38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

19 Mar 2016 21:16 #1121 per xevifisio (Associat/da)

OPORTUNITAT PERDUDA

Per mi la historia d’aquesta marató va començar el dia de la marató de BCN
de l’any passat. Aquell dia, n’hem formar una barqueta de 3h30 amb més
de 10 companys i va resultar de meravella amb molt bon rollo i força companys
que vam assolir el repte de baixar de 3h 30’. Algun d’ells com en xevifisio, Guillem
Gandol, JJ_SBD,… van arribar una mica sobrats.  Llavors, vaig pensar en la
possibilitat de fer una barqueta de 3h25 al 2016.

Uns mesos després tot es va consolidar quan en Polgi em va dir que volia anar
a 3h25 per acompanyar al Pol26 en el seu debut…i que contaríem amb més llebres
i remers…Així fins que finalment  érem 23 apuntats a la barqueta.  :party: :party:

Tot es va esgarrar quan a principis de febrer vaig tenir un dels meus despistes
i vaig  patir una caiguda a la CDLA lesionant-me en un isquio i amb un fort hematoma.
Això em va tenir quasi  2 setmanes parat i vaig acabar el mes de febrer amb
tan sols 112 km en entrenaments i perdent la Mitja de BCN que faig servir de test.
Les sensacions al tornar a entrenar eren dolentes i els meus dubtes sobre l’objectiu
del 3h25 anaven augmentant. Per acabar de plorar la darrera setmana vaig enxampar
un constipat… :'(

Arribem al diumenge i quan em desperto el meu primer pensament es que tinc mal
de coll…Esmorzo afegint un ibuprofeno i em poso en “mode positifo”. Agafo el cotxe
per anar a la sortida i aparco en un gual permès que cada any trobo lliure… ;)
Em presento sobrat per la foto i son moments  fantàstics en que tots tenim una
excitació particular. 
Entro al calaix i em trobo amb un munt de companys amb un molt bon ambient.
Estem molt ben situats i fins i tot, apareix  el ManoloM fent fotos…

km. 0-5 Temps : 24’10
La sortida es molt neta i no tenim problemes des de l’inici.  Instintivament em col•loco
al darrera del grup i només per endavant del sandmann i en danabold.  Pujant a la
Diagonal des de el Nou Camp em despenjo una mica però de manera controlada.

km. 5-10 Temps : 24’05
En la baixada ens tornem a re agrupar pràcticament tots i vaig molt còmode. Es una
passada la quantitat de gent que ja està al carrer a aquestes hores!

km. 10-15 Temps : 24’20
Per mi serà els millors moments de tota la cursa. Estic a prop d’en Jorfer que
voluntàriament s’ha situat una mica enrere per enllaçar amb tots. Un corredor li
demana a quin ritme anem i ell li diu que a 3h25 i li senyala una gorra blanca que
està uns 50 metres endavant i li diu: Tots aquests anem a aquest ritme! Quasi ocupem
una mansana a la Gran Via!

km. 15-20 Temps : 24’24
A dalt del Passeig de Gràcia m’entretinc una mica en un avituallament amb la
família i perdo uns metres…i els rastres de la barqueta. A partir d’aquí, pràcticament
aniré sol la resta de la marató. Al arribar a la Meridiana busco al Zenón :love: …i no el trobo…
igual que l’any passat. Suposo que mirava a prop de Can Tripas i era bastant abans…
Si que veig al kim que m’anima com sempre!

km. 20-25 Temps : 24’30
Passo la mitja marató en 1h 42’ 24 i penso que no estamos tan mal…encara que
dubto que pugui doblar el temps. Torno a no veure al Zenón i tinc pensaments
positius vers en ell!

km. 25-30 Temps : 25’35
Començo a notar falta de xispa i penso que la marató se’m farà llarga. Canvio
mentalment l’objectiu i passo a pensar en fer un sub 3h30.

