30th Munich Marathon (11/10/2015 - 10:00)

30th Munich Marathon (11/10/2015 - 10:00)

13 Oct 2015 13:32 #141 per Alfons 99 (Visitant)
Enhorabona a Aurelian i Tiny per les seves marques.  :surprised: :surprised:

Sou uns cracs  :yipi: :yipi:

Molt dura pel clima, a mi em va afectar negativament (el fred, qui ho diria  :erf: )

Finalment sub 2h

Crònica ara mateix

Gràcies a tots pels ànims i el seguiment  :love:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 13:32 - 14 Oct 2015 10:59 #142 per Alfons 99 (Visitant)
Mitja de Munic/2015


Per segona vegada anava a la capital de Baviera per gaudir d’uns dies en familia amb ma germana i la seva familia que hi viuen, i aprofitant l’avinantesa, rematava diumenge amb la Mitja Marató.

Com que la primera vegada vaig anar amb el meu “fantàstic” genoll rebregat i encarcarat, pensava que millorar el temps d’aleshores (2h 06’ 59”) havia de ser bufar i fer ampolles i m’havia preparat un entrenament per fites molt més exigents. Però vaig comprobar que la cursa, tot i no tenir grans pujades ni canvis de ritme, sí té la seva dificultat per trams de pavés, giragonses pel bell-mig del centre ciutat i rectes interminables que fan mal al coco.
El clima, enguany és molt diferent: no arribem als 10 graus de temperatura i el dia surt fred i molt ennuvolat. Vaig en calça curta però porto un tallavents per no glaçar-me abans de començar. Després de fer quatre gambades i els estiraments de rigor, me’l lligo a la cintura per mirar que no molesti massa. A mitja cursa me’n recordaré de “sa mare” quan se’m deslligui i em tiri mig kilòmetre amb les mans al darere mirant de posar-lo a lloc. La sortida, aquest any molt més multitudinaria que el que recordava de 2012, obliga a fer moltes ziga-zagues per avançar corredors i evita poder agafar un bon ritme i mantenir-lo. M’havia mentalitzat –a més- de mirar de gaudir la cursa sense estar contínuament pendent del crono com faig de vegades i ho vaig mantenir força bé. Tot i així, tenia una sèries de punts on controlar el temps. Així, en arribar al 5 i veure que ja pasava dels 29’ (quan havia de passar sobre els 27’20”) ja em van fer pensar en no abaixar el ritme i mirar de pujar-lo, sense èxit. El ritme anava entre els 5’35 i 5’45 per km i no hi havia manera d’anar més de pressa sense forçar en excès. Creuem el riu i ens plantem a Marienplatz amb empenta i gaudint de la cursa i de la festa de la ciutat. Però als 10, el crono marca 57’20 quan havia de ser proper als 54’. Avanço un noi que anava amb la samarreta del Bayern i l’esperono (Go Bayern and go Guardiola!) i passo per la zona més àrida de la cursa (de l’11 al 16, Maxvorsatdt) on es fa una mena de quadrícula i et creues amb corredors més ràpids a l’entrada i més lents quan surts. Vaig bé, no m’ofego, però els ritmes són els que són i no puc anar més ràpid. Encaro Franz Joseph Strasse i Elisabeth Strasse amb les seves rectes llargues que se’m van fer interminables el primer cop i no afluixo. Vaig millor de cap que de cames. Atrapo dues noies que porten el nom a la part del darrera (Araceli i Sara, crec) i em fixo a la samarreta que són d’un club de Lleida: Vinga, noies, endavant! les esperono en avançar. M’apropo a la zona olímpica i ja veig que l’objectiu que portava de baixa de 1h58’ és inabastable i que difícilment baixaré de les dues hores. Apreto les dents i segueixo endavant. M’apropo a l’estadi olímpic i tinc la sensació d’avançar més corredors que en la resta de la cursa. Entro a l’estadi i començo a regirar per buscar l’estelada que portava per entrar a meta, però porto tantes coses (el móvil, el tallavents, l’MP3...) que em costa de trobar. Finalment, trec la bandera, la faig voleiar i entro en meta amb els dos braços amunt. Content per la fita, content per haver gaudit la cursa, content per l’embranzida final i quan aturo el rellotge (tard, amb tantes coses...) em marca 2h00’01” Afortunadament el temps oficial és un puntet inferior 1h59’58”, suficient per considerar aquesta mitja sub-2h, això sí; per un pèl.
Més content per les sensacions de la cursa que per les prestacions, però ho dono per bo.
Una altra mitja al sac, i fora del país, mostrant orgullos la meva bandera

