Liverpool Marató 29/5/16

Liverpool Marató 29/5/16

15 Mar 2016 22:12 #1 per canyes (Visitant)
Estic inscrit a aquesta marató però no he trobat cap fil ni comentari sobre ella. Algú l'ha fet o té informació sobre ella?

Gràcies!

Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2016 15:19 #2 per canyes (Visitant)
Quina pena de fil, no?

Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2016 15:45 #3 per danili (Associat/da)
A mi no em sona que ningú dels que escrivim per aquí l'hagi feta.

Mirant a marathonguide he trobat dues opinions. No en tinc més.

www.marathonguide.com/races/racedetails.cfm?MIDD=5077160529

Nice tour of Liverpool! (about: 2015)
Course: 4 Organization: 4 Fans: 4
D. S. from Michigan, USA (7/17/15)
50+ previous marathons | 1 Rock 'n' Roll Liverpool Marathon

I was admittedly a little hesitant regarding running my first R&R Marathon. It seems runners either love or hate these 'cookie cutter' events, but I have to say that I had a great time. On a downside, the Expo was very weak and you'd think there would be more local commercial interest. The course was a BIG positive from the starting (& finishing venue) around the docks and Echo Arena, the Liver Building, Goodison Park, Stanley Park, back down thru the Cavern District, Chinatown, Sefton Park, Penny Lane, and the last four miles along the Mersey. There were a few bands (and locals) scattered about for race support. The weather held out and was decent while the post race Marc Almond concert (with a pint in hand) was entertaining. And the post-post race around the vibrant Albert Docks and nearby pubs/restaurants was pretty good too. I stayed at the Atlantic Thistle which was an easy walk to everything and a great view! My last comment is in regards to all the bottles of water and Lucozade handed out at EVERY aid station. I know as a runner that these plastic bottles are convenient, but what a waste to see all those thousands of half full (or empty) plastic bottles scattered along the streets!


Very good inaugural R&R Liverpool Marathon (about: 2014)
Course: 4 Organization: 4 Fans: 3
A. G. from London England (5/27/14)
11-50 previous marathons | 1 Rock 'n' Roll Liverpool Marathon

I really enjoyed this course it gives you a real taste of the different areas of Liverpool - football grounds, city centre and parks. It's not flat though! The organization was very good, I particularly like the start and finish at the echo arena. Lots of refreshments afterwards including a free beer. Great medal and T Shirt. Several mile markers were missing and there were not as many bands/DJs as advertised. Personally that doesn't bother me so didn't detract from the race. I think this can develop into a really great race with a bit more local support and advertising. 

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2016 16:11 #4 per koldo (Visitant)

Quina pena de fil, no?


Si no l'animes tu explicant una mica com entrenes i tal, no sé qui vols que l'animi si ningú l'ha fet

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2016 16:14 #5 per aurelian (Associat/da)

Quina pena de fil, no?


Tu pots fer aquest fil mes gran! En general, hi ha poca informacció sota maratons de UK en el foro.

Tot aixo l'he truvat en internets:

Es una marató bastant nova... 2011 primera edició en el format actual. Es un esvediment organizat per Rock&Roll amb tot el que implica aixo. Abans es feia en Octubre, ara en Maig crec que ho te mes dificil competint amb London Marathon i Manchester Marathon cursas amb amb cert nivell.

Unas cròniques: 2011 , 2014 , + 2014

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2016 22:24 #6 per canyes (Visitant)
Moltes gràcies per la info, teniu raó, cal que posi alguna cosa per animar-ho.

Sobre el meu entrenament quasi que no l’expliqui massa  doncs és una mica peculiar. Fa uns anys que vaig abandonar els plans estrictes, els ritmes, els rellotges i només corro per gaudir. Curiosament amb bons resultats doncs vaig fer marca personal a Copenhagen desprès de 10 anys de seguir mètodes i  plans. Hi ha setmanes que corro 6 dies i altres menys , sortides curtes amb el meu gos alternant algun rodatge llarg per asfalt o muntanya o bici.

