Milano marathon (3/04/16)

Milano marathon (3/04/16)

21 Mar 2016 17:37 #41 per ruben6 (Associat/da)
Creo que haces bien Mario!! Que ta salga la maraton que has preparado!!  8)

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 20:33 #42 per guissona (Associat/da)

Mario, ets el puto amo de les meratons. Quina enveja sana poder tenir tant de control sobre la distancia.

Segur que et surt la marató desitjada i esperarem les croniques a la tornada. Jo mentres et faré el seguiment a casa amb una Heffe a la mà i mirant com ho tornes a fer i et durt una marató de conya.

Anims company que ja ho tenim.


Moltes gràcies, RugbyMan. Espero que et senti bé la Heffe. ;) ;) ;)

Creo que haces bien Mario!! Que ta salga la maraton que has preparado!!  8)


Moltes gràcies, ruben6. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 21:23 #43 per dimoni (Associat/da)
Hola.
Amb una lesio i entrenaments discrets,m'ha sortit una bona marato a BCN,amb aixo vull dir q amb els entrenaments q portes i la experiencia q tens a la distancia,faras una gran marato,aposto per un 2h52' baixos.sort i molt de seny aquets dies Mario.

Salut i qms.

Angel.

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 21:32 #44 per guissona (Associat/da)

Hola.
Amb una lesio i entrenaments discrets,m'ha sortit una bona marato a BCN,amb aixo vull dir q amb els entrenaments q portes i la experiencia q tens a la distancia,faras una gran marato,aposto per un 2h52' baixos.sort i molt de seny aquets dies Mario.

Salut i qms.

Angel.


Però tu dimoni ets un home de ferro. Me'n vaig alegrar molt que t'anés tan bé la marató de Barcelona.

Trobo que ets massa optimista per un 2:52 baixos però no et preocupis que si puc i em queden forces miraré de rebaixar tot el temps que pugui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 22:04 #45 per dimoni (Associat/da)

Hola.
Amb una lesio i entrenaments discrets,m'ha sortit una bona marato a BCN,amb aixo vull dir q amb els entrenaments q portes i la experiencia q tens a la distancia,faras una gran marato,aposto per un 2h52' baixos.sort i molt de seny aquets dies Mario.

Salut i qms.

Angel.


Però tu dimoni ets un home de ferro. Me'n vaig alegrar molt que t'anés tan bé la marató de Barcelona.

Trobo que ets massa optimista per un 2:52 baixos però no et preocupis que si puc i em queden forces miraré de rebaixar tot el temps que pugui.


Hola.
Gracies Mario.
Amb els entrenaments q estas fent,ho faras,ojala i ho poguis fer.

Salut i qms.

Angel.

2h53'19"  Marato de Tarragona   2015
1'21'48"   Mitja de Barcelona 2015
37'03"     Cursa dels Nassos 2014
18'24      Cincmil  dels 10 blaus de Gracia 2012

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2016 22:12 #46 per CarlosHB (Visitant)
Avui ho hem parlat amb l'Estanis (que ens hem vist per Olot) ja veuras com el Mario faràuna de grossa!!
Gran Gussona, molta força per Milà company

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 06:29 #47 per guissona (Associat/da)

Avui ho hem parlat amb l'Estanis (que ens hem vist per Olot) ja veuras com el Mario faràuna de grossa!!
Gran Gussona, molta força per Milà company


Farem el que podrem.

Moltes gràcies tiburón.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 06:59 #48 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Guissona

En el 2017 vui deixar caure per Italia a fer una marató  no als teus ritmes perque segur que fares un bon registre crak molta sort I estarem pendent  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2016 07:12 #49 per guissona (Associat/da)

Guissona

En el 2017 vui deixar caure per Italia a fer una marató   no als teus ritmes perque segur que fares un bon registre crak molta sort I estarem pendent  ;)


Una vegada hagi acabat  Milà i havent fet Venècia'08 i Roma'09, miraré de fer potser també el 2017 la marató de Florència.

Ja et diré què tal per la Llombardia.

Ara el  que em preocupa és on poder veure el Barça-Madrid mentre sopem. :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2016 20:20 #50 per Hansi (Associat/da)

L'encararé com si fos l'única marató, sense tenir Cophenaghen al cap.
He entrenat per aquesta marató i no penso reservar res.