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 14:03 #143 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats  aurelian :party: T'ho has currat molt i ara ja saps per on atacar el sub3h pròximament  ;)

Gran cursa Tiny amb premi d'MMP  :great:

Alfons99
,
mitja ben lluitada i bona crònica  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 14:27 - 14 Oct 2015 10:55 #144 per Alfons 99 (Visitant)

Felicitats alfons99, molt bé lliutat, ha sigut molt dur al final oi?
Has acabat demanant bira com en el 2012 Where is the beer?


Aquesta vegada, lanècdota de la cervesa és negativa. Després d'acabar me'n foto una al mateix estadi i n'agafo un altra per després. Pujo les escales (amb dificultats pel cansament) i quan vaig a sortir, se m'acosta una voluntària malcarada que m'esbronca i me la treu  :grrrrrr: (suposo que no es podia treure del recinte, però l'altra vegada la vaig treure sense problemes). Total, que vaig haver d'esperar una horeta per fotre'm la merescuda segona cervesa  :winktongue:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 15:15 #145 per Tiny (Associat/da)
De nou, gràcies a tots per les felicitacions!  8)

Pol26, em sembla que tindrem barqueta de 3h25 a BCN que farà patxoca!  :party:

Alfons 99 Bona crònica company! M'has fet recordar la segona part de la marató.

A mi em va passar el mateix amb la cervesa al intentar sortir del recinte. Vaig tenir
bons reflexes, vaig fer unes passes enrera i me la vaig beure de cop! (la tercera... :whistle: )

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 15:20 #146 per Dani (Associat/da)

Moltes gràcies a tots pel ànims i seguiment  :love:

Molt breu que s'ha girat feina aquesta tarda :whistle:

MMP del tot inesperada. He anat tirant més fort del que
havia previst pensant quan me la foteria...
i a partir del 38 he pensat que podia fer marca :yes:
Tot gràcies al clima i als meus avitualladors :love:
Moltes felicitats també aureli i alfons 99!

Prometo crònica...


Estem esperant

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2015 22:13 #147 per Altair (Visitant)
Moltes felicitats a tots companys corredors.

Alfons molt be la teva cronica, he pasat una bona estona, mes fet riure em aixo de buscar l'estelada, hehehe.

a veure si s'animeu i penjeu mes croniques, homeee, .

la frauen que et va esbroncar , potser sequia les instrucciones precises, de qu enongu tenia qaue treure el got de cervessa fora del recinte, pero crec que deu ser per una bona raò, i bueno ja sabem ques els alemanys son una mica cuadriculats.

jejeje a Berlin aquest anys no hem vaig quedar sense la meva Erdiguer, em vaig pillar dos gots de mig litre cada un , apa, i anaba em cara de babau em els meus dos gots xurrupant , ai quins bons records. maremeua.

apa, salut a tots i totes

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2015 18:08 #148 per Tiny (Associat/da)
Aquí va la meva crònica i perdoneu pel totxo :  :ouch:

Tot va començar a l’últim sopar correcat: Baixant les escales per anar al saló del sopar la Peti i jo ens vam trobar
amb l’aurelian. Havíem coincidit a la marató de València i vam comentar que la marató de Munic
era molt atractiva al ser el dia 11 d’octubre i permetre un dia de descans addicional.

No va tardar gens l’aurelian en apuntar-se i obrir el fil corresponent amb tota la informació disponible.
De fet, el mes de març ja estava inscrit! També amb això és més ràpid! Jo em vaig apuntar al juny abans
d’una pujada de preu.