Durant un període  anem afegint elements , plans, GPS, mitjons compressius, pulsòmetres, cinturons amb gels, bambes molt sofisticades,  etc.. i desprès els anem traient  :happy:

Per exemple, aquest cap de setmana he fet la caminada de marinada corrent (33kM) gaudint de la Segarra en primavera.( caminadadelamarinada.wordpress.com/ ) us la recomano.

Com veig que seré el primer en fer-la us faré una bona crònica perquè si , val la pena, us animeu més.

Apa! Salut i KMs




Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2016 07:01 #7 per koldo (Visitant)

Sobre el meu entrenament quasi que no l’expliqui massa  doncs és una mica peculiar. Fa uns anys que vaig abandonar els plans estrictes, els ritmes, els rellotges i només corro per gaudir.


Hi ha gent que fa entrenaments de 35km a les 22:00 de la nit, o curses amb carret, o altres coses més rares, així que cap problema en explicar coses alternatives  :yes:

Llavors no hi ha lottery ni charity ni res d'això per entrar?

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2016 09:55 #8 per jcarpa (Visitant)
No se qui pot fer això que dius Koldo?!!!  :glasses: :oops: :whistle: :rofl:

Això Canyes, tu explica coses i sobretot crònica de com et va la marató, i de com és el recorregut i com esta muntada.

Salut i Alegria,
          Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2016 22:27 #9 per canyes (Visitant)
Ja ja,  Koldo, jo volia fer una marató  a UK i Dublin ja l'he fet que  per cert em va agradar molt.

Vaig mirar i Londres és  impossible, Edimburg igual i vaig trobar aquesta te té vol directe des de Barna, sense ballots, lotery ni  tota la parafernàlia.

El problema, que no és plana però tampoc busco marca. A més no hi estat mai a  Liverpool.






Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2016 22:25 #10 per canyes (Visitant)
Hola a tots,

Poc a poc vaig rebent informació sobre la marató. El que està molt bé es que fan coincidir la cursa amb un cap de setmana musical, el Liverpool Sound City ( www.liverpoolsoundcity.co.uk/ )

Si estàs inscrit tens un 25% de descompte i l'escenari principal és a la arribada de la cursa. O sigui mentre un està corrent els altres poden estar de concert doncs comença a las 10 hores. www.runrocknroll.com/liverpool/the-weekend/entertainment/

Ben pensat, Liverpool es el bressol del Rock, no?

Salut!


Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 19:56 #11 per canyes (Visitant)
Nois això pinta força bé.

L’organització va enviant correus amb informació i inclús hi ha una app per seguir la cursa online. Tot sembla ben organitzat, hi han llebres, calaixos (corrals) i avituallaments amb gels.

Però lo millor; el principal escenari del Sound City està a l'arribada amb concerts des de les 10 del matí, hi han grups de música en tot el recorregut a cada milla i, lo millor, a la arribada tens una pinta de cervesa gratis. Sembla garantit doncs  miles, beer & Rock&roll.

A més a Liverpool You'll never run alone  8), esperem que el temps no ho faci malbé.

Més info a la crònica!







Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2016 13:17 #12 per curat (Associat/da)
Ja ha arribar el teu torn canyes  :yes:

Que disfrutis de la ciutat de Liverpool i de la seva marató  :great:

Potser trobes la ciutat i els seus ciutadans una mica ensopits després de perdre l'Europa League  :sleep:

Molta força!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2016 11:45 #13 per Toni VLC (Associat/da)

Potser trobes la ciutat i els seus ciutadans una mica ensopits després de perdre l'Europa League  :sleep:


curat, tin en compte que també hi ha gent de l'Everton (no sols de pa viu l'home)  :sarcastic:

canyes, descansa el que pugues esta setmaneta i a disfrutar molt diumenge.
Amunt!
:yipi: :yipi: :yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2016 16:16 #14 per jcarpa (Visitant)
Anims Canyes , que vagi molt bé, i esperem la teva crònica quan tornis!!!

