Milano marathon (3/04/16)

Milano marathon (3/04/16)

10 Gen 2016 14:13 - 10 Gen 2016 15:55 #1 per guissona (Associat/da)
Us deixo l'enllaç de la que será la meva primera marató del 2016.

http://milanomarathon.it/

En principi és el meu objectiu de la primavera i pel que ja fa 3 setmanes que entreno.

De moment estic bastant lluny d'on m'agradaria estar però sóc conscient que encara queda molt i s'ha d'anar pas a pas.

No sóc massa de compartir entrenaments al fórum però algun dia segurament deixaré caure alguna cosa.

Si algú l'ha fet, algú la fa o, fins i tot, si algú em vol recomanar coses de la ciutat (hi he estat però fa molt temps), us estaré agraït.

Demà, a per la setmana 4.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2016 19:47 #2 per curat (Associat/da)
guissona,
Malgratbhe estat a Milà no et puc ajudar gaire doncs fa uns 30 anys i no recordo massa cose. Potset el Duomo i les galeries Vitorio Emmanuelle. La marató segur que és ben planeta doncs auxí recordo la ciutat.
De tant en tant passa per aquí per dir-nos com et van els entrenaments.
Sort en aques repte i gaudeix-lo a tope!  :smile:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2016 21:12 - 08 febrer 2016 22:54 #3 per guissona (Associat/da)
Gairebé a l'equador de la preparació podria dir que no estic on voldria però estic molt millor del que em pensava que estaria ara fa un mes i mig.

Sóc conscient que a Milà no arribaré a córrer per sota 4' però si res no es torça i puc continuar entrenant com fins ara, amb l'ajuda inestimable dels col.legues "gracioses", a Kövenhavn arribaré per fer mal.

Ara només m'atabala una cosa, trobaré a Milà algun lloc per sopar pasta? :rofl: :rofl: :rofl:  Vaig ben perdut. :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2016 14:08 #4 per estanis13 (Associat/da)
Que dius que quèeeee??? :surprised: :surprised:

A quin ritme dius que vols fer Copenhagen?  :rofl: :rofl: :rofl: menys de 4'? Ja tenia coll avall sortir amb tu, no m'espantis ara!  :he: :he: 

No et cremis gaire a Milano, reserva forces!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2016 16:52 #5 per guissona (Associat/da)

Que dius que quèeeee??? :surprised: :surprised:

A quin ritme dius que vols fer Copenhagen?  :rofl: :rofl: :rofl: menys de 4'? Ja tenia coll avall sortir amb tu, no m'espantis ara!  :he: :he: 

No et cremis gaire a Milano, reserva forces!


Amb la progressió que portes, córrer per sota 4' serà un tràmit per tu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2016 20:48 #6 per Hansi (Associat/da)
Estanis, vigila amb qui t'ajuntes. Una marató al costat del guissona quan està en forma és mooolt exigent. Estem parlant d'una de les meves bèsties pardes de les maratons :love:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2016 21:15 #7 per bcnrosie (Associat/da)

Gairebé a l'equador de la preparació podria dir que no estic on voldria però estic molt millor del que em pensava que estaria ara fa un mes i mig.

Sóc conscient que a Milà no arribaré a córrer per sota 4' però si res no es torça i puc continuar entrenant com fins ara, amb l'ajuda inestimable dels col.legues "gracioses", a Kövenhavn arribaré per fer mal.

Ara només m'atabala una cosa, trobaré a Milà algun lloc per sopar pasta?  Vaig ben perdut.


calvino.pf!!!! :intello:

Tramps like us
baby we were born to run!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2016 22:54 #8 per guissona (Associat/da)

Gairebé a l'equador de la preparació podria dir que no estic on voldria però estic molt millor del que em pensava que estaria ara fa un mes i mig.

Sóc conscient que a Milà no arribaré a córrer per sota 4' però si res no es torça i puc continuar entrenant com fins ara, amb l'ajuda inestimable dels col.legues "gracioses", a Kövenhavn arribaré per fer mal.

Ara només m'atabala una cosa, trobaré a Milà algun lloc per sopar pasta?  Vaig ben perdut.


calvino.pf!!!! :intello:


Què sabrà el Paolo d'Itàlia i de Milà? Ni que fos italià i s'hagués tret la carrera a Milà. Vaaaaa. :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2016 17:47 - 09 febrer 2016 17:50 #9 per Buff! (Associat/da)

Gairebé a l'equador de la preparació podria dir que no estic on voldria però estic molt millor del que em pensava que estaria ara fa un mes i mig.


No tothom pot sortir amb l'èlit de La Mitja.... :whistle:

:eyes: votv.xiptv.cat/   "Part 1 Sortida dels atletes" 5' 05"

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2016 22:44 #10 per guissona (Associat/da)

Gairebé a l'equador de la preparació podria dir que no estic on voldria però estic molt millor del que em pensava que estaria ara fa un mes i mig.


No tothom pot sortir amb l'èlit de La Mitja.... :whistle:

:eyes: votv.xiptv.cat/   "Part 1 Sortida dels atletes" 5' 05"


No té massa mèrit sortir a Granollers amb aquesta gent. Només ho has de posar a l'inscripció :^^: :^^: :^^:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2016 22:52 #11 per guissona (Associat/da)
Aquesta setmana estic una mica més eufòric tot i el nefast resultat de la mitja de Barcelona que, encara que no era un test o el que li vulgueu dir, m'havia de servir per veure com podia córrer a un ritme semblant a la marató milanesa.