km. 30-35 Temps : 26’14
Segueix el ritme decreixent encara que no topo amb el mur com havia pensat
uns quilòmetres abans. En aquest tram avanço al Gorka i li dic que s’enganxi que
jo també vaig fluixet, però no li es possible
km. 35-40 Temps : 27’37
La baixada de ritme és brutal. Després de veure la família passat l’Arc del Triomf
decideixo canviar de tàctica: ja no miraré més el rellotge i em poso a gaudir de la cursa
d’una altra forma: M’enganxo al públic (encara que perdi traçada) i em dedico a
picar mans amb els nens i escoltar el meu nom cridat per la gent que està a la
primera fila. Arribo al avituallament correcat. Vaig petat però el gaudeixo  com mai:
em sembla que passo a càmara lenta…veig cares conegudes: Pereboss que em dona
una ampolla d’aigua, alfons, danigoal, mario.cat que corre uns metres amb una
ampolla isotónica i molts més: Moltes gràcies a tots!!!

km. 40-42,195 Temps : 12’16
Avanço al piltrafillas que fa honor al seu Nick  :rofl: i em diu que tiri…Arribo al Paral•lel i
segueixo amb la meva tàctica de pujar enganxat al públic. Sento cridar el meu nom
i em relaxo i pateixo al mateix temps. Arribo i veig el meu temps final 3h33`06.

Estic content i em trobo al amic i Jorfer i quasi no tinc esma per agraïr el seu esforç.
Ara en fred penso que he perdut una oportunitat de baixar el meu temps…però estic
content per haver acabat la meva desena marató gaudint tant.   
 

Agraïments

Al Xavi-nad, per haver accelerat la meva recuperació..i pels seus consells
A les llebres del 3h25: Jaume86, Polgi, amic, TociBDN,  Jorfer
Als companys animant: Ramon Beltra, zaldibia, patiño, kim, Mona, ManoloM....i molts més
Als companys avitualladors de la catedral i els dels altres avituallaments
A tot el públic en general que ha aconseguit que aquesta marató sigui tan gran!
Completament d’acord amb la llista de suggeriments que han posat en Jorfer i Manel59.
 

[/quoper

Tiny, per mi la marato d'aquest any també va començar amb la barqueta sub3h30 de l'any passat.
Espero que l'any que vè tornem a coincidir i tots assolim l'objectiu desitjat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2016 21:52 #1122 per obadia (Visitant)
mariona76 Felicitats per la teva primera marató i felicitats per la gran cronica

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2016 09:05 #1123 per MIGUEL SBD (Associat/da)
mariona76 :love:

Gran crónica gran marató ja ets marationana moltes felictats  :great: :great: i també a la Socanna :love: per fer-te de llebre  :he:  i ja ho saps quant volguis fer tirades per la propera marató sempre estaré disponible per tu  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2016 10:43 #1124 per socanna (Associat/da)
mariona76 ha sigut genial compartir tot aquest temps al teu costat ;) I al final ho hem fet, ha sortit bé, i ja ets  maratoniana!!!! :party: :party: Ara veig que apart de córrer bé, també saps fer grans cròniques :love: Que sigui per molts anys crack 8)

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2016 20:27 #1125 per mk30 (Associat/da)
Veig cróniques molt llargues i emocionants, moltes felicitats a tots per la vostre experiencia, no us puc anomenar a tots ja que he començat a llegirlas avui i se m'han acumulat.

El poder compartir aquesta afició amb tots els amics corredors es molt gran. :love:

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2016 20:45 - 20 Mar 2016 20:48 #1126 per mariona76 (Associat/da)
Gràcies, socana , squash, miguelsbd i mk30:party: :party:
obadia, ets un campió i m'he emocionat amb la teva crònica.... Felicitats, maratonià!! Ja som del club de la glòria! :great: :great: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 19:37 #1127 per bebop (Associat/da)
Gràcies a tots per les vostres cròniques. Córrer una marató es sempre molt especial però aquesta ja s´ha acabat. Ara tots tornarem a nous objectius i altres curses. Per la meva part ara em passo a la muntanya, que ja tinc ganes, com a mínim fins a final d´estiu. M´estic plantejant fer la Marató de València d´aquest any.

Gràcies Jorfer per aquest detall tan maco que sempre tens de fer un comentari personal a tothom.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 23:19 #1128 per RunnerSantBoi (Visitant)
gracias Jorfer (Jordi ) en principio es mi última marató  :rofl:  pero si una chica del club debuta en 2017 me he comprometido a hacerle de liebre sobre 4:15 o asi  :great:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 09:38 #1129 per grimi (Associat/da)
Crònica del meu primer sub 3.

