Rotterdam Marathon 10/04/2016

Rotterdam Marathon 10/04/2016

18 Abr 2016 13:17 #281 per curat (Associat/da)
Felicitats Pep_e per les bones prestacions en la marató  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2016 14:37 #282 per Manu 1.1 (Associat/da)
Cròniques dignes i a l'alçada de les vostres maratons, sou uns cracks a l'hora de correr i de transmetre emocions i sensacions... Novament moltes felicitats CRACKS!!!!!!. :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Aurelian Em fas molt content sabent que en un moment critic hagis pensant en alguna tarda d'entrenament i t'hagi ajudat encara que tot el mérit es teu, els entrenaments i l'esforç.
Ens vas fer molt feliços en acabar la mitja de Calatayud i veure lo bé que anaves quant et quedaven pocs kms. Enhorabona amic!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2016 17:04 #283 per Pep_e (Visitant)
Primer de tot, Felicitar a tota l'expedició de Rotterdam jcarpa, koldo, Aurelian i Carlos la nova medalla de Finisher. Però a koldo i Aurelian per la seva MMP. Aquestes coses tenen molta feina al darrera, i com diria el nostre amic Julio. y lo sabes....

La meva crònica

Després d'acabar la marató de Berlín al mes de setembre i un cop no havia entrat en el sorteig  a London, vaig pensar en aquesta marató com la millor opció. Tothom parlava molt bé en quant a la animació i al recorregut planer que te.

Així que amb el meu amic Carlos que compartim maratons per Europa des de fa uns quants anys, vam triar Rotterdam com la marató de primavera.

Des de fa temps, el meu únic objectiu son les maratons i de fet es demostra quan el millor temps de mitges últimament ho tinc en el pas de les maratons.

La meva preparació es sempre la mateixa, vaig fent el que em ve de gust, i 9 setmanes abans de la marató es quan començo a fer uns entrenaments mes planificats.

Això si, sempre sense amb una carrega màxima de 90/100 quilòmetres en la millor de les setmanes ja que la feina, la família i el cos no em deixa fer més.

En la preparació específica vaig trobar-me molt bé, millor que a Berlín on vaig fer 2:54, però no tant com a Barcelona de fa uns quants any on vaig acabar amb 2:48. Així que em veia amb una marca propera a 2:52.

Penso que es la part mes important del maratonià. Conèixer els seus límits i saber quin pot ser el millor ritme de cursa. Dos segons mes ràpid pot suposar el conegut mur, i dos més lent acabar per sota de la marca que havies preparat.

Però com el camí no es fàcil, tres setmanes abans de la cursa vaig tenir una sobre-carrega amb punxada del quàdriceps, que va fer que no pogués entrenar amb continuïtat i qualitat. Això en la marató es complicat tot i que estas en la fase de baixada. En aquest moment vaig preferir recuperar-me bé del problema que seguir entrenant a tope i empitjorar.

Vaig arribar a Rotterdam bastant recuperat, amb ganes i sense sensació d'anar esgotat. La tàctica en el cap la tenia clara, sortiria a 4:05, però escoltant el cos i veient en cada moment si havia de canviar quelcom. Objectiu arribar fàcil al 30 sense un desgast excessiu.
El dia de la cursa com animal de costum faig el de sempre, amb la variant de no poder trobar-me amb el meu amic Carlos, i tampoc amb els altres companys  jcarpa, koldo i Aurelian. De totes maneres, també soc el que pensa que cadascun ha de fer la seva cursa ja que en la marató vius tot tip de sensacions durant els 42,2 km.

Sortida una mica estreta amb algun problema tot i que sortia molt al davant. Això fa un primer quilòmetre irregular però res que no estigui controlat.

Poso velocitat creuer i comencen a caure els quilòmetres molt bé. La part complicada dels primers quilòmetres de la marató és trobar un grup de companyia amb un ritme semblant al teu. Per això moltes vegades t'has de despenjar o has d’apretar per agafar al que tens al davant.

Per sort, quan portava 5-6 quilòmetres ja anava ficat dins d’aquest grup sobre 4:06. Anava fàcil i ara l'única incògnita estava en veure com aguantaria els quilòmetres i sobre tot la sobre-carrega del quàdriceps.

10, 15, 20, mitja....molt be a nivell de cardi, però ja amb algun problema muscular, res que el cap no pugui controlar.

Passo la mitja en 1:26:30, una mica més lent que lo planificat, però és el ritme que el cos em marcava per anar amb garanties.

Ara el pròxim punt de control serà veure com reaccionen les cames al pas del pont Erasmus en el km 27. Mica en mica vaig arribant al pont i mica en mica el grup és més petit. Començo la pujada i em trobo molt bé i no ho trobo complicat. Res a veure amb un Passeig de Gracia.

Km 30, punt on comença una marató. El grup es un noi que em treu mig metre (d'alçada...) i jo. Anem en paral·lel fins que en el km 33 fa una explosió i és queda. En aquest moment penso que ja només em queden 9 quilòmetres i el cap comença a fer càlculs a una velocitat que ni el Deepblue.

Començo a avançar corredors que entren en barrena. Altres walking dead total. Vaig amb 4:10, 4:12, 4:18…ha començat la serie geomètrica, però sort que cada cop queden menys quilòmetres. Començo a anar tocat, però tampoc ningú m’avança....Al loro que no vamos tan mal!

