arribar a 40 alguna setmana, ja va ser molt.

El divendres abans de la cursa quedem a la fira del corredor. L'Anna em va fer fer tot el ritual, foto recollint el dorsal, foto amb el fons de la Marató, agafar la samarreta, passeig pels estands, visita als amics correcats per deixar-hi les vambes velles per col·laborar amb les Sabatilles Solidàries. Allí xarrem amb alguns correcats i ens desitgem. A mi, això, em fa venir nervis i tinc la sensació que no és real, que no sóc pas jo qui correré demà passat. Acabem de fer la volta per la fira, comprem gels i barretes, ens donen pa bimbo i saludem al Pucurull que està a punt de presentar el seu llibre “Mai no és tard” que, per cert, ja m'havia regalat l'Anna pocs dies abans dedicat per l'autor.

I va arribar el diumenge 13 de març, el gran dia. Més acollonida no podia estar. Matino, esmorzo força, la motxilla a punt i no tinc temps per seure al lavabo com caldria. Mal fet. Ho sé. L'Anna em recull amb el seu cotxe, que deixem al Candido, per pujar al cotxe de la Sílvia del grup dels Calis. Parlen de les intencions de la cursa, tres som novates, elles diuen que volen baixar de 4h o acabar. Jo ni mu. No sé què collons faré. Aparquem al quinto pino, a darrere l'INEF. Ens acomiadem del grup de Calis desitjant-nos sort i anem baixant a peu pel Poble Espanyol. L'Anna pregunta cap on hem d'anar per la marató a dos tios que passen. No m'ho puc creure, si està aquí al costat, està dels nervis. Li dic que em vull posar les lentilles, que ho he de fer tranquil·la i seiem en un banc. Me les poso emmirallant-me amb les seves ulleres. Fem riure. Trec les ulleres de sol que sempre em deixa i, hòstia, cau una barnilla! Falta el cargol. Quin desastre. Jo tinc tendència a tenir migranyes i sense ulleres no sé pas...

Arribem a la gran font, creuem la multitud direcció al guarda-robes. Ens canviem en un banc. Estic dels nervis, què faig amb les ulleres? Em col·loco el dorsal, agafo el gel, kleenex, em prenc l'ibuprofè, em poso la samarreta vella per llençar... tot això l'Anna m'ho va dictant i repetint dos o tres cops: tens el gel? T'has pres l'Ibuprofè? Deixem les motxilles. Agafo un paper adhesiu que hi ha en una taula i encinto la barnilla de les ulleres. Sortint del pavelló, arranco un tros de cinta aïllant d'un cartell i l'acabo de rematar. Ja tinc ulleres, però ara tinc pipí. S'està fent tard. Els tios pixen per tot arreu i l'Anna vol que fem pipí entre uns cotxes. Li dic que no, que vull el lavabo. Arribem als lavabos i hi ha unes cues brutals. Buaa! No arribem. L'Anna està dels nervis. Sona la música de “Barcelona” i estem a la cua. Sona el tret de sortida i encara estem a la cua. Ja passen 5 minuts. Finalment, aconseguim l'objectiu i esprintem cap a la sortida, per on entrem? Joder! Busquem el calaix gris, avancem tant que arribem al punt de sortida darrere la llebre de 3'45h. Ens quedem allà i allà respiro. Ara sóc conscient que ja hi sóc.

Sóc a la sortida d'una marató, la meva primera marató. Tinc molt fred. L'Anna em diu que em posi un plàstic a sobre que hi ha a terra. M'abriga. Noto que em cuida. La tinc al costat. Quina sort que tinc. Sento la música, miro la gent, miro l'arc de sortida: Marató de Barcelona. Em vénen flaixos de la meva vida, persones que no hi són, moments de dolor, respiro i dono gràcies per ser aquí. Em cauen algunes llàgrimes i tinc la pell de gallina. L'Anna m'apreta les espatlles. Va, nena, que ja hi som!!!

Avancem i engeguem els rellotges. Comencem a córrer, comencem a gaudir. La victòria és ara per mi. La gentada anima molt. Enfilem carrer de Sants. Les cames van soles. Ja hi ha gent que crida a l'Anna. Tothom la coneix. Anem comentant cosetes. Per aquí vaig viure un temps, aquí a les Corts hi vivia un noviet meu, ja som al km 5. Enfilem cap el Camp Nou, ritme molt suau, jo no vull apretar i l'Anna ho sap. Hem començat bastant endavant, així que tranquil·les. El pendent suau de la Diagonal s'agraeix i, passat el km 9, encara més, tot baixant per Urgell, on saludem efusivament el Ferran amb la bici. Ens seguirà una estona i el tornarem a trobar més endavant. Cap al 10, al carrer París, se'ns afegeix el Pau que va super fresc i animat. Ens acompanyarà fins al 14, baixant Numància i Gran Via. Aquí també una altra alegria, la meva germana Maica apareix i corre una estona amb nosaltres tres vestida de carrer. Em fa moltíssima il·lusió veure-la i tinc un subidón.