Bon dia penya aquí ve la meva crònica, ja se que esteu cansats de llegir cròniques però veig que es una tradició correcat i jo apa doncs a mantenir-la ;-)
No cal dir que la podeu saltar tranquil·lament que no em sentiré gens ofès ;-0.
La meva vida de corredor es curta i de maratonià recurta i fins diumenge havia tingut mala sort.
La primera a Donosti fa 3 anys va ser un plaer 3:27 gaudint i descobrint la distancia.
Després a Sevilla en fa dos em faig lesionar i vaig sortir igualment mig coix i vaig caminar els últims km amb rampes i passant-ho fatal. 3:17
A Nova York l’any següent vaig agafar una galipàndria absoluta que si no hagués estat en un lloc tant emblemàtic m’hauria quedat a l’hotel 3:20.
L’any passat a Bcn estava preparat per sortir amb la barqueta del Jorfer i intentar un 3:07 i una grip em va deixar a casa i no vaig poder ni córrer. grññññ
Em vaig treure l’espina anant a Berlin sense entrenar i vaig poder córrer tranquil disfrutant: 3:30.
Finalment aquest any m’he trobat be. Sense lesions bon entrenament i el dia de la cursa descansat i amb el cap fred. Vaig fer 1:24:02  a la mitja de Granollers i a Gava la tirada de 30Km em va sortir clavada a 4’14’’.
Haviem preparat el sub 3 amb una penya de terrassa del Jim i amb alguns del california al final els del californa es van rahar i van decidir fer 3:15. A la majoria els hi va sortir be (bona decisió) i només vem quedar tres de la colla de terrassa per intentar el sub 3: el jordi el xavi (el búfal) i jo.
A les 6 del matí abans de sortir de casa rebo un missatge d’anims de la Socanna, amiga terrassenca!! Ets molt gran Anna!!!
A la sortida amb molts nervis vaig conèixer al Joan3 molt amable i animós que ens va donar confiança a tots tres.
Tret de sortida i gallina de piel primers kms una mica massa ràpid el meu rellotge marca que anem per sota de 4!!!! Un dels tres el Jordi segueix les llebres i ja no el tornarem a veure fins al Km 30 ens quedem el meu amic xavi i jo per darrera i deixem marxar les llebres.
4 llebres marxen molt i una va una mica mes lenta.
Nosaltres ens quedem encara al darrera de la lenta.
Al km 5 passem a 21:10 que son 5’ mes ràpid del previst però son els pitjors km de pujada per tant podíem tranquil·lament haver passat una mica mes lents. Que fan les llebres ? no ho entenem!
Agafem el nostre ritme i veient sempre la llebre al davant no els intentem atrapar passem el Km 10 a 42:14 (15’ mes ràpid del previst) no se que fan les llebres!! Ens posem nerviosos no entenem res però amb el cap fred no les volem atrapar tot i les temptacions...
Al voltant del 15 la ultima llebre apreta i s’ajunta amb el grup de llebres avançades aquí ja les perdem de vista.
Passem el 15 amb 1:03:40 aquí nomes portem 5’ per sota del previst potser hem deixat marxar massa les llebres...
