36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

02 Des 2016 09:55 #741 per curat (Associat/da)

:666: com a motivació extra o no et diré que potser m'animo a fer els 10 Km per veure-us en primera fila a Tarragona  ;)


Salut!
Jordi


Sabent això em calço immediatament les espardenyes  ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2016 14:27 #742 per Manu 1.1 (Associat/da)
Bones cròniques i bones maratons què van sortir en general i als que no us va sortir tant bé, vau saber canviar el xip i gaudir o treure bones lliçons i fins i tot es va celebrar una marató d'OR (50). A poc a poc em vaig posant al dia.

G3mma, ToniVLC, Jaume86, ManoloM, Esquimal, Quico Peinado, Liz, Dennis, JRDI69, Francesc, Obadia, Xavher; pinelli31, Carsobe, Aurelian, Rosae, robertgr68, TOCIBDN, Jorfer, Carles22 .....

Gràcies Tiny. En algun moment durant i després vaig pensar en tu. Vaig pensar que un dia em vas dir, (crec que al cros de Sants 2015) després de la marató de Donosti, que les meves maratons no eren acords als meus temps i que el dia que em sortís bé ho pétaria. I així va ser, almenys vaig gaudir molt durant gairebé tota la marató i amb una arribada molt potent i triumfant

Gràcies támbien a Ergofo per les teves paraules des de la distància

Liz sàvies que el sub.3:30 et quedava lluny, tot i així, crec que ho vas intentar la primera meitat però vas llegir molt bé la segona meitat i vas controlar millor les teves sensacions. No va poder ser, però gran temps final  :yes: :yipi:

JRDI69   :666: :love: La meva alegria també va ser màxima al veure't entrar a la meta des del darrere, puc dir i jurar que JRDI69 era l'alegria i l'extasis en persona. Moltes felicitats novament !!!

Esquimal també puc dir era un altre persona molt feliç .. Felicitats  :party:

Ens anèm veient companys!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2016 15:49 - 02 Des 2016 15:51 #743 per Jordi (Associat/da)

JRDI69   :666: :love: La meva alegria també va ser màxima al veure't entrar a la meta des del darrere, puc dir i jurar que JRDI69 era l'alegria i l'extasis en persona. Moltes felicitats novament !!!

El meu instinct de defensa d'atxasuu  :666: va evitar que m'aspallesin la marató amb un avançament teu a la línea d'arribada, de foto finish un per la dreta l'altre per l'esquerra  :rofl: :rofl:

Gaudeix i descansa, felicitats  :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 20:16 #744 per Jorfer (Associat/da)
I LA L MARATÓ

20/11/2016
VALÈNCIA
03:19:25 (1:38:48/1:40:37)


“LA L”


Buff!!!


Doncs si, miro la cama dreta i l’esquerra i, si, estan contentes, després de cinquanta maratons en vint-i-tres anys. Quants records, quantes ciutats, quants amics, quants entrenaments,...però si, ha valgut la pena i amb ganes de continuar lluitant per a millorar com atleta i com a persona.


Per una banda tinc alegria pel camí recorregut i per altre, tinc por de que aquest “suma i sigue” algun dia s’acabi, però mentre la il·lusió per a entrenar continua viva i les lesions em respectin, les maratons continuaran al meu calendari particular.


I darrera de tot això està la Glòria i la meva família, patint les meves absències, des de la fredor del llit quan m’aixeco d’hora per a anar a entrenar, fins els diumenges pels matins on estic desaparegut entrenant amb dorsal o llebrejant,  o quan els dijous vaig a entrenar i a prendre braves&birres amb els amics del grup d’entrenament de Jordi Ballesteros.  Gràcies família, us estimo per permetre’m la meva afició.

Per errades de càlcul, estava convençut i volia que coincideix la L amb la marató de Barcelona, però la suma de maratons em va fer errar i la del març va ser la IL, així que la de tardor, al territori de l’estimat amic Toni VLC ha tingut la sort de ser la cinquantena marató.

I com a acompanyants de viatge de la marató he tingut quatre dels meus millors amics de l’associació:
ManoloM (la meva parella atlètica des de 10de1000 i amb el que he compartit la majoria de les seves maratons);
Dennis Teuling, el tulipà simpàtic d’Amsterdam un cames llargues que quan els astres es posin en línia i el seu cap volgui baixarà de les 3h en un plis-plas;
Jaume86, el meu fillol atlètic que ja és tot un sub3. Quan controli els nervis baixarà molt d’aquesta marca; i
FMorilla, amic meu i company de professió des de 1995 i que l’he enredat per a debutar a la marató i, s’ha enganxat amb tanta força que repetirà a BCN ‘17.
Doncs amb aquesta companyia de luxe ens vam apropar a la ciutat del Túria disposats a gaudir d’una nova marató, en aquest cas, una marató rodona, amb un grau de patiment i exigència però controlat concordant amb el meu estat de forma el sub 3h20.

El trobar-me tant bé acompanyat,  em va donar un plus de tranquil·litat, com ho demostra els meus roncs durant tota la nit que traspassava l'envà de l’habitació i em va permetre dormir d’una tirada llarga.

La tranquil·litat va perdurà durant tota la marató, doncs el fet de sentir-te arropat, mimat, estimat per dues llebres de confiança i amigues com Manolo&Jaume em va fer córrer sense cap tensió. La concentració va ser màxima i el silenci per part meva bastant abundant doncs era conscient que arribava curt de quilòmetres (750) quan quasi sempre arribo o m’apropo molt als 1000.

