Marató de València 19.11.2017

Marató de València 19.11.2017

29 Nov 2017 22:54 #221 per jaume86 (Associat/da)

Pep_e va escriure:

jaume86 va escriure:

guissona va escriure: Pep_e, gat vell, quina manera tan brillant de gestionar la marató.

Per tu fer sub3h ja comença a ser un pur tràmit.

Enhorabona crack.


Em recorda a algú...


Mario, es super Mario...


Completament d'acord!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2017 19:36 #222 per Joan3 (Associat/da)
Fins avui no he pogut llegir les cròniques dels companys.

El ToniVLC no fa cròniques, fa literatura. Pell de gallina. Només per tenir l'oportunitat de continuar llegint-te, m'agradaria que continuessos fent maratons durant molts anys. Enhorabona per la marató, per la marca i pel regal de crònica. Una crònica amb cites de Fuster, Antònia Font i Joan Sales, poca broma! Sempre amunt, amic!

Jaume86, quin tros de crònica! Tampoc no sabia que el punt de partida fos i tan precari. Exemple d'autosuperació. Ets un maratonià de cap a peus, ets cap i cames, hehe. I actualment un dels puntals d'aquesta casa. Moltes felicitats, Jaume!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2017 18:33 #223 per Toni VLC (Associat/da)
Oscarbolo75, quin patiment, bravo!
Pep_e, quina fiabilitat sub3h i, efectivament, en un dia més complicat del que semblava en un principi. Enhorabona!


Aurelian, gran crack, em satisfà enormement que llegir la crònica et vinguera bé per assolir el marcon que has fet a Donosti. Amunt!

Moltes gràcies, Joan3, per les teues paraules. M'agrada molt posar un pessic d'èpica a les cròniques, és cert.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2017 19:36 #224 per jaume86 (Associat/da)
Toni els meus pares també et feliciten per la pedazo crònica!!

Moltes gràcies Joan!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2017 20:11 - 24 Des 2017 20:12 #225 per Hansi (Associat/da)
Sé que vaig amb moltíssim retard, però avui he pogut, per fi, llegir les vostres cròniques.

OscarBolo, vas completar la marató en unes condicions difícils, he estat tota la crònica patint per si deies que acabaves amb un trencament gros. Per sort no va ser així, enhorabona! Espero que la rehabilitació t'hagi curat del tot i ja estiguis gaudint de córrer amb normalitat.

Pep_e, et felicito per la teva cursa! Sense tractar personalment amb tu, el fòrum ha facilitat que et conegui una mica com a maratonià, i tenia claríssim que faries més a prop de 2h55' que de 3h (em penso que inclús ho vaig dir aquí, ara no ho recordo). Ets realment fiable i domines moltíssim la distància, crack! A més, m'alegro que la temporadeta de desànim l'hagis deixat enrere.

Jaume86, he anat vivint in situ alguns dels teus episodis del període de patiment de la primera meitat de l'any, i no et puc expressar prou com m'ha agradat llegir la manera com ho has superat, gràcies per compartir-ho aquí. He llegit la teva crònica devorant-la, cada cop més content, li has donat un ritme in crescendo molt viu i ple de sentiment. Enhorabona, amic!

Toni VLC, escrius com aquests àngels que van estendre les ales sobre teu a la marató. Quin exemple de periodista, de maratonià, de persona! Tampoc puc transmetre't suficientment amb les paraules escrites fins a quin punt m'alegro de com has realitzat la frase de Ciceró. Tabula rasa a partir d'ara, cap espina clavada, i a volar en les següents maratons (sí, volaràs imparable i majestuós, deixa't de collonades d'orcos...tot i que m'has fet riure molt amb aquesta imatge!).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2018 15:39 #226 per Pep_e (Visitant)
Gràcies Hansi per les teves paraules.

Com dius estava més a prop del 2:55 o 2:54 que del 3:00, però prefereixo fer 2/3 minuts més i anar amb garanties.

A veure si coincidim en alguna mitja o marató.

Una abraçada.

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.