Però a la mitja la sensació es confirma: -anem be. Passem a 1:29:39.
Baixant per la meridiana veig el grup de Jorfer que puja fan goig tants correcats junts!. Intento saludar però no em veuen.
Amb el xavi anem molt compenetrats poca xerrera molta concentració compartim aigües i gels i ens donem ànims i ens fem companyia. Es la seva primera marató i vol fer un sub 3!! Pero te molt bona marca en mitja i ho pot intentar. A les series es el més ràpid i el mes fort i el mes jove del grup esta fort con un brau per això el Jim li ha posat el sobrenom del “Búfal de Terrassa”.
La baixada fins el mar va com una seda i arribem al Km 30 amb 02:07:04 (25’ mes ràpid : hem pogut recuperar baixant)
Aquí ens trobem a l’amic que havia marxar amb les llebres el Jordi que no pot seguir i afluixa. El Xavi tb decideix baixar el ritme i veig que es queda amb ell. Amb recança marxo tot sol. Després sabré que el Xavi no ha fet tanta figa i haurà seguit una bona estona a ritme.
Jo tenia la família a l’arc de triomf i m’he dit per nassos que passo a l’hora prevista per allà (han baixat de terrassa en tren i s’han fet un matinón per ser a l’hora a lloc). Aconsegueixo arribar al 35 amb la força d’haver-los vist i amb llàgrimes als ulls amb 2:28:24 (nomes 20’ per sota)
No he fet mai la marató de BCN estic sol no tinc ni idea del que perdré al paral·lel i em fa por que els 20’ que em sobren siguin pocs segons....
A la Catedral l’avituallament correcat em dona una bona empenta i els seus crits d’ànim son energia!!! Visquen els correcats de la catedral!!
Al passeig de colom em trobo al carloshb que afluixa una mica intento animar-lo però es ell qui m’esperona!! Gràcies carloshb.
Arribo a colom i veig que la cosa és possible.
Estic cansat però no tinc rampes: avui és el dia.
Apreto les dents i tiro amunt començo a avançar a molta penya i faig mig paral·lel amb un pet: veig les torres, ja hi soc, veig  l’arc, giro la corba, és plena de gent sento els crits no veig ningú, no indentifico ningú, enfilo la recta final i el crono oficial encara porta el 2:58 no pot ser!! Em puc relaxar i gaudir del moment entro eufòric amb els braços amunt plorant com una magdalena!!! 2:59:08 temps oficial.
Enorme felicitat!!
La meva impressió es que el fet de dividir la cursa en fragments de 5km i estar nomes pendents dels parcials ens ha permès no gastar energies abans de temps. Al no conèixer la marató hem sigut mes cautes i potser mes inconscients.
Vaig córrer molt cerebral i molt prudent no vaig poder saludar ningú pel camí ho sento!!! No conec an Zenón i desde aquí m’excuso de no saludar-lo però tampoc no el vaig veure.
Es la pega que te anar massa concentrat i pendent només del ritme i d’economitzar el màxim les energies.
Però la cosa ha sortit be ara cada nit ho celebro ;-)
Salut i cames companys!!

