38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

09 Nov 2015 09:30 #61 per Null0 (Visitant)
Hola,

la idea de correr la Marató de Barcelona del 2016 és una cosa que la tinc al cap des de fa unes setmanes però el record de la nefasta preparació de la del 2014 em frena una mica.
He estat buscant plans d' entrenament per internet però no hi ha cap que em faci el pes
Veient que aquest any sembla que no hi haurà repte per prepar la Marató i amb tota la vostra experiencia em podrieu recomanar un pla d' entrenament sub 4 hores?

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2015 10:13 #62 per Buff! (Associat/da)
my.asics.com/es/es-es

Et permet planificar en funció del temps que tinguis ara en una distància deteminada, i pots triar entre si vol fer tres ò quatre dies a la setmana. Té com a particulartiat que NO FAS SÈRIES.

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2015 10:18 #63 per Null0 (Visitant)

my.asics.com/es/es-es

Et permet planificar en funció del temps que tinguis ara en una distància deteminada, i pots triar entre si vol fer tres ò quatre dies a la setmana. Té com a particulartiat que NO FAS SÈRIES.

Hola Buff!
Gràcies per la recomanació. Aquest és el pla que vaig seguir al 2014 i amb el que vaig fer figa. Crec que el fet de no fer sèries em va anar malament.
Crec que el que faré es possar-me en contacte amb un dels dos entrenadors que hi ha per aquí i que em planifiquin bé l' entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2015 10:26 #64 per Buff! (Associat/da)

.... però el record de la nefasta preparació de la del 2014 em frena una mica.
He estat buscant plans d' entrenament per internet però no hi ha cap que em faci el pes


Jo penso que el primer que has de fer abans de cercar el pla, és cercar la motivació per afronatar el repte que t'has imposat.

1.- Si la preparació va ser nefasta et va fallar això, no el pla. Si en tries un, i no tens motivació per seguir-lo, el teu cap anirà fincant totxanes al mur el dia de la cursa.
2.- Què vol dir "no em fa el pes"? No t'agrada el nivell d'exigència, el volum de treball, els dies que hi has de dedicar? 

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2015 10:35 #65 per Null0 (Visitant)
Bé, crec que va ser nefasta perquè a 5 setmanes de la Marató vaig acabar lesionat del genoll, encara que clar també hi han altres factors que segurament van condicionar aquesta lesió a part del pla.
Sobre no fer el pes, volum, dies exigència cap problema, si s' ha de seguir un pla es segueix. El que no em fa el pes es que veig que molts dels plans (o els que he vist) la tirada llarga del cap se setmana a dures penes passa dels 110 minuts.
Sempre havia pensat que quan estas en setmanes de càrrega les tirades havien de ser properes als 150 minuts aprox.

I et dono la raó, el principal problema és el cap però em vull treure la espineta clavada de 2014

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2015 10:45 #66 per RugbyMan (Associat/da)

Bé, crec que va ser nefasta perquè a 5 setmanes de la Marató vaig acabar lesionat del genoll, encara que clar també hi han altres factors que segurament van condicionar aquesta lesió a part del pla.
Sobre no fer el pes, volum, dies exigència cap problema, si s' ha de seguir un pla es segueix. El que no em fa el pes es que veig que molts dels plans (o els que he vist) la tirada llarga del cap se setmana a dures penes passa dels 110 minuts.
Sempre havia pensat que quan estas en setmanes de càrrega les tirades havien de ser properes als 150 minuts aprox.

I et dono la raó, el principal problema és el cap però em vull treure la espineta clavada de 2014


Bon dia,

Jo entreno amb el JB (un dels dos entrenadors) i la veritat es que molt bé. En Raul també es molt bon enytrenador. em sembla que ara hi havia una oferta per probar un dels 2 per 2/3 mesos no recordo sense compromis.