A cada quilòmetre miro el rellotge i veig que hem anat un pèl més ràpid del que jo volia, hem anat a menys de 5'40 quasi tota l'estona menys en alguna pujada. Però estic la mar de bé, només és la por de cansar-me abans d'hora. Sóc molt conservadora, vull guardar forces. Algú em va dir que s'ha d'arribar a la primera mitja ben fresc, i això és el que vull aconseguir. De moment, vaig molt bé.

El Pau ens abandona a la cantonada de Gran Via amb Passeig de Gràcia, on l'espera el Juanjo que ens fa moltes fotos i ens anima. Recordo molt la pujada pel Passeig de Gràcia. Estic contenta, miro els edificis modernistes, la gent, anem comentant coses amb l'Anna, “mira aquest amb sandàlies”, encara parlo, tot i que em diu que no ho faci. Entre el km 15 i 16, al carrer Rosselló ens avança el Pinelli amb dues noies més. No passa res, nosaltres anar fent, queda molta cursa, li dic a l'Anna. Ells volen fer 3'55h.

Entre el 16 i el 17 passem per la Sagrada Família. Miro amunt i m'emociono, pell de gallina, el carrer ple de gent, uaaau! Que guapo que és això de la marató, per Déu!! Va, que el cos m'aguanti, que no em vingui cap migranya, cap mal de panxa...

Arribem a la Meridiana, del 18 al 22 és un anar i tornar. Entremig, l'arc de la Mitja. Hòstia, Anna, si sabessis com vaig de bé, però encara no t'ho diré, perquè tu t'animaràs i encara tinc pors. Torna a aparèixer la meva germana i corrent al meu costat em passa el mòbil, és el Quico, el meu germà, (que té MMP 2:35:58 en marató) l'agafo i li dic que estic al 18, que estic molt bé i que anem a 5'36. La meva germana em diu que també vindrà a l'arribada amb els meus nebots. Em ve plorera un altre cop. Estic emocionada i feliç. I al cap d'un quilòmetres, Zenooon!!!!!! L'Anna crida, jo també! Zenooooon!! L'Anna es para a fer-li petons, jo no puc parar però els hi tiro de lluny. Bua! Més pell de gallina, i això que ja començo a suar una mica.

Passem la Mitja amb 2h. Per a mi, perfecte, li dic a l'Anna. Per ella és massa temps, però jo necessito saber en tot moment que puc arribar al final. Si apreto massa o vaig forçada no sé què em pot passar. Però ara ja en tenim la meitat i, tal com volia, estic fresca, estic molt fresca. Som-hi!

Carrer València a petar de gent, corrent per un passadís estret, quin plaer. Bac de Roda i enfilem Gran Via de nou, he canviat el ritme, m'adono que anem sovint per sota de 5'30. Ens avança l'Elvis, quins collons, va super abrigat... quin valor el tio. També sentim unes ties a darrere que en un repetxó criden “No nos gustan las cuestas!!!!. Això em fa pensar en l'acudit del Lluís “Las rubias, las rubias, las rubias no son tontas!” I li canto a l'Anna i ens posem a riure. Passat el km 24 veiem a la Rosa Trapé, ostres, senyal que anem molt bé perquè és una noia molt preparada. Li dic a l'Anna que no la vull passar, que calma. Aguantem fins a la baixada de la Rambla Prim, cap al 25, i la passem. Quan avanço algú que és bo, sempre m'ho penso dos cops, perquè no m'agrada que em torni a avançar més tard. Tonteries meves.

I arribem al punt clau: la Diagonal. Del 26 al 31 són els quilòmetres on vaig tenir més por. Tothom et parla del mur, de les pàjares... i jo em sentia totalment perduda en aquest punt perquè no sabia què em podria passar. Incertesa total. Havia begut contínuament a tots els avituallaments, l'Anna m'ho donava tot sense haver de canviar el ritme. Què vols, aigua o isotònic? Havia pres mig gel al km 20 i m'havia fet molt efecte. Em vaig prendre l'altre meitat. Anava bé. Li vaig dir a l'Anna que s'avancés que volia estar sola una estona. Cap al 28 un lleuger mareig de 2 segons em va espantar però de seguida li vaig dir que a la propera isotònic. Va ser perfecte i ja no vaig notar cap molèstia d'aquestes en tota la cursa. Per això, baixant ja cap al km 32 vaig agafar a l'Anna i li vaig dir: eh, estic perfecte! Em trobo molt bé!

A la Diagonal, també, abans de saludar a la Torre Agbar, vam trobar l'Eva dels dimarts, que ens va animar molt i ens va fer fotos. Quina alegria veure-la.

Al costat del mar vam seguir el viatge i vam trobar la Mona animant. Per a mi aquell mur imaginari ja havia passat. Ara faltava aguantar una mica més, era el compte enrere. Vaig pensar en l'Empar Moliner que en un article deia que si arribaves a Pl. Catalunya segur que l'acabaves. Per tant, el meu nou objectiu era Pl. Catalunya. Però no pensava com seria de xulo passar per sota de l'Arc de Triomf amb els braços enlaire entre el clam de la multitud. Quina passada! A partir d'allà, tot i que les cames s'anaven cansant, també tenia la sensació de volar entre la gent. I l'Anna cridava i feia cridar tot el públic. Era impressionant.