Una marató i el guissona prometent córrer com si no hi hagués demà :oh: :oh: :party: :party:. Potser sóc massa sensible per presenciar un espectacle així :he: :he:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2016 22:51 #51 per guissona (Associat/da)

L'encararé com si fos l'única marató, sense tenir Cophenaghen al cap.
He entrenat per aquesta marató i no penso reservar res.

Una marató i el guissona prometent córrer com si no hi hagués demà :oh: :oh: :party: :party:. Potser sóc massa sensible per presenciar un espectacle així :he: :he:.


:rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mar 2016 10:57 #52 per jcarpa (Visitant)
Mario,
        la faràs grossa... y lo sabes!!!

Ganes de veure el teu festival milanes!!!!

Cuida't aquests dies que queden, no abusis de mones i a gaudir el dia 3!

Salut i Alegria,
                  Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 18:49 - 28 Mar 2016 19:51 #53 per guissona (Associat/da)

Mario,
        la faràs grossa... y lo sabes!!!

Ganes de veure el teu festival milanes!!!!

Cuida't aquests dies que queden, no abusis de mones i a gaudir el dia 3!

Salut i Alegria,
                  Pere


T'he fet cas i he canviat la mona per formatge fresc, gall d'indi, enciam, bròcoli i diverses parides d'aquestes.

Els primers dies de la darrera setmana de la marató, gastronòmicament parlant, són horribles.

Festa grossa? Em conformo en no equivocar-me de ritme i ser prudent al principi tocant la part alta de la forquilla de ritmes. Anar més a 4'10 que no pas a 4'05 crec que pot estar la clau de l'èxit de la meva 23a marató.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 19:38 #54 per estanis13 (Associat/da)
Mario que ja ho tens!! :party: :party: :party:

Has de posar el dorsal i manera de seguir-te quan ho tinguis

És cert que fas algun tipus de règim especial la última setmana? algun tipus de dieta dissociada o coses d'aquestes? ja m'explicaràs

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 19:49 #55 per koldo (Visitant)

És cert que fas algun tipus de règim especial la última setmana? algun tipus de dieta dissociada o coses d'aquestes? ja m'explicaràs


Perdó per l'intromissió, la pregunta no anava per mi  :oops:

Recomanada pel Krlos, seguida només per esrafiki, guissona i jo, que jo sàpiga  :sarcastic: i nosaltres fem la radical, la que no s'ha de fer  :whistle:

Això diu el mestre Krlos:

"Si la competició es diumenge. De dilluns a primera hora fins a dimecres nit.

PROTEÏNES.
Això comporta esmorzar proteïnes i es complicat. Jo sempre faig truita blanca (clares d'ou). I cafè sol (res de sucre) o amb llet
Per dinar i sopar: carn, peix, formatges, i pots prendre lactics de postre (iogurts, formatge blanc, mató...)

A partir de Dijous matí, canvi radical:
HIDRATS DE CARBONI
Per esmorzar ja pots tornar als hidrats (pastes, pa amb melmelada, sucre al cafè, magdalenes, cereals, FRUITA...)
Per dinar i sopar: Pasta, arros, pizzes, pa, sucre alla on vulguis, begudes carboniques i amb sucre (coca cola, isotoniques...), xocolata...TOT EL QUE M'AGRADAAAAA

La forma radical no s'ha de fer. Es la que faig jo . Durant 3 dies, nomes proteïnes, i 3 després nomes hidrats. El correcte crec que es posar un 15% d'hidrats els primers dies, i després un 15% de proteïnes els 3 restants. A mi em funciona l'altre, i no el canvio.

