40ème Schneider Electric Marathon de Paris (03/04/16 - 8:45)

40ème Schneider Electric Marathon de Paris (03/04/16 - 8:45)

15 Abr 2015 09:06 #1 per rathven (Visitant)
Hola a tots

Ja està obert el procés d'inscripció,si hi voleu ser l'any que vé no badeu, el preu és ara de 80€, i augmenta cada 10 o 15 mil inscripcions.

Web https://www.asochallenges.com/

Jo ja he fet la meva, és el dia del meu anirversari i és la millor manera de celebrar-ho.

Preparats? En marxa!

Xavi

Dorsal 29167

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2015 10:03 #2 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Si no ho tinc mal fixat, el mateix dia hi hauran les maratons de París i de Roma??? :neutral:

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2015 10:16 #3 per rathven (Visitant)

Bon dia!

Si no ho tinc mal fixat, el mateix dia hi hauran les maratons de París i de Roma??? :neutral:

Jordi


doncs si, jordi, acabo de veure la web de la Maratona di Roma, una pena, dos de les grans el mateix dia
S'ha de dir que a Roma normalment es feia pel mars...
Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2015 10:44 #4 per Mattu (Visitant)
Aqui un que anirá a Paris de franc l'any vinent despres del sorteig que van fer per la Social Marathon. Ahir ens van confirmar que vam guanyar.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2015 12:49 #5 per rathven (Visitant)

Aqui un que anirá a Paris de franc l'any vinent despres del sorteig que van fer per la Social Marathon. Ahir ens van confirmar que vam guanyar.


osti, enhorabona, quina sort
doncs, si tot va be, ens trobem a Paris en 2016
Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Abr 2015 14:50 #6 per DION (Associat/da)
Inscrit¡¡¡¡  :great:
I tant Altair inscripció a 99€, assignat dorsal 16763...i només falten 352 dies :surprised: :surprised:
Jo celebraré el 30º aniversari de noces amb la dona fent el turista per París :love:...i diumenge aprofitaré per fer una passejada de 42km  :rofl:

Salut¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2015 16:51 #7 per mas (Associat/da)
Una marató meravellosa… a tots es que no l'hagueu feta, us agradarà moltíssim!  :yes:

Ja em feis enveja…  :wink2:

Molta sort en sa preparació d'aquesta marató i a disfrutar!

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Oct 2015 23:31 #8 per rathven (Visitant)
Hola companys

Fa temps que aquest post no es mou, és veritat, encara queda molt.

Per la meva part, ara que tinc la medalla de Berlin a la col.lecció, m'hi poso amb la preparació de Paris 2016, objectiu 3h 35', un temps molt ambiciós per mi, però he acabat Berlin amb la sensació de que, amb una mica de esforç complementari a la preparació (nutrició i sortides) i una millor gestió de cursa, el resultat hauria pogut ser millor.

On y va!

Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Oct 2015 12:08 #9 per rai888 (Visitant)

Hola companys

Fa temps que aquest post no es mou, és veritat, encara queda molt.

Per la meva part, ara que tinc la medalla de Berlin a la col.lecció, m'hi poso amb la preparació de Paris 2016, objectiu 3h 35', un temps molt ambiciós per mi, però he acabat Berlin amb la sensació de que, amb una mica de esforç complementari a la preparació (nutrició i sortides) i una millor gestió de cursa, el resultat hauria pogut ser millor.

On y va!

Xavi


Hola Rathven,

Jo també tinc ja a l'horitzó Paris 2016, serà la meva quarta marató despres de Barcelona 2013, Madrid 2014 i Roma 2015. Jo també vull estar sobre aquestes marques a Paris, potser intentar atacar les 3 hores 30, però encara queda molt per mi per saber exactament el ritme a que l'afrontaré. Podem anar xerrant, per veure com van els entrenaments i potser fer algun tros junts de la Marató. ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2015 10:34 #10 per rathven (Visitant)


Hola Rathven,

Jo també tinc ja a l'horitzó Paris 2016, serà la meva quarta marató despres de Barcelona 2013, Madrid 2014 i Roma 2015. Jo també vull estar sobre aquestes marques a Paris, potser intentar atacar les 3 hores 30, però encara queda molt per mi per saber exactament el ritme a que l'afrontaré. Podem anar xerrant, per veure com van els entrenaments i potser fer algun tros junts de la Marató. ;-)


Doncs sí, estaria be, ja sigui per mp o compartint les sensacions o comentaris de la preparació d'aquesta marató amb altres corredors, per mi sera la del meu "sextete"  :rofl:

al gener, just desprès de cap d'any, començo la preparació

si necessiteu ajuda pel tema de reserves o consells, recordeu que visc a França

bones curses a tots



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 13:50 #11 per Raf@ (Visitant)
Hola a tots,
Un altre que té a l'Horitzó la marató de Paris 2016
Si tot va bé, la començo a preparar després de cap d'any.
Això si, els bitllets d'avió l'hauria d'agafar ja abans que comencin a pujar

Salut i anem parlant  :yipi:

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 23:09 #12 per rai888 (Visitant)
Hola Raf@,

Jo ja ho tinc tot, Avió, apartament, inscripció, tot. Soc previsor :-)

Vec per les teves marques que estem molt parells. En Marató jo tinc 3:39:52, així que pot ser bó possar un objectiu conjunt. ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2015 11:27 #13 per Mattu (Visitant)
Bon día!

