38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

13 Mar 2016 18:48 #961 per Antirco (Associat/da)
Gracias Juan por tus animos, cuando me pasaste yo ya iba KO. Intente seguirte pero no pude  :'(, que bien que hayas podido disfrutar con tu hermano de esta maraton.
Felicitar a la mega barqueta 3:25, con un super lujo de liebres
Tambien a grimi, por su Sub 3h  :great: i a Boix

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 18:52 #962 per Tiny (Associat/da)
Hola!

Aquí un altre membre de la barqueta de 3h25'...
Primer de tot, donar les gràcies als companys llebrejadors i
especialment al Jorfer i al Jaume86 que no estaven en plenes condicions :great:

La meva cursa es pot resumir en 25 km a bon ritme passant la mitja en 1h 42' 25"
i la resta... gestionant la petada per arribar dignament  :party:

El temps final ha estat 3h 33' 06" que m'ha deixat satisfet donat el nivell
d'entrenament que portava.  ;)

Ha estat un plaer compartir la barqueta encara que fos per només 12-15 kms
i he tingut temps de veure que molts de vosaltres anaveu forts! Felicitats a tots!  

Més tard penjo unes fotos fetes per els meu avitualladors personals.

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 19:09 #963 per Antirco (Associat/da)

A l'espera de les vostres cròniques aquí us deixo unes fotos.
goo.gl/photos/zihtY3BiaJGHTHGF8

Felicitats a tots! He gaudit molt animant-vos i m'he emocionat veient-vos a molts de vosaltres arribant a Paral·lel.


Felicitats campions :yipi: :yipi:

Gracies XiK3ta  :love:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 19:34 #964 per kanu (Visitant)

A l'espera de les vostres cròniques aquí us deixo unes fotos.
goo.gl/photos/zihtY3BiaJGHTHGF8

Felicitats a tots! He gaudit molt animant-vos i m'he emocionat veient-vos a molts de vosaltres arribant a Paral·lel.


Felicitats campions :yipi: :yipi:


XiK3ta lo teu no té preu  :love: . Gràcies pels ànims i per les fotos. Llàstima que al Paral.lel t' he vist tard jeje.
CarlesCat reitero el que t' he dit en cursa, com es pot córrer i fer fotos alhora?  :surprised:

Avui ha estat el meu debut en marató, que ha acabat en 4h19min. M' ho he passat molt bé i els quilòmetres m' han passat força ràpids ( dins del meu nivell jaja). Gràcies al Francesc i Obadia amb qui hem fet mini-barqueta durant força quilòmetres i tinc clar que he d' agraïr-los haver arribat bastant sencera al final....Si no, hagués apretat més al principi i no garanteixo quin hauria sigut el resultat final...

Molt bon ambient als carrers de Barcelona i amb ganes de tornar-hi  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 19:36 - 13 Mar 2016 20:31 #965 per Kurt (Associat/da)
Bona tarda,

   Doncs un altra de la barqueta sub 3h25... un plaer com sempre tenir de llebre  en Jorfer, i un plaer compartir 30 kmts amb tots aquests correcats. M'hagues agradat fer els 42 a la barqueta pero aquest cop he patit un pel més de lo habitual "la bajona" i m'he acabat fundint els 2 minuts i pico que portàvem d'avantatge en el 30 sobre el temps objectiu de 3h 25. I mira que cap al 25 he tingut un moment d'eufòria delirant on fins i tot he pensat que podria sortir amunt i anar a per marca... quan en realitat era l'avís que la llenya s'estava esgotant i que en pocs kilòmetres s'havien de començar a cremar els mobles per treure energia.

   Al final 3h 25m i 20s, que tal com estava, és un temps que el dono per bó, que ja sabia que aquest any no estava igual de be que l'any pasat... al arribar ja no us he vist per enlloc, però moltes felicitats als que heu fet marca, i als demés també per aconseguir l'objetiu folgadament... així es corren les maratons!  :yes:

   I res, un dia perfecte per còrrer maratons... molta animació, molts correcats entre el públic, un avituallament correcat fantàstic, i com sempre, al final, cansat però satisfet.  I ja pensant en la següent... és lo que te aquesta malaltia que tinc  :jap:

   Llarga vida a la marató i llarga vida a corredors.cat.