La meva preocupació era com encarar els entrenaments tenint tot l’estiu pel mig. Recordava arribar a València
al novembre una mica just, o sigui que l’estiu m’hi tenia que posar sí o sí! El que he fet és no parar del tot en
cap moment, a diferència d’altres estius que descansava 3 o 4 setmanes. He fet menys km dels que tocaven
però sense aturades. Així recordo entrenaments a Cantabria, Andorra, França, Itàlia, Londres i ..a la platja de
Gavá.
Finalment vaig fer dos curses de 10 km: Poble Nou i Correbarri baixant de 45’ i amb bones sensacions.
No he fet cap mitja i en canvi, sí dues tirades llargues de 24 i 27 km, per un total d’uns 400 km.

Després de viatjar el mateix dissabte amb la Peti i Lluis95 ens plantem a l’expo per recollir el
dorsal. La fira estava instal•lada a l’Olimpiahalle al costat de l’estadi olímpic i de la sortida. Em va agradar tot i
estar una mica desordenada i amb un munt de gent comprant tota mena de productes. La samarreta oficial no
em va agradar, era massa blanca pel meu gust  ;) i a més costava 35 euros!
Hi havia la pasta party també plena…

Diumenge havíem quedat amb l’aurelian a la parada Olimpiapark West…i casualment va pujar al tram
dues parades abans amb un cafè a les mans i súper relaxat. Vam anar plegats fins a l’estadi on ens vam fer
unes fotos i ens vam acomiadar ja que l’aurelian tenia que passar pel guarda bosses.
La temperatura era d’uns 8 graus amb un ambient boirós i una mica humit.

Curiosament la primera sortida constava d’un sol calaix amb tots els corredors que volien baixar de 3h30.
Les diferents llebres estaven situades seguint l’ordre lògic. Vaig decidir posar-me al davant de les llebres
de 3h30 i va ser una sort! Em va venir a saludar un company (Enric) que em va dir que era amic d’en Dani75.
També volia baixar de 3h 30 però em va dir que havia fet la marató de Londres (per sorteig i a la primera!)
en 3h 10 o sigui, que poc després de la sortida ja no el vaig veure més!  :yipi:

Fem la sortida i va ser un pèl caòtica amb gent una mica lenta al mig i el camí encerclat de tanques massa
estret. Fins i tot un moment ens vam frenar del tot.  Al pas pel km. 2 portava 10’20 i aquí vaig començar a
accelerar (potser massa…) i vaig arribar al km 5 amb  24’47.

En el km.6 primera trobada amb la family: Els hi dono el buff i els guants  i em donen la primera ampolla
d’isotònic. S’ha d’explicar que tots els avituallaments eren amb gots de plàstic que dificulten una mica beure
en quantitat que és el que a mi em va bé. A partir d’aquest punt ens internem en el Englischer Gärten,
el gran parc de Munic. Coincideixo amb uns corredors valencians per una estona però després es queden
enrere. Paso el km.10 en un parcial de 24’39.

Ja es pot córrer amb més comoditat i intento buscar algun corredor que em serveixi de referència. M’avança
un corredor amb una samarreta estampada amb totes les maratons que porta i em fixo que les tres primeres
són a Barcelona..El segueixo un parell de km. fins que s’atura en un avituallament i jo segueixo. De cop,
començo a tenir males sensacions i em preocupa per ser tan al principi. Per fi, m’he fixat des de fa una estona
que tinc una corredora menuda i amb molt bon estil uns 20 metres davant meu i ja tinc referència!
El parcial al pas pel km.15 es de 24’29

Nova trobada amb la família i nova ampolla que sembla que em dona l’energia que havia perdut. Sortim del parc
després de quasi 10 km. a dins. M’agraden molt els parcs urbans però aquest se m’ha fet pesat. M’acosto a la
corredora de referència i em fa gràcia perquè porta els cabells com si acabés de sortir de la perruqueria! Com
que coneix a mig Munic m’assabento que es diu Sabrina. Estem en una zona una mica perifèrica però amb el seu
encant. Paso el km.20 en 24’23

El pas per la mitja marató el faig en 1h43’38. Les sensacions son les millors fins ara. Per moments vaig amb un
corredor italià molt alt i finalment atrapo a la Sabrina el que em dóna molta moral. Nou parcial al 25 de 24’20 