Km 40, el cos entra en modo supervivència i el quàdriceps ja em fa molt mal, però ja se que podré arribar i complir el objectiu.
Recta d’arribada, acceleració final i entrada en meta en 2:54. Abraçada amb el company que he compartit els últims quilòmetres i a posar-me la meva medalla de finisher.

Resum de la marató -> 1:26:30 / 1:28:10

Altre marató en la butxaca i setè sub 3 de les 8 maratons disputades.

Ara a descansar una mica i planificar amb el meu amic Carlos quina serà la pròxima, però Frankfurt te moltes possibilitats!
 
Gràcies a tots pels ànims i la preocupació, però sobre tot, a la expedició tan bona que vam anar a Rotterdam que tot i que no ens vam trobar finalment (Si amb Aurelian. Gràcies) si vam compartir moltes coses junts.


King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2016 17:40 #284 per guissona (Associat/da)
Molt bones cròniques, nanos.

A l'alçada de les vostres maratons.

Enhorabona una altra vegada a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2016 11:43 #285 per jcarpa (Visitant)
Molt bona crònica Pep_e, m'ha agradat les paraules de mode supervivència, altres que entren en barrena, augment geomètric i la capacitat de patiment. Tot forma part de la paraula Marató!!!

Moltes Felicitats un cop més!

Salut i Alegria,
          Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2016 15:21 #286 per Dennis Teuling (Associat/da)
bravo Pep_e  :great: :great: :great: :great:

Amb 7 maratons sub 3h ja deuries conèixer el teu cos, el teu ritme òptim!!


Aviat a preparar la propera  :neutral:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2016 18:24 #287 per Tiny (Associat/da)
Fantàstics entrenaments---> Fantàstics maratons --> Fantàstiques cròniques  :party: :party:

Moltes gràcies per compartir-ho!  :great:

aurelian  ya lo decía yo: PLAN A!!!  ;)

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2016 08:49 #288 per curat (Associat/da)
Bona crònica Pep_e  :great:
Nostamal 7 de 8 sub 3h  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2016 21:24 #289 per koldo (Visitant)
aurelian, Pep_e, jcarpa, ja us ho han dit, molt bones cròniques i maratons. Un plaer haver compartit aquesta aventura amb vosaltres.  :love: :love: :love:

Ens veiem ben aviat, i a veure si tornem a compartir objectius  :yipi: :yipi:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2016 21:27 #290 per FRANCESC57 (Associat/da)

aurelian, Pep_e, jcarpa, ja us ho han dit, molt bones cròniques i maratons. Un plaer haver compartit aquesta aventura amb vosaltres.  :love: :love: :love:

Ens veiem ben aviat, i a veure si tornem a compartir objectius  :yipi: :yipi:


Eu posat el llistó molt alt, tant de marató com de cròniques  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2016 23:07 #291 per Jorfer (Associat/da)
Pep_e formidable rendiment de curses sub 3 i molt bona crònica. Ara a pensar en la següent  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 13:30 #292 per Pep_e (Visitant)
Gràcies a tots!  :love: :love: :love:

Ja motivat per fer la pròxima.

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 14:28 #293 per Toni VLC (Associat/da)
Jcarpa, enhorabona per la marató. A la crònica he pogut viure el que es sent quan al final hi ha xicotetes crisis que es transformen en grans dubtes. Per a sentir-te molt satisfet.
Qué gran és la marató!
:yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 14:38 #294 per Toni VLC (Associat/da)
Aurelian, vaja progressió la teua, fiabilitat i ganes.
Quan vaig vore a l'Strava la marca em vaig alegrar molt, ara, en llegir, la crònica sé el que sentires. Molt gran!
Amunt!
:yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 14:44 #295 per Toni VLC (Associat/da)
Pep_e, felicitats per la marató i la crònica. Repte aconseguit, i com bé dius, amb cabet a la feina: "Penso que es la part mes important del maratonià. Conèixer els seus límits i saber quin pot ser el millor ritme de cursa". En eixe cas, ho has clavat.
Amunt amb els reptes maratonians internacionals.
:yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 14:54 - 27 Abr 2016 14:56 #296 per Hansi (Associat/da)
Avui he pogut llegir les vostres cròniques:

jcarpa, corres una marató a 4'/km amb naturalitat, cosa que com tu dius és una genètica, però també el teu gran mèrit dels entrenaments que fas :yes:. Admiro el teu control de les circumstàncies durant la cursa, amb el cap clar en tot moment, sense posar-te nerviós. Això últim també m'ha impressionat del Pep_e.

Aurelian, tu vas córrer com si ja fossis un expert, i era només la teva tercera :oh:. Em diverteixo molt llegint les teves "ocurrències", m'has fet riure més d'un cop amb el teu humor. Inclús anant al límit en els darrers km!

Pep_e, a part del que comentava abans, ho vas aconseguir amb una molèstia muscular, que té molt mèrit. Tens una estadística impressionant!

Moltes felicitats a tots tres!

Potser en un futur no gaire llunyà m'animo a fer aquesta marató, l'heu explicada com una bona opció.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 16:46 #297 per jcarpa (Visitant)
Moltes Gràcies un cop més, Hansi, Toni VLC i Cia, un plaer explicar amb cròniques vivències maratonianes, així com llegir les vostres.

Ara esperant les properes de correcats, entre elles, la de Copenhaguen, on hi va un bon grup amb ganes de deixar marca!!!!  :party:

Salut i Alegria,
                Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.