Jungfrau Marathon 10-9-2016

Jungfrau Marathon 10-9-2016

23 febrer 2016 17:34 #1 per Joan Sant Guim (Visitant)
Si algú hi està interessat encara queden alguns dorsals (menys de 150 dels 4000 previstos en obrir la inscripció el 14 de febrer) a la Marató del Jungfrau (Suïssa)

www.jungfrau-marathon.ch/en/

Algú ha fet aquesta exigent marató ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 19:07 #2 per Del@ (Associat/da)
La darrera setmana d'agost vaig estar per Interlaken i dos pobles de més de muntanya a pocs kms i no vaig veure informació d'aquesta marató. Sense cap tipus de dubte les vistes són molt maques i pel que he vist fins als 25 km es pot córrer amb comoditat.

Vaig fer ciclisme i senderisme, pujant al Jungfrau amb el tren. Una tarda vaig pujar i baixar corrents al naixement d'una glacera salvant un desnivell força important i he de dir que fer el final d'una marató per allà ha de ser duret, però com he dit molt maco  :love: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 22:52 #3 per jospon (Associat/da)

Si algú hi està interessat encara queden alguns dorsals (menys de 150 dels 4000 previstos en obrir la inscripció el 14 de febrer) a la Marató del Jungfrau (Suïssa)

www.jungfrau-marathon.ch/en/

Algú ha fet aquesta exigent marató ?

:whip:Hola Joan Sant Guim.

Jo vaig fer aquesta marató l´any 2011 i em va agradar molt.També haig de dir que vaig trobar un temps esplendit,que en alta muntanya es te que agrair!!!



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 23:10 #4 per jospon (Associat/da)

Si algú hi està interessat encara queden alguns dorsals (menys de 150 dels 4000 previstos en obrir la inscripció el 14 de febrer) a la Marató del Jungfrau (Suïssa)

www.jungfrau-marathon.ch/en/

Algú ha fet aquesta exigent marató ?

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ndex.php&topic=11256 .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2016 23:17 #5 per XaviPapell (Associat/da)
El Gorka em sembla que l'ha fet.
Envial.li un missatge privat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.