14 Marató d'Empúries-L'Escala 1-5-2016

14 Marató d'Empúries-L'Escala 1-5-2016

06 Mai 2016 00:49 #61 per Darth Vader (Associat/da)
Doncs jo em vaig quedar amb ganes de marató.... Tot i que entenc que amb la ventada que feia és el millor o únic que es podia fer. Bé per l'organització, que al mateix temps anunciava que l'any vinent tindríem inscripció gratuïta.
Vaig sortir sense saber molt bé a quin ritme anar, ja que portava més de quatre anys sense fer una mitja (només havia fet maratons) i no estic acostumat a entrenar a intensitat de mitja marató durant tanta estona. En els entrenaments llargs per a la marató acostumo a fer la mitja en 2h 6-8min, la idea era intentar aproximar-me a les 2h.
Tot i el vent, vaig agafant ritme progressivament. Quan porto uns 3-4km em trobo amb en pius, amb qui anirem plegats fins el km 17. Quan arribem al passeig que du a les ruïnes i posteriroment a l'Escala, el nostre ritme ha augmentat una mica, i veig possible fins i tot baixar de les 2h. Hi ha estones que el vent molesta bastant i que fins i tot et pot fer perdre l'equilibri.
Com he comentat, al km 17 en pius queda una mica enrera, i decideixo intentar esgarrapar uns segons més. Tot i la pujada, puc mantenir ritme als kms 18 i 19, però al 20 baixo bastant, el vent de cara no em permet anar més ràpid. Per sort al 21 no es nota tant el vent, de manera que puc apretar, i al final acabo en 1h 58m 47s, millor del què esperava i molt content.
Com a curiositat, amb el sistema de cronometratge et prenien el dorsal amb el xip en acabar la cursa. Jo vaig negar-me, m'agrada conservar els dorsals, i tot i que em deien que no podria, vaig aconseguir arrencar el xip i quedar-me el dorsal. Crec que de cara a la propera edició podriem tenir-ho en compte.
Bé, frustada aquesta marató, a veure què faig en els propers mesos!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.