Marató de València 19.11.2017

Marató de València 19.11.2017

06 Nov 2017 13:20 #101 per Pep_e (Visitant)
Setmana bastant dolenta d'entrenos. La feina, la família, el cansament ha fet que no hagi entrenat tot el que volía.

Al final 50 km que suman.

Aquesta setmana a fer algo de qualitat i ja tenim el tema finiquitat!

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2017 16:27 #102 per Toni VLC (Associat/da)
Gràcies, guissona, t'assegure que eixos ànims d'amunt i crits ens venen de meravella.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2017 16:28 #103 per Toni VLC (Associat/da)
Pep_e, mentalitat positiva, ho tenim a tocar. Ara, l'objectiu és asegurar per estar a la línea d'eixida.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2017 20:38 #104 per Jorfer (Associat/da)
Pep_e, Toni VLC, Jaume86 que ja ho teniu. :great: :great:
Que us esperen uns entrenos de res, encara que algú es va a jugar el físic a terres del nord, quan pts menjar uns bons "xuletons" més a prop.

Vigileu la salut, dormiu bé i mengeu millor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 14:06 #105 per Toni VLC (Associat/da)
Amics, ja tenim dorsal:

4642
Box: violeta

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 14:14 #106 per Pep_e (Visitant)
On has vist el Box?

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 16:44 #107 per OscarBolo75 (Associat/da)

Pep_e va escriure: On has vist el Box?

Al email que'ns han enviat, surt el número i el box de sortida.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 17:32 #108 per tonivet (Associat/da)
Vaja! jo esperava trobar avui resultats de tests de Gavela, dolors i pupes vàries, quan preneu els gels,etc pero veig que o esta superat o tot aixo ja no es porta.

Molta sort a Valencia!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 18:06 #109 per Pep_e (Visitant)
Ara ja ho tinc!

14136
Box BLAU

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 18:50 #110 per Toni VLC (Associat/da)

tonivet va escriure: Vaja! jo esperava trobar avui resultats de tests de Gavela, dolors i pupes vàries, quan preneu els gels,etc pero veig que o esta superat o tot aixo ja no es porta.

Molta sort a Valencia!


Gràcies, tonivet.

Jajajajaja... Supose que una miqueta de tot, i el fet que no hi ha debutants en la distància.

Aprofite, per si de cas algú l'interessa: a Valencia han baixat prou les temperatures -per fi- els últims 10 dies. Fresqueta pel matí (7º-8º) i a migdia propers als 20º. El vent fluctua, esperem que no faça la gran ponentada habital d'alguns dies de noviembre el Dia D.

Resum: Bon oratge per a córrer, de moment, i ambient brutal de marató als carrers a més de cartells, arcs, publi a la ràdio i tv locals, campanya als comerços de la ciutat...

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 20:43 #111 per sandmannn (Associat/da)
Bé, això ja s'apropa companys... una setmana i poc.

Objectiu, com no, de fer sub 3h 30', per enésima vegada xD

La veritat que ara mateix estic bastant trinxat de cames degut a la "apretada" que vaig fer a la Mitja del Prat, sobretot fins el k.10 (anar a 4'30'' em mata xD)
Si més no, en l'horitzó hi han pocs entrenaments fins la Marató i una sessió de fisio per arreglar-ho tot dijous.

Espero que tinguem una climatologia ideal (pinta que sí, aquest diumenge més calor però crec que després ja fa baixada...).

No l'he feta mai però tothom m'ha parlat molt bé. Espero que pugui corroborar-ho i, a més, amb MMP.

Vinga que això ja ho tenim!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2017 23:15 - 09 Nov 2017 23:22 #112 per jaume86 (Associat/da)
guissona moltes gràcies per l'enorme treball de diumenge! De cara a València el resultat de la mitja em resulta bastant indiferent però de cara a Barcelona em dona molta moral. Cal seguir treballant dsp d'aquesta marató per intentar un bon resultat a la nostra marató. Gràcies pels ànims!

Padrí Jorfer tranquil que a la Behobia la faré amb cap, a un ritme tranquil, ben abrigat i a l'arribar ràpid cap a la dutxa. Em té força preocupat tornar-me a encostipar així que aniré amb molta compte entre txuletons, zuritos i pintxos!

