NN Marathon Rotterdam (9 abril 2017)

NN Marathon Rotterdam (9 abril 2017)

17 Abr 2017 19:21 #61 per No Surrender (Associat/da)
Mil gràcies per compartir la crònica, Hansi...ja saps que a part de defensora d'aquest fòrum, som una fan de les cròniques!!!
Un gran registre per haver arribat en les condicions que ho feres, a part, que pels mortals com jo, també és un super-registre igualment!!!  :whistle:.
Enhorabona per haver-la lluitada i per haver tengut el cap clar per fer el que tocava i aconseguir fer una molt bona Marató.
I moltes gràcies per la teva menció, a part de gran corredor ets una gran persona, a veure quan tornam a coincidir a una preparació maratoniana i a una Marató on tots dos tornem a guanyar!!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2017 19:46 #62 per Josep58 (Associat/da)
Hansi, gracies per compartir la teva marató amb nosaltres.  :great:

Enhorabona i felicitats  :party: no vas poder fer una bona preparació, però mentalment t'has superat per compensar aquest déficit i en pots estar ben orgullós del resultat assolit  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2017 22:09 #63 per Jordi (Associat/da)
Gran marató Hansi  :party: :party:

El pròleg i les sensacions transmesses no presagiava un desenllaç tan ben parit  :yipi: :yipi:; el sub3 com el "negative split" arribaran; tu continua fent currículum i gaudint  :love:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2017 22:10 #64 per guissona (Associat/da)
Hansito:party: :party: :party: :party:

Enhorabona.

Que bé que poguessis gaudir i acabar aquesta meravellosa marató.

Ja saps que la nostra aplicació treia fum, sobretot quan al km25 no sortia el teu temps de pas i feia l'impressió que t'havies retirat :grrrrrr:

Ara sí que sí toca una preparació sense entrebancs per aquesta tardor i que caigui d'una punyetera vegada aquest sub3h que tant et mereixes :love:

Amunt i crits, ídol!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2017 22:19 #65 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hansi, moltes gràcies per aquesta crònica tan emotiva i positiva... malgrat el començament amb tant de dolor  :arf:

Llegint aquesta supercrònica sembla que la mateixa marató t'ha fet superar molts dels mals que et van passar abans d'ella.
Ja saps que Feyenoord mai serà el meu equip, com bé has dit, però segur que la gent de Rotterdam ho van donar tot per aplaudir-te fins a l'arribada. Espero que la teva dona també hagi passat uns bons dies a Holanda :yes:

El chute és únic, i els seus negative-splits a ritmes 2h45 són potser fora del nostre abast, però poc t'ha faltat (millor dit, t'ha sobrat el calor) per fer la segona part més ràpida.

Gràcies per compartir els teus pensaments Hansi   :love: :love:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 05:54 #66 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Hansi
Lleigint el prolèg encare té més mèrit la teva marató crak moltes felicitats de nou  :great: :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 13:42 #67 per Chute (Associat/da)
Felicitats Hansi per haver pogut completar aquesta marató de Rotterdam.

Has tingut una temporada plena de dificultats i per tant te molt mérit el que has aconseguit. Segurament molts de nosaltres hauríem llençat la tovallola a mig camí, i tú has completat el repte, no amb la marca que haguessis volgut, però segur que a la propera surt tot de cara.

Endavant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 16:40 #68 per amic (Associat/da)
Moltes felicitats Hansi i gran crònica. Després d'una mala ratxa i amb la teva força de voluntat vindrà una de molt bona segur. Anirem preparant la festa per al teu proper sub 3h.
Una abraçada crac.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 17:07 #69 per sergio (Associat/da)
Grandíssima cursa Hansi, tenint en compte la preparació prèvia, has d'estar molt satisfet.
Ets molt gran!!! :party:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2017 00:29 #70 per ergofo (Visitant)
Moltes felicitats Hansi per aquesta gran cursa tot i tots els entrebancs durant la preparacio, la seguent segur que sera millor, molts anims i endavant!

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2017 16:42 #71 per kilometer (Associat/da)
Hansi, tenia i debia passar per aquest fil. Tal com diu el chute, té molt mèrit el que has fet. Per a mi és gairebé imprescindible, estar tranquil, tenir la ment clara, zero preocupacions, etcc..., no només per córrer la matrató sino per prepararla. En les teves condicions no sé si hagués continuat endevant. No puc fer més que felicitar-te i traure'm el barret  :yes: :yes:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2017 16:44 #72 per ERIC (Associat/da)
felicitats Hansi, bona marató i excel.lent resultat atenent a les circumstàncies;

com diu el simeone, cal insistir , insistir, e insistir, per assolir el objectiu; jo no tinc dubtes que si no tens cap contratemps en la propera marató que preparis,  el sub 3 cau segur,  


Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2017 16:59 - 22 Abr 2017 17:04 #73 per Hansi (Associat/da)
jaume86 ,  No Surrender ,  Josep58 ,  JRDi69 ,  guissona ,  Dennis Teuling ,  MIGUEL SBD ,  Chute ,  amic ,  sergio ,  ergofo ,  Kilometer ,  ERIC ,
Us agraeixo molt a tots/es les vostres paraules de felicitació i desitjos positius pel futur, moltes gràcies, de veritat :love:. Vaig fer el que vaig poder, cadascú s'intenta esforçar de la manera que pot i sap, i ens en sortim de vegades millor i de vegades pitjor.

Ja saps que la nostra aplicació treia fum, sobretot quan al km25 no sortia el teu temps de pas i feia l'impressió que t'havies retirat :grrrrrr:

Sou els millors amics que un maratonià tarat pot tenir :love: :love: :love:.

Llegint aquesta supercrònica sembla que la mateixa marató t'ha fet superar molts dels mals que et van passar abans d'ella.
Ja saps que Feyenoord mai serà el meu equip, com bé has dit, però segur que la gent de Rotterdam ho van donar tot per aplaudir-te fins a l'arribada. Espero que la teva dona també hagi passat uns bons dies a Holanda :yes:

El chute és únic, i els seus negative-splits a ritmes 2h45 són potser fora del nostre abast, però poc t'ha faltat (millor dit, t'ha sobrat el calor) per fer la segona part més ràpida.

Tens raó, la pròpia marató crec que em va ajudar a remuntar, físicament i anímicament. I la Núria també va gaudir molt del teu país :love:.
La gent de Rotterdam, certament, em van donar molts ànims :yes:. L'ambient amb públic i bandes d'animació és fantàstic :party:.
Potser és cert que la calor va impedir que fes la segona part més ràpida...però bé, mai ho sabrem!

Segurament molts de nosaltres hauríem llençat la tovallola a mig camí, i tú has completat el repte

En les teves condicions no sé si hagués continuat endevant.

Sou molt amables, però us conec, i sé que tothom d'aquí també hauríeu arribat, com a mínim, on jo vaig arribar :wink2:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2017 09:59 #74 per curat (Associat/da)
Enhorabona Hansi per haber pogut correr la marató amb un bon temps i disfrutar-la també 8)
A més de no malmetre la salut i disfrutar del viatge  :great:

Salut!


Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2017 17:08 #75 per Hansi (Associat/da)
Gràcies Curat! Ara que han passat diverses setmanes, amb l'experiència viscuda ja assimilada, puc dir que guardo molt bon record de la cursa (en si mateixa com a esdeveniment, i per com vaig córrer personalment), i també de la meva estada a Rotterdam i altres localitats holandeses :love:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.