A partir d’aquest punt enfilem cap al centre de Munic on hi molta més animació, encara que la gent és súper
moderada! Accelero el pas i alguns moments avanço a la Sabrina. Al pas pel km.30 faig un nou parcial de 24’09
i per primer cop en tota la marató faig números i veig que porto 3 minuts d’avantatge per fer les 3h30.  :great:

Nova trobada amb la família al 31 a prop de MarienPlatz. Darrera ampolla d’isotònic .  Entre l’aturada i anar
bevent se m’escapa la Sabrina i ja em costa tornar a acostar-m’hi. Paso per una zona universitària d’anada i
tornada bastant concorreguda. Començo a restar km. per animar-me. Al 35 (només falten 7!) passo en 24’53
Aquests quilòmetres se’m fan moooolt llargs. Sento un cansament general, però noto que vaig avançant
corredors…no estamos tan mal!  :666:

Al km.38 faig números i veig que el meu objectiu inconfessable és molt probable. Volia fer 3h28 per afegir a
la meva col•lecció de marques: tinc un 3h27, un 3h29, un 3h30 i un 3h31 i amb un 3h 28 “tancaria el gap”.
Per moments penso, i ric jo sol, en arribar a l’estadi i esperar uns segons per fer 3h 28: una autèntica freakada!  :rofl:
Arribo al 40 amb parcial de 24’48.

Ara ja tiro amb el cap! La Sabrina se’n va, encara que la segueixo veient…M’adono que puc fer MMP. M’acosto
a l’estadi i puja l’emoció. Entro pel túnel i travessem una zona “discotequera” amb música i llums: no val a badar!
Faig la volta a l’estadi i veig a la darrera corba a la Peti i al Lluis95 aixecats i aplaudint-me: moment gallina de piel!
Encaro la recta final intentant esprintar i arribo en 3h 29’26, només 9 segons menys que a Barcelona!

M’emociono del tot..una dona vestida de bavaresa em posa la medalla i em diu unes paraules. No l’entenc però
li agraeixo molt…Em dóna un subidón de gana i set: arraso tot el que trobo: donen uns gots de plàstic dur de
mig litre. Primer bec un sencer d’aigua, després passo a la cervesa. La primer cau en  pocs segons.
Després ve un de cervesa fosca. Vaig cap els brètzels i n’agafo 2: començo a menjar compulsivament: uns
pastelets, plàtans,… i finalment prenc un altra cervesa per compartir amb la família.  :party: :party:
Pujo la rampa que han instal•lat per sortir de l’estadi (durilla) Em passa com a l’Alfons 99: un home em diu
que no puc sortir amb el got…Faig unes passes enrere i me la bec tota.…i li dono el got buit.  :whistle:
Just en aquest moment veig a la Sabrina sortint i penso en dir-li: You’ve been my inspiration!
Recupero el seny i li faig un somriure (suposo que hagués pensat: aquest paio està sonat!)  :rofl:

Ara en fred, vull agrair tot el suport i paciència de la meva família i també de tots els companys que
ens han animat en la distància, especialment aquells que esteu preparant maratons com València i
Castelló.
 
La propera marató serà BCN 2016 on espero formar part d’una barqueta de 3h 25
Això és tot: ara a recuperar forces i començar a pensar en la propera marató de tardor... :yes:

Com a resum:
El millor: Recorregut molt pla, Bona temperatura, Bona organització,
El pitjor: Sortida estreta, Públic fred (però molt correcte!)       
   

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2015 18:55 #149 per pinelli (Associat/da)
felicitats tiny ..  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2015 20:35 #150 per aurelian (Associat/da)
Molt bones croniques companys. Gracies per compartir. La meva haura d'esperar uns dies mes... Ho sento es que encara no se per on començar i cada vegada em venen mes i mes pensaments.