   Salut!
   Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 19:53 - 13 Mar 2016 20:04 #966 per Tiny (Associat/da)
Aquí deixo  unes quantes fotos d'aquest matí

picasaweb.google.com/113871729098948256456/MaratoBCN2016

Finalment agrair als voluntaris (especialment els de la catedral  ;)!)
fotògrafs i animadors. Menció especial pels companys que aparexien
en diferents llocs!!  8)

Ara, a pensar en la propera... que en el meu cas serà  a la tardor i a
la Gran Bretanya...és el que té aquesta adicció... :party: :party: :party: 

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 20:44 #967 per Chute (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 20:54 - 14 Mar 2016 13:12 #968 per pinelli (Associat/da)
hola, soc finisher !!  :yipi: :yipi: :yipi:  .. mes endavant fare cuatre lletres , pero estic amb febre i molt cansat ..
avui a sigut de les millors experiencies de la meva vida .. tot i anar a pel sub 3:55 i fer 4:15h .. des-de km 26 o aixi , no m'enrecordo, a meta en mode zombi  :rofl: .. no se que ha passat , pero a partir del 19 he notat calambres i un cansament excessiu de les cames .. tot i anar a un ritme totalment asumible a aquesta franja de la cursa , tota la setmana constipat i a base de ibuprofe i frenadol i una mala ingestio d'aliments pot ser la causa .. o pot ser un objectiu massa per mi  :whistle:  l'analitzarem ..  nomes vull donar les gracies tots els fotografs i suporterrs durant la cursa .. que alguns d'ell@s els he vist a varis llocs  :great:
moltes gracies a l'avituallament correcat ..  :love: ..m'ha fet molta il.lusio veure molt bons amics  :love:  m'heu donat el que no tenia , fins i tot el mario m'ha fet un crokis de com es el paral.lel  :rofl:  molt grans!!
a la meva barqueta , en rugbyman , mireia648 , g3mma , darkfenris i l'amic de mireia .. uns cracks ..  :great:
i vull agrair a la ciutat sencera de barcelona que hagi sortit al carrer .. que la marato es seva tambe .. el paral.lel amb la gent fent tub  .. ufff gallina de piel ..
i , molt orgullos de acabar-la .. aixo no me lo treu ningu  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 20:58 #969 per David1978 (Associat/da)
Felicidades!!! En la catedral te veia sufriendo... Però sabia que la ibas a luchar hasta el final. Eres un crack


hola, soc finisher !!  :yipi: :yipi: :yipi:  .. mes endavant fare cuatre lletres , pero estic amb febre i molt cansat ..
avui a sigut de les millors experiencies de la meva vida .. tot i anar a pel sub 3:50 i fer 4:15h .. des-de km 26 o aixi , no m'enrecordo, a meta en mode zombi  :rofl: .. no se que ha passat , pero a partir del 19 he notat calambres i un cansament excessiu de les cames .. tot i anar a un ritme totalment asumible a aquesta franja de la cursa , tota la setmana constipat i a base de ibuprofe i frenadol i una mala ingestio d'aliments pot ser la causa .. o pot ser un objectiu massa per mi  :whistle:  l'analitzarem ..  nomes vull donar les gracies tots els fotografs i suporterrs durant la cursa .. que alguns d'ell@s els he vist a varis llocs  :great:
moltes gracies a l'avituallament correcat ..  :love: ..m'ha fet molta il.lusio veure molt bons amics  :love:  m'heu donat el que no tenia , fins i tot el mario m'ha fet un crokis de com es el paral.lel  :rofl:  molt grans!!
a la meva barqueta , en rugbyman , mireia648 , g3mma , darkfenris i l'amic de mireia .. uns cracks ..  :great:
i vull agrair a la ciutat sencera de barcelona que hagi sortit al carrer .. que la marato es seva tambe .. el paral.lel amb la gent fent tub  .. ufff gallina de piel ..
i , molt orgullos de acabar-la .. aixo no me lo treu ningu  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 21:03 #970 per Jorfer (Associat/da)
Quantes emocions i quin gaudi acompanyar-vos i ajudar-vos a assolir els vostres objectius.  :love: :love:
Les cinc llebres que us hem acompanyat hem gaudit de valent donant-vos un cop de mà (Jaume86, TociBDN, Polgi, amic i servidora) . Ha sigut un dia rodó, amb una climatologia molt bona i amb poca humitat i sense excessiva calor.

