43rd BMW Berlin-Marathon - (25/09/2016)

43rd BMW Berlin-Marathon - (25/09/2016)

03 Des 2015 18:01 #21 per kilometer (Associat/da)

M'han contestat dient que tarari :'(

Ja vaig veure aquesta opció estanis13, però 158€ ja se'm va de pressupost.
Li deia al Polgi que si no hagués corregut Berlín encara, però ja vaig anar l'any passat.

Salut!

Escolta Raúl Martínez, que ha de ser Alemanya si o si ???, que si Berlín (un altre cop), Frankfurt, Munich..., que si es per dates, jo et convido com vaig fer amb el guissona  ;), gentil i cordialment a Chicago, que és el 9 d'octubre (com Munich i 21 dies abans de Frankfurt). Per mi que no sigui, per adherir bons companys i amics corredors a la meva causa  :yes: :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 20:39 #22 per guissona (Associat/da)

M'han contestat dient que tarari :'(

Ja vaig veure aquesta opció estanis13, però 158€ ja se'm va de pressupost.
Li deia al Polgi que si no hagués corregut Berlín encara, però ja vaig anar l'any passat.

Salut!

Escolta Raúl Martínez, que ha de ser Alemanya si o si ???, que si Berlín (un altre cop), Frankfurt, Munich..., que si es per dates, jo et convido com vaig fer amb el guissona  ;), gentil i cordialment a Chicago, que és el 9 d'octubre (com Munich i 21 dies abans de Frankfurt). Per mi que no sigui, per adherir bons companys i amics corredors a la meva causa  :yes: :yes:

Si tot va bé, una de les 4 maratons de l'any que ve serà la de Frankfurt, el dia 30 d'octubre, per aprofitar el pont de tots sants. Si la bala Raúl Martínez ve, sap que li porto sort (recorda on tens la marca i a qui tenies a la vora a la sortida) ;)

Moltes gràcies kilometer per l'invitació però a Chicago no  :no: hi podré anar fins que em separi o la meva dona deixi de ser mestra. :whistle:

04 Des 2015 08:58 #23 per Raúl Martínez (Associat/da)
Kilometer Chicago la vull fer des de fa temps però el preu m'ho fa repensar. L'any vinent fem un creuer per vacances i s'ha pelat tot el pressupost :oops: I Frankfurt o Munich surt econòmic

guissona, doncs segurament coincidirem :biggrin: aviam si puc arribar a aquell nivell, perquè la veritat és que ara mateix faig pena...

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:18:07 Mitja Marató Sitges 2015
Marató: 02:42:05 Hamburg 2017

04 Des 2015 15:46 #24 per kilometer (Associat/da)

Moltes gràcies kilometer per l'invitació però a Chicago no  :no: hi podré anar fins que em separi o la meva dona deixi de ser mestra. :whistle:

guissona, eiii, que noooo, ni separació matrimonial ni res...sempre et quedarà la jubilació i els vitges de l'imserso. Bé, sempre serà un millor pla que Benidorm  :lol:

Raúl Martínez, home des del punt de vista econòmic, calr no et puc contradir, peró ja ho tens clar ?. Un creuer, amb un nadó, potser voldràs sortir corrents una o dues maratons seguides quan trepitjis terra  :mdr: :mdr:

Bé nois, feta la gràcia  :he: :he:, si finalment coincidiu, que vagi bé, ja estaré atent, jo havia d'intentar continuar la meva búsqueda d'adeptes a la meva causa  :wink2:. Ah i Raul, calma, temps al temps, jo no dubto que quan tinguis més temps, tornaràs a fer-ho mínim, igual de bé que fins fèia poc, és qúestió de molta més organització i un pel més de sacrifici del que estaves acostumat abans  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

03 Mar 2016 01:48 #25 per Tinte (Visitant)
Sabeu com funcionen els calaixos de sortida?
No tinc marca en Marató, però si en mitja... Cal acreditar l amarca a la recollida del dorsal per tenir un calaix més bo?
No em va tocar el sorteig i m'he inscrit per agència, i ells només m'han demanat marca prevista a la Marató, aleshores tampoc tenia marca acreditada en Mitja.
Gràcies

30 Abr 2016 14:18 #26 per angel101 (Associat/da)
Muy buenas.......

Alguién irá en Septiembre a esta Maratón? Yo me he inscrito (por marca) y ya tengo el alojamiento y vuelo.

Lo que menos claro tengo es cómo afrontaré la preparación  :'( ya que en Julio haré mi primer triatlón distancia IM (Vitoria) y luego preparar una maratón de este tipo con la calor que hará.... :oops:

Será mi tercera participación en una maratón despues de Sevilla 2010 y Barcelona 2015 (no soy muy asiduo al asfalto), pero quería probar en esta prueba de la que tan bien he oído hablar.....

Saludos!

30 Abr 2016 19:45 #27 per tonivet (Associat/da)
angel 101 en tu caso lo tengo muy claro : a partir de julio entreno cruzado, muchas menos lesiones.  Mira que bien le ha ido a R3  ;)

01 Mai 2016 16:17 #28 per sergio (Associat/da)
angel101, a mí me tocó el dorsal por sorteo y también tengo ya el vuelo y el hotel.  ;)

¿Calor durante el entreno? :whip: Qué va...:glasses:

El placer de correr porque sí.