Despres del que ha passat, encara tinc mes ganes d'anar allà. Encara no he reservat ni vol ni hotel, pero d'aqui a poc ho faig. Ahir vaig començar amb la preparació: una etapa de fons i altre de potencia (objectiu sub3).

Saluts!

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2015 15:32 #14 per DION (Associat/da)
Bonjour companys¡¡¡

En plena consternació pels greus esdeveniments de París, tens raó Mattu, malgrat tot potser toca començar a pensar en aquesta marató i planificar la preparació. Jo la logística vol+hotel la tinc tancada fa temps. Tinc previsió de fins passades les festes nadalenques fer muntanya que es l’entorn que em fa gaudir més i desprès dels torrons ja m’hi posaré en modo asfaltero .

Pel que sembla, de moment som quatre que tenim marques similars, en funció de com arribem al dia D podríem plantejar-nos fer-la plegats (Mattu tu ets d’una altre galàxia, ja et deixem fer ;)). De moment compartirem les penúries pre-marató :wink2:

À bientôt mes amis¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2015 13:29 #15 per rathven (Visitant)
Hola a tots

Doncs si, per aquí està el tema una mica de punta.

En el meu cas, avui, dia 25/11, començaré a còrrer d'una manera més seriosa. Aquesta vegada, no sé el motiu, desprès de la marathó de Berlin he entrat en una menta de cursa-depressió i no tinc ganes de sortir com abans.

Potser la manca d'objectius, potser desprès de 3 marathons en 1 any (novembre/14, abril/15, setembre/15) m'han passat factura mental, en qualsevol cas, avui, quan torni de la sortida del vespre, faré el meu programa, a veure si en trec una mica de motivació extra.

Us proposo penjar els vostres programes i, si voleu, comentar-los, si tenim marques similars potser podem fer pinya "preparatòria", i ja veurem si podem continuar el gran dia.

bonne journée!

Xavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Gen 2016 12:02 #16 per rathven (Visitant)
Hola a tots

Aquest fil no es mou gaire, com porteu la preparació? Espero que molt bé, jo començo la meva darrera setmana de la fase 1, per descansar la setmana vinent i començar a fer km com un boig desprès.

Aquest any no puc fer la competició pre-marató (una semi normalment), ja que a la meva regió no es fan gaires curses abans de la primavera i les poques que hi ha no les puc fer per motius personals/laborals, així que haure de "virtualitzar" una competició i fer dintre d'una sortida llarga (4km + 21km + 4km).

Hotel i tren preparat, el compte enrera ha començat!

Fins aviat i bones curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2016 10:50 #17 per DION (Associat/da)
Bonjour!!

Tens raó rathven no som gaite actius en aques fil, estem dossificant esforços pel 3abr :P
Per la meva part porto un pla d'entrenament una mica especial que adapto en funció de les molèsties cróniques del puto ciàtic :grrrrrr: però de moment estic satisfet. Aquesta setmana la tancaré amb 60km i d''ara en endavant incorporaré algunes mitjes maratons en rigurós "modo entreno" per fer les tirades llargues més distretes (en companyía el dolor es porta millor) ;)

Apa entreneu força que a partir d'ara comença lo bó!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2016 13:02 #18 per grimi (Associat/da)
bon dia penya
ara he vist que fan una gran oferta a sport travel
i tot i que fare la marato de bcn estic pensant de lligar-me la manta al cap i venir a correr a paris amb vosaltres  :neutral: :neutral:
seguim en contacte
salut i cames!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 12:57 #19 per DION (Associat/da)
Nois a 15 dies de la marató, aquest fil sembla un funeral :666:, espero almenys estigueu entrenant com boixos¡¡¡ :whip:

Jo ho porto millor del previst i desprès del test de mitja i un parell de tirades llargues, sortiré a intentar sub 3h40’. Desprès Madame Marató decidirà i com diuen els francesos “on verra”  ;)
Amb el “tiempasu” que has fet a la marató de Barcelona, grimi podries aprofitar l’embranzida...felicitats makina¡¡¡ :great:

Apa companys ja ens falta menys, au revoir¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2016 13:35 #20 per Aulaka (Associat/da)
Ànims a tots!!!! Que tingueu una molt bona marató per terres franceses!!!!!  :yes: :yes:

10k - 43:45  S.S. Sant Cugat 14
Mitja - 1:37:28  Barcelona 14
30k - 2:36:38   Maratest 13
Marató - 3:47:30  Donostia 14

Please Entra or Crear compte to join the conversation.