Ara be, t'explico alguna coseta que es important. Quan fas dieta hiperproteïca, resulta que les proteïnes no necessiten aigua (els hidrats de carboni, absorbeixen 2,5grams d'aigua per cada gram de hidrat; al menjar proteïna, el cos "deixa anar" aquesta aigua; per això molta gent perd pes amb aquestes dietes miraculoses que no mengen pasta ni pa; perquè perden aigua; quan deixen la dieta, recuperen l'aigua). Be, com que al menjar carn no necessites aigua, et passaràs 3 dies pixant. De veritat que em puc aixecar 3 vegades a la nit a pixar. I per altra banda, com que no tens aigua al cos, doncs es fonamental tenir-la per anar a cagar, així que aniràs poc i malament
Tot i així, ínflat d'aigua tant com puguis, i sobretot, si has d'entrenar aquella setmana, els entrenaments forts te'ls reserves per aquests dies, i el DIJOUS TAMBÉ ENTRENES FORT.
Així buides totalment els diposits de glucogen. Potser tindras alguna "pajara". Jo acostumo a entrenar a prop de casa perquè alguna vegada he hagut de tornar marejat, i si faig sortida en bici, porto un gel "d'emergència" que intento no prendre.

Quan canvies als Hidrats de carboni, comença ficant molta fibra al cos. Fruita, cereals amb fibra i continua bevent molt perquè ara el cos et demanara aigua per compensar la que demanen els hidrats. En 1 dia ja aniràs be al lavabo i deixaràs d'aixecar-te a la nit per anar a pixar al lavabo.
Com t'he comentat, dijous encara entrenes fort. Ara ja tens hidrats i podras tirar mes, pero tot i aixi, buidaras els diposits en no res. El cos es inteligent i veu que porta 4 dies sense reserves, aixi que tot el que mengis ara, ho emmagatzemara com a glucogen als musculs que mes has fet servir i al fetge (on s'acumula el 60% del glucogen que fem servir). Aixo fara tambe que no emmagatzem res com a greix (el cos sap que li farà falta energia rapida perque cada dia la esta necessitant)

I no hi ha mes secrets. El dia de la competició tindràs un 20% mes de glucogen de l'habitual, el que suposa anar un 20% mes de temps fent servir aquests dipòsits (sembla poc, però si pots estar 1h30 habitualment, això suposa allargar 18' el ritme). Si a mes durant la cursa continues omplint dipòsits (en cas de ser una marató) doncs millor que millor"

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 19:56 - 28 Mar 2016 19:58 #56 per guissona (Associat/da)

Mario que ja ho tens!! :party: :party: :party:

Has de posar el dorsal i manera de seguir-te quan ho tinguis

És cert que fas algun tipus de règim especial la última setmana? algun tipus de dieta dissociada o coses d'aquestes? ja m'explicaràs


Tinc el dorsal 324 (notícies les 24 hores del dia  :rofl:)

No hi ha cap tipus d'aplicació :no: per seguir la marató i no ser si es podrà seguir online al seva web.  :neutral:

La darrera setmana, de dilluns a dimecres menjo una dieta rica en proteïna i molt pobre (insignificant) en hidrats. A partir de dijous i fins diumenge, hidrats a sac. Ho he fet sempre. No sé si va bé o no. A mi, diria que em funciona, però com els 4 gels, ja forma part de la meva vida maratoniana. O he de fer sí o sí perquè mentalment ja he guanyat una petita batalla.


Edito: el koldo ho explica perfectament al post de dalt :great:. El krlos és un home que sap on va  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2016 20:08 #57 per Hansi (Associat/da)
M'acabareu convencent de dissociar i tot! :rofl:

Al Krlos me l'estimo molt, però el que ell aplica al seu propi cos, és majoritàriament desaconsellable per la majoria de mortals. El que passa és que per aquí hi ha molta bèstia parda del seu estil... :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2016 14:52 #58 per danili (Associat/da)
Estic segur que et sortirà una molt bona marató. Canya!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2016 17:25 #59 per guissona (Associat/da)

Estic segur que et sortirà una molt bona marató. Canya!


Moltes gràcies :love: corredor que escriu (o era escriptor que corre?) :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2016 21:35 #60 per No Surrender (Associat/da)
Esper que gaudeixis del viatge i que tenguis molt bona Marató. No se quin objectiu tens, però també esper que el puguis assolir!
Crec que només t'he vist córrer un parell o tres de vegades , a les 24h de Ca'n dragó  i a hores intempestives, i sincerament, trob que tens una manera molt peculiar de córrer i amb els ritmes que dus encara me sorpren més...
Lo dit, que te vagi moooolt bé!!!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.