Grimi


Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 10:11 #1130 per MIGUEL SBD (Associat/da)
grimi

gran crónica com la teva marató moltissimes felicitats per aqiuest sub 3h crak  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 10:20 #1131 per grimi (Associat/da)
Gracies Miguel
Et vaig veure com sempre ajudant als demes!!
n'hi ha una bona colla a corredors.cat que us dediqueu als altres
sou una passada!!
Jorfer, tu socanna i tants algres que no conec
abraçada forta
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 12:49 #1132 per curat (Associat/da)
Hola a tothom!

Doncs després d'uns dies de repòs maratonià intentaré fer una crònica de la marató de Barcelona d'enguany.
Primer de tot, agraeixo al ruben6 el que hagi fet possible que corri aquesta marató.  :love: Gràcies crack!
Ha estat el meu retorn maratonià després d'una pausa una mica llarga (almenys a mi se m'ha fet moooolt llarga) per lessions, inactivitat i d'altres herbes  :whistle:
Doncs si, des del desembre de 2013 on vaig finalitzar la marató de Málaga amb una sensació d'haber donat el 100% vaig encadenar una lessió al genoll dies després de llebrejar a la mitja de Terrassa que no vaig poguer solucionar per tal de correr la marató de BCN de 2014 i aquí vaig fer una aturada llarga per recuperar el genoll que després va enllaçar amb una nova paternitat.
Els que portem uns quants anys en aquests saraus ja sabem el que costa recuperar-se després d'una llarga lessió i si a sobre tens altres prioritats davant... doncs correr passa a ser molt secundari amb les conseqüències de quilets de més... Total que al gener de 2015 em dic que he de començar a treure una mica de temps per tornar a córrer ni que sigui poc i lent. Començo poc a poc. No puc correr seguit més de 500m  :beurk: Poc a poc vaig agafant una mica de fons però no puc tenir continuïtat i faig passes endavant i endarrera fins que a l'estiu em proposso preparar una marató a la tardor i trec temps d'hores de son per obligar-me a sortir almenys 3 dies x setmana. Vaig sortint i millorant poc a poc, però veig que no puc preparar una marató amb unes mínimes condicions i l'objectiu de marató de tardor (València, Castelló) va evolucionant a marató d'hivern (Tarragona). Doncs sembla que estabilitzo els 3 dies setmanals d'entrenament i aprofito els diumenges per fer més quilòmetres per tal de pujar una mica el volum que és molt minso. Durant el mes de novembre faig un 10mil amb l'inesperat resultat d'un sub40' pels péls  :surprised: i al desembre amb una mitja decent en 1h26'. Doncs sembla que no estic tan malament. S'apropa la marató de Tarragona i tinc confiança per sortir a fer una bona marató al voltant de 3h05' però la setmana prèvia a casa tots malalts i marató a fer punyetes  :arf: Sembla que la marató de ha de ser la núm. 20 no vol fer-se realitat, però em donen l'oportunitat de córrer a BCN i intento allargar la preparació amb no massa bon resultat doncs entre l'aturada d'uns 15 dies i que després només puc entrenar 1 o 2 dies a la setmana fan que la forma es vagi apartant de mi. Però malgrat tot, estic molt motivat per correr. Em fa molta il·lussió tornar a sentir-me maratonià. A més es dona l'efemèride de 10 anys del meu debut en la distància i fa que els números rodons 20a marató als 10 anys del debut s'hagin de fer realitat.  :yes:
Doncs després d'aquest totxo de prèvia em presento al cafetó previ de la marató amb moltes ganes. Que n'hi ha de bona gent a corredors.cat. Som collonuts! L'ambient és fantàstic. Com ho havia trobat a faltar. Foto, xerrades prèvies. Després m'agafo un temps en solitari per gaudir de l'ambient i preparar-me mentalment. Fa dies que he decidit sortir a 4'30 x km sabent que faré gasosa però m'és igual.
Deixo bossa, faig un riu i cap al calaix vermell. Intento possar-me a l'alçada de les llebres de 3h15' per deixar-les enrera només sortir. Només trobo de la barqueta de 3h10' a l'ignasi65 que està molt concentrat. Pell de gallina amb la Caballé i el Mercury i a córrer. Que bé que em sento corrent. Es fa difícil a Maria Cristina però un cop a Sants la cosa millora. M'ha costat deixar enrere les llebres de 3h15' però ja estic agafant el ritme. Atrapo a Sants al tonivet i l'ftorner i després ens passen en Dennis i el Carles22 que juguen a una altra lliga. Vaig fent al ritme que volen les cames i al cap de pocs quilòmetres m'he allunyat de'n tonivet i cia. Vaig un pel més ràpid del que toca però és el ritme que em porten les cames i tampoc vull estar pendent del rellotge. Cada 5km agafo parcial i valoro. M'ho estic passant teta. Disfruto amb la gent animant per tot el recorregut. A les pujades m'ho prenc amb calma i a les baixades cos endavant i deixo correr les cames. Les sensacions són bones, faltaria més. Vaig combinant aigua i isotònic als avituallaments i faré un gel cada 10km i després un altre al 35. El 10mil el passo en 44'15. El gir a Numància i el posterior pas per darrera de Les Arenes és brutal. Vaig volant. Hi ha uns instants de relax per després encarar Gran Via també amb una gentada que t'hi cagues. Giro a Passeig de Gràcia i em fa especial il·lusió l'animació de la fotògrafa, Felip i nens  :love:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 13:28 #1133 per curat (Associat/da)
...

