Copenhagen Marathon 22/5/2016

Copenhagen Marathon 22/5/2016

30 Mai 2016 21:40 #341 per koldo (Visitant)
Enhorabona a tots els finishers, no he fet cap marató amb tant de calor (crec) però deuria ser una odisea... Teniu la meva admiració  :great:

Joan3, guissona ja us ho han dit tot, i jo mateix també, però la decisió va ser encertadíssima en els dos casos. Moltes gràcies també per escriure la crònica tot i la retirada. Hauria de repassar els fils de les dues maratons que em vaig retirar al 2013, però segurament no ho vaig fer. Crec que la vostra crònica pot servir molt a gent amb poca experiència que vulgui acabar passi el que passi  :yes: Sou grans  :love:  :love:

Estanis13  :surprised: :surprised: Gran marató et vas cascar. Me n'alegra que la gent que entrena amb constància reculli resultats. No va ser el cas del guissona, per desgràcia, però tu vas fer una gran cursa en un dia gens propici. I no és la marca que tens a les cames. Busca una marató fresqueta i plana a la tardor  :yes: He sentit Donosti?  :great:  :great:

Mona, Sancli, Arcadi, Jospon, Jordi Mas, jramon molt bona feina cadascú dintre de les vostres circumstàncies :great: :great:

ja que es té que tinder molt de cap


Tanca l'applicació, canalla :mdr:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2016 22:28 #342 per Dennis Teuling (Associat/da)
Estanis13, quina gran marató vas fer campió!!
Mantenint el ritme, avançant a la meitat que tenies davant teu al punt intermig, i acabant demanant la mà  :love: :love:

Enhorabona, enhorabona per tot, i molta felicitat amb la preciosa Silvia, i en breu amb el petit!!
Es clar que potser la lletra petita de Jordi69... :whistle:

Joan3, Guissona, diu molt de vosaltres haver fet una crònica tan completa (gairebé sense voler) de una marató DNF.
Com ja han dit altres, no es cap deshonra, i ha sigut fins i tot interessant com objecte d'estudi posterior :sarcastic:
Segur que a la propera tornareu a baixar amb molt marge de les 3h...cap dubte!! :great: :great:

Mona, gran cursa, has aguantat bé, malgrat tot, i una molt bona posició de la teva categoria :yes:

I a tot els demés, Jospon, Jramon, Jordi Mas, Arcadi, Sancli, grandes cròniques i enhorabona per haver acabat malgrat les inclemències del temps :yipi: :yipi:

Es per aquestes coses que la marató és tan especial per tots nosaltres... fins i tot per els grans experts. Mai la dominem del tot.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2016 23:03 #343 per No Surrender (Associat/da)
Mona!!! On és la crònica que ens vas prometre?  :neutral:
Poc a poc he pogut anar acabant de llegir les cròniques.
Joan3 i Guissona, sou més que experts en maratons, heu decidit plegar i heu pres un abona decisió, ara a la propera com estareu emprenyats l'agafareu amb més força que mai. Ànims i a córrer, de fet, en Joan3 no va estar ni 24h per passar pàgina i sortir a córrer, ben fet!!!
Jordimas, tot i la calor defensada!, au va, que a donostia la liaràs grossa!  :yes:
Felicitats sancli per la teva Martó tot i no haver pogut entrenar!  :great:
Jospon, ja en tens una més a la teva motxila de Martons tur´ñistiques!!, quina serà la propera?  :mdr:
Arcadi i Jramon , felicitats per haver acabat una altre Marató.  :party:
Estanis13, carai, quina Marató, i quina crònica, moltes felicitats per tot plegat, totes les maratons tenen alguna cosa especial, però aquest la recordaràs sempre!

Una vegada més moltes gràcies a tots per compartir les vostres vivencies.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2016 19:06 #344 per curat (Associat/da)
Moltes gràcies a tot@s per les vostres cròniques. Dia molt càlid i, per tant, augment de les complicacions que ja "per se" comporta una marató. Cadascú l'ha gestionat com ha pogut i bé ha estat.
El que no li treurà ningú, és la cervesa que ha guanyat en koldo  :he:

Salut i maratons!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2016 07:01 #345 per koldo (Visitant)

El que no li treurà ningú, és la cervesa que ha guanyat en koldo  :he:


:party: :party: :party: :party: :party:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2016 07:12 #346 per guissona (Associat/da)

El que no li treurà ningú, és la cervesa que ha guanyat en koldo  :he:


:party: :party: :party: :party: :party:


:party:  :party:  :party:  :party:  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2016 08:49 #347 per curat (Associat/da)

El que no li treurà ningú, és la cervesa que ha guanyat en koldo  :he:


:party: :party: :party: :party: :party:


:party:  :party:  :party:  :party:  :party:


:rules: :rules: :rules: :rules:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2016 21:34 #348 per estanis13 (Associat/da)
Això ja va arribant al seu fi. Em sap greu ser pesat però no puc deixar d'agrair els missatges i felicitacions dels darrers, gràcies koldo, hansi, dennis, no surrender...