I sí, ja sóc a Catalunya i baixo volant per Portal de l'Àngel. Tinc moltes ganes d'arribar a l'avituallament dels correctats. L'Anna saluda a tothom, jo somric però no paro, agafo una aigua i patino algun cop però no caic. El profe m'està filmant, ho veig, em segueix un tro i tiro, bec i seguim. Tot va molt ràpid. Veiem a l'Empar Moliner, quina gràcia!! Empaaaaar, ben parida!!1 Li dic, Ella mira de reüll, està concentrada. L'Anna se li fot a xerrar, li diu com qui va al mercat “tu i jo en coneixem, sí, de la presentació de la Mitja de Terrassa...”, no escolto més, tiro, la dona flipa segur de veure-la tan fresca i li fa un gest de sí amb el cap però ni cas. Més endavant, veiem una altra correcat caminant, crec que era una de bona, deu haver petat, quina llàstima. L'Anna els diu coses, jo tiro endavant, no puc parlar gaire ja, m'he de guardar totes les forces.

Va, que ja ho tenim comença l'Anna. Passeig de Colom, fa estona i estona que no parem d'avançar corredors, sembla que no però cansa anar pensant per on passar-los, has de canviar de ritme, girar bruscament... Som al monument a Colom i ja, ara sí, el temut Paral·lel. Sí, que és dret, molt dret, és l'Everest. I més, l'Anna fot la directa i comença a fer ziga-zaga entre la gent i crida: va , Mariona, va!!! Vinga, va, que ja ho tenim!! La gent mig geperuda i esbufegant se la mira amb ulls com taronges. On va aquesta tia saltant i cridant! Vinga, Barcelona, amunt!! Les cames em comencen a pesar, però la segueixo de prop, com un gosset sense pensar massa. Passo per davant de la meva feina. Apa, adéu! Bon vent! Trobem la Isa que em somriu i m'allarga la mà, però no puc parar, la passo sense poder ni parlar. El Pau apareix de nou al meu costat perquè ha sentit els crits de l'Anna. Em dóna aigua. És un sol el Pau.

Miro a terra i llegeixo en blau km 42. Hòstia, que sí que arribo, que ja ho tenim!! Busco a la dreta els meus germans, que m'han dit que serien a aquell costat, però no els veig. Fem l'últim revolt, últims metres, veig l'arc d'arribada, crido a l'Anna que està 2 metres per davant, li allargo la mà esquerra, me l'agafa, correm els últims metres agafades, aixequem els braços i creuem victorioses l'arc d'arribada. Síiiiiiii! Gràcies, Anna! Ens abracem i jo ploro. Ho hem fet.

No penso a parar el rellotge de l'emoció. Anna, uf, em fan mal les cames. És normal em diu. Quan hem fet? Li pregunto. 3'54, em diu. Collons, li dic, no està malament per ser la primera, oi?

mariona76 :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2016 20:04 #1119 per squash (Associat/da)
Hola

bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo..., mariona76 !!!



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2016 21:12 - 19 Mar 2016 22:26 #1120 per Jorfer (Associat/da)
Ara la 70..

Miguel SBD tant generós i solidari com sempre donant un cop de mà al Jaume Bajo. Té molt de mèrit en menys d'un mes fer dues maratons.  :yes: :yes:

Bebop, les lesions inoportunes de darrera hora ens fan dubtar i mai tenim clar el ritme que cal portar a la marató. Pots estar content doncs amb molèsties i pocs entrenaments fer un sub 3h20 és per estar orgullós.  :yes: :yes:

Jordicp3, seguir a les llebres enganxat com una paparra envoltat de molta gent crec que desgasta molt i segur que ho vas patir a la part final. Ànims i ja veuràs com tornaràs doncs la marató enganxa.  :yes: :yes:

Grimi, espectacular foto de la teva entrada a meta. La teva cara ho diu tot. T'ho has currat i tu mereixes campió. Felicitats crack!!!

I la 71

Tonivet la veterania i experiència et permet fer dues maratons i si m'apures tres en poc temps, però això si, sense pretensions.
Està molt bé 3h17 i 3h18.  :great: :great: :yes: :yes: M'ha agradat la teva crònica amic  :yes: :yes:

RunnerSantBoi, Manolo després de la octava vendrá la novena seguro. A ver si encuentras solución a esos metatarsos y a seguir disfrutando de la distancia mítica. Felicidades por una más :yes:

Serginho, ja has debutat i ara agafaràs la malaltia que et provocarà repetir i repetir. Benvingut al món maratonià

TociBDN segur que caurà aquest sub 3h04 doncs fusta tens. Moltes gràcies per donar-nos un cop de mà a la galera company. Per cert, on intentaràs donar la següent mossegada a la marca?


Please Entra or Crear compte to join the conversation.