Alfons 99 a mi tampoc m'han deixat treure els gots fora del estadi  :grrrrrr: En 15-20 minuts que vaig estar dintre em vaig fotre 2 cervezas isotonicas en vena, 1 got de apfelschörle i un d'aigua. Al mateys temps vaig menjar un breze + 1/2 platan. Y per emportar una baritta i un esmootie lila amb no se que. No he pogut aguantar mes i esperar a Tiny, es que feia un fred de debo...

Tiny espero que t'agradat... tinc unes idees per la tardor 2016  :666:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2015 22:27 #151 per Toni VLC (Associat/da)
Tiny, company, trobe que elegires molt bé la llebre, però demostres una gran fiabilitat a les maratons, clavant ritmes que duen a l'objectiu  :yes:
Amb la teua crònica ens hem fet una idea de com va anar la prova i el circuït.

A recuperar i a preparar eixe sub3:25. Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 01:24 #152 per jaume86 (Associat/da)
Molt bona crònica Tiny, super emocionant!

A veure on aneu la propera tardor amb el bo de l'Aurelian  8) 8)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 09:23 #153 per curat (Associat/da)
M'ha agradat molt la crònica Tiny  :yes:
La Sabrina t'ha inspirat  :wink2:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 09:32 #154 per curat (Associat/da)
aurelian,

no t'escaquegis de la crònica  :rules: :rules:  :smile: :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 10:23 #155 per Alfons 99 (Visitant)
Molt bona crònica, Tiny...acabo de córrer la Marató amb tu  :yes:

Me n'alegro molt per tu  :yipi:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 18:32 #156 per aurelian (Associat/da)
He buscat fotos de Sabrina en Google. Millior no fer-lo.

aurelian,

no t'escaquegis de la crònica  :rules: :rules:  :smile: :smile:


home... estic pel km24

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 20:08 - 15 Oct 2015 20:30 #157 per Tiny (Associat/da)
Moltes gràcies pinelli31, ToniVLC, jaume86, curat, Alfons 99

aurelian ànims amb la crònica   :whistle:


10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2015 00:03 #158 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Alfons 99 moltes Felicitats per la teva Mitja  8), crec que amb la logistica que tens ja pots tornar a fer la Marató :wink2:

Tiny felicitats per la Marató un altre cop i per la crónica  8). Ja veus que ens estem aprofitant de la nostre juventut atlética i cada marató ens va surtin una miqueta millor que l'anterior. Continuem?  :whistle: :whistle:

Aurelian si estas  al mur de la cronica aguanta que ja l'acabes  :eyes: :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2015 11:34 #159 per aurelian (Associat/da)
Ho sento companys... la cronica es en el la fase de polir mai he ajuntat tantes paraules en català  :grrrrrr:

Us agraeixo el suport i els consells rebuts en persona, pel forum, facebook o en strava durant aquests mesrs. Gràcies per compartir qms amb mi en les 8 sortides llargas pel litoral... danili, jaume86, DEL@, Manu1.1, pinelli31, carsobe, Danigoal, curat, Xavi SL...
Gracies pels anims/felicitaciones ...sandmann, ToniVLC, Polgi, xevifisio, danalbod, bernaus, MIGUEL SBD, Jorfer, Guiri (mult noroc!!), quicu111, Pol26, DION, Frank63, Dabit, Antirco, JosepJaipur, Carles #22, Mona, kim, Albert Randé Puig, Alfons99, Tiny.
Gracies als que han fet cronica l'anys passats... arcadi, gorka, Mona, Josep80, Albert Randé, AmadeuD, Esrafiki, XeXi
Segur que vaig deixar algu.

La marató de Munich es recomandable ...opino que millior si lo ajuntas amb turisme o per conèixer la cultura i les tradicions bavaresos, se que molts ho teniu pensat en fer-la i per aixo he intentat deixar tota l'informació que us po ajudar

La cronica es un brick de caldo aneto... vindrà amb molts detalls de la cursa.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2015 13:46 #160 per Jorfer (Associat/da)
Tiny gran marató i gran crònica amic. Molt emotiu el teu relat. Segur que a BCN milloraràs aquesta marca.
Vinga Aurelian, estarem pendents del reu relat.

Alfons99 m'ha agradat molt la teva crònica. Ara a recuperar-se i a pensar en la següent  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.