A veure la mona, que com a bona dona s'està fent esperar  :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2016 19:30 #349 per Jorfer (Associat/da)
Per fi he acabat amb les vostres cròniques amics.  :yes: :yes:

JRamon, aquesta vegada la gasosa està més que justificada per la calor i per la poca pràctica de beure en got. Haurem de demanar a les curses de casa nostra que ens donin gots en comptes d'ampolles  :666: Felicitats per una més i mig lesionat crack  :great:

Guissona, el dormir bé no és qüestió de motivació o no cap el nou repte, és qüestió que ja ets un veterà i et trobes tranquil i segur la nit abans de córrer la nova marató. La ciutat us espera i et cobraràs la marató tal comv as fer amb València en el seu dia. Força i endavant sempre.  :yes:

Jospon bona gestió i anàlisi de la situació per a finalitzar-la sencer.  :yes: :yes: Bona feina. Per cert, quantes portes?  :whistle:

Sancli, bonic detall de l'abraçada amb el desconegut al arribar a meta. Té mèrit amb el poc entrenament que portaves i amb el dia que va fer. Felicitats :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 22:00 #350 per Mona (Associat/da)
No era la intenció fer-me esperar...  :oops: però finalment he acabat la crònica!  :yipi:

Des de que vaig fer la meva primera Marató que pensava que Dinamarca havia de ser un bon lloc per córrer, bàsicament perquè a qualsevol Marató que vagis, sempre hi veus una afició de danesos animant als seus corredors. I quan fa 2 anys l’Anna, la germana petita, va anar a viure a Dinamarca, que li vaig posar l’ull a la de Copenhague.

Com que aquest any he fet les vacances al gener, vaig veure que era la Marató ideal, ja que podria entrenar bé els 3 mesos abans. La meva sorpresa va ser, quan al novembre, parlant amb en Jordi Mas em va dir que ja estava apuntat a aquesta Marató! Vaig pensar que anava tard i que m’hi havia d’inscriure, i així ho vaig fer! Vaig obrir el fil a veure si hi havia més correcats que s’animaven, i així va ser! 10 correcats animats! Em va fer molta il.lusió veure com el grup anava creixent!

El cap de setmana em feia molta il.lusió, no només per la Marató, que és sempre un moment emocionant, sinó també perquè amb l’excusa de la Marató, (tot i que en realitat ja sé que era per veure el meu nebodet Rasmus que va néixer al novembre) una bona part de la família va decidir que vindria a Copenhague aquell cap de setmana.

Per fi arriba el cap de setmana de la Marató. Ma germana havia llogat un apartament a Islands Bygge, al costat de la sortida i l’arribada de la Marató, i al capdevall, com que el centre de Copenhague és petiet, a prop de la majoria de llocs bonics per visitar, i just davant d’un parc ideal per anar a trotar una micona els dies abans. Arribar-hi des de l’aeroport només són 20 minutets, hi ha el metro que t’hi porta, i és molt fàcil. L’apartament on estem era molt típic danès, amb grans finestres sense cortines, tot molt fashion, net i minimalista, menys el bany, que era cutre a més no poder, petit, i la dutxa no està separada de la resta del bany... així ens podem integrar més en la societat danish!

Divendres al matí, abans que arribi la resta de la família, aprofito amb l’Anna i en Rasums per anar a la Fira del Corredor. La Fira està més lluny, al costat de l’estadi, a l’Sparta Hallen. Només entrar em donen el dorsal, el 150! Com si fos èlit! Després la samarreta me la donen d’una manera curiosa, la senyora que les donava es va negar a donar-me la talla S de dona fins que no me l’emprovés davant seu... Em diu (en danès, sort que anava amb ma germana) que hi ha molts models diferents, que si no me l’emprovo, no me la dona, que me l’emprovi abans d’agafar-la perquè després ja no me la podrà canviar... Curiós... hi ha samarretes que no cal emprovar-se per saber quina va millor, doncs els diferents models volia dir home o dona, i les diferents talles, però perquè la senyora estigui més segura de donar-me la samarreta correcta, me l’emprovo davant seu.
La fira del corredor no era enorme, però estava prou bé, amb venta de roba, bambes, rellotges, suplements alimenticis i xocolata! i molts estands d’altres Maratons, entre elles, la de Barcelona! A la fira ens trobem amb en Poul, un corredor de RunAar, una associació de corredors d’Aarhus que vaig coneixer al febrer i anem a dinar al costat dels llacs artificials per on passa la Marató per comentar una mica les expectatives de diumenge.