Quan pugui ja faré una explicació detallada de la marató de la barqueta i dir-vos que, porto des de 1994 fent la marató de BCN sense fallar mai i, crec que aquesta ha sigut la millor edició. Felicitats organització.  :great: :great: :great:

Ens hem sentit molt acompanyats i estimats per un públic fantàstic, hem vist correcats per tot arreu: Felip, fotografa,  Agustí, Erta, XPapell, Vladi, Jord1, Sergi42195, Josep58, Chute, Patiño,  avituallament espectacular, Zenon,  :love: :love:, i desenes més. És impossible trobar-te sol des de fora i des de dins.

Propostes de millora:

1- Portar alguns corredors d'èlit que deixin una MMP al voltant de 2:05/06
2- Més difusió a nivell local (crec que fins els darrers dies poca difusió s'ha fet)
3- Demanar temps acreditat pels primers calaixos doncs algunes persones es col·loquen on no toca.
4- Opció de canvi de dorsal per lesió
5- Pack: mitja+marató més econòmic que les inscripcions per separat
6- ...

Moltes gràcies fotògrafs i fotògrafes. Sou molt grans  :love: :love:

Pinelli31 felicitats maratonià i ara a descansar  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 21:32 #971 per ironxevi226 (Associat/da)
Gran matinal avui a Barcelona, content de la meva marató 90, finalitzada amb un temps de 3h54'. Podria escriure una crónca, però em quedo en un moment molt i molt especial, passat el km.18, quan he parat a saludar a en Zenon. No he pogut evitar fer-li una abraçada i un petó, i donar-li les gràcies per la força que ens ha trasmés estant all'a, abans de fer-nos una foto. Estem amb tu, amic


www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 21:42 #972 per FRANCESC57 (Associat/da)
[move]IMPRESIONANTE    ZENON [/move]

Lo más relevante de hoy,,,, en Meridiana km 18

Un placer poder saludar a la persona más querida de la asociación, con su sonrisa no ha enseñado y alumbrado en nuestro recorrido, y nos ha dado fuerzas a tod@as para acabar o hacer un buen tiempo. Un abrazo crack.  :love:

PD:

Potser faré mes comentaris un altre dia, avui no puc ni escriure la musculatura esta feta mistos.  ;)

Agrair la presencia de de tot@s aquests correcats animant en el recorregut, les seves fotos i el gran carles.cat que fins i tot s'atreveix a fer fotos durant una Marató,  :surprised:

Agrair els companys de avui en diversos trams, Obadia, Kanu ( feliçitats ) i Biel54, que m'ha fet corre els ultims 500 mts.

Fins un altre, molta salut  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 22:14 #973 per Zenon (Visitant)
Sois maravillosos, todos, hoy me habéis hecho que me sienta otra vez corredor, me han crecido los dientes.

Yo sólo estaba , no podía saludar ni dar un grito de ánimo, pero erais vosotros los me animabais, hoy me llevo el abrazo y los besos de todos los Correcats, en varios momentos habéis hecho que me emocionase.

Gracias de nuevo  :love: :love: :love:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 22:25 #974 per Altair (Visitant)
Hola bona nit companys.

Aqui va le meva cronica-

Ja tenia la mosca al nas, i he tingut que abandonar en el km 21, Ja anaba curt de preparacio , primer per les molestias i dolors articulars al dit gros i el galindo, qu esta qreixent, i la mort de la nostre mare, que ha restat hores de dedicacio.

Puc dividir tres fases , la pujade pel carrer de sants, una mica rapid, pero ja al punt de 13km aprop de la P Espanya el peu em feia una mica de mal i i e pensat eb plegar, pero he continuat.

En le gran Via el company Mas, me pasat i me recordat que tornes a  fer la crida a la Via Laietana, li he dit que anaba fotut, pero ma fet una bona piulada positiva.