Salut i Alegria,
            Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2016 20:15 #15 per jaume86 (Associat/da)
Compte amb la meteorologia, Liverpool és una ciutat costanera on el vent hi és molt present. De moment veig que sembla que no plourà, sort, pq un dia de vent i pluja, sobretot cap a la part d'Albert Docks (on hi ha el mueu dels Beatles i la Tate Gallery, entre d'altres de força interessants). Per la previsió aconselleria que visitessis el web de la bbc, que personalment trobo la més fiable.

Molta sort

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2016 21:52 #16 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molta sort Canyes i gaaaaaaaaaaaaaaaas :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2016 22:03 #17 per canyes (Visitant)
Gràcies a tots pels ànims us prometo una crònica detallada. 

Jaume89 suposo pels teus comentaris que ja hi has estat allí, he mirat el forecast i sembla que no plourà ni tampoc farà massa vent.

El meu objectiu és simplement  gaudir de la cursa. Com aquest cop no he fet cap cursa per veure el meu estat i no utilitzo rellotge, és tot un misteri el meu estat de forma encara que em trobo bé de sensacions.

Salut a tothom!

Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2016 17:20 #18 per jcarpa (Visitant)
Iep Canyes! Com va anar?

Salut i Alegria,
        Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2016 22:35 #19 per canyes (Visitant)
La meva crònica com havia promés:

Primerament us diré que m’ha agradat molt Liverpool. Es una ciutat amb molta vida, plena de contrastos, molt comercial ,  el centre és relativament petit i és pot visitar caminant en un dia mentre que la extensió total és immensa i plena de parcs. És un lloc força turístic però sense aglomeracions.

La cursa és bastant casolana, 2.500 finalitzats, té una bona organització , la expo està al cantó de la sortida a l’Albert Dock que és un dels llocs més visitats de Liverpool al cantó del riu. EL mateix dia hi ha la marató i la mitja encara que la segona surt 1 hora abans i no hi  ha el problema de la barreja entre dos distàncies.

El perfil  és exigent, aproximadament  els 10K primers són  en pujada, el següents en baixada, del 20 al 30K contínues pujades i baixades i els 10 últims totalment plans per un passeig que va al cantó del riu.  El recorregut es bastant peculiar,  virat i va per tota la ciutat travessant tots el grans parcs que hi ha  però també  passant pels llocs més emblemàtics; Albert Docks,  el centre, the cavern, ChinaTown, Anfield Stadium i , gallina de piel, Penny Lane  on hi ha una furgoneta tocant la canó contínuament.

La cursa és bastant solitària encara que hi han grups de música quasi cada milla, avituallaments ben organitzat on es troba aigua, isotòniques (en ampolles)  i en molts d’ells gels encara que es troba a faltar sólids. Jo per exemple només vaig dur una barra energètica.  Poc públic i només pel centre però forà simpàtic.

La meva cursa va ser bastant conservadora doncs no tenia objetiu, vaig sortir mig minut darrera la llebre de 3h30 i fins al KM 20 mantenia la distància. A partir d’allí vaig decidir afluixar una mica i esperar la part plana per recuperar si tenia força. Dit i fet, arribo a la milla 20 força sencer però, com va predir jaume86, em trobo un fort vent en contra i decideixo seguir a  un víking per no desgastar-me. Quan sortim del riu pujo el ritme però només falta 1 milla. Al final 3h34 (jo crec que és minut menys doncs era el tems del rellotge de meta però com no duc rellotge... :neutral:) i quedo  en el lloc 295.  Em canvio, demano la meva pinta i a ballar al concert de l’arribada.

En resum, cursa recomanable per qui no vulgui fer marca ni aglomeracions i sigui fan del Beatles. Ideal per anar amb la família i no amb amics doncs la marxa de Liverpool és la millor d’UK i no convé córrer amb resaca :party:.

Salut i milles! La propera la 15.


Run Forrest, run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2016 22:46 #20 per No Surrender (Associat/da)
Felicitats canyes per la teva 14ena Marató! Gràcies per compartir la crònica.  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.