Dissabte ens trobem l’equip correcat al restaurant Rocca (amb el qual vaig tenir un bon malentès el dia abans...). La Cristina ens porta adhesius de l’estelada perquè ens els posem al dorsal, doncs resulta que ens hi han posat la bandera espanyola, i a cap de nosaltres ens feia especial il.lusió córrer amb aquesta bandera al dorsal... Aquests dinars maratonians sempre estan bé, compartir amb els companys les hores abans de la Marató i poder comentar les sensacions, els objectius per l’endemà, on ens esperaran les animadores (en aquest cas eren gairebé totes animadores!) i saludar a alguns que encara no coneixia en persona, em va encantar!

I arriba el Gran Dia!!! Diumenge 22 de maig! Quedem per fer-nos la foto a les 8:45, tot i que en Jordi Mas no pot arribar. Com que l’apartament era just al costat, no necessito fer servir el guardarroba, tot i així portava un xandall vell per posar-me el temps d’espera fins a començar a córrer, però surto de casa en tirants, estem a 20º... Els meus temors sobre aquest dia era la velocitat en què podia bufar el vent, o la quantitat d’aigua que podia caure, i resulta que no hi ha ni un núvol i fa una calorada bastant bèstia.... el vent però sí que va fer acte de presència.

No hi ha calaixos, però si que des de ben aviat les llebres, que n’hi ha cada 10’ ja estan a la sortida, i la gent es va col.locant allà on considera. Estic molt contenta de veure que hi ha llebres de 3h20’, que és just el temps que m’agradaria fer, així que ja sé quin és el meu lloc.
9:30 en punt donen la sortida, som-hi!!! Surto darrera d’unes 10 llebres, al cap d’1km la meitat de les llebres surten del traçat, les trobarem al km21, on faran el relleu a les llebres que ara continuen corrent. Trobo que és encert, les llebres fan només mitja Marató, així s’asseguren que marquen sempre el ritme constant.

Vaig seguint bé el grup de 3h20’, i tot i no notar-me forçada, al cap de poc els peus ja em bullen com em sol passar a partir del km30 (però no hem arribat ni al 10!). Sento que fa massa calor i vaig esperant els habituallaments d’aigua, que són cada 4km. Mai no prenc gels, sinó fruits secs, porto uns dàtils que amb la set se’m fan una pasta horrorosa a la boca i decideixo no prendre’n més. De fet, em passo la Marató contant els km de 4 en 4 per arribar al següent habituallament i beure aigua. Una cosa que no m’ha agrdat, com ja han dit la resta de l’expedició, és que els habituallaments eren curts, només a un costat, i en gots. Al km25 a més començo a notar el ventet i faig una recapacitació, i tot i que en un principi em costa acceptar-ho, no em sento amb força per seguir les llebres de 3h20’, canvio a l’objectiu B: acabar-la! 

A partir d’aquí, continuo esperant els habituallaments amb ànsies, però a ritme més tranquil. M’avança un noi de Madrid, que en veure’m la samarreta correcat m’acompanya una estona per donar-me ànims. Al km34 veig una família amb tot d’ampolles d’aigua, i els en demano una; poc després hi ha un habituallament popular del públic, i poc després un habituallament oficial, i després de tot això m’entra flato, ara he begut massa...

Les animacions correcats són fantàstiques, portem un equip de grupis espectacular! Entre el que porto de família, i l’Esther, l’Anna, la Cristina i la Fiona el recorregut queda ben cobert! La veritat és que amb aquesta calorada, m’ha ajudat moltíssim!

Aconsegueixo arribar en 3h31’43’’ contentíssima d’haver acabat!!! Mai en una cursa havia vist tanta gent estirada a terra, i penso que haver pogut arribar a meta és una gran victòria. En entrar a meta em donen una rosa, agafo 3 ampolles d’aigua, i evidentment, una cervezeta que donen en una carpa de Mikkeller, boníssima, gran rehidratació! Lliçó apresa, haig de portar un cinturó amb una ampolleta d'aigua, tot i que en aquest cas la set ha estat exagerada, no és la primera Marató que noto que vull beure abans dels habituallaments, està clar que sempre hi ha coses per aprendre!