Un punt molt entranyable per mi i tot el que representa emocionalment, es el punt del paseig de Gracia, he albiirat las banderas del Tibet, i quant he arribat a l'alçada del monjo me parat i le fet la salutacio de mans al front, i sa posat a riure em gestos d'aprovacio, ens he abraçat, ga sigut molt macu,

Ja pasant per la Catedral , ja pensaba bueno ara ja tinc que aguantar fins el km 18 i saludar al comapany Zenon, i aixi a sigut, Aixi dons els meus punts positius, son el monjo budista el nostre Zenon.

Quant he arribat al punt de la Sagrera, me aturat a pixar, pero quant e reprengut la marxa, el peu he feia mal, me girat d'esquena he vist  la parada de Metro i ja esta,

Ara be he de dir que me colat a buscar la medalla i atiparme una mica de fruita i liquids-

Buff, coincideixo totalment, i es que som gats vells,

Jorfer tambe estic d'acord, en el punt de la mitja marato. dons ja penso que a hores d'ara, la distancia de 42km es massa per les mevas condicions fisiques, i d'altre gent corredora.

Bueno dons res mes , felicitats a totts i totes els que heu pogut fer mmp i poguer acabar dignament,

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mar 2016 22:40 #975 per jordi40 (Visitant)
Gran jornada aquest matí en la marató de Barcelona
en la meva sisena participació...
que es situa la quarta de europa en nombre d inscrits
darrera Londres,  Paris i Berlin...
que lluny queda la meva primera participació en aquesta cursa
l any 2008,  on erem uns 9000 participants
Ambient increible, la gent del carrer s ha volcat com mai
animant de forma increible.
La temperatura bona encara que al final ha fet calor
i penso que el vent ha perjudicat les marques també
Objectiu assolit, dos maratons assolits en dos mesos
Tarragona i Barcelona, aixó si...temps discret 03:51:10  :whistle:
Ojalá pugui tornar l any vinent...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 05:58 #976 per Barcelona92 (Associat/da)
La he corrido, la he luchado... He llegado... Ese es el resumen.

Pero el título para esta Maratón es: Zenon.

Para ti, para Fernando y para todos los luchadores de la vida es mi Maratón.

Gracias por enseñarnos a no rendirnos.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 08:46 #977 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Enhorabona a tots els finishers!!  :party: :party:

Als que heu tingut que retirar, a recuperar i pensar en la propera.

No coneixeu personalment al Zenon, però l'escrit de l'altra dia em va emocionar, tot i que jo no anava a còrrer.

Ah! i que sapigueu que per culpa vostre i d'uns quants més, l'any vinent jo estaré a la sortida. Será la meva 3ª vegada a Barcelona i la meva 4ª Marató.  :mdr:

Poden dir el que vulguin, però aquests 42kms són especials.

A recuperar-se i a escriure les vostres experiències.

PD: Pinelli si et recuperes i vens a fer la Trail d'Olesa, ja et felicitaré personalment.  :party:

I que gran el meu "amic" JRDi69. Crec que ha petat la seva MMP. M'ha fet molt feliç.  :party:

Si vols, ja tenim la propera per preparar junts. BARCELONA 2017.

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 09:12 #978 per Toni VLC (Associat/da)
Molts d'ànims als que no heu pogut assolir els objectius fixats. A seguir lluitant.
Moltes felicitats i enhorabona especial als que han debutat en la distància, una fita que mai s'olbida.
Satisfacció compartida per als que he fet marques o objectius complerts.
La lectura de les vostres primerres ratlles, esperem més i més cròniques, es confirma el misteri etern de la marató.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 09:21 #979 per mas (Associat/da)
Primer de tot… l'enhorabona a totes i tots es que vàreu acabar ahir sa marató de Barcelona!!!  :yipi:

Jo ahir, personalment, molt i molt content… vaig completar sa meua 8a marató i sa 4a de Barcelona (4a consecutiva també… 2013-2016)… de manera que des des meu debut a Barcelona en març de 2013 he completat 8 maratons en aquet temps… no puc estar més content  :yes:

Venia de fer sa marató de Sevilla fa 3 setmanes, però tot i això, després de fer unes setmanes de descans i recuperació, em veia força bé ahir per tornar a intentar-ho i fer front as 42.195 metres  :great: A Sevilla, me vaig quedar molt a prop de fer marca… 4h16' (molt a prop des meu 4h13' de l'any passat a Barcelona), perquè vaig fer es primers 32 km a un ritme molt alt per jo (5'20"/km) que m'hauria fet baixar inclús de 4h aquell dia… però sa darrera hora va començar a fer molta calor i combinada amb ses meues pretensions exagerades, vaig acabar perdent molt de temps as final i acabant en 4h16'. Per això ahir vaig decidir sortir a un ritme més modest, però provar almenys d'atacar sa meua MMP de feia tot just un any, i vaig sortir a 5'40"/km.