Pujo Pg de Gràcia bastant tranquil per passar el km. 15 en 1h06'29. Fa estona que l'estòmac m'està avisant que hi ha un raconet que vol sortir  :beurk: però segueixo endavant. El pas per Sagrada Família és molt bonic i després ja encarem València on ja controlo més el ritme i després la Meridiana on m'aturo per donar-li un gran petó i abraçada a l'amic Zenon que està amb el seu gran somriure donant-nos força. Gràcies!  :love:
Passo el km.20 en 1h29'22. Aquesta parcial ha estat una mica més lent intencionadamant.
Girem i Merdiana avall passo la mitja en 1h34'16" una mica més ràpid del planificat però no gaire. El tram del Clot i La Verneda es fa una mica feixuc però el perfil ajuda. Al km. 25 l'estòmac torna a protestar i torno a ignorar-lo. He marcat en aquest parcial favorable 22'17" però ja veig que no vaig bé. L'estòmac tampoc ajuda però ara bé el tram de Diagonal amunt i avall que es fa monòton però aquí estic concentrat en el ritme força bé fins que l'estòmac diu que m'aturi si o si. Així que tot just al km. 30 entro a l'WC i em trec de sobre allò que sobrava  :whistle: i després d'una mica més d'1' ja torno a correr. Quin descans! En aquest punt està l'squash que em pregunta si vaig bé i li menteixo dient que si  :whistle: He marcat el parcial del km.30 en 22'51" i tot i l'aturada "tècnica" encara estic en temps de 3h10' però ara les cames ja no funcionen igual i començo a notar la manca de quilòmetres i d'entrenament. Doncs he fet força tirades llargues però la musculatura no està preparada del tot.  Per la zona del Fòrum m'alegra molt veure en cursa al jaume que ha estat també lesionat molt temps.  8) El litoral es fa força dur i en aquest tram estic atrapant a l'ignasi65 i ens anirem passant unes quantes vegades fins al final. Tots 2 sabem que se'ns ha acabat la benzina però volem arribar al final ni que sigui espitxant el cotxe. En aquest tram recordo a la Mona animant com una boja  :great:
Fins el km.35 encara corro dignament però m'ha començat a fer mal el maluc esquerre i tot passant per davant la Ciutadella tinc un avís de rampa que fa que m'aturi en sec, estiri una mica, camini uns metres. Començo a trotar i sembla que la cosa aguanta. Pas per l'Arc de Tríomf brutal. Tornen a estar animant la fotògrafa, Felip i família  :love: i els llanço un petó per ots. Estic eufòric i vaig animant al públic i encaixant les mans als nens. Pateixo problemes físics però estic disfrutant. De camí a Pl. Catalunya tornen a aparèixer les rampes i ja seran un no parar fins al final. Ho encaixo bé i vaig fent a ritme molt lent. El següent objectiu ara és l'avituallament correcat de la Catedral on passo saludant a tothom i dient-lis que són els millors. Ja sé que la marató no se m'escapa i així vaig fent fins arribar al Tourma·lel  :he: Aquí m'aturo a fer petons a la mama i germana que m'han vingut a veure  :love: i ja estem al tram final. Quan passo pel km 42 estic eufòric i tota la recta de Maria Cristina em vaig enrecordant del meu tiet que era com un germà gran per a mi, que ens va deixar fa pocs mesos quan encara no li tocava. I abans d'entrar a meta li dedico aquesta marató a ell i també a la meva petitOna  :love:
Entro en meta amb un temps de 3h21'34" He fet gasosa de la bona fent 13' més la 2a mitja  :intello: i la veritat és que no m'importa doncs he difsrutat i patit molt alhora i m'he retrobat com a maratonià  :yes:
Com a conclusió que trec és que li he faltat el respecte a la sra. Marató i ella m'ha possat a lloc. La propera vegada la tornaré a respectar però sàpiga vosté que no em fa gens de por  :winktongue:
Com a estadística, no feia un temps tan "dolent" en marató des del 2006 (l'any del meu debut) però estic segur que encara estaré a temps de fer maratons millors i també desitjo de fer-ne de pitjors. El tema és seguir gaudint d'aquesta estimada distància durant molt temps  :yes:

Ara, valorant la cursa en si, he de dir que tenim una marató de Champions, de 1r nivell. Evidentment, que hi ha coses que es poden millorar encara més però, a part de les que va mencionar l'amic jorfer no se m'acut cap més. Està a nivell de Gold Label  :yes:

Agraeixo de nou a tothom que va estar animant, fent fotos, fent de voluntari, avituallant o fent d'espectador doncs tot@s hem fet gran la nostra estimada marató de Barcelona  :great:
I, evidentment, felicito a tothom que la va correr i si va obtenir el resultat que volia, ja és l'òstia.

Salut!

PS Sort que pretenia fer-la curteta  :whistle:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 13:41 - 22 Mar 2016 13:54 #1134 per curat (Associat/da)
He anat llegint alguna crònica i vull felitar a tothom que les escriu doncs ens donen un punt de vista diferent cadascuna d'elles  :yes:
N'hi ha dues que m'han agradat especialment, la de la mariona76 i la de l'obadia  :great: Ambdós debutants!  8) Ara ja sabeu de que va això i segur que tornareu  :wink2:

He començat a llegir pel final així que segur que n'hi ha d'altres també molt boniques que segur llegiré més endavant  :yes:

salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 13:51 #1135 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Curat

Quina crónica més curta  :rofl: fent gaseosa I tot moltes felicitats crak  :great: I com dius tu és  la nostra marató  :yes:  :party: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 22:47 #1136 per Dennis Teuling (Associat/da)
Obadia & Mariona76 :party: :party:
Molt bona primera marató i molt bones i completes cròniques  :yipi: :yipi: (Llegirem molts més en un futur no molt llunyà, oi?)