Si tens en ment buscar-te'n algú que t'aconselli jo et recomenaria provar amb algú dels de la casa uns mesos i tu tries. Sempre es fà alguna trobada presencial per fer series o entrenos entre els del grup i aixó ajuda molt per conseguir aquesta motivació...a més que el tens que pagar i només per aixó al motivació ja ve soleta  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2015 12:06 #67 per Jorfer (Associat/da)
Hola companyes i companys.

Com a representant de la comissió esportiva us informo que estem treballant per a organitzar un nou repte de cara a la marató de Barcelona 2016 amb un o una  atleta d'èlit.

En aquest moment no us podem donar més informació però creiem que serà una proposta molt interessant.
La idea és començar el dilluns 30 de novembre i el repte tindrà una durada de quinze setmanes.

Esperem que les negociacions vagin bé i es confirmi el repte.  :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2015 12:22 #68 per Grinta (Associat/da)
Molt bona iniciativa Jorfer!  8)
Jo vaig formar part del repte de l'any passat i és altament recomanable.
N'aprens un munt i fas una colla molt maca de companys.
Apunteu-vos perquè val la pena.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2015 12:45 #69 per solteron (Associat/da)
Molt bona Jorfer !

Per cert els que us heu preisncrit com a clients de Zurich, heu rebut la confirmació ? jo encara no  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2015 23:40 #70 per XAVI-NAD (Associat/da)

Molt bona Jorfer !

Per cert els que us heu preisncrit com a clients de Zurich, heu rebut la confirmació ? jo encara no  :neutral:


Solteron jo deu fer quatre anys que corro convidat per ser client de Zurich, i triguen uns quants dies en fer mail de confirmació. Per cert no us adormiu perquè els temps canvien i ja no es pot apuntar un fins dates properes a la Marató com anys enrere. Enguany ho han limitat als primers 1000 clients que s´inscriguin. Acabo de fer-ho jo i porten ja quasi hores d´ara dos cents i escaig, aprop d´una quarta part. Afanyeu-vos a fer la inscripció!  ;) :great:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2015 10:35 #71 per Josep Guasch (Visitant)

Hola companyes i companys.

Com a representant de la comissió esportiva us informo que estem treballant per a organitzar un nou repte de cara a la marató de Barcelona 2016 amb un o una  atleta d'èlit.

En aquest moment no us podem donar més informació però creiem que serà una proposta molt interessant.
La idea és començar el dilluns 30 de novembre i el repte tindrà una durada de quinze setmanes.

Esperem que les negociacions vagin bé i es confirmi el repte.  :yes: :wink2:


Molt bona notícia!! jo l'any passat el vaig fer i em va anar molt bé, va ser la meva primera marató i vaig fer un molt bon temps. Aquest any repeteixo segur. Ja ens avises Jorfer.
Gràcies

Salut i Peles Flanagan!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2015 10:50 #72 per Jorfer (Associat/da)

Hola companyes i companys.

Com a representant de la comissió esportiva us informo que estem treballant per a organitzar un nou repte de cara a la marató de Barcelona 2016 amb un o una  atleta d'èlit.

En aquest moment no us podem donar més informació però creiem que serà una proposta molt interessant.
La idea és començar el dilluns 30 de novembre i el repte tindrà una durada de quinze setmanes.

Esperem que les negociacions vagin bé i es confirmi el repte.  :yes: :wink2:


Molt bona notícia!! jo l'any passat el vaig fer i em va anar molt bé, va ser la meva primera marató i vaig fer un molt bon temps. Aquest any repeteixo segur. Ja ens avises Jorfer.
Gràcies


Estem concretant i esperem que durant la propera setmana ho lliguem tot i puguem començar a fer difusió  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2015 13:22 #73 per Wallaby (Associat/da)

Molt bona Jorfer !

Per cert els que us heu preisncrit com a clients de Zurich, heu rebut la confirmació ? jo encara no  :neutral:


Jo encara no la he rebut tampoc.

Ens volen fer patir...