Vaig anar molt i molt bé tota s'estona, tot i que reconec que a partir de sa Ronda Litoral ses forces començaven a no ser ses mateixes, però anava força bé… crec que tenint en compte una aproximació des temps que podia perdre, tenia una previsió d'arribar sobre 4h10'… i sa veritat és que tota sa gent que va venir a vore'm me va ajudar moltíssim i me va donar molta força, així que anava molt bé.

Però, as km.35, as carrer Marina… vaig trobar-me amb una amiga meua de Costa Rica que feia 4 anys que no veia, i que anava a per un temps de 3h45' (havia completat sa marató de Barcelona de 2012 en 3h53')… que s'havia quedat, i estava parada i amb un disgust important, i ja sortint-se des traçat per retirar-se… bé, vaig decidir parar-me ipso facto i per descomptat, deixar de competir sa marató i renunciar a fer cap marca (total es un número que as cap d'un temps potser ni te'n recordes), i vaig quedar-me amb ella, i animar-la i fer-li costat tan com pogués i tan bé com sapigués. Vam estar parats tot es temps que mos va fer falta, i vam caminar tot es tros que va ser necessari (vam anar potser de Marina fins Arc de Triomf caminant)… i des d'allí vam anar a un ritme tranquil però constant, a poquet a poquet, i vam gaudir des final de sa marató (avituallament correcat de sa catedral km.38  :love: … menció apart… sou collonuts!!) i vam acabar arribant junts en un temps de 4h30'05"… així que molt i molt bé, i molt contents!!!!  :yipi: :yes: :^^:

I molt emocionat per tota sa gent que va venir a vore'm, i per tots es correcats que vaig vore-vos animant i es que us vaig trobar corrent també!  :yes:

I bé, ho he deixat pes final… perquè indubtablement, és lo millor de sa marató… en Zenon… es km.18 sense dubte es millor moment de sa marató… fue una alegría y un honor poder pararme allí para abrazarte y agradecerte todos los ánimos que nos dabas desde allí… tu lucha es nuestra fuerza. Correr y sufrir los 42,195 km… sólo para ese momento… no hace falta más motivo  :smile:

Enhorabona a tothom!!!! I mos veim es 12 de març de 2017!!!  ;)

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2016 09:35 - 14 Mar 2016 09:38 #980 per curat (Associat/da)
Bon dia de resaca maratoniana!!!

Ara només dir 4 coses:
Recolço al 100% les paraules de'n jorfer sobre la nostra marató ( i també de les millores propossades) . Espectacular. Organització perfecte. Públic de 10  :yes:
La sortida de pell de gallina amb la Caballé i el Mercury.
Veure en Zenon davant de Can Tripas i poguer-li fer un petó i una abraçada per carregar piles  :love:
Sentir els ànims del públic en bona part del circuit és fantàstic, et dona ales.
L'avituallament correcat I M P R E S S I O N A N T  :party:
A nivell atlètic, m'he tornat a sentir maratonià després de més de 2 anys i això no té preu. Malgrat que a nivell muscular he passat un calvari des del km.35 jo anava amb un somriure d'orella a orella perquè malgrat tot estava gaudint.  :yes:
La Sra. Marató m'ha dit que no li falti més el respecte. Que arribi millor preparat o que surti uns calaixos més enrera. Mirarem de fer-li cas i preparar millor la propera  :smile:
Finalment, felicito a tothom que va correr ahir independentment del resultat, de si la va poguer acabar, de si acompanyava un troç a algú, si ha fet marca, si ha fet la marató de la seva vida o de si ha patit molt. Tots fem la nostra marató molt gran.

Agraeixo de nou a tothom que estava animant i als que heu fet aquestes boniques fotos que són un record fantàstic de la diada maratoniana.  :love:

Salut!

PS Queda pendent la crònica  ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.