25 Mai 2016 19:21 #29 per sergio (Associat/da)
Falten quatre mesos i una mica menys de quatre setmanes per començar l'entrenament... :whistle:

Hauré de posar-me les piles ja...  :whip:

26 Mai 2016 01:32 #30 per angel101 (Associat/da)
Yo de momento mucha bici y nadar (IM Vitoria en el horizonte). En cuanto a correr......pues 2 dias a la semana  :'(

Creo que tendré casi imposible hacer MMP  a no ser que me ponga también las pilas....tocará bajarse un planning express x internet  :mdr:  (y que no sería la 1ª vez  :rofl:)

20 Jun 2016 17:50 #31 per sergio (Associat/da)
:whistle: Només catorze setmanes, així que avui toca sortir a córrer.

No espereu res semblat al fil de Rotterdam, com a mínim en el meu cas, però si que intentaré entrenar-la dignament, quatre dies per setmana, començant amb 50 Km setmanals fins als 75 Km la setmana de més càrrega.

La meva pretensió de temps? Fa molts anys que vaig descartar la possibilitat de millorar la meva MMP  :'(, però si que em fixo algun al·licient per poder entrenar-la cada vegada, així que baixant la meva marca M50 (3h56’17”) em donaria per satisfet. Si el genoll, la calor i les vacances m'ho permeten, apropar-me a la meva marca M45 (3h45’26”) seria l'hòstia. I si no és possible, amb gaudir de l'ambient i acabar-la patint el mínim possible ja em conformo.

Com veieu no és res de l'altre món, però és el que hi ha.  :glasses:

26 Jun 2016 15:05 #32 per aurelian (Associat/da)

Només catorze setmanes

Molts ànims a tots, crema de sol, bona hidratació i el que fa falta per afrontar les temperatures. Os seguiré  :glasses:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

27 Jun 2016 13:28 #33 per sergio (Associat/da)
SETMANA 1 de 14

Dilluns – 10 km (del 4 al 9 a 5:20)
Dimarts – 8 km suaus per Parc del Guinardó (desnivell acumulat 500m)
Dimecres - Descans
Dijous - 8 km ràpids per Parc del Guinardó (desnivell acumulat 500m)
Divendres - Descans
Dissabte – 10 km (Suaus de 6:00 a 5:30)
Diumenge – 16 km (Progressius de 5:45 a 5:20)

Total: 52 km

04 Jul 2016 10:21 #34 per sergio (Associat/da)
SETMANA 2 / 14

Dilluns – Descans
Dimarts – 10 km (Suaus de 6:00 a 5:30)
Dimecres – 13 km per muntanya amb IT 8 x 150m (per Parc del Guinardó)
Dijous - Descans... Bé... Partidet de futbol sala amb els amics. Sé que no és el més indicat, però tampoc pretenc el record del món. :whistle:
Divendres - 14 km (de 5:45 a 5:20)
Dissabte – Descans
Diumenge – 18 km (Progressius de 5:50 a 5:20)

Total: 55 km

11 Jul 2016 11:45 #35 per sergio (Associat/da)
SETMANA 3 / 14

Dilluns – Descans
Dimarts – 10 km (Mooolt suaus de 6:10 a 5:45)
Dimecres – 14 km per muntanya, amb 10 x 150m IT de pujada, recuperant a la baixada (per Parc del Guinardó)
Dijous - Descans... Bé... Partidet de futbol sala amb els amics.
Divendres – Descans 
Dissabte – 14 km (Molt suaus de 5:50 a 5:35)
Diumenge – 20 km en 1h 52’ (Progressius de 5:45 a 5:25).

Total: 58 km
Resum de la setmana... Collons quina calor!!!!  :grrrrrr: M'ha costat molt, per no dir moltíssim no només rodar si no sortir a rodar...  :oops:

12 Jul 2016 10:12 #36 per jaume86 (Associat/da)
Molts anims a tothom qui prepari aquesta marato!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

15 Jul 2016 20:29 #37 per Tinte (Visitant)
Ahir em van dir que no puc certificar marca de mitja marató pel tema calaixos!!  :arf:
Agú s'hi ha trobat? Volia sortir a fer 2:40 i ara m'han ben fotut!

20 Jul 2016 18:54 #38 per david77 (Associat/da)

Ahir em van dir que no puc certificar marca de mitja marató pel tema calaixos!!  :arf:

Hola Tinte.

Encara no m'he mirat com s'acrediten els calaixos, jo pensava que ho feien ells automaticament.

En quan a aquest 2h40' si la preparació va bé també serà el meu objectiu, així que podrem córrer plegats  :yes:

21 Jul 2016 11:24 #39 per Tinte (Visitant)

Hola Tinte.

Encara no m'he mirat com s'acrediten els calaixos, jo pensava que ho feien ells automaticament.

En quan a aquest 2h40' si la preparació va bé també serà el meu objectiu, així que podrem córrer plegats  :yes:

Et faig privat!

22 Jul 2016 17:58 #40 per angel101 (Associat/da)
Hola a todos!!

Yo aún sigo con molestias en aquileos despues del medio ironman de Vitoria....pero ahora a pensar en Berlín.
Mucho nivel veo aquí!!  8)

La verdad es que esas 2h40' también era mi objetivo hace unos meses, pero la verdad que no creo que llegue. Creo que no estoy para bajar de las 2h42' que hice el año pasado en Barcelona.

De todos modos podríamos quedar para algún entreno/tirada larga el fin de semana ya que los entrenos ahora con el calor se hacen mucho más duros  :glasses:

Saludos!!!