5KM: 17'07" (5K El Prat 2016)
10KM: 34'25" (Nassos 2016)
21KM: 1h16'58" (Mitja Barcelona 2014)
Behobia/SS: 1h15'47'' (2013)
Marató: - 2h44'52" (Marató de Barcelona 2017)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2015 17:07 #74 per ManoloM (Associat/da)
hola!!!
Quien esté penando en hacer la Maratón que se prepare, como ha avanzado el amigo Jorfer estamos preparando un reto, que va a ser sonado y creo que se va apuntar mucha gente.
Estar atentos que en unos días os informamos de más....solo deciros que el reto va a salir casi, casi Gratiiiiiissssss!!!  :surprised: (mode Nuñez  :party: )




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2015 20:43 #75 per Hansi (Associat/da)
Graaaaaan comissió preparant el repte per la marató! :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2015 20:45 #76 per solteron (Associat/da)

Solteron jo deu fer quatre anys que corro convidat per ser client de Zurich, i triguen uns quants dies en fer mail de confirmació. Per cert no us adormiu perquè els temps canvien i ja no es pot apuntar un fins dates properes a la Marató com anys enrere. Enguany ho han limitat als primers 1000 clients que s´inscriguin. Acabo de fer-ho jo i porten ja quasi hores d´ara dos cents i escaig, aprop d´una quarta part. Afanyeu-vos a fer la inscripció!  ;) :great:


Gràcies Xavi! Doncs jo vaig apuntar-me ja fa 12 dies i es el tercer any seguit que ho faig com a client de Zurich però sembla que aquest any triguen molt més a confirmar, esperarem ...

Molt bé ManoloM :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2015 12:18 #77 per Jorfer (Associat/da)
Avui he començat la preparació específica de la marató de Barcelona. L'objectiu principal serà passar la línia d'arribada una vegada més, tal com ho estic fent des de 1994. M'agradaria intentar fer MMP però ho veig molt difícil doncs he estat des de juliol pràcticament parat per lesió, així que el llarg camí que avui començo em dirà en quina barqueta aniré. Vull ser de nou maratonià i ho intentaré amb totes les ganes i forces que puc.

Ens veiem pel camí i el gran dia  :yes: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2015 19:05 #78 per sandmannn (Associat/da)

Avui he començat la preparació específica de la marató de Barcelona. L'objectiu principal serà passar la línia d'arribada una vegada més, tal com ho estic fent des de 1994. M'agradaria intentar fer MMP però ho veig molt difícil doncs he estat des de juliol pràcticament parat per lesió, així que el llarg camí que avui començo em dirà en quina barqueta aniré. Vull ser de nou maratonià i ho intentaré amb totes les ganes i forces que puc.

Ens veiem pel camí i el gran dia  :yes: :great: :great:


Jorfer, precisament pel fet dela lesió ara segurament estiguis més descansat que d'altres anys a aquestes alçades... Segur que et surt una preparació molt bona i podràs anar a fer MMP. Força company!
Jo si no ho faig a Donosti d'aquí 15 dies, tb ho intentaré allà

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2015 19:29 #79 per TOCIBDN (Associat/da)

Avui he començat la preparació específica de la marató de Barcelona. L'objectiu principal serà passar la línia d'arribada una vegada més, tal com ho estic fent des de 1994. M'agradaria intentar fer MMP però ho veig molt difícil doncs he estat des de juliol pràcticament parat per lesió, així que el llarg camí que avui començo em dirà en quina barqueta aniré. Vull ser de nou maratonià i ho intentaré amb totes les ganes i forces que puc.

Ens veiem pel camí i el gran dia  :yes: :great: :great:


Jorfer, farás una gran marato, aniras amb mes ganes i farás MMP, mira jo a Valencia, la vaig preparar a finals de Setembre i tu tens molt mes mesos per endevant.  :yes: ,

Segurament m'unire a la teva barqueta.

Ens veiem crack!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2015 23:26 #80 per Jorfer (Associat/da)
Sandmannn i Toci BDN tant de bo. A data d'avui us dic que ho intentaré. Avui he entrenat i tinc pessigolles al genoll, espero que sigui temporal.  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.