MARATÓ VIA VERDA VAL DE ZAFÁN 17/05/2015

MARATÓ VIA VERDA VAL DE ZAFÁN 17/05/2015

21 Mar 2015 12:24 #1 per cargol (Associat/da)
Hola companys:
El proper 17 de maig, molt apropet de casa, tenim aquesta marató, que es fa per segona vegada i que va per una vía verda des de Horta de Sant Joan fins a Tortosa, amb un desnivell negativu de 400 metres, si be amb algúns tobogans pel camí, plagat de tunels, ponts i al costat de l'Ebre.
També hi ha mitja marató i 10 kms.
Algún correcats ja la van fer l'any passat, on també hi havía una cursa de 30 kms., que aqeust any s'ha suprimit, i pel que sembla tots van valorar molt positivament,.
Ja estic inscrit i per si algú s'anima, aquí us deixo la web:

www.maratonviasverdes.com/tarragona/

Salut i milles per la Terra Slta i el Baix Ebre.
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2015 16:52 #2 per xevifisio (Associat/da)
Jo l'any passat vaig fer la mitja. Original i ben organitzada, es ideal per anar a fer turisme un cap de setmana :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2015 07:28 #3 per sandmannn (Associat/da)
Veient la info, veig que hi ha un check-in de la MArató al Bus a les 7.00 però la sortida no és fins les 9.00. Axiò vol dir que hem de estar 2 hores allà plantats abans de sortir??  :neutral:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2015 09:16 #4 per xevifisio (Associat/da)

Veient la info, veig que hi ha un check-in de la MArató al Bus a les 7.00 però la sortida no és fins les 9.00. Axiò vol dir que hem de estar 2 hores allà plantats abans de sortir??  :neutral:

El bus surt de Tortosa (punt d'arribada), deu arriar al punt de sortida amb una hora d'antelació

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2015 09:47 #5 per sandmannn (Associat/da)

Veient la info, veig que hi ha un check-in de la MArató al Bus a les 7.00 però la sortida no és fins les 9.00. Axiò vol dir que hem de estar 2 hores allà plantats abans de sortir??  :neutral:

El bus surt de Tortosa (punt d'arribada), deu arriar al punt de sortida amb una hora d'antelació

Ostres es veritat no havia comptat amb el que pot trigar en arribar...

Merci!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2015 16:30 #6 per ratadesants (Associat/da)

Veient la info, veig que hi ha un check-in de la MArató al Bus a les 7.00 però la sortida no és fins les 9.00. Axiò vol dir que hem de estar 2 hores allà plantats abans de sortir??  :neutral:

El bus surt de Tortosa (punt d'arribada), deu arriar al punt de sortida amb una hora d'antelació

Ostres es veritat no havia comptat amb el que pot trigar en arribar...

Merci!


Desconec de quin punt de Tortosa surt l'autocar, però fins l'antiga estació de tren d'Horta de Sant Joan pots comptar que hi ha uns 45', + o -

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2015 18:34 #7 per sandmannn (Associat/da)
merci pedro!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Abr 2015 13:22 #8 per (Visitant)

Veient la info, veig que hi ha un check-in de la MArató al Bus a les 7.00 però la sortida no és fins les 9.00. Axiò vol dir que hem de estar 2 hores allà plantats abans de sortir??  :neutral:

El bus surt de Tortosa (punt d'arribada), deu arriar al punt de sortida amb una hora d'antelació

Ostres es veritat no havia comptat amb el que pot trigar en arribar...

Merci!

Hola!
Si, es una mica pesat, a mi em va passar a la de les vies verdes de Girona, però ho fan per si de cas el bus tingues alguna averia...això es el que ens van dir els de l'organitzacio

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2015 19:16 #9 per cargol (Associat/da)
El dissabte pel matí marxem en cotxe amb la Su cap a Tortosa i visitem la ciutat. (La Suda, la catedral, barri jueu, etc.).  Dinar i migdiada a l'hotel.
Nova visita turística a la tarda i a les 8 es va el briefing, on recollim la bossa del corredor i la polsera per pujar al bus fins la sortida.
L'organització comenta que degut a les altes temperatures que es registren al mes de maig, el proper any es farà al mes d'octubre o novembre. També anuncien una nova marató de Via Verda per meitat de setembre entre Navarra i el Pais Basc. 
A la nit sopar i a descansar.

Sembla que farà calor i a les 6 del matí ja estem esmorçant. Sense perdre temps anem al passeig on està l'arribada i on el bus ens espera per surtir a les 7,15, una vegada em deixat la roba, ja que tot el que portem al damunt no ens ho retornaràn.
El trajecte es de 45' i una vegada arribem, hem de caminar 1200 m. fins al punt de sortida, on calentem una mica.
Coincideixo amb dos Km 0 més, Benet i Sergi Farré, també saludo al Xavi Bonastre.
La veritat es que no vinc preparat, no he entrenat gaira i els darrers díes, ne més he fet 3 díes d'entreno amb un màxim de 40 km setmanals, però l'intenció es sumar un altra per la colecció i ja serà la tercera Via Verda (Girona, Arganda del Rey i aquesta).
Surtim del terme d'Horta de Sant Joan a 436 m d'alçada, si ve la vía ve des de Alcanyis i anirem baixant fins a qüasi nivell de mar, atravessant 38 túnels de totes les mides, el més llarg de 800 m, tots ben il.luminats i molts ponts.
90% d'asfalt i 10% de terra amb algún petit tobogan.
Es dona la sortida simultànea de la mitja a Benifallet i la marató a les 9 en punt, amb uns 150 inscrits  a cada prova i amb una temperatura ja de 20º.
L'itinerari es preciós i amb molta ombra, es molt agradable anar rodant i veure els paissatges dels ports i els seus congostos, gaudint dels olors i colors.  Vaig contant els túnels, però arriba un moment en que ho deixo correr.
Anem passant per antigues estacions, algunes recuperades i altres abandonades de la comarca de la Terra Alta (Bot, Prat del Comte i Pinell de Brai ) i després del Baix Ebre, arribant a Benifallet on passo la mitja a 1h 45' i a partir d'ara l'Ebre ens acompanyarà.
Seguim per Xerta,  Aldover,  Bitem, Jesús, Roquetes i Tortosa).

La majoría del temps vaig sol i ja portem 30 kms i a pessar d'hidratar-me molt, la temperatura segueix pujant i començo a caminar algun tram.
A falta de 5 kms arriba un cami de terra, sense ombra i paral.lel a un canal que ens portarà fins a l'arribada amb 30º. M'ho prenc amb molta calma, com si fos “la travesía del desierto” i vaig combinant trams corrent i caminant.
Ja tenim al fons Tortosa i surtim del canal, tornant a trepitjar asfalt i els carrers de les afores. Se sent la megafonía i es veu el pont vermell de ferro que atravessa l'Ebre, emblema de la cursa i on al costat al parc, ja tenim l'arribada.
Em passa un company i m'anima dient-me que vinga que baixem de 4 h i faig el darrer esforç, aconseguint-lo per per segons.
Un bon massatge a 4 mans, força beguda, dutxa, un arroset i tornada cap a Lleida.

El guanyador masculí (Sergi Bayod) va fer 2h 51' i la primera dona (Arantxa Ugalde) del Fondistes de Tàrrega va fer 3h 38'.
Ne més hi va haver 4 sub 3h i 101 arribats.
Us deixo la web on surten les classificacions, recorregut i fotos.
Salut i milles per l'Ebre. 
Abel


www.maratonviasverdes.com/tarragona/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.