Havia quedat amb la família, que com que tenim l’apartament al costat de l’arribada, ens trobaríem directament a casa a l’acabar, però resulta que havia quedat l’interfon mal col.locat, així que pico i pico, i ningú no em sent. Faig unes voltes a la illa de cases, diuen que va bé caminar desrpés d’una Marató, doncs això m’anirà genial! I aprofito per anar al parc del davant a fer uns quants estiraments fins que, al cap d’1h i mitja després de la meva suposada hora d’arribada a casa, baixen a veure si m’ha passat alguna cosa.
A la tarda ens trobem amb en Jospon i en Jordi Mas per anar a fer unes cervezetes al Mikkeller, una cerveceria típica de Copenhague (l’any passat en van obrir una a Barcelona!) i comentar la calorada que hem passat!

Estic molt contenta del cap de setmana, i amb moltes ganes de fer una propera Marató! Em rondava pel cap Atenes al novembre, però a l’avió de tornada parlant amb en Jramon em diu que també vol fer-la, però que el 2016 no pot, així que potser pel 2017?! I sent realistes, amb la temporada de feina que m’espera aquest any és poc realista preparar una Marató pel novembre... Així que m’espero a l’any vinent, i acompanyaré en Josep80 a Seoul el 2017, aquest serà el proper objectiu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 23:07 #351 per jordi mas (Associat/da)
Una miqueta sí que t'has fet esperar  :he:
Quan em vas dir a València que la feies, ja em va fer molta il·lusió. Un cop a Copenhagen va ser genial poder compartir alguns moments que ja seran inoblidables.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 23:28 #352 per Mona (Associat/da)

Una miqueta sí que t'has fet esperar  :he:
Quan em vas dir a València que la feies, ja em va fer molta il·lusió. Un cop a Copenhagen va ser genial poder compartir alguns moments que ja seran inoblidables.


:love:  :love:  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2016 23:32 #353 per No Surrender (Associat/da)
Si, guapa, si que t'has fet esperar!!!, però has complert la paraula, o sigui que res a dir!!!
Una vegada més , felicitats per la teva Marató i per la teva felicitat en acabar, i sobretot, sobretot felicitats pel teu bon humor tot i l'hora i mitja d'espera a la familia, o eren les endorfines???
Bon objectiu el del 2017  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 09:01 #354 per Jordi (Associat/da)

No era la intenció fer-me esperar...  :oops: però finalment he acabat la crònica!  :yipi:

Jo ja esperava entrega per capítols i s'ha fet curta  :^^: moltes felicitats Mona  :party: :party:

Sorprèn els canvis dràstics de plans A a B sense intermitjos, es a dir: pla A sub3h20, pla B sub3h25,...  ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 11:41 #355 per RugbyMan (Associat/da)
Molt bona crònica Mona

ara encara en tinc mes ganes de que arrivi Septembre i fer la mitja allà. Jo vaig prenent notes: Mikkeller, enganxina amb l'estelada (ja parlaré amb la Cris que pot ser l'hi ha sobrat alguna  :love: :love:)...

Moltes felicitats per aquesta marató tan ben gestionada i un altre mes a la saca.  :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 12:49 #356 per jcarpa (Visitant)
Moltes Felicitats per la crònica!!! Vas saber canviar de ritme a temps, i adaptarte a la nova situació de calor i objectiu B.

Una marató més a la saca, i records per no oblidar.

Salut i Alegria,
              Pere


Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2016 12:54 #357 per jramon (Associat/da)
Bona crónica Mona. Jo les llegeixo al cap d'anys per recodar la les aventures. Aquesta es una de les bones

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 15:31 #358 per Grinta (Associat/da)
M'ha encantat la teva crònica, Xurri!  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 20:05 #359 per Mona (Associat/da)
Gràcies x les paraules!  ;)

M'ha encantat la teva crònica, Xurri!  :love:

:party: :love:

JRDi69, el pla B era simplement acabar-la, i va ser una mica més del temps q dius, però contentíssima igualment!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2016 10:34 #360 per Jordi (Associat/da)
Ja t'havia entès  :^^: només em sorprenia que els teus plans siguin vaig a fer sub3h20 i després vaig a acabar-la sense tenir en compte estats de temps intermitjos, més que res per fixar un ritme ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.