En quan als parcials els podem consultar a la fitxa adjunta, el que si us puc dir que en Manolo i jo, vam passar una estona discutint sobre el ritme dels cinc mils doncs jo els volia fer a 23:35 i ell a 23:20, així que em vaig dedicar a anar darrera de la barqueta i frenar una mica, a excepció del 25 al 30 on Manolo va passar una crisi amb els seus famosos sorollets i em vaig dedicar a animar-lo i a tapar el vent.

Sobre el 33 va ser curiós que ens vam ajuntar tota la barqueta teòrica i el convidat Dennis. Per davant vam agafar en Per, que ja ens acompanyaria fins el final i, com una moto per darrera arribava l’Esquimal que va fer una marató de traca i mocador. Més o menys al 35, la benzina donava a donar senyals d’esgotament i, a poc a poc, segon a segon, el ritme mitjà dels quilòmetres va baixar fins els 05:05 del 41. En aquesta fase els ànims reclamats pel Jaume i el Manolo’s del Manolo (córrer d’esquena) em van ajudar a no defallir i salvar els 200 minuts amb dignitat.

L’entrada va ser aposeòtica i per a recordar, tots tres agafats de la mà i fundint-nos en una abraçada plena d’emoció per la fita assolida. Després a poc a poc, ens vam anar trobant els correcats d’aquells ritmes i, amb un què al cor, tirem cap a l’hotel doncs Manolo està molt coix però amb el cap pensant en el meu amic Fran que estava debutant en la seva primera marató i per la meva insistència. Al final decidim anar a l’hotel i tornar a buscar en Fran per a felicitar-lo i, malauradament no el trobem fins que tornem a l’habitació.

Per a rematar la marató una paella típica valenciana amb tots els ingredients habituals acompanyat dels quatre amics del viatge, en Jrdi69 (bravo campió per la teva millora impressionant) i els amfitrions de luxe de les successives expedicions correcats la Carme i en Toni VLC. A tots, moltes gràcies per aquest cap de setmana inoblidable.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 20:59 #745 per No Surrender (Associat/da)
:love:  :love:  :love:
Quin crack, jorfer!!!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 21:34 #746 per guissona (Associat/da)
Moltes felicitats, Jordi.

Ets el mirall on ens mirem tots els que som uns apassionats de la marató.

Humilitat, constància, voluntat, companyerisme, saber fer,...

Per molts anys!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 21:38 #747 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jorfer   :love:

L marató  :surprised: :surprised: :surprised: ademés amb una bona marca i molt bone llebres :love: moltes felictats de nou crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 22:00 #748 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jorfer :love: :love: :love:

El plaer va ser nostre, sens dubte, per poder-te acompanyar a la teva Marató "L".

Tota la associació estarem sempre en deuta amb tu, per les teves paraules i per ser com ets!!
Gran marató sub 3h20!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 22:40 #749 per jaume86 (Associat/da)
Bravo Jordi, Bravo  :yipi: :yipi: :yipi:

"I darrera de tot això està la Glòria i la meva família, patint les meves absències, des de la fredor del llit quan m’aixeco d’hora per a anar a entrenar, fins els diumenges pels matins on estic desaparegut entrenant amb dorsal o llebrejant,  o quan els dijous vaig a entrenar i a prendre braves&birres amb els amics del grup d’entrenament de Jordi Ballesteros.  Gràcies família, us estimo per permetre’m la meva afició."

Sense cap mena de dubte, la clau de tota (o molt bona part) la caminata fins la L rau en aquest paràgraf. Segurament els que ens envolten no saben l'enorme recolzaMENT que ells ens representen. Especifico MENT doncs crec que l'exit d'una duradera i exitosa carrera com la teva (o altres grans de l'associació que no començaré a anomenar pk hem deixaria algú segur i no vull) està al cocu més les cames. Mentres el cap estigui a lloc, la resta va tirant, com vas demostrar als darrers kms de la marató.

El cap de setmana quedarà per sempre al meu cor i cap, i el camí viscut i compartit també! Quina gran festa  :party: :party:

I com diria l'amic polgi, continuem, que això no para i ja estem sumant monedes a la guardiola de la LI del 12 de març

I com diria el Lluís Llach: I un poc de sort, i que la vida ens dongui un camí ben llarg!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2016 22:44 #750 per Jordi (Associat/da)
Felicitats "capi" més que mai gaudint de ser capita i anar escudat  :love:  :party: :party:

..., després de cinquanta maratons en vint-i-tres anys.

Deunidó quins números  :surprised:, el 50 el tenia clar, però els 23 no i vistos així impresionen  :oh: per molts anys més, per moltes maratons més i per continuar millorant :yes:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2016 14:58 #751 per Toni VLC (Associat/da)
Jorfer, sempre en el meu equip. I eixa és la gran sort que tenim els correcats, et tenim al nostre equip.

La marató L , a València, sempre la recordarem com si fora una XXL: la preparació, la lectura de les primeres maratons de jorfer al foro, la prèvia i el post, tot adobat amb l'expedició dels que baixaren i els ànims dels que la seguiren des de casa.

Amunt jorfer, amunt correcats
:yipi: :yipi: :yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2016 15:55 #752 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies amics per les vostres paraules :love:

Tinc pendent seguir amb el fil de les L quan pugui ho faré :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.