Pep_e, OscarBolo75, Sandmannn, Mr. Door, Carles22, camisetas? i forces més correcats que estarem a València: Anem a arrassar! El circuit és inmillorable per buscar grans marques, sembla que no farà caloret faller, potser una mica de vent, sense pluja... bones condicions en principi! Mentalitat positiva i endavant les atxes!

tonivet jo no he fet el Gavela. De fet, comptant amb aquesta ja seran deu maratons i només l'he fet un cop. Curiosament, a la marató que vaig aconseguir la MMP! Potser que em plantegi repetir-ho, no? Molesties unes quantes, a la ingle i al quadriceps dret, el meu cos es queixa de la kilometrada que porto a sobre, mai no havia fet tants kms preparant una marató, estaré sobre els 1000kms en 16 setmanes. Per mi és molt!

Estimat Toni, m'encanta veure't tant animat! Els temps et surten de conya, ja estàs copsant l'ambient maratonià, sembla que la meteo ens respectarà... serà per tu un dia inoblidable, n'estic tan segur!! Ves-nos explicant cosetes de la marató aquests dies que falten! Ja hi ha samarreta? I medalla? He sentit que de cara a l'any vinent la marató es farà al desembre, pot ser??

Dorsal 1469, box blau! Es veu que estava molt optimista al fer la inscripció fa un any i em vaig posar al calaix sub3h... :(

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2017 13:27 #113 per tonivet (Associat/da)

jaume86 va escriure:


tonivet jo no he fet el Gavela. De fet, comptant amb aquesta ja seran deu maratons i només l'he fet un cop. Curiosament, a la marató que vaig aconseguir la MMP! Potser que em plantegi repetir-ho, no? Molesties unes quantes, a la ingle i al quadriceps dret, el meu cos es queixa de la kilometrada que porto a sobre, mai no havia fet tants kms preparant una marató, estaré sobre els 1000kms en 16 setmanes. Per mi és molt!


De fet en Tonivlc tenia rao, tots els dubtes que plantejava jo son mes aviat de "novatos" jeje. Ho dic perque el test de Gavela jo crec que és útil quan tens un dubte en el ritme marató: no se si anar a 4,25 o a 4,30 perque porto poques maratons.

Pero tambe va be si durant la preparacio has tingut que parar per causes varies (lesions, feina, temes personals) i no saps si has recuperat l'estat de forma previst.

I com no per a reafirmar un ritme si has estat seguint un entrenament completament nou o tens dubtes de l'eficacia d'aquest entrenament.

Vagi be

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2017 16:33 #114 per Toni VLC (Associat/da)
[quote="jaume86" post=964286
Estimat Toni, m'encanta veure't tant animat! Els temps et surten de conya, ja estàs copsant l'ambient maratonià, sembla que la meteo ens respectarà... serà per tu un dia inoblidable, n'estic tan segur!! Ves-nos explicant cosetes de la marató aquests dies que falten! Ja hi ha samarreta? I medalla? He sentit que de cara a l'any vinent la marató es farà al desembre, pot ser??
quote]

Ohhhh! Gràcies, Jaume, realment, està anant tot molt bé. La freqüènncia cardiaca de les dos últimes setmanes a ritme de marató indiquen que la feina l'hem feta de forma correcta. Enguany, hem aixecat una miqueta el peu de l'accelerador les tres últimes semana (em vindrà bé)... Però, la marató -ai, la marató- que puteta que és quan vol... Així que, de moment, a gaudir dels entrenes i el Dia D satisfacció si podem estar definitivament en la línea d'eixida per a donar-ho tot.

Ànims a la Behòbia, fes cas als majors i no cometes cap disbarat. Ja trauràs a Valencia tota la ràbia acumulada de les últimes setmanes (i recordar dur-te adhesius per al dorsal, tu ja m'entens ;) ).

Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2017 11:20 #115 per OscarBolo75 (Associat/da)

jaume86 va escriure: Pep_e, OscarBolo75, Sandmannn, Mr. Door, Carles22, camisetas? i forces més correcats que estarem a València: Anem a arrassar! El circuit és inmillorable per buscar grans marques, sembla que no farà caloret faller, potser una mica de vent, sense pluja... bones condicions en principi! Mentalitat positiva i endavant les atxes!


Jo arrivo tocat del soleo, porto 2 setmanes parat i s'ha esfumat la idea d'intentar millorar marca. Continuarem fem bondat per arrivar a diumenge en condicions.

Dorsal 1409, box blau.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2017 12:22 - 12 Nov 2017 12:26 #116 per Toni VLC (Associat/da)
M'agrada molt el semillarg del diumenge anterior a la marató. Jo sol fer-lo en solitari. Córrec pel jardí del riu Túria (anar i tornar són 18 km) i és ple de grups de corredors on les converses que escoltes són les habituals d'estes dates, quan la marató està a un tir de pedra.
Faig 13K a ritme extensiu (5:30) i 5K a ritme de marató (5:00). Enguany les sensacions són realment espectaculars, tant que em fa por dir-ho en veu alta: cap lesió ni dolor estrany, freqüència cardiaca molt controlada, ganes d'atacar amb fermesa la el sub3h30... Anem a vore si el refredat de la setmana passada ja està oblidat i podem ser-hi diumenge a la línia d'eixida amb l'optimisme de hui.

Poca cosa més. Mire cap al mes de juliol -que lluny queda l'estiu- i veig que resten tres entrenes de risa més l'eixideta de 20' supersuau prèvia a la competició i, finalment, fer front a la Senyora Marató diumenge vinent. Molta sort a tothom, als que esteu mig lesionats us desitge una recuperació ràpida i a vore si teni ocasió de saludar-nos.

A vore si trobe temps i us pose per ací alguns consells per als que debuten en la marató de València.

Amunt!

Setmana: 58 km.
Juliol: 192 km
Agost: 268 km
Setembre: 305 km
Octubre: 315 km
Novembre: 115 km

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2017 12:27 #117 per danili (Associat/da)
Au Toni VLC, que aquesta és la teva!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2017 16:18 #118 per guissona (Associat/da)
Encara que, malauradament, ens costa escriure al fòrum, jo continuo llegint tot el que fa referència als fils de marató.
He seguit la vostra preparació i veig que, en el teu cas Toni VCL especialment, esteu per fer coses grans.

Vaig a per tu, Toni. Ets veterà, coneixes el recorregut, ets maratonià, estimes la distància i la respectes. Arribes com mai, doncs, arrisca com mai. Corre com mai i fes la marca que no has fet mai.

Estaré pendent de tu i si et deixes alguna cosa al sarró et fotré un ventallot com mai.

Amunt i crits per tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2017 19:40 #119 per Jorfer (Associat/da)
OscarBolo75 a veure si pots sortir i acabar la marató dignament i sense molèsties. A veure si el repòs d'aquests darrers dies et permet arribar en condicions per a fer la marató.

Toni VLC, llegir-te dóna una seguretat de maratonià ben preparat que ets una aposta segura per a assolir una nova MMP. El sub 3:30 ho tens a les cames i ho saps i ho faràs sense despentinar-te. Faràs una gran marató no ho dubto pas.

Sort en aquesta darrera setmana, cuideu-vos, aneu al fisio, descanseu, dormiu més, talleu-vos les ungles de les mans (les dels peus ja us ho recordarà un altre), mengeu bé, hidrateu els peus, visualitzeu l'arribada, pensaments positius,...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2017 11:31 #120 per Pep_e (Visitant)
Tanco setmana amb pocs quilòmetres, però amb ment positiva cara a la marató.

Aquesta setmana han caigut 54,1 qm. amb dos dies de quialitat dent fartleck. No tins ganes de series i mentalment es més divertit.

Avui massatge, dos dies de 6/7 qm amb algún progressiu i esperar al diumenge.

No he agafat un gran moment de forma, però espero que suficient per fer sub3. Sortiré a passar la mitja en 1:28-1:29 i veure com va la segona part.

Si feu quedada per allà per recollir dorsal o altre cosa em dieu quelcom.

Ja ho tenim!

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.