Grimi, espero que segueixis celebrant-ho, que és un marcón  :great: :great:
Molts tenim (també les llebres) la falsa impressió que sub 3h = sub 4'15"/km, però és gairebé 4'16".
42,195 x 4'15 = 2h59:20"... vull dir, no cal guanyar encara més temps respecte al ritme 4'15" doncs ja tenim prou marge :sarcastic:

Curat, m'alegro molt que t'has retrobat com a maratonià, campió.
Lo bo és que ja vas dir per aquí que faries gasosa, al matí també, ho vas dir a tu mateix el momento de sortir...
i vas tenir raó. Això és diu "Self fulfilling prophecy", que no sé com és en català, però ja m'entens  :whistle: :whistle:
Lo important és que tornas a córrer a bon ritme, i llàstima que no vam poder fer la marató de Tarragona, que els dos estavem molt millor de forma (sobre tot tú, és clar :sarcastic:).

I Jorfer, moltes gràcies, de part de tots, per tots els teus elogis :love: :love:
A més, has anat a un ritme molt més lent que tú hauries d'anar, però com sempre, servint a molta gent.
Tot i així, després de tants mesos parats, i fa pocs mesos rodaves a 6', és una molt bona marca post lessió.

Seguirem llegint les noves cròniques  :whistle: :whistle:
(Ara que el Mister no ens deixa córrer fort, tenim més temps per gaudir de les cròniques :yes:)


1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2016 14:22 - 23 Mar 2016 14:35 #1137 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Felicitats a tots per les vostres Maratons 8), al avituallament del km 38 i en Zenon al que aquest any si vaig veure  ;)

He disfrutat molt de les vostres cróniques i ja tenim alguna que altre candidata a Premi Pastanaga  :yes:

La meva crónica es la de qualsevol de la barqueta de 3h25' a la que haig de donar les gràcies per la motivació que em va donar.
Al km 2 amb les cames fredes ja tenia pensaments d'abandonar i vaig pensar que la barqueta no s'ho merexía. Havia fet els deures i estava a la linea de sortida, però el motiu d'aquesta Marató era fer-la amb en Pol26 i no hi era.
A partir del km 10 i veura amb ell, junt amb la Marta i el Isaac que esperava al David77 per mes endavant, em vaig animar. El veure el gruix de la barqueta i tots els que veu animar d'espectadors em va motivar. I al final em vaig engrescar al Paralel per pujar alegre i disfrutar dels darrers metres. :great:

Estic molt d'acord amb les propostes llegides de millora i també haig de dir que aquest any el guardarroba ha estat perfecte  :yes:

Per cert no us va sortir llarga segons el GPS?  :mdr:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2016 18:19 #1138 per curat (Associat/da)

Curat

Quina crónica més curta  :rofl: fent gaseosa I tot moltes felicitats crak  :great: I com dius tu és  la nostra marató  :yes:  :party: ;)


Gràcies Miguelito!!  ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2016 18:22 #1139 per squash (Associat/da)
Hola

curat, mentint-me? Molt bé.

Tu i jo hem acabat !!!

Reserva hora al dentista, que el proper dia et poso el peu i deixaràs la calaixera a l'asfalt. Avisat.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2016 18:26 #1140 per curat (Associat/da)

Curat, m'alegro molt que t'has retrobat com a maratonià, campió.
Lo bo és que ja vas dir per aquí que faries gasosa, al matí també, ho vas dir a tu mateix el momento de sortir...
i vas tenir raó. Això és diu "Self fulfilling prophecy", que no sé com és en català, però ja m'entens  :whistle: :whistle:
Lo important és que tornas a córrer a bon ritme, i llàstima que no vam poder fer la marató de Tarragona, que els dos estavem molt millor de forma (sobre tot tú, és clar :sarcastic:).


Gràcies Dennis!!!  :great:
Segons google translate: profecia autocomplerta
Però, de fet, la millor traducció seria: tossut com una mula pretenent esfondrar el Mur amb el cap  :he:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.