I estic eufòric perquè nou setmanes després m'he adonat que volia entrenar la qualitat per sobre les meves possibilitats. Mira que els qui m'envolten ja feia dies, setmanes, que m'avisaven, però jo pensava que ja anava pel bon camí.

Doncs bé, aquesta setmana he ajustat els ritmes al nivell on podría estar jo ara i oli en un llum.

Em queda la Maratest de diumenge i si tot va bé, en cinc dies, per primera vegada en aquesta preparació, superaré els 100kms. I espero respectar els ritmes (nous) que em toquen i completar una tirada que em serveixi de referència pel proper i definitiu mes.

Mai és tard per redreçar-ho, encara que si veig que la cosa va massa justa, objectiu de mínims i a Copenhague més i millor (5 setmanes després).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2016 12:24 #12 per Toni VLC (Associat/da)
Molts ànims, Guissona, prendre les decisions adequades és tan important. Una passa cap arrere per fer-ne dos endavant. Sort amb les setmanes que resten.
Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 13:23 #13 per curat (Associat/da)
Vinga guissona, que de tant en tant el bosc ens deixa veure els arbres  :wink2:
Encara estàs a temps d'afinar  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 08:18 #14 per guissona (Associat/da)
Amb el Maratest superat i 103kms a les cames, començo la setmana 10. Queden 5 setmanes i la darrera i la cosa va millorant poc a poc, però millora.
Diumenge a Badalona vaig arribar un pèl just. 30kms a 4'16 en solitari intentant fer-la progressiva. No vaig progressar el que vaig voler. Del 24 al final se'm va fer etern i això vol dir que encara no he ajustat bé els ritmes.

Ara bé, veure els companys de Sevilla, veure que s'apropa Barcelona, em proporciona ganes i sobretot un mono de marató que en aquesta preparació encara no havia tingut.

Va, a veure si a la 10 també arribo als 100.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 16:20 #15 per Jorfer (Associat/da)
Aquesta marató és una que tinc a l'agenda i algun any caurà.
Estaré pendent de les cròniques i comentaris.

Molta sort Mario  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 16:35 #16 per jcarpa (Visitant)
Vaaaaa Guissona!!! No em ploris ara!!!! k segur que estas entrenant de co----ns, i ho faràs molt bé!!!

Que al test de la mitja encara volies anar més ràpid, potser el que volies era trencar records. Pensa que potser, igual que jo, ets més diesel que gt 16valvules, i on treus millor rendiment és al marató, entre altres coses pq a tossut i lluitador per una marca, ara no et guany ningú!!!  :yipi: :yipi: :yipi:

Per tant, tant si al maratest com si al test de mitja esperaves més, no et preocupis, tal i com tu mateix has dit, la resta d'entrenaments... lum amb un oli, per tant les cames estan on tenen que estar.

Ara a seguir entrenant, que vull que ho facis molt bé el dia 3, així el dia 10 t'intentare emular, i si pot ser amb el Koldo, encara millor  :party:

Salut i Alegria,
            Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 20:58 #17 per koldo (Visitant)
Vinga guissona, important el mono de marató. Encara et queden les setmanes per afinar, i hem de compartir molts entrenaments i curses  :^^:

Com diu el jcarpa, ets un diesel, estil ell mateix, krlos o Jorfer, així que no et refiïs de cap mitja a tope  :yes:

Ara a seguir entrenant, que vull que ho facis molt bé el dia 3, així el dia 10 t'intentare emular, i si pot ser amb el Koldo, encara millor  :party:


La idea és fer un segon menys del que faci ell  :mdr:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 22:59 - 24 febrer 2016 21:09 #18 per guissona (Associat/da)
jcarpa, miaré de canviar les llàgrimes per quilòmetres.

Jorfer, ja t'aniré explicant. A Milà m'hi vaig inscriure per fer-la el novembre del 2009. A l'octubre, quan ja tenia vols i hotel, van decidir canviar-la a l'abril. Em van tornar l'inscripció però vaig jurar que no hi aniria mai per incompetents i poc seriosos. I ja veus, no es pot dir mai d'aquesta aigua ....

koldo, dijous et foto les piles. Ara que ja t'he pagat la cervesa de l'aposta València-Castelló, n'obro una altra: Milà-Rotterdam (sempre corres últim, cabró)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2016 18:42 #19 per Hansi (Associat/da)
La cosa s'escalfa, si comença a haver-hi cerveses en joc...:he: Amb mono de marató, encara millor 8). Milano promet.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 16:03 #20 per guissona (Associat/da)
Setmana 10 acabada. En queden 5 per la cita.

En aquesta he fet récord de quilòmetres setmanals en aquesta preparació, 113kms.

Desde diumenge amb la Maratest vaig encadenar 6 dies seguits sumant 122kms sense descans.
La setmana ha sigut bona en general menys les sèries llargues del dijous on no vaig estar a l'alçada ni en els ritmes ni en la recuperació, on  vaig canviar 2kms a ritme per 3' parat i els ritmes gairebé 10" més lent.  :whip:

Avui a Gavà, mitja a 4'11. A la tornada volia canviar però amb el vent en contra he preferit, tampoc podia massa més, seguir al mateix ritme. ;)

La setmana que ve, la número 11, la canviaré per la 12. Prefereixo fer els 2ns 30kms a falta de 4 setmanes que la mitja forta a falta de 3.
Camuflaré la tirada a Banyoles i la mitja a la marató de Bcn ajudant alguna bèstia de 2:45.

A dia d'avui, Milà seria la marató d'objectiu de mínims i Køvenhavn la marató on he de guanyar la cervesa al koldo.

Seguim plorant